home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1211 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831738 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #345: 30 Nov 2008, 20:53 »

Kan godt se hvad du mener, har også skrevet i et par indlæg herover at det er svært at komme på Chelsea's førstehold, men jeg synes ikk hans arbejde er godkendt i forhold til hans budget Opstemt

eucalyptus
Gæst

« Svar #346: 30 Nov 2008, 20:53 »

Hvordan skulle et talent overhovedet ahve mulighed for at komme på holdet når der hele tiden købes nye spillere, hvor mange spillere i verden under 23 ville kunne komme på holdet nu?

Jeg kan godt se grundlaget for den begrundelse, men det er jo nærmest en umulig opgave han er sat på så?

Giv ham da en chance, hvor længe har han været der? Umiddelbart tager det tid at udvikle talenter, og man skal altså have fat i dem tidligt?

U20 holdet ligger nummer 3 i ligaen og har lige slået United...

Nu ved jeg godt at alt under nummer 1 er en KÆMPE fiasko for Mr. Abramovich... Men alligevel?
Det er også helt urimelig krav der stilles fra ejeren (Abramovich) og langt hen af vejen kan mange af de krav og målsætninger altså ikke opnås. Nu kender jeg intet til Mr. Arnesens kontrakt, men har eftersigende hørt og læst at hans kontrakt skulle være en førsteholds spiller værdig. Det er alt for meget, selvom budgettet måske rækker til det. Nu er der jo også snak om at penge pungen presser lidt for Abramovich pga. finanskrisen rundt omkring. Men det har nok ikke den store betydning i det langeløb for en klub som Chelsea.

Men en lønnedgang burde overvejes kraftigt, og der tvivler jeg på at Arnesen ville være villig til at takke ja til et eventuelt tilbud fra klubben.

a to the o
Juniorspiller
**

« Svar #347: 30 Nov 2008, 20:54 »

Chelsea tabte idag:( jeg græder
« Seneste Redigering: 30 Nov 2008, 20:56 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #348: 30 Nov 2008, 20:56 »

Stop venligst med at skrive 10 smileys i træk.

ManUtd83
Manager

« Svar #349: 30 Nov 2008, 21:12 »

Det er jo heller ikke Frank Arnesens skyld, at ingen unge spillere får en chance på førsteholdet vel?

Sammenligner du Chelsea og Arsenals startopstillinger i ligacup runden forleden ser man at Arsenal ungdom starter mod et andet Premier League-hold, mens diverse førsteholdsspillere fra Chelsea, feks Drogba, spiller mod Burnley - og taber. At det så i øvrigt sker efter at en Chelsea-mand lige har udtalt, at de spiller for at vinde turneringen er en anden sag.

Det er jo ikke chokerende nyt at spiller på spiller kommer gennem Arsenals rækker, mens Chelsea køber sig til det meste.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #350: 30 Nov 2008, 22:17 »

Jeg er skuffet over dagens nederlag. Stor ros til Arsenal for en god kamp og et godt comeback, men vi spillede godt nok skidt i anden halvleg specielt. Vi skaber stort set ingenting og laver for mange fejl.

Chelsea har fået 1 point i 3 hjemmekampe mod de andre Big Four hold. Satme flovt, hvis man vil være mester. Peace
Det kan du selvfølgelig godt sige. Det er ikke godt nok, at vi kun har fået ét point i de tre kampe mod de andre store, og så endda på hjemmebane, men er der ikke mulighed for, at vi kommer til at klare det godt i udebanekampene?

Brøndby IF & Chelsea FC

ManUtd83
Manager

« Svar #351: 30 Nov 2008, 22:21 »

Jeg er skuffet over dagens nederlag. Stor ros til Arsenal for en god kamp og et godt comeback, men vi spillede godt nok skidt i anden halvleg specielt. Vi skaber stort set ingenting og laver for mange fejl.
Det kan du selvfølgelig godt sige. Det er ikke godt nok, at vi kun har fået ét point i de tre kampe mod de andre store, og så endda på hjemmebane, men er der ikke mulighed for, at vi kommer til at klare det godt i udebanekampene?

Tjah det er der da, men udebane kampene er som udgangspunkt betydeligt sværere. Liverpool, Arsenal og United har alle skræmmende stadions, som påvirker på spillere og dommere (desværre).

