home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1200 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 469 470 [471] 472 473 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 831302 gange)
anders100
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #7050: 30 Apr 2014, 22:33 »

Chelsea kan stadig vinde Premier League, og det kræver kun et City nederlag til Everton samt Liverpool nederlag til Palace. City mod Everton er City små favoritter, men Everton kan sagtens overraske. Liverpool mod Palace er Liverpool favoritter, men de har over flere kampe vist, at deres form er kraftigt nedadgående. Chelsea's titel muligheder er i mine øjne 10-15 procent.

Skulle de dog ikke gå hen og vinde den, så må det her betragtes som en virkelig dårlig sæson. Så mange penge, og alligevel er man ikke i stand til at vinde noget.

Liverpool F.C

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7051: 30 Apr 2014, 22:36 »

Chelsea kan stadig vinde Premier League, og det kræver kun et City nederlag til Everton samt Liverpool nederlag til Palace. City mod Everton er City små favoritter, men Everton kan sagtens overraske. Liverpool mod Palace er Liverpool favoritter, men de har over flere kampe vist, at deres form er kraftigt nedadgående. Chelsea's titel muligheder er i mine øjne 10-15 procent.

Skulle de dog ikke gå hen og vinde den, så må det her betragtes som en virkelig dårlig sæson. Så mange penge, og alligevel er man ikke i stand til at vinde noget.
Jeg vil ikke betegne det som virkelig dårlig sæson. Selvfølgelig ikke en super sæson, men Mourinho har hele tiden sagt, at vi ikke skulle forvente noget i år. Ja, det er Mourinho, og det skal han sige, men jeg er ret sikker på, at han rent faktisk mener det. Nu har Chelsea haft rigtig rigtig meget succes i et årti, så jeg kan godt leve, at vi ikke vinder noget i en enkelt sæson, hvor Mourinho kommer tilbage og får kørt nogle af de spillere ind, han kan bruge og lide.

HansenLFC
Gæst

« Svar #7052: 30 Apr 2014, 22:36 »

Top 3 i PL og top 4 i CL.

Dårlig sæson. Bob bob bob.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7053: 30 Apr 2014, 22:43 »

Jeg vil ikke betegne det som virkelig dårlig sæson. Selvfølgelig ikke en super sæson, men Mourinho har hele tiden sagt, at vi ikke skulle forvente noget i år. Ja, det er Mourinho, og det skal han sige, men jeg er ret sikker på, at han rent faktisk mener det. Nu har Chelsea haft rigtig rigtig meget succes i et årti, så jeg kan godt leve, at vi ikke vinder noget i en enkelt sæson, hvor Mourinho kommer tilbage og får kørt nogle af de spillere ind, han kan bruge og lide.
Alt hvad Mourinho siger, skal tages med et gran salt. Det er kun lort den mand lukker ud, men Chelsea fans lytter til ham.

Selvfølgelig skal det forventes at en klub som Chelsea vinder noget, alt andet vil være latterligt. Chelsea er den klub igennem det sidste årti, som har haft flest penge af alle. Det må simpelthen forventes at det hold vinder noget hver sæson. I Real Madrid og Barcelona er man skuffede hver gang klubben ikke vinder, og det samme burde fans af Chelsea være. En klub med så mange penge, burde være altdominerende. Både i den hjemlige liga og i Champions League.

Liverpool F.C

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7054: 30 Apr 2014, 22:49 »

Alt hvad Mourinho siger, skal tages med et gran salt. Det er kun lort den mand lukker ud, men Chelsea fans lytter til ham.

Selvfølgelig skal det forventes at en klub som Chelsea vinder noget, alt andet vil være latterligt. Chelsea er den klub igennem det sidste årti, som har haft flest penge af alle. Det må simpelthen forventes at det hold vinder noget hver sæson. I Real Madrid og Barcelona er man skuffede hver gang klubben ikke vinder, og det samme burde fans af Chelsea være. En klub med så mange penge, burde være altdominerende. Både i den hjemlige liga og i Champions League.
Der har i mange år kun reelt været to hold, der kunne blive mestre i Spanien. Sådan er det ikke i England. Og nej, Mourinho er genial på det punkt. Hvis du kun siger, det er lort, så er det fordi, at du ikke forstår mandens mindgames. Han er verdensklasse i pressen og tager oftest alt skraldet selv og bliver det mest upopulære mand i hele England. Jeg forventer ikke, at Chelsea SKAL vinde noget hvert år. Vi har det seneste årti haft kontinuerligt succes, så det regner jeg med, at vi kan fortsætte med. Men det betyder ikke, at vi skal vinde noget hvert år.

