home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1193 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832832 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #960: 14 Nov 2010, 21:27 »

Jeg sad og så første halvleg, og jeg slukkede simpelthen for fjernsynet i raseri. HVad fanden i helvede er det for en indsats at diske op med som professionel fodboldspiller? ticked off

Havde Cech ikke stået en god første halvleg havde vi været bagud med 5-0 ved pausen. Ferreira gider du bare skride hjem på et portugisisk alderdomshjem og indse at du er potringe og færdig på dette niveau?

Jeg håber Ancelotti har røvpulet spillerne som straf efter kampen, og ændrer hele holdet til næste kamp, dette er simpelthen så katatrofalt ringe, at spillerne må kigge ind af og se om de mener de har niveauet til Chelsea-trøjen, for i dag der pissede de på den og på fansene. FØJ FOR HELVEDE!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #961: 14 Nov 2010, 21:29 »

Når man så kampen i dag så finder man ud af, at der mangler noget i bredden, specielt defensivt. At man må spille med Ferreira centralt er overraskende imo, og det så man da også konsekvensen af i dag.

Men det der overraskede mig allermest var, at man trods en vaklende defensiv, ikke formåede at skabe noget særligt og Sunderland havde 50% flere forsøg end Chelsea. På Stamford Bridge. For fans af Arsenal, Man Utd og Man City er det self håbet at det her ikke bare er noget der sker en gang i mellem, som det sker for alle.

Man kan spekulere i mange ting, bl.a. afskedigelsen af assistenten og effekten heraf, men før man ser resultaterne de kommende uger, kan vi andre kun håbe, men vi må vente med at konkludere Opstemt

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #962: 14 Nov 2010, 21:30 »

Det var fandme lige så sørgeligt, som det var at mindes de faldne.

Vi sad på størstedelen af spillet i 1.halvleg.
Ved ikke med anden, der så jeg B.I.F - ACH. Men resultatet taler for sig selv.

PINLIGT!

19. 5. 2012.

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #963: 14 Nov 2010, 21:31 »

Derudover er det meget irriterende at Ray Wilkins er blevet fyret, ham kunne man sgu da lide. Jeg kender ikke den dybere grund, hvis nogen af jer gør - så råb lige op!

19. 5. 2012.

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #964: 14 Nov 2010, 21:37 »

Jaja, burde altsammen være i et indlæg det ved jeg godt. Men det her kommer løbende.

Det har selvfølgelig haft sin betydning at vi er et så skadesplaget hold som tilfældet er.

Ydermere vil jeg gerne rose Ramires og Mikel. Især sidstnævnte. Hold da fest, et arbejde han lægger for dagen. Han træder da i kraft nu.

Det er ikke længe siden at jeg tænkte "arrgh udviklingen er ved at gå lidt i stilstand" Men han har trådt ind og taget ansvar. Og tilføjet et nyt aspekt til hans spil, at kunne spille fremadrettet også, og kunne slå sukkerboldene i dybden. Hvor det før endte i en del boldflytteri, uden egentlig at skabe noget.

19. 5. 2012.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #965: 14 Nov 2010, 21:40 »

Hvor er det dog elendigt!

Stort set samtlige steder på banen gik det galt. Eneste der kunne være sin indsats bekendt var reelt Petr Cech, Ramires og John Obi Mikel. Vi bliver konstant udstillet i forsvaret og placeringen fra "midterforsvarernes" side er katastrofal og Paulo Ferreira var så ringe, at han ligeså godt kunne være blevet hjemme.

Desuden er vi meget inaktive i angrebet og den indbyrdes forståelse, der normalt har været kendetegnet ved os i starten af sæsonen er væk, og der laves for mange forkerte løb.

Mon ikke Roman ryster på hovedet over, hvorfor han ikke købte en erstatning til Carvalho. Det går simpelthen ikke at have to højrebacks i midterforsvaret. Og hvor skal inspirationen i det hele taget komme fra? De markspillere der er at finde på bænken er alle, på trods af Kalou, under 20 år og selvom McEachran endnu engang leverer et fint indhop, så er det simpelthen for tynd en trup.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #966: 14 Nov 2010, 22:13 »

Jeg er helt enig omkring Mikel. Han er fandme klasse, og jeg tror han er Chelseas næste anfører. Temperamentet er væk. Han er en fremragende boldspiller, og giver altid 100 %.

Kampen i dag var på så lavt et niveau, den ikke er værd at skrive om. Cech og Mikel var de eneste lyspunkter. Ramires gjorde det fint også. Men vi spiller idéforladt, og selvom det er forsvaret der koster i dag, så mangler vi virkelig Essien og i den grad Lampard. Hans drive, dynamik og arbejdsindsats mangler. Jeg er dybt træt af han er skadet. Så beder vi også for Alex og Terry er klar snarest, så Ferreira kan bænkes igen. For satan han var dårlig. Ivanovic er egentlig fint derinde, hvis han har en ordentlig makker.
McEachran er fremtidens mand, og jeg fatter ikke han kun er 17 år. Han er jo vanvittig, og har et fantastisk mod. Han bliver stor.

Men elendig indsats, og så videre i historien..
« Seneste Redigering: 14 Nov 2010, 22:22 af Jakob E » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #967: 14 Nov 2010, 22:47 »

Hold da op! En 3-0 sejr til Sunderland, havde jeg godt nok ikke set på forhånd.

