home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  2 Brugere, 1069 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831796 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #375: 08 Feb 2009, 15:55 »

Hvem vil du så have i angrebet, hvis du vil have både Anelka og Drogba solgt?

Nu er det som regel sådan at hvis man sælger nogen køber man en erstatning... Mon ikke det samme vil ske i dette tilfælde??

Som jeg ser det burde Drogba nok været sendt afsted allerede i sommers da jeg ikke tror han har lyst til at være i klubben mere... Anelka derimod har da suverænt været jeres farligste mand i denne sæson og så fyrer man da ikke bare ham fordi han ikke score i en kamp...
Det kan godt være han har spillet som en sæk nøder, men han kan jo nu engang ikke gøre det selv, hvis han ikke får noget støtte fra jeres offensive kræfter er det altså svært for ham at gøre alverden...

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #376: 08 Feb 2009, 16:16 »

Nu er det som regel sådan at hvis man sælger nogen køber man en erstatning... Mon ikke det samme vil ske i dette tilfælde??

Som jeg ser det burde Drogba nok været sendt afsted allerede i sommers da jeg ikke tror han har lyst til at være i klubben mere... Anelka derimod har da suverænt været jeres farligste mand i denne sæson og så fyrer man da ikke bare ham fordi han ikke score i en kamp...
Det kan godt være han har spillet som en sæk nøder, men han kan jo nu engang ikke gøre det selv, hvis han ikke får noget støtte fra jeres offensive kræfter er det altså svært for ham at gøre alverden...

Jo, men jeg tænkte også på, hvem han vil have indkøbt som erstatning, hvis både Anelka og Drogba skulle sælges.

Men ellers er jeg enig med dig. Anelka var særdeles farlig i efteråret, hvor også spillet fungerede noget bedre end det er tilfældet nu. Der er vel ikke så meget at sige til, at han ikke har scoret så mange mål på det seneste. Chelseas offensiv skaber ikke nok chancer, og i det hele taget spiller holdet ikke særlig godt.

Brøndby IF & Chelsea FC

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #377: 09 Feb 2009, 17:38 »

SCOLARI FYRET!!!!! det havde han godt nok ikke fortjent!

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

korzika
Gæst

« Svar #378: 09 Feb 2009, 17:45 »

Ja, det skulle komme før eller siden..

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #379: 09 Feb 2009, 17:46 »

han var en god en!

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

JKJ
Gæst

« Svar #380: 09 Feb 2009, 17:49 »

Ja, det skulle komme før eller siden..

Helt enig...

Imo bør de komme med en større rokade til sommer, der skal simpelthen nyt bold til på spillersiden... Spillere der vil kæmpe til sidste blodsdråbe fremfor disse spillere der kun tænker med tegnebogen...

Men mon et navn som Mancini ikke vil dukke op de næste dage og uger til at tage over...

Zone 43
Manager

« Svar #381: 09 Feb 2009, 17:56 »

Men mon et navn som Mancini ikke vil dukke op de næste dage og uger til at tage over...

Et eller andet sted, så tror jeg, at de vil gå langt efter Zola pga. hans navn i klubben, hvis man kan sige det på den måde. Zola selv har afvist et rygte om et skifte til Chelsea, men jeg frygter, at han ender der nu eller efter sæsonen. Ubeslutsom

Jeg er enig i resten af dit indlæg, JKJ. Der skal virkelig ske noget i Chelsea, hvis ikke de skal ende med at få en sæson som Arsenal har i år. Imo skal de holde på stammen og skifte grenene ud. Økonomien burde være til det trods finanskristen. :-)

EDIT: Afløseren synes enten at være Hiddink eller Fat Tony: http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4908061,00.html
« Seneste Redigering: 09 Feb 2009, 18:10 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JKJ
Gæst

« Svar #382: 09 Feb 2009, 18:11 »

Et eller andet sted, så tror jeg, at de vil gå langt efter Zola pga. hans navn i klubben, hvis man kan sige det på den måde. Zola selv har afvist et rygte om et skifte til Chelsea, men jeg frygter, at han ender der nu eller efter sæsonen. Ubeslutsom

Jeg er enig i resten af dit indlæg, JKJ. Der skal virkelig ske noget i Chelsea, hvis ikke de skal ende med at få en sæson som Arsenal har i år. Imo skal de holde på stammen og skifte grenene ud. Økonomien burde være til det trods finanskristen. :-)

Blev Mancini ikke allerede nævnt da Mourinho og siden Grant blev fyret?? Jeg har ikke hørt noget om Zola, dermed ikke sagt han ikke evt er et emne, men Mancini er bare et "større" træner nvan end Zola og så tror jeg de er ligeglade med hvilken kult status Zola havde som spiller i klubben...