Desuden er Chelsea jo ikke de eneste, der bruger lidt penge på spillere. Liverpool, City, United og Spurs er også kommet fint med på den front. Det kan forventes, at Chelsea er et storhold med succes, og det er det også. Det er ikke ensbetydende med, at man SKAL vinde noget hvert år.

Cristiano Doni
Ynglingespiller

« Svar #7055: 30 Apr 2014, 22:55 »

Der har i mange år kun reelt været to hold, der kunne blive mestre i Spanien. Sådan er det ikke i England. Og nej, Mourinho er genial på det punkt. Hvis du kun siger, det er lort, så er det fordi, at du ikke forstår mandens mindgames. Han er verdensklasse i pressen og tager oftest alt skraldet selv og bliver det mest upopulære mand i hele England. Jeg forventer ikke, at Chelsea SKAL vinde noget hvert år. Vi har det seneste årti haft kontinuerligt succes, så det regner jeg med, at vi kan fortsætte med. Men det betyder ikke, at vi skal vinde noget hvert år.

Desuden er Chelsea jo ikke de eneste, der bruger lidt penge på spillere. Liverpool, City, United og Spurs er også kommet fint med på den front. Det kan forventes, at Chelsea er et storhold med succes, og det er det også. Det er ikke ensbetydende med, at man SKAL vinde noget hvert år.

Ah Jakob..

Den må du længere ud på landet med.

Enhver storklub må jo evaluere sæsonen, når man ender uden titler. Der har været en forventning om at vinde titler også i Chelsea. Det er ikke sket og nu skal sommeren vel bruges på at finde grundlaget for dette og forbedre holdet, således man er rustet til at vinde titler i den kommende sæson. Hvorvidt de andre hold også gerne vil vinde titler, så gør det jo ikke skuffelsen mindre, at I ikke vinder noget. I sidste ende så er det jo kun medaljer, som tæller. Disse plejer Mourinho at være garanti for, hvilket vel også var grunden at han blev hentet tilbage til Chelsea. Skuffelsen over manglende medaljer kan hans status sagtens bære, men er nu ret sikker på Hr. Abramovich vil være pænt skuffet, når han sidder og slikker sol i Caribien på sin yacht. 

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #7056: 30 Apr 2014, 22:58 »

Tjah - Dem der siger som dig omkring Mourinho, har ihvertfald ikke forstået hvad det er han prøver på med udtalelserne, og det siger jo så lidt om dig i stedet. Jeg er da helt sikkert også skuffet, men alle klubber har mellemsæsoner og det var et faktum at vi i forrige sæson havde et hold der var blevet for gammelt og derfor er truppen blevet forynget. Jeg havde ingen store forventninger til sæsonen, og derfor er jeg rimelig afklaret med bronze i ligaen og en semifinale plads i CL. At vi måske spillede lidt for naivt / Nervøst da vi kom foran i dag, det kan man ikke forsvare.

Derudover må man jo også anerkende at Atletico Madrid er et stærkt hold, som har spillet en god sæson og ikke mindst er i bedre form i øjeblikket. Samtidig mangler vi til stadighed en midtbanespiller med is i maven, som kan fordele spillet og ikke være en Hazard, Willian, Oscar. Jeg forstår ikke hvorfor Oscar ikke spillede i dag, men tanken var måske at Atletico ville overmatche os på midtbanen (hvilket de så gjorde alligevel).

Det er jo også fint at alle fans af andre klubber altid kan hentyde til at Chelsea har mange penge. Men samtidig siger at penge ikke kan købe sig til god fodbold, det modsiger jo hinanden at mene Chelsea bør vinde alt fordi man har mange penge. Der er stadig kun 11 mand på banen, og det er dagsform, skader, taktik og alle mulige andre ting som spiller ind. At komme til CL semifinalen er en stor ting. Det er de 4 bedste klubber i europa (på papiret), så jeg kan stadig være stolt over at være Chelsea fan i dag. Det handler om at vinde, men det handler i den grad også om respekt for det som modstanderne præstere og Atletico har fortjent finalepladsen.

