home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 963 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832491 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #735: 21 Jul 2010, 00:46 »

Lige et hurtigt undringsspørgsmål.

Hvordan kan det være, at i har fået lov til at købe Benayoun? Chelsea må jo ikke handle indtil januar 2011? Smiley
Det transferforbud blev da annulleret for længe siden?

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #736: 21 Jul 2010, 00:48 »

Det transferforbud blev da annulleret for længe siden?

Bevares. Har jeg sku ikke hørt  Tunge
Hvorfor blev det annulleret? Opstemt

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #737: 23 Jul 2010, 10:01 »

Så fik den pengegriske mr. glasben fundet sin nye klub og det blev såmænd Liverpool der hentede ham.

Held og lykke med at betale hans løn siger jeg hermed til Liverpool.

Fint for mig. Synes ikke at man behøver at kaste en stor lønchek efter en spiller der er skadet 50 % af tiden.
Tror at Yossi er et fint bytte på den front...

DavidMadsen
Manager

« Svar #738: 29 Jul 2010, 22:59 »

Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan i stillede op idag? Jeg kiggede lige på livescore.com, og så så jeg lige at der står: Wycombe 5 - 1 Chelsea.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #739: 29 Jul 2010, 23:07 »

Vores førstehold har ikke spillet i dag, ved så ikke om det er Chelsea Reserverne eller et hold fra et andet land der også hedder Chelsea

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

DavidMadsen
Manager

« Svar #740: 29 Jul 2010, 23:09 »

Vores førstehold har ikke spillet i dag, ved så ikke om det er Chelsea Reserverne eller et hold fra et andet land der også hedder Chelsea
Aah, jeg fandt selv noget på Wycombe's hjemmeside.

"Chelsea XI: Samuel Walker; Billy Clifford, Rohan Ince, Aziz Deen-Conteh, Ryan Bertrand; Scott Sinclair, Jack Cork, Conor Clifford, Milan Lalkovic (Dan Philliskirk, 59); Franco Di Santo, Aliu Djalo (Philipp Prosenik, 59).

Subs: Gokhan Tore, Jamal Blackman, Ben Sampayo."

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #741: 29 Jul 2010, 23:19 »

Ja det er åbenbart vores reserve hold der har spillet kamp, virkelig ringe resultat i øvrigt funny

Næste spiller der ankommer  kunne meget vel være Ramires fra Benfica. Han har hvertfald bedt Benfica om at blive solgt til Netop Chelsea, da han gerne vil spille i en topklub ude i Europa. Han har hvertfald smurt tykt på med roser af Chelsea og spillerne og træner, og da han er midtbanespiller kunne han sagtens være en mulighed.

En forholdsvis ung og meget lovende spiller som man vil se meget til i fremtiden, både på klubhold og landshold.
Prisen skulle være ca. 150 mio. kr.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #742: 29 Jul 2010, 23:26 »

Ramires ville være en god spiller i truppen, trods jeres i forevejen gode trup. Ja, 150 mio. kr. Er sikkert rigtigt nok, hvis ikke det ender med mere, nu når vi snakker Chelsea. Grin

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #743: 29 Jul 2010, 23:39 »

Nej når han har bedt om at blive sat til salg, og det i forvejen var hans pris er dette nok nærmere maksprisen.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #744: 01 Aug 2010, 21:44 »

Hvor er det utroligt at den samme klub kan være i besiddelse af 2 så ringe målmænd. Først var det Turnbull der forærede Ajax et mål forleden, og så gør Hilario fandme det samme i dag, og han kunne nemt havde kostet et mål eller to ekstra, det er forfærdeligt at tænke på vi må undvære Cech i de første par kampe i sæsonen.

Vi taber til United hvertfald med de målmænd vi har til rådighed pt. Sur

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #745: 02 Aug 2010, 01:51 »

Enig. Hold kæft Hilario så skidt ud med 1-0 målet. Længe siden jeg har været i denne tråd, og det er sgu godt at se, at du holder lidt liv i den Dr. Def. :-)

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #746: 02 Aug 2010, 11:26 »

Ser frem til at få smæk af UTD. Det er forfærdeligt af Turnbull og Hilario.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #747: 02 Aug 2010, 19:14 »

Ramires skulle angiveligt være MEGET tæt på at blive Chelsea-spiller, han deltog ikke i Benifca-Aston VIlla da man ikke ville risikere han blev skadet, og prisen skulle ligge på 150-160 mio. kr.

Han skal nok vise sig at blive et godt indkøb, som er en fuldgod erstatning for Ballack.

Nu mangler vi bare en 2. målmand man kan regne med ikke fjoller rundt og fumler med bolden i ca. hver anden kamp Peace

Og evt. en weltklasse-stürmer

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #748: 02 Aug 2010, 20:00 »

Vi burde købe özil som jeg mener ville kunne træde direkte ind i startopstillingen, og samtidig være en god langtidserstatning for Lampard. Sammen med ham ville jeg også elske at se Schweini i klubben. 400 millioner for de to burde være mere end rigeligt, og samtidigt et overkommeligt beløb for et kæmpe talent og en af årets aller bedste spillere. Så mener jeg også at Balotelli kunne være en mulighed, hvis det ikke var fordi han måske foretrækker den kæmpe lønchech han sikkert vil få i City.
Torres ser ikke sandsynlig ud mere - desværre, men jeg tror på vi så henter ham næste år efter endnu en skuffende Liverpool sæson Wink

Kunne vi score 2 af disse spillere ville jeg smide tøjet og løbe Danmark nøgen rundt!

Når det er sagt tror jeg også Ramires ville være et godt køb, men jeg ser ham bare som en Mikel type, hvilket jeg dog ikke ved om er rigtigt.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #749: 02 Aug 2010, 20:32 »

Jeg synes mere Ramires minder om Essien som spillertype, bare knap så god.

Ozil er også er mulighed, han ville sagtens kunne gå ind i startopstillingen også, jeg så ham gerne som venstrekant i vores 3-mands angreb / 5-mands midtbane (offensiv), en dejlig udfordrende spiller med klasse teknik og spark. Schweinsteiger siger mig ikke det store, han passer vist kun til tysk fodbold som jeg ser det, en dygtig fighter, som er en habil boldflytter, men mål laver han ikke rigtig nogen af.

Balotelli ender i City er jeg meget sikker på, de penge kan en enfant terrible som ham sku ikke modstå. Man må så håbe for ham at City sælger en 5-6 angribere, ellers kan jeg ikke se ham i startopstillingen, både Tevez og Adebayor er bedre angribere målmæssigt end ham, og Santa Cruz hvis de gad give ham en chance. Men nok om City i denne tråd

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010