Han er i hvert fald min favorit til at tage over i Chelsea... Desuden er han jo uden job så han kan jo i teroien begynde imorgen hvis det skulle være Wink

Zone 43
Manager

« Svar #383: 09 Feb 2009, 18:19 »

Zola afviser Chelsea: http://www.skysports.com/story/0,19528,11685_4905072,00.html

Mancini mener jeg ikke, er blevet rygtet til Chelsea, men han skulle ihf. være på West Hams liste i sommers.. Som jeg fik editet i forrige indlæg, skulle enten Hiddink eller Fat Tony være på Chelseas liste. Jeg vil dog grine en del, hvis Fat Tony vender tilbage.
Fat Tony skulle dog også være inde omkring jobbet i Portsmouth.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JKJ
Gæst

« Svar #384: 09 Feb 2009, 18:19 »

EDIT: Afløseren synes enten at være Hiddink eller Fat Tony: http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4908061,00.html

Er der ikke noget om man aldrig må gå tilbage til en fuser? Og det var Grant da såvidt jeg husker, han blev aldrig et hit...
Og hvis man bliver smidt på porten den ene dag for så at hjælpe dem den næste er imo en desperat handling fra en træners side...

a to the o
Juniorspiller
**

« Svar #385: 09 Feb 2009, 19:38 »

hvor er det skønt scolari er blevet fyret.. jeg håber Zola og Clark tager over i Chelsea, men jeg synes ikke det er sandsynligt efter han har meldt ud han ikke vil forlade West ham... Men Mancini vil da være helt fint:)

-LFC-
Manager

« Svar #386: 09 Feb 2009, 19:41 »

Er der ikke noget om man aldrig må gå tilbage til en fuser? Og det var Grant da såvidt jeg husker, han blev aldrig et hit...
Og hvis man bliver smidt på porten den ene dag for så at hjælpe dem den næste er imo en desperat handling fra en træners side...

Grant stod for noget af det mest røvsyge fodbold der nogensinde er set og spillerne havde angiveligt heller ikke tillid til ham. Alligevel hentede de ret mange 2. pladser hjem i sidste sæson. Peace

korzika
Gæst

« Svar #387: 09 Feb 2009, 19:44 »

Grant er ikke helt uduelig. Med lidt held, så havde Chelsea haft CHL og PRL titlen.. Wink

Negerpingvin
Lilleputspiller
*

« Svar #388: 09 Feb 2009, 20:10 »

jeg synes personligt scolari er en super træner.. det er efter min mening en for tidlig fyring.. jeg tror ikke på en træner kan ændre det store i deres situation, hvor det ligner at størstedelen af spillerne ikke engang gider at kæmpe for det.. især drogba, spilder da bare sin tid i chealsea.. han laver jo ikke noget..

synes dog grant har gjort det for skidt og han kan sku ikke vende skuden.. :S men må vi se.. måske er det tid til at få laudrup til chelsea.:p.

jchr
Lilleputspiller
*

« Svar #389: 10 Feb 2009, 16:03 »

Det var et spørgsmål om tid.. Men jeg syntes heller aldrig om ansættelsen af ham. En klub/spillertrup der blomstrer under en "spillernes"-manager som Mourinho, har ikke brug for en mand der dårligt kan snakke engelsk og samtidig ikke har trænet et klubhold i lang tid.

Synes også det er noget bøvl at sige han har brug for mere tid. Hvorfor? Han skal ikke opbygge en spillertrup, de spillede super fodbold i mange kampe i starten af sæsonen og så er det vel trænerens opgave at få dem til at fortsætte i samme stil. Præcis som Guadiola gør det flot i Barca.

Jeg synes nu alligevel det var et underlig fyringstidpunkt. For hvis det skal sættes sammen med, at man gerne vil have en ny træner til at skabe mirakler i CHL, så skulle vedkommende nok have lidt mere tid med truppen inden første kamp, medmindre R. Wilkins selvfølgelig får lov til at lede tropperne lidt. Hvilket jeg personligt synes kunne være rigtig spændende.

Men den her sag afskriver vel egentlig alt snak om økonomisk krise i Chelsea, når Scolari skal have 120 mio(:O) i bonus for en ophævet kontrakt...

Personligt håber jeg meget på Zola nu eller til sommer, da han var hele grunden til at jeg startede med at holde med chelsea i slutningen af 90'erne, så det ville virkelig være en drøm.

Natten er altid sortest lige inden daggry, we'll rise again Wink

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010