Jeg kan så i stedet glæde mig over at vi det bliver til en 3. plads i Premier League (hej United, hej Tottenham) en semifinale i CL (Hej Barcelona) og se tilbage på 2 euroæiske titler de 2 forrige sæsoner. Som fan fra før Abramovich tiden, som fan af FCK fra 1998, så er jeg realistisk og kan godt forstå at man ikke kan vinde i hver sæson. Det kræver en vel tilrettelagt sæson, held på de rigtige tidspunkter, dygtighed på de andre, og så vil alle klubber få formnedgang. Atletico peakede på det rigtige tidspunkt, med held, dygtighed, koldblodighed. Så stort tillykke med finalepladsen.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #7057: 30 Apr 2014, 23:00 »

Ah Jakob..

Den må du længere ud på landet med.

Enhver storklub må jo evaluere sæsonen, når man ender uden titler. Der har været en forventning om at vinde titler også i Chelsea. Det er ikke sket og nu skal sommeren vel bruges på at finde grundlaget for dette og forbedre holdet, således man er rustet til at vinde titler i den kommende sæson. Hvorvidt de andre hold også gerne vil vinde titler, så gør det jo ikke skuffelsen mindre, at I ikke vinder noget. I sidste ende så er det jo kun medaljer, som tæller. Disse plejer Mourinho at være garanti for, hvilket vel også var grunden at han blev hentet tilbage til Chelsea. Skuffelsen over manglende medaljer kan hans status sagtens bære, men er nu ret sikker på Hr. Abramovich vil være pænt skuffet, når han sidder og slikker sol i Caribien på sin yacht. 

Der er jo også stor forskel på at være ejer af klubben og poste penge ind, og være fan af klubben. Selvfølgelig vil Abramovich være skuffet, men hvem ved om Mourinho lovede ham en kvartfinale i Champions League og kvalifikation til CL gennem PL. Jeg siger det bare...!

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7058: 30 Apr 2014, 23:05 »

Hold nu op... Chelsea bruger LAAAANGT flere penge end andre hold. City er kommet godt efter dem, men at du nævner Liverpool, United og Spurs er patetisk og usandt.

Lad os kigge på de seneste 5 sæsoners transfers.
Chelsea underskud: 306.728.400 millioner pund.
Liverpool underskud: 100.654.400 millioner pund.
United underskud: 100.276.000 millioner pund.
City underskud: 394.477.600 millioner pund.
Tottenham OVERSKUD: 602.800 tusind pund.

Chelsea har brugt så latterligt mange penge, og kun City er kommet efter dem. Derfor må de forventes af netop de to hold er altdominerende. Chelsea har dog haft en rigmand i ryggen 5-6 år længere, og derfor må der forventes mere af dem. City er først de sidste år begyndt af færdiggøre deres trup. Chelsea bygger hele tiden på, og derfor må der simpelthen forventes mere.

Edit: Kan godt selv se at derfor, er blev brugt lidt for meget i overstående tekst.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2014, 23:08 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

Cristiano Doni
Ynglingespiller

« Svar #7059: 30 Apr 2014, 23:07 »

Der er jo også stor forskel på at være ejer af klubben og poste penge ind, og være fan af klubben. Selvfølgelig vil Abramovich være skuffet, men hvem ved om Mourinho lovede ham en kvartfinale i Champions League og kvalifikation til CL gennem PL. Jeg siger det bare...!
Det ved vel kun de to.
Men om 5 år, så vil denne sæson være glemt, mens I vil huske på de sæsoner, hvor titlerne blev hentet hjem. På den måde, så er det selvfølgelig skuffende at man ikke vinder bare en titel og med den bredde af truppen, så bør Chelsea jo være med fremme i alle turneringerne. Det er da flot med en semifinaleplads, men set i bakspejlet, så stod I vel med alle kort på hånden inden aftenens kamp og var klare favoritter til at gå i finalen med hjemmebanen i kampen.