Ferreira er udelukkende back, og han sejler rundt i Jeres centrale defensiv idag! Men at I kan sidde og sige at han er elendig, er fuldstændig til grin! Mikel er stort set den eneste der viser lidt idag, og hvor han den mand ændret sig! (Positivt) Han minder mig lidt om Jeres største stjerne, Essien! Førhen har han været eget defensivt anlagt og været Jeres ankermand, og intet andet end den. Men hold da fest han har virkelig gået igennem en stor udvikling, nu hvor han også deltager i det offensive. Cech spiller dog også klasse, trods de tre mål som går ind... Det kunne være gået meget værre, hvis han ikke reddede Jer, så mange gange som han gjorde idag.

I mangler nogle nøglespillere idag, men reserverne i så stor en klub, burde kunne gå ud og spille bedre end det dér.

I begyndelsen så I jo fuldstændig uovervindelige ud, men det glæder mig, at vi trods halvdårlige resultater, følger godt med Jer!  Thumbs Up

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #968: 15 Nov 2010, 15:46 »

Hold da op! En 3-0 sejr til Sunderland, havde jeg godt nok ikke set på forhånd.

Ferreira er udelukkende back, og han sejler rundt i Jeres centrale defensiv idag! Men at I kan sidde og sige at han er elendig, er fuldstændig til grin!
Han var jo elendig? Det var tydeligt han sejlede derinde, og på trods af det er uvant position er det jo stadig elendigt. Man skal bare have det i mente.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #969: 15 Nov 2010, 22:25 »

@Jakob E

Jeg tror Daniel mener, at han på sin favoritposition ikke er elendig - men at han godt nok sejler rundt rent placeringsmæssigt i midterforsvaret. I nærkampe + hovedstødsdueller var han egentlig okay.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #970: 15 Nov 2010, 22:50 »

@Jakob E

Jeg tror Daniel mener, at han på sin favoritposition ikke er elendig - men at han godt nok sejler rundt rent placeringsmæssigt i midterforsvaret. I nærkampe + hovedstødsdueller var han egentlig okay.
Det er jeg helt med på. Men det ændrer jo ikke ved at hans præstation ikke var elendig. Vi ved bare hvorfor. Wink

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #971: 15 Nov 2010, 22:55 »

Ja han gjorde det nu ikke særligt godt derinde havde hellere set Bruma derinde centralt kan godt være han ikke har den samme rutine men det er hans favoritplads

Chelsea FC

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #972: 16 Nov 2010, 15:59 »

Ja han gjorde det nu ikke særligt godt derinde havde hellere set Bruma derinde centralt kan godt være han ikke har den samme rutine men det er hans favoritplads
Er også ret sikker på han får chancen næste gang. Terrys skaden er åbenbart uvis, og det eneste de ved, er at han ikke spiller i weekenden. Derefter kan der gå uger eller måneder. Noget værre pis.

Synes vores trup er fin, og ikke smal som folk er begyndt at snakke om. Vi har massere af spillere til hver position, men pt. er det bare uheldet der rammer os. Vi har imo den bedste trup i PL. Essien er ude i to kampe mere, og det er Lampard ca. også. Han misser nok også Zilina-kampen, men vi er allerede videre, og mon ikke Sturridge, McEachran, Kakuta, Van Aanholt osv får chancen i den kamp.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #973: 16 Nov 2010, 16:58 »

Er også ret sikker på han får chancen næste gang. Terrys skaden er åbenbart uvis, og det eneste de ved, er at han ikke spiller i weekenden. Derefter kan der gå uger eller måneder. Noget værre pis.

Synes vores trup er fin, og ikke smal som folk er begyndt at snakke om. Vi har massere af spillere til hver position, men pt. er det bare uheldet der rammer os. Vi har imo den bedste trup i PL. Essien er ude i to kampe mere, og det er Lampard ca. også. Han misser nok også Zilina-kampen, men vi er allerede videre, og mon ikke Sturridge, McEachran, Kakuta, Van Aanholt osv får chancen i den kamp.

Vi har den bedste startellever, men når det er sagt, så er Uniteds hold langt bredere for eksempel. Det er tydeligt, at der mangler dynamik på midtbanen når både Lampard og Essien mangler. Samtidig er det jo ikke optimalt at vi bliver nødt til at spille med en Ferreira i centerforsvaret. Angrebspositionerne er heller ikke dækket ordentligt ind. Mangler både Drogba og Anelka på et tidspunkt, så synes jeg vi er langt ude at skide.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #974: 16 Nov 2010, 17:44 »

Jeg synes ikke vores trup er dårligere end United, hvis man ser bort fra start 11'eren. Vi har Ivanovic, og den uvurderet Bruma som reserve til midten. Zhirkov som alt mulig mand. Han kan bruges på kanten, på den centrale midtbane og backen. Vi har Ramires og den unge McEachran som reserver til den centrale midtbane. Kakuta og Kalou til kanterne, og Kalou som faktisk er rimelig god i denne sæson kan også spille i angrebet, hvis han vælges fremfor Sturridge. Mange er disse spillere er altså rigtig gode reserver. Jeg synes pt. det er skaderne der rammer os.

Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010