home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1178 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831671 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Robinho, et hit i Chelsea?
« Svar #315: 28 Aug 2008, 16:17 »

Synes bare ikke han passer ind i Engelsk fodbold - han skulle være blevet i spanien. Tror ikke han klarer det koldere klima og det hårdere spil særlig godt i starten, men måske bliver det bedre.

Til gengæld er jeg ret sikker på, at målet om at blive verdens bedste fodboldspiller ikke bliver opfyldt. Han efter min mening langt efter spillere som Ronaldo, Messi, Torres og Fabregas, som er på cirka samme alder.

Møller
Gæst

« Svar #316: 28 Aug 2008, 16:31 »

Jeg tror på sin vis, at han nok skal få en hvis succes i engelsk fodbold. Hvis han går til sagerne, som eks. Ronaldo gjorde det, så kunne han sagtens blive en giftig herre i Chelsea. Jeg vil på den anden side sige, at tager jeg Manchester United brillerne på, og tænker at han også har været linket sammen med os, så er jeg glad for at det ikke bliver til noget (formentlig). Da jeg tror chancerne for at han flopper er ligeså store som at han topper.

Glæder mig bestemt til at se ham i Chelsea, hvis han skifter dertil selvfølgelig.

/Møller

JKJ
Gæst

« Svar #317: 02 Sep 2008, 10:06 »

Ny overskrift tak Wink

Jeg ved ikke helt om Robinho er god nok til PL, ingen tvivl om at han er en klassespiller, men det er altså meget få tekniske spillere der slår igennem i PL. Ronaldo er imo et særtilfælde da han jo stort set inegn svagheder har, mes en Robinho jo ikke lige frem har sine styrke i fýsikken og hovedspillet...

Men nu må vi se, ingen tvivl om at han 100% sikkert får en fast plads hos City, det kunne han nok ikke have forventet hos Chelsea...

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #318: 02 Sep 2008, 10:51 »

Jeg er som Chelsea-fan glad for at manden valgte City, hvor han uden tvivl vil være den allerstørste stjerne... Jeg glæder mig til at se hvad han kan drive det til, men som JKJ skriver har jeg faktisk lidt svært ved at tro på han bliver en kæmpe succes, han har ikke fysikken til det, han skal nok klare sig, men jeg tror ikke han får en sæson der er 300 mil. værd...

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Chelsea tråden
« Svar #319: 02 Sep 2008, 11:04 »

Jeg har flyttet diskussionen til Chelsea tråden, da jo, det er der den hører til. Ellers kan vi jo oprette en tråd om alle transfers... Jeg tror nu også at mange forskellige fans følger med i hinandens tråde. Det gør jeg da ihf. Smiley Og så fik jeg også prøvet "sammenflet" knappen Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Yessir
Manager

« Svar #320: 02 Sep 2008, 18:38 »

Jeg har flyttet diskussionen til Chelsea tråden, da jo, det er der den hører til. Ellers kan vi jo oprette en tråd om alle transfers... Jeg tror nu også at mange forskellige fans følger med i hinandens tråde. Det gør jeg da ihf. Smiley Og så fik jeg også prøvet "sammenflet" knappen Opstemt

Men hvorfor smide den i Chelsea tråden, når han nu ikke røg til London?

Vinokourov
Manager

« Svar #321: 02 Sep 2008, 18:48 »

Men hvorfor smide den i Chelsea tråden, når han nu ikke røg til London?
Fordi at det omhandler klubben Chelsea Rullende Øjne

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Chakana
Manager

« Svar #322: 02 Sep 2008, 19:05 »

Ja, men det omhandler mere City. Meget logisk.

Arsenal Football Club

Vinokourov
Manager

« Svar #323: 02 Sep 2008, 19:10 »

Ja, men det omhandler mere City. Meget logisk.
"Robinho, et hit i Chelsea?"

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Chakana
Manager

« Svar #324: 02 Sep 2008, 19:11 »

"Robinho, et hit i Chelsea?"
Nu ved vi at han er skiftet til City, hvorfor skal den så være her? Forstår du..

Arsenal Football Club

Yessir
Manager

« Svar #325: 02 Sep 2008, 20:06 »

Fordi at det omhandler klubben Chelsea Rullende Øjne

Det omhandlede Chelsea ja. Men i og med skiftet blev til Man City i stedet for, burde emnet enten være dødt, eller smidt i en evt. City tråd  Rullende Øjne

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #326: 02 Sep 2008, 20:08 »

Synes det er lidt sjovt at tænke på, man i Chelsea solgte Robinho trøjer, og så endte han i City... Kæft man må føle sig snydt, hvis man købte en Opstemt

ManUtd83
Manager

« Svar #327: 02 Sep 2008, 20:14 »

Synes det er lidt sjovt at tænke på, man i Chelsea solgte Robinho trøjer, og så endte han i City... Kæft man må føle sig snydt, hvis man købte en Opstemt

Det er uendeligt fedt! Ville da helt klart kræve mine penge tilbage, hvis havde været Chelsea-fan og idiot nok til at købe en trøje før handlen var i hus.

Fryd, fryd, fryd!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #328: 02 Sep 2008, 20:19 »

Det er uendeligt fedt! Ville da helt klart kræve mine penge tilbage, hvis havde været Chelsea-fan og idiot nok til at købe en trøje før handlen var i hus.

Fryd, fryd, fryd!

det tænkte jeg også.. men synes da også det er alt alt alt for dårligt at man sælger sådan en trøje, når intet er bekræftet endnu

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #329: 29 Nov 2008, 16:16 »

Nå svende... Nu skal vi da til og have gang i Chelsea tråden igen!! Vi ligger trods alt godt med i alle turneringer  Thumbs Up

I morgen gælder det VIRKELIG når hademodstander nr. et, Arsenal, skal have klask på Stamford Bridge  Tunge... Skadessituationen holder Essien, Carvalho, Belletti og Di Santo ude. Det er immervæk 2 stamspillere, så det kan nok godt mærkes. Der er tvivl om Joe Cole som udgik fra kampen mod Bordeaux, men han mener selv han bliver klar, så må vi se om Scolari benytter ham. Drogba har karantæne, så han er udelukket. Jeg kan ikke finde info om Deco, så ved faktisk ikke helt om han stadig er skadet...
:
Cech - Cole, Terry, Alex, Bosingwa - Lampard, Ballack, Mikel/Deco - Malouda, Kalou, Anelka

Er der andre bud på en start-11??

Jeg tror al den ballade der har været omkring Arsenal får en indflydelse på kampen, men det er trods alt et lokalopgør og statistisk set er der gode chancer for en uafgjort. Bestemt et resultat Arsenal kan leve med... På den anden side tror jeg Chelsea kan udnytte den situation Arsenal er i pt., men interne magtkampe... Jeg tror helt sikkert på hjemmesejr, som vil sende os ind i juleprogrammet fyldt med selvtillid... Og Chelsea har faktisk et ganske overkommeligt program hen over julen  Wink

COME ON CHELSEA  Thumbs Up

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010