Sidder ikke og argumenterer for at I skal være mere skuffede over aftenens resultat, fordi det er sgu helt fair at tabe til Atletico. Det har mange hold måtte sande i år. Et hold som Chelsea kan man dog forvente titler af hver sæson. Det er ikke realistisk, men klubben bør vel stræbe efter det og det vil vel være en skuffelse hver gang at det ikke lykkes.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #7060: 30 Apr 2014, 23:13 »

Det ved vel kun de to.
Men om 5 år, så vil denne sæson være glemt, mens I vil huske på de sæsoner, hvor titlerne blev hentet hjem. På den måde, så er det selvfølgelig skuffende at man ikke vinder bare en titel og med den bredde af truppen, så bør Chelsea jo være med fremme i alle turneringerne. Det er da flot med en semifinaleplads, men set i bakspejlet, så stod I vel med alle kort på hånden inden aftenens kamp og var klare favoritter til at gå i finalen med hjemmebanen i kampen.

Sidder ikke og argumenterer for at I skal være mere skuffede over aftenens resultat, fordi det er sgu helt fair at tabe til Atletico. Det har mange hold måtte sande i år. Et hold som Chelsea kan man dog forvente titler af hver sæson. Det er ikke realistisk, men klubben bør vel stræbe efter det og det vil vel være en skuffelse hver gang at det ikke lykkes.

Jamen jeg er nu fuldstændig enig med dig i at om 5 år vil sæsonen være glemt, og det burde være et mål for alle klubber at forbedre forrige sæsons bedrifter. Men år alle klubber har det som mål, så vil det ikke være muligt for alle klubber at forbedre det og trods det at jeg en overgang regnede med vi blev mestre, havde jeg ikke forventet det inden sæsonen (vi mangler stadig en midtbane spiller med overblik). Vi stod med alle kort på hånden , og dog fordi det pressede Atletico til at skulle frem og være aggressive da vi scorede og deres offensive evner kender vi - Farlig cocktail. Det lyder mærkeligt, men jeg havde hellere set et 1-0 nederlag på udebane end 0-0. (ikke at det lyder helt "sane").

Vi er helt enige om at en klub som Chelsea skal stræbe efter at blive nummer 1 hver gang, og det gør klubben også, men alle ved det ikke kan lade sig gøre at vinde hvergang - Derfor er jeg skuffet over vi ikke nåede finalen, men skuffelsen forsvinder med tiden. Jeg havde før sæsonen ikke forventet vi nåede længere end til kvartfinalen, fordi jeg realistisk set ikke mener vi har holdet til mere.

Men som jeg forstår dig er vi ganske enige om den generelle målsætning Chelsea bør have.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7061: 30 Apr 2014, 23:17 »

Jeg tror at alle kender til Mourinho's mindgames, men derfor er han stadig en idiot at høre på. Han vil efter alle dårlige kampe fjerne fokus fra holdet, men han er jo gennemskuet for lang tid siden. Muligvis fokuserer folk mere på ham, end de fokuserer på holdet efter en dårlig præstation, men hvad hjælper det? Chelsea har jo ikke haft en bedre sæson, og Real Madrid blev heller ikke bedre under ham. Hans såkaldte mindgames virker ikke, og folk glemmer ikke holdets præstationer pga. hans idiotiske udtalelser.

Mourinho er muligvis verdens klogeste mand, for han kan da få alle Chelsea's naive fans til at lytte på ham. Det er ynkeligt, men hvad han siger i medierne er bare forfærdeligt at høre på, og han udstiller blot sig selv som lettere retarderet. Endnu engang så er han gennemskuet for lang tid siden, men han fortsætter, og samtlige Chelsea fans forsvarer ham totalt meningsløst efter hver enkelt idiotisk udtalelse. Drop det nu bare. Manden er en idiot at høre på.

Liverpool F.C

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #7062: 30 Apr 2014, 23:22 »

Jeg tror at alle kender til Mourinho's mindgames, men derfor er han stadig en idiot at høre på. Han vil efter alle dårlige kampe fjerne fokus fra holdet, men han er jo gennemskuet for lang tid siden. Muligvis fokuserer folk mere på ham, end de fokuserer på holdet efter en dårlig præstation, men hvad hjælper det? Chelsea har jo ikke haft en bedre sæson, og Real Madrid blev heller ikke bedre under ham. Hans såkaldte mindgames virker ikke, og folk glemmer ikke holdets præstationer pga. hans idiotiske udtalelser.

Mourinho er muligvis verdens klogeste mand, for han kan da få alle Chelsea's naive fans til at lytte på ham. Det er ynkeligt, men hvad han siger i medierne er bare forfærdeligt at høre på, og han udstiller blot sig selv som lettere retarderet. Endnu engang så er han gennemskuet for lang tid siden, men han fortsætter, og samtlige Chelsea fans forsvarer ham totalt meningsløst efter hver enkelt idiotisk udtalelse. Drop det nu bare. Manden er en idiot at høre på.

Og alligevel er det det vi diskutere, selvom Chelsea blev spillet ud af banen i 2. halvleg (I Rest my Case)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7063: 30 Apr 2014, 23:22 »

Jakob E du er uomtvisteligt den mest farvede person jeg nogensinde har oplevet. Både på diverse internet sider såvel mennesker jeg kender i det virkelige liv. Gider ikke engang komme med eksempler, for det burde stå klart, for folk der har været på denne side i mere end 2 minutter.

Svært at regne ud om du virkelig er en troll, eller om du bare er ufattelig imbecil.
Jeg forstår, efter at jeg lige genlæste dette indlæg, ikke hvorfor jeg har valgt at tage diskussionen op. Jeg vil slutteligt sige, at den statistik med pengeforbruget, du har fundet, kan du jo altid finde til din fordel, men jeg sagde bare, at klubberne havde brugt mange penge på spillere. Ikke at det var økonomisk uansvarligt, eller at pengene ikke var kommet fra eventuelt spillersalg.

Med hensyn til Mourinho så er det vildt, at du ikke bare kan tage hatten af for manden.

Jeg ønsker dig en god aften.

Cristiano Doni
Ynglingespiller

« Svar #7064: 30 Apr 2014, 23:23 »

Jamen jeg er nu fuldstændig enig med dig i at om 5 år vil sæsonen være glemt, og det burde være et mål for alle klubber at forbedre forrige sæsons bedrifter. Men år alle klubber har det som mål, så vil det ikke være muligt for alle klubber at forbedre det og trods det at jeg en overgang regnede med vi blev mestre, havde jeg ikke forventet det inden sæsonen (vi mangler stadig en midtbane spiller med overblik). Vi stod med alle kort på hånden , og dog fordi det pressede Atletico til at skulle frem og være aggressive da vi scorede og deres offensive evner kender vi - Farlig cocktail. Det lyder mærkeligt, men jeg havde hellere set et 1-0 nederlag på udebane end 0-0. (ikke at det lyder helt "sane").

Vi er helt enige om at en klub som Chelsea skal stræbe efter at blive nummer 1 hver gang, og det gør klubben også, men alle ved det ikke kan lade sig gøre at vinde hvergang - Derfor er jeg skuffet over vi ikke nåede finalen, men skuffelsen forsvinder med tiden. Jeg havde før sæsonen ikke forventet vi nåede længere end til kvartfinalen, fordi jeg realistisk set ikke mener vi har holdet til mere.

Men som jeg forstår dig er vi ganske enige om den generelle målsætning Chelsea bør have.
Det er vi! Det jeg kommenterede på i Jakob indlæg var blot hans nedtoning af forventningen til Chelsea som medaljebejlere. Som udgangspunkt så ser jeg gerne Barcelona tage Liga, CL og pokal hver sæson og som storklub og seriøs bejler til alle titlerne, så bliver jeg da skuffet hver gang en af dem misser. Når alle misser, så er det jo helt klart, fordi der har været mangler i klubben og det skal der evalueres på. Samme måde bør Chelsea vel tænke over deres setup.

Så jeg kunne nemt forestille mig at der kommer til at ske ting og sager på transfermarkedet til sommer i Chelsea. Der er vel spillere, som er utilfredse med deres roller. Her tænker jeg spillere som Ba, Torres og Mikel, som jo er ude i kulden og må vel se spillere være foran i køen eller se spillere komme til klubben til sommer, som skubber dem ud. Samtidig må der vel også komme en udrensning blandt de udlejede spillere. De Bruyne er vel fortid med den historik han allerede har med Mourinho, Betrand vil også videre og Lukaku er vel heller ikke løsningen på jeres angreb. Så er spørgsmålet hvem der kan lokkes til Chelsea, idet Mourinho skulle dele vandene også blandt spillere, hvor nogen kan lide ham, mens andre ikke kan fordrage ham.

Sider: 1 ... 469 470 [471] 472 473 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010