home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1217 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831744 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #330: 29 Nov 2008, 17:27 »

Ifølge goal.com er Deco med i truppen. Han havde jo karantæne i CL-kampen mod Bordeaux.

Mit bud på startopstillingen i morgen:
Cech
Bosingwa - Terry - Alex - A. Cole
Deco - Mikel - Lampard
Malouda - Anelka - Kalou/J. Cole

Jeg er ret enig i det du skriver. Det bliver formentlig et tæt opgør, som oftest når vi møder Arsenal. Jeg tror dog, at vi tager alle tre point med en smal 2-1-sejr.

Brøndby IF & Chelsea FC

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #331: 30 Nov 2008, 20:02 »

Hmmm... Det var dælme ikke så godt!!!  Sur

Så ikke kampen selv, så ved faktisk ikke om det var fortjent eller ej... Men avs, den gør nas!! Specielt til Arsenal er det bestemt ikke sjovt at gå fra banen uden point...

Men hatten for dem, det er flot kommet igen efter al den turbulens...

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #332: 30 Nov 2008, 20:06 »

Det er til grin, der stod engang et fort på Fulham Broadway...

Jaja, alle hold har dårlige perioder, og vi havde mange skader, men for helvede hvor er det bare skidt!

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

DavidMadsen
Manager

« Svar #333: 30 Nov 2008, 20:10 »

Jeg synes det er lidt sjovt, at Joe Cole gør grin med Arsenal inden kampen idag. Hvorefter Chelsea så taber.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #334: 30 Nov 2008, 20:12 »

Jeg synes det er lidt sjovt, at Joe Cole gør grin med Arsenal inden kampen idag. Hvorefter Chelsea så taber.

Men manden har jo ret? Wink

Arsenal spiller attraktiv fodbold, ja ja, men vinder de trofæer? Ikk' rigtig vel? Wink

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

United-styrer
Gæst

« Svar #335: 30 Nov 2008, 20:13 »

Men manden har jo ret? Wink

Arsenal spiller attraktiv fodbold, ja ja, men vinder de trofæer? Ikk' rigtig vel? Wink

Præcis. Han medgav, at Arsenal spiller flot, men påpegede også, at det i sidste ende handler om at vinde trofæer, og det gør Arsenal ikke. Heller ikke i år.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #336: 30 Nov 2008, 20:15 »

Præcis. Han medgav, at Arsenal spiller flot, men påpegede også, at det i sidste ende handler om at vinde trofæer, og det gør Arsenal ikke. Heller ikke i år.

Lige præcis, jeg er til gengæld sikker på at vi to er uenige om hvem der så tager trofæet... Men det er en anden snak... Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

ManUtd83
Manager

« Svar #337: 30 Nov 2008, 20:21 »

Fedt at smadre Bolton og lignende 5-0, når man ikke præsterer mod store hold eller i Champions League. Nu har Chelsea spillet alle hjemmekampene mod de andre 3 storhold og har fået 1 point. Glæder mig til at se, hvordan det kommer til at gå dem på Emirates, Anfield og Old Trafford.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #338: 30 Nov 2008, 20:25 »

Hehe, Cole har jo ret :b Det er længer siden Arsenal har vundet noget Opstemt

eucalyptus
Gæst

« Svar #339: 30 Nov 2008, 20:26 »

Nu har jeg lige set Onside på tv3+ og der var et kort indslag om Frank Arnesen stod overfor en mulig fyring efter nytår, hvad synes i Chelsea fans om den sag? Det er jo næppe en nyhed der lige er kommet frem i dag, det har stået på i et par uger snart. Skal Frank Arnesen få lov til at blive endnu en gang, eller skal han have sparket for hans hidtil "utilfredsstillende" arbejde som chef scout i klubben?

Wink

-LFC-
Manager

« Svar #340: 30 Nov 2008, 20:29 »

Chelsea har fået 1 point i 3 hjemmekampe mod de andre Big Four hold. Satme flovt, hvis man vil være mester. Peace

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #341: 30 Nov 2008, 20:32 »

Jeg synes faktisk det er okay hvis de fyrer Arnesen, de begrunder det med at han ikke har fået nogle fra talentholdet på førsteholdet, og det er jo rigtigt nok. Men det er selvfølgelig også svært at komme på Chelsea's førstehold Opstemt

eucalyptus
Gæst

« Svar #342: 30 Nov 2008, 20:38 »

Jeg synes faktisk det er okay hvis de fyrer Arnesen, de begrunder det med at han ikke har fået nogle fra talentholdet på førsteholdet, og det er jo rigtigt nok. Men det er selvfølgelig også svært at komme på Chelsea's førstehold Opstemt

Jeg har det sådan lidt. Kan man virkelig forlange at en lokal knægt eller et talent skal kunne komme på førsteholdet, på et hold der er kendt for at smide penge efter verdens stjerner?! På den anden side, så er det naturligvis ikke godt nok. Som chef er det hans ansvar at være med til at skabe en fremgang i deres talentarbejde, og det har tilsynelandende slået fejl.

Så mit bedste bud er at fyre Frank Arnesen og brug hans lønning et andet steds. Den mand skal nok alligevel få et højtprofitabelt job et andet sted, sikkert i Premier League hvis der ikke ligger en klausul i hans kontrakt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #343: 30 Nov 2008, 20:43 »

Jeg har det sådan lidt. Kan man virkelig forlange at en lokal knægt eller et talent skal kunne komme på førsteholdet, på et hold der er kendt for at smide penge efter verdens stjerner?! På den anden side, så er det naturligvis ikke godt nok. Som chef er det hans ansvar at være med til at skabe en fremgang i deres talentarbejde, og det har tilsynelandende slået fejl.

Så mit bedste bud er at fyre Frank Arnesen og brug hans lønning et andet steds. Den mand skal nok alligevel få et højtprofitabelt job et andet sted, sikkert i Premier League hvis der ikke ligger en klausul i hans kontrakt.
Synes også de skulle fyrer ham, men de bruger jo mange penge på deres ungdomsafdeling, så synes ikke hans arbejde er godkendt Opstemt

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #344: 30 Nov 2008, 20:45 »

Hvordan skulle et talent overhovedet ahve mulighed for at komme på holdet når der hele tiden købes nye spillere, hvor mange spillere i verden under 23 ville kunne komme på holdet nu?

Jeg kan godt se grundlaget for den begrundelse, men det er jo nærmest en umulig opgave han er sat på så?

Giv ham da en chance, hvor længe har han været der? Umiddelbart tager det tid at udvikle talenter, og man skal altså have fat i dem tidligt?

U20 holdet ligger nummer 3 i ligaen og har lige slået United...

Nu ved jeg godt at alt under nummer 1 er en KÆMPE fiasko for Mr. Abramovich... Men alligevel?

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010