home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 480 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 420 421 [422] 423 424 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824905 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6315: 20 Jun 2013, 18:33 »

Går du med dem på daglig basis? Opstemt

Mandag: Lampard-trøje
Tirsdag: Lampard-trøje
Onsdag: Lampard-trøje
Torsdag: Lampard-trøje
Fredag: Lampard-trøje
Lørdag: Lampard-trøje
Søndag: Lampard-trøje

Ovenstående kan jo forsvares, da du har så mange trøjer! 
Nej, jeg har spillet bold i dem, og så er de ikke lige blevet vasket endnu. Men ja, det kunne være meget sjovt at lave en Lampard-uge!

Korzika
Gæst

« Svar #6316: 20 Jun 2013, 18:37 »

Nej, jeg har spillet bold i dem, og så er de ikke lige blevet vasket endnu. Men ja, det kunne være meget sjovt at lave en Lampard-uge!
Hvilken anden uge er mere oplagt end studenterugen? Wink

Måske ikke... Nedenstående link tyder på, at der måske kan vente øretæver, hvis du gør dig for meget bemærket i det lokale natteliv:
http://www.weaintgotnohistory.com/2013/6/20/4448598/haters-gonna-hate-chelsea-voted-most-hated-club-in-premier-league

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6317: 20 Jun 2013, 18:40 »

Hvilken anden uge er mere oplagt end studenterugen? Wink

Måske ikke... Nedenstående link tyder på, at der måske kan vente øretæver, hvis du gør dig for meget bemærket i det lokale natteliv:
http://www.weaintgotnohistory.com/2013/6/20/4448598/haters-gonna-hate-chelsea-voted-most-hated-club-in-premier-league

Så også godt den statistik tidligere i dag, og det undrer mig sådan set ikke. Det må jo betyde, at vi er gode!

Men da jeg havde Chelsea-trøje på i Gaden, da vi vandt Champions League sidste år, var jeg uden pis ved at få tæv. Kun på grund af trøjen. Så jeg bruger dem bare pænt herhjemme i stedet for!

Korzika
Gæst

« Svar #6318: 20 Jun 2013, 18:54 »

Så også godt den statistik tidligere i dag, og det undrer mig sådan set ikke. Det må jo betyde, at vi er gode!

Men da jeg havde Chelsea-trøje på i Gaden, da vi vandt Champions League sidste år, var jeg uden pis ved at få tæv. Kun på grund af trøjen. Så jeg bruger dem bare pænt herhjemme i stedet for!
Haha, en af mine venner har også fået én dødstrussel, fordi han bar en Chelsea-trøje.
Jalousi er en grim ting. Kys

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6319: 20 Jun 2013, 19:35 »

Det kan da umuligt være jer, det må da være Scum United.. naturligvis efterfulgt af Chelsea!  Opstemt

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #6320: 26 Jun 2013, 09:03 »

Så fik vi endelig Schürrle!
Jeg er meget spændt på hvordan vi kommer til at rotere i offensiven i den kommende sæson.

Samtidig vil rygtet omkring Cavani bare ikke stoppe. Senest lyder det fra en radiostation i Napoli at vi er forrest i løbet omkring ham.

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #6321: 26 Jun 2013, 09:44 »

Fint nok at vi har købt Schürrle, men jeg er lidt ked af at vi aldrig rigtig fik brugt Marin som jeg ser spiller nogen lunde den samme plads. Som jeg hu sker det, så spillede Jose sidste gang han var her en 4-3-3 taktik, hvor wings reelt var angribere - og her passer Schürrle godt ind som back-up til Hazard - men jeg mener også at Marin kunne havde spillet den plads - så kan Marin måske spille højrekanten hvis Oscar eller Moses har brug for en pause.

ptrN
Manager

« Svar #6322: 26 Jun 2013, 10:14 »

Selvfølgelig har det sin del af skylden, men jeg tror nu at den primære grund er Abramovich' opkøb af klubben. Det at han skød penge ind i klubben var vel den første ageren af sin slags i nyere tid i England.

welbz is dat guy

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #6323: 26 Jun 2013, 11:13 »

Uanset det skal man selvfølgelig ikke være i fare for at få tæv....

...jeg synes nu at Roman har vist at han ikke bare er en døgnflue ved at han trods alt har ejet klubben i så mange år som han har - uden at den har givet overskud som var den oprindelige plan. Jeg tror han vil klubben det bedste og med de nye financial fairplayreglers indtog ser vi jo også at vi indgår rekord aftaler med f.eks. Adidas  - dem tror jeg der vil komme flere af - og de vil jo tilfalde klubben - uanset om Roman er ejer eller ej.

Korzika
Gæst

« Svar #6324: 26 Jun 2013, 13:22 »

Fint nok at vi har købt Schürrle, men jeg er lidt ked af at vi aldrig rigtig fik brugt Marin som jeg ser spiller nogen lunde den samme plads. Som jeg hu sker det, så spillede Jose sidste gang han var her en 4-3-3 taktik, hvor wings reelt var angribere - og her passer Schürrle godt ind som back-up til Hazard - men jeg mener også at Marin kunne havde spillet den plads - så kan Marin måske spille højrekanten hvis Oscar eller Moses har brug for en pause
Interessant betragtning omkring taktikken. Det fik mig til at tænke på, hvordan Mourinho har tænkt sig at gribe det hele an taktisk:
Vil der bliver satset på en 4-2-3-1, som vi har spillet gennem 2-3 sæsoner, og som Mourinho bl.a. har praktiseret i Real Madrid?
Eller vælger Mourinho at kopiere formationen og samme spilkoncept, der gav ham succes i Chelsea? En 4-3-3.
Og hvor efterlader det - efter min mening - Chelseas vigtigste spiller, Juan Mata? Er holdet stærkest, når Mata er placeret centralt, eller kan Mata være lige så kampafgørende på trods af en position på højrekanten?

Ovenstående betragtninger er også aktuelle i forhold til købet af André Schürrle. For hvad er Schürrle købt som? Back-up i en 4-3-3 for kanterne Hazard og Mata, eller har Mourinho tiltænkt ham en startplads på højrekanten i en 4-2-3-1?

Det begynder vi så snart at finde ud af, når der tages hul på de næste måneder...

...jeg synes nu at Roman har vist at han ikke bare er en døgnflue ved at han trods alt har ejet klubben i så mange år som han har - uden at den har givet overskud som var den oprindelige plan. Jeg tror han vil klubben det bedste og med de nye financial fairplayreglers indtog ser vi jo også at vi indgår rekord aftaler med f.eks. Adidas  - dem tror jeg der vil komme flere af - og de vil jo tilfalde klubben - uanset om Roman er ejer eller ej.
Jeg er helt enig; selvfølgelig ønsