home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 433 434 [435] 436 437 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824706 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6510: 30 Sep 2013, 15:40 »

Hvad med Oscar? Wink
Har skam en Oscar-trøje. Det er nok der, det største problem ligger. Der er mange spillere, der allerede er optaget.

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #6511: 30 Sep 2013, 15:54 »

Har skam en Oscar-trøje. Det er nok der, det største problem ligger. Der er mange spillere, der allerede er optaget.
Kevin De Bruyne?

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #6512: 30 Sep 2013, 16:00 »

Torres får nok lidt karantænedage for den episode, men det er bestemt ikke på Suarez-niveau. Jeg synes heller ikke, at der er rødt kort til ham i den anden episode med Vertonghen. Som jeg ser det, går Torres bare efter bolden, mens Vertonghen faktisk river og flår i ham. Men sådan er det jo sommetider. 1-1 er et fint resultat for os, når man tager i betragtning at både City og United tabte. Nu har vi været på tre rigtig svære udebaner.

Derudover er det ved at være tid til at bestille den årlige Chelsea-trøje, og i år er er det sværere end nogensinde før at vælge et navn på ryggen. Jeg havde bestilt den med van Ginkel, hvis han ikke var blevet skadet for resten af sæsonen, men det nu må vente på sig. Ramires er bestemt et godt bud lige nu, men Luiz og Cahill er også i spil. Måske bliver det en helt fjerde.

Jeg går næsten udfra du også har en Mata-trøje?  Wink

Neal Caffrey!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6513: 30 Sep 2013, 16:06 »

Jeg går næsten udfra du også har en Mata-trøje?  Wink
Naturligvis.

Lige nu hælder jeg til Ramires, men jeg kan hurtigt ombestemme mig. Hazard er også en mulighed, men jeg føler ikke rigtig for den.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6514: 30 Sep 2013, 16:08 »

Naturligvis.

Lige nu hælder jeg til Ramires, men jeg kan hurtigt ombestemme mig. Hazard er også en mulighed, men jeg føler ikke rigtig for den.

Hvem har du med i forvejen..? Så er det lift nemmere at give et bud på hvilket navn der skal stå bag på din trøje..

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #6515: 30 Sep 2013, 16:57 »

Derudover er det ved at være tid til at bestille den årlige Chelsea-trøje, og i år er er det sværere end nogensinde før at vælge et navn på ryggen. Jeg havde bestilt den med van Ginkel, hvis han ikke var blevet skadet for resten af sæsonen, men det nu må vente på sig. Ramires er bestemt et godt bud lige nu, men Luiz og Cahill er også i spil. Måske bliver det en helt fjerde.

Jeg fik selvfølgelig købt en Lukaku trøje lige inden han blev lejet ud  ticked off - surt.

Nu har jeg selv en række trøjer i skabet fra tidligere sæsoner og som udgangspunkt mener jeg ikke at man skal købe en genganger trøje, men ingen regel uden en undtagelse - og så ville jeg vælge Lampard - fordi han bare er gud og måske er i gang med hans sidste sæson ville jeg købe hvis jeg skulle købe en trøje mere.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6516: 30 Sep 2013, 18:11 »

Jeg har sgu så mange trøjer efterhånden, at det snart er svært at huske. Men Lampard, Mata, Essien, Oscar og Torres er i hvert fald besat fra den nuværende trup. Derudover tæller samlingen også Zola, Drogba og Malouda.

Jeg havde planlagt Lukaku og van Ginkel i denne sæson. Nu må det blive nogle andre.

Jeg fik selvfølgelig købt en Lukaku trøje lige inden han blev lejet ud  ticked off - surt.

Nu har jeg selv en række trøjer i skabet fra tidligere sæsoner og som udgangspunkt mener jeg ikke at man skal købe en genganger trøje, men ingen regel uden en undtagelse - og så ville jeg vælge Lampard - fordi han bare er gud og måske er i gang med hans sidste sæson ville jeg købe hvis jeg skulle købe en trøje mere.
Haha, jeg har så mange trøjer med Lampard, at du ikke tror det. Jeg har overvejet det, og det er bestemt en mulighed. Men jeg vil lige se tiden an.

JRex
Ynglingespiller

« Svar #6517: 30 Sep 2013, 21:02 »

Jeg har sgu så mange trøjer efterhånden, at det snart er svært at huske. Men Lampard, Mata, Essien, Oscar og Torres er i hvert fald besat fra den nuværende trup. Derudover tæller samlingen også Zola, Drogba og Malouda.

