home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1079 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831163 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Chelsea tråden
« Svar #105: 23 Mar 2008, 21:41 »

Højest sandsynligt fordi han var en mand i off-side. Der skulle ikke have været mål. Men Chelsea formåede som sædvanlig at losse og score på de returbolde Arsenal fejlede i at få væk.

Du lyder som en bitter mand? Det burde du ikke være når Arsenal taber...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #106: 23 Mar 2008, 21:44 »

Jeg synes nu det er ok. Vi kan nemt se der er offside.
Men hvis dommeren/linjevogteren er i tvivl, synes jeg det er super at det kom angriberen til gode.
Det skulle det gøre noget oftere, istedet for altid at gøre det sikre og vifte med flaget.

ManUtd83
Manager

« Svar #107: 23 Mar 2008, 21:46 »

Du lyder som en bitter mand? Det burde du ikke være når Arsenal taber...

Jeg ville hellere have set uafgjort, hvilket den havde endt hvis linjedommerne havde været kompetente. Og det er altså Arsenal Man Utd skal møde på OT, så det ville da være rart hvis Chelsea var ude af spillet.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #108: 23 Mar 2008, 21:48 »

Jeg ville hellere have set uafgjort, hvilket den havde endt hvis linjedommerne havde været kompetente. Og det er altså Arsenal Man Utd skal møde på OT, så det ville da være rart hvis Chelsea var ude af spillet.

Det kan man ikke sige. For så ville alt have været anderledes.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #109: 23 Mar 2008, 21:57 »

Højest sandsynligt fordi han var en mand i off-side. Der skulle ikke have været mål. Men Chelsea formåede som sædvanlig at losse og score på de returbolde Arsenal fejlede i at få væk.
Ja, han var offside. Ingen diskussion om det.
Men det er jo ikke sandt, at Chelsea altid bare står og losser, og så scorer på nogle tilfældige chancer, hvor modstanderen fejler.

Brøndby IF & Chelsea FC

ManUtd83
Manager

« Svar #110: 23 Mar 2008, 22:00 »

Ja, han var offside. Ingen diskussion om det.
Men det er jo ikke sandt, at Chelsea altid bare står og losser, og så scorer på nogle tilfældige chancer, hvor modstanderen fejler.

Nææh men jeg kan godt lide at bilde mig selv det ind, fordi jeg ikke bryder mig om klubben. Lige i dag var min påstand dog nogenlunde rigtig. 1-1 målet var i hvert fald decideret los.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #111: 23 Mar 2008, 22:15 »

Nææh men jeg kan godt lide at bilde mig selv det ind, fordi jeg ikke bryder mig om klubben. Lige i dag var min påstand dog nogenlunde rigtig. 1-1 målet var i hvert fald decideret los.
Det kender jeg godt. Wink
Tjah, det kan godt være. Men man kan ikke altid score flotte mål.

Det vigtigste er, at vi vandt en utrolig vigtig kamp, og dermed fortsat lever i mesterskabskampen.

Brøndby IF & Chelsea FC

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #112: 23 Mar 2008, 22:19 »

Hvordan kan man være Fan af Brøndby IF og Chelsea:S

-Det hedder Brøndby IF & Manchester United <33

-LFC-
Manager

« Svar #113: 23 Mar 2008, 22:21 »

Hver sin smag!
Jeg foretrækker dog Brøndby og Liverpool (Og Villarreal Rullende Øjne)

ManUtd83
Manager

« Svar #114: 23 Mar 2008, 22:22 »

Det kender jeg godt. Wink
Tjah, det kan godt være. Men man kan ikke altid score flotte mål.

Det vigtigste er, at vi vandt en utrolig vigtig kamp, og dermed fortsat lever i mesterskabskampen.

Til det med flotte mål. Nej det har du i hvert fald ret i. Wes Brown scorede også et yderst vigtigt mål i dag med nakken  Rullende Øjne

Jep Chelsea er nu anden kandidat til titlen, men som ManU fan tror jeg på titlen kommer til os i år. Chelsea har helt klart draget fordel af at ligge i skyggen af United og Arsenal i en lang periode i sæsonen, for de har ikke følt presset så meget. Et pres som Arsenals unge spillere i hvert fald synes at være bukket under for.
Chelsea er tilbage i form og Terry, Drogba og co. er tilbage fra skader og diverse afrikanerturneringe r, så det bliver et spændende "run-in". Glæder mig til kampen på Stamford Bridge, hvor United formentlig kan lukke det ned, men hvor Chelsea så sandelig også kan skabe spændingen.

Game on !

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #115: 23 Mar 2008, 22:33 »

Det er nu slet ikke så svært.

Til det med flotte mål. Nej det har du i hvert fald ret i. Wes Brown scorede også et yderst vigtigt mål i dag med nakken  Rullende Øjne

Jep Chelsea er nu anden kandidat til titlen, men som ManU fan tror jeg på titlen kommer til os i år. Chelsea har helt klart draget fordel af at ligge i skyggen af United og Arsenal i en lang periode i sæsonen, for de har ikke følt presset så meget. Et pres som Arsenals unge spillere i hvert fald synes at være bukket under for.
Chelsea er tilbage i form og Terry, Drogba og co. er tilbage fra skader og diverse afrikanerturneringe r, så det bliver et spændende "run-in". Glæder mig til kampen på Stamford Bridge, hvor United formentlig kan lukke det ned, men hvor Chelsea så sandelig også kan skabe spændingen.

Game on !
Ja, det bliver spændende at følge afslutningen på sæsonen. Man United står som den største favorit lige nu, men Chelsea har spillet sig godt tilbage, og har efter ret store skadesproblemer fundet formen.

Kampen på Stamford Bridge ser jeg også frem til. Men først venter der lige en række kampe der skal vindes, og så er der jo også Champions League, som begge hold skal fokusere på.

Brøndby IF & Chelsea FC

-LFC-
Manager

« Svar #116: 23 Mar 2008, 22:36 »

Var det ikke nogenlunde samme situation sidste år med point og sådan?, i såfald skal Chelsea passe på med ikke at spille mesterskabet til Manchester igen før den afgørende kamp. Mange så frem til den sidste år, men den endte med at være en rigtig fesen kamp.

ManUtd83
Manager

« Svar #117: 23 Mar 2008, 22:40 »

og så er der jo også Champions League, som begge hold skal fokusere på.

Jo men Abramovich har jo købt en nem lodtrækning, så Chelsea får det ikke så svært i ChL  Peace

Var det ikke nogenlunde samme situation sidste år med point og sådan?, i såfald skal Chelsea passe på med ikke at spille mesterskabet til Manchester igen før den afgørende kamp. Mange så frem til den sidste år, men den endte med at være en rigtig fesen kamp.

Jo mener at Chelsea og Arsenal spillede 0-0 et par runder før Man Utd og Chelsea skulle mødes og så var den vidst afgjort

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #118: 24 Mar 2008, 12:34 »

Jo men Abramovich har jo købt en nem lodtrækning, så Chelsea får det ikke så svært i ChL  Peace

Jo, de skal møde Arsenal i semifinalen Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Besiktas JK
Ynglingespiller

« Svar #119: 28 Mar 2008, 14:20 »

Chelsea Smiley

Ved i kender Besiktas ret godt fra 2003 i champions leauge Peace

Men i 2008, vi Besiktas fans støtter Chelsea i Fenerbahce - Chelsea og Chelsea - Fenerbahce kampene..

We all are Fenerbahce haters.. Forza Chelsea Peace

Eagles Fly Alone....

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010