home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1122 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832357 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #675: 10 Jun 2009, 12:54 »

Jeg ser også helst Pato, i stedet for David Villa.  Wink
Som flere har sagt så kan man godt betegne Pato, som den lille "guldfugl".
Over i det, kommer det sig også at Ancelotti, er blevet den nye træner. Så han må jo have et godt kendskab til Pato, og tilliden er vel også i orden mellem de to..

David Villa er ved at være oppe i årene, det er en af ulemperne. En anden er prisen. Hvis Chelsea angiveligt er villig til at give 330 millioner, vil jeg mene at det lige er i overkanten. Taget i betragtning, at Pato sandsynligvis ville være billigere at anskaffe sig til klubben, en spiller som har fremtiden for sig...   Peace

Han er 27, det er da den bedste alder overhovedet for en fodboldspiller... Når en mrkspiller er oppe i årerne er han omkring 32-33 år, så der er da masser af fremtid i Villa...

Og efter at Milan har skilt sig af med Kaka kan jeg ikke forestille mig at de skiller sig af med endnu et af deres offensive kort for under 300 mio dkr...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #676: 10 Jun 2009, 12:57 »

Han er 27, det er da den bedste alder overhovedet for en fodboldspiller... Når en mrkspiller er oppe i årerne er han omkring 32-33 år, så der er da masser af fremtid i Villa...

Og efter at Milan har skilt sig af med Kaka kan jeg ikke forestille mig at de skiller sig af med endnu et af deres offensive kort for under 300 mio dkr...
Villa er 28, men ja du har ret Smiley

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #677: 10 Jun 2009, 13:00 »

Ja. Rigtigt at Villa kun er 27 år. Men set i forhold til Pato. Vil der jo være en betydelig forskel i alder.
Men jeg kan bare slet ikke forestille mig, af Villa vil skifte til Chelsea... I hvert fald ikke hvis han får chancen i Real Madrid.

> Også rigtigt at Milan, nok ikke vil slippe Pato efter salget af Kaká, men man har jo lov at håbe.  Peace

JKJ
Gæst

« Svar #678: 10 Jun 2009, 13:02 »

Villa er 28, men ja du har ret Smiley

Ups min fejl, men det var da tæt på  Hævet Øjenbryn

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #679: 10 Jun 2009, 13:07 »

Ja, så tæt på man kunne være
Smiley

bøvle
Manager

« Svar #680: 23 Jun 2009, 11:18 »

Er der nogen, der kan forklare mig, hvorfor Chelsea virker så desperat efter at få fat i en højre back, nu hvor de har Bosingwa, som jeg i hvert fald er et kæmpe aktiv for holdt??  Huh

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #681: 23 Jun 2009, 11:21 »

Der har været rygter om at Bosingwa var på vej til bl.a. Bayern, så de er åbenbart ikke tilfredse med ham Smiley

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #682: 23 Jun 2009, 11:35 »

i får ikke Villa. Valencia skriver på deres hjemmeside at de ikke vil sælge ham

,,

bøvle
Manager

« Svar #683: 23 Jun 2009, 11:38 »

Der har været rygter om at Bosingwa var på vej til bl.a. Bayern, så de er åbenbart ikke tilfredse med ham Smiley

Okay, det er jo så selvfølgelig op til dem at vurdere det, jeg synes bare han har været et godt køb, bare se CL-semi'en hvordan han spillede der Opstemt

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #684: 23 Jun 2009, 11:40 »

Okay, det er jo så selvfølgelig op til dem at vurdere det, jeg synes bare han har været et godt køb, bare se CL-semi'en hvordan han spillede der Opstemt

synes det vil være totalt dumt at sælge ham. ja og som du sige i semi-finalerne holdte han messi fra næsten alt

,,

bøvle
Manager

« Svar #685: 23 Jun 2009, 11:42 »

Ja lige præcis. Hvis det er i stadig er vild efter GJ (Glen Johnson) så er jeg næsten med på at bytte Peace hah

Caspper
Manager

« Svar #686: 06 Jul 2009, 13:29 »

Tillykke med Zhirkov.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #687: 14 Jul 2009, 23:50 »

Nogle der ved mere om Terry-sagen ? Skal han til City eller ?

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #688: 15 Jul 2009, 00:32 »

Nogle der ved mere om Terry-sagen ? Skal han til City eller ?
Er 100% sikker på at Terry aldrig skifter fra Chelsea. Han er så blå i hjertet som nogen overhovedet kan blive! Bare fordi City har fået en stor pengepung tror de at de kan gå ud og købe hvem som helst, selv en spiller som Terry (ved godt Chelsea har prøvet på det samme mere eller mindre), men kan overhovedet ikke forestille mig at han skulle skifte..

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #689: 15 Jul 2009, 00:33 »

Heller ikke her, ham og Lampard er hjerterne i klubben, kunne heller aldrig forstille mig han forlod Chelsea..Men jeg blev sgu helt nervøs Smiley

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010