Jeg havde planlagt Lukaku og van Ginkel i denne sæson. Nu må det blive nogle andre.
Haha, jeg har så mange trøjer med Lampard, at du ikke tror det. Jeg har overvejet det, og det er bestemt en mulighed. Men jeg vil lige se tiden an.

Der er jo altid den 'Special 1' trøje, hvis du er über TSO fan Wink

Ellers er Hazard jo fin. Hvis du vil have en med MANPOWER, så tag en med Branislav "SMASH" Ivanovic Peace

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6518: 30 Sep 2013, 23:10 »

Så scorede Lukaku faktisk hele fire gange her til aften i hans start-debut for Everton mod Newcastle. Der blev dog dømt offside ved to af målene, og derfor blev han kun noteret for to scoring. Derudover lavede han assisten til Ross Barkleys mål.

Det er en ung stjerne, vi har os her, og en skam at han er blevet lejet ud. Men det er sket, og det er fantastisk, at han stadig bomber løs og beviser sit værd for Mourinho.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #6519: 01 Okt 2013, 08:17 »

Så scorede Lukaku faktisk hele fire gange her til aften i hans start-debut for Everton mod Newcastle. Der blev dog dømt offside ved to af målene, og derfor blev han kun noteret for to scoring. Derudover lavede han assisten til Ross Barkleys mål.

Det er en ung stjerne, vi har os her, og en skam at han er blevet lejet ud. Men det er sket, og det er fantastisk, at han stadig bomber løs og beviser sit værd for Mourinho.

Jeg håber de henter ham hjem til jul - og så smider Torres, Ba og Eto på porten.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6520: 01 Okt 2013, 09:21 »

øhhm, hvor er din John Terry trøje..? Den må da være et must for en "samler"...
Derudover kunne Ivanovic også være en mulighed. - eller du er måske mest til offensive spillere..?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6521: 01 Okt 2013, 10:25 »

øhhm, hvor er din John Terry trøje..? Den må da være et must for en "samler"...
Derudover kunne Ivanovic også være en mulighed. - eller du er måske mest til offensive spillere..?
Det er meget bevidst, at jeg hverken har en Cole- eller Terry-trøje. Jeg ser dem ikke som spillere, der er værdige til at have bag på ryggen. Jeg har stor respekt for dem som fodboldspillere, og jeg er taknemmelig over for, hvad de har gjort for Chelsea. Det skal bestemt ikke lyde som om, at jeg hader dem, men jeg vil hellere have andre spillere bagpå ryggen end de to. Jeg skal dog indrømme, at Terry frister lidt, og man har kun et standpunkt til, man tager et nyt.

Og nej, jeg vælger lige den spiller, jeg føler for. Som sagt er Cahill, Luiz og nok egentlig også Ivanovic med inde i overvejelserne.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6522: 01 Okt 2013, 10:28 »

Det er meget bevidst, at jeg hverken har en Cole- eller Terry-trøje. Jeg ser dem ikke som spillere, der er værdige til at have bag på ryggen. Jeg har stor respekt for dem som fodboldspillere, og jeg er taknemmelig over for, hvad de har gjort for Chelsea. Det skal bestemt ikke lyde som om, at jeg hader dem, men jeg vil hellere have andre spillere bagpå ryggen end de to. Jeg skal dog indrømme, at Terry frister lidt, og man har kun et standpunkt til, man tager et nyt.

Og nej, jeg vælger lige den spiller, jeg føler for. Som sagt er Cahill, Luiz og nok egentlig også Ivanovic med inde i overvejelserne.
Say what? Den der bliver du altså nødt til at uddybe.

Du føler ikke, at Cole og Terry er værdige nok til at være bag på din Chelsea-trøje, men du er alligevel dybt taknemmelig over det, de har gjort for klubben...?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6523: 01 Okt 2013, 10:30 »

Hvis du en dag om 50 år, skal se tilbage på din samling af Chelsea trøjer (hvis det er din intention) så er du da nød til at have en Terry trøje. Han er kaptajnen og en sand Chelsea knægt... Den bør være et must i enhver Chelsea samling.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #6524: 01 Okt 2013, 10:35 »

En Terry trøje er et must - jeg er enig - du må købe en Terry trøje Smiley

Sider: 1 ... 433 434 [435] 436 437 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010