Sammenligner man Chelsea høst i de tre hjemmekampe med sidste års mestre er det temmelig ynkeligt. United gjorde rent bord med sejre i alle tre kampe.

-LFC-
Manager

« Svar #352: 30 Nov 2008, 22:25 »

Jeg er bestemt ikke sikker på, at Chelsea kommer til at klare sig specielt godt i udekampene. Emirates er svær at vinde på, mens både Anfield og Old Trafford godt kan gå under betegnelsen "fort". Ligesom Stamford Bridge var indtil Liverpool væltede det! Peace Thumbs Up

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #353: 01 Dec 2008, 07:07 »

Tjah det er der da, men udebane kampene er som udgangspunkt betydeligt sværere. Liverpool, Arsenal og United har alle skræmmende stadions, som påvirker på spillere og dommere (desværre).

Sammenligner man Chelsea høst i de tre hjemmekampe med sidste års mestre er det temmelig ynkeligt. United gjorde rent bord med sejre i alle tre kampe.

Ja, selvfølgelig er de det. Og nej, det er ikke en imponerende pointhøst vi nu har i de tre hjemmekampe mod de andre store. Heller ikke hvis man sammenligner med sidste sæson.
Men muligheden for et par gode resultater skal vel ikke udelukkes på forhånd, selvom det da bestemt ikke bliver nemt.

Jeg er bestemt ikke sikker på, at Chelsea kommer til at klare sig specielt godt i udekampene. Emirates er svær at vinde på, mens både Anfield og Old Trafford godt kan gå under betegnelsen "fort". Ligesom Stamford Bridge var indtil Liverpool væltede det! Peace Thumbs Up

Nej, jeg er da heller ikke sikker, men det kan vel stadig ikke afvises.

Brøndby IF & Chelsea FC

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #354: 01 Dec 2008, 11:24 »

Jeg er godt nok også overrasket over hvordan vores hjemmebanefort er blevet væltet i år!!  Shockeret

Til gengæld har jeg fuld tiltro til at Scolari sætter gutterne op til at hente point mod de store på udebane. Vi plejer at klare os ganske godt på Old Trafford og På Anfield plejer vi også at hente et point... Så det skal nok gå... Der skal bare ikke ske mange flere af den slags smuttere som i går...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #355: 01 Dec 2008, 11:47 »

Jeg forstår så ikke hvorfor i alverden at den kæmpe satsning som Scolari skulle smide ind i de sidste 10 minutter i går, var Stoch. Havde han virkelig ikke bedre alternativer på bænken? Det virker i hvert fald som en besynderlig beslutning..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Rafa
Reserveholdsspiller

« Svar #356: 01 Dec 2008, 11:55 »

Nu taber Chelsea godt nok igår, men mon ikke de nok skal ende med at kæmpe med om mesterskabet til det sidste? De spillede godt nok skidt, og var lidt heldige med at komme foran på et selvmål, men man kan ikke forvente at de vinder alle kampene i PL. De tabte en lige kamp igår til et godt hold, og fred være med det... Mon ikke de ender over Arsenal alligevel.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #357: 01 Dec 2008, 12:05 »

Jeg forstår så ikke hvorfor i alverden at den kæmpe satsning som Scolari skulle smide ind i de sidste 10 minutter i går, var Stoch. Havde han virkelig ikke bedre alternativer på bænken? Det virker i hvert fald som en besynderlig beslutning..

Med følgende spillere på bænken i går, havde han vel ikke rigtig så mange andre offensive muligheder.

Henrique Hilario
Florent Malouda
Wayne Bridge
Paulo Ferreira
Mineiro
Alex
Miroslav Stoch

Brøndby IF & Chelsea FC

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #358: 01 Dec 2008, 12:09 »

Hmm.. en bænk der består af:

GK
AM L
D L
D R
DM
D C
ST

Har I mange skader/karantæner?

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #359: 01 Dec 2008, 12:20 »

Hmm.. en bænk der består af:

GK
AM L
D L
D R
DM
D C
ST

Har I mange skader/karantæner?

Drogba havde karantæne.
J. Cole, Essien, Carvalho, Di Santo og Belletti er ude med skader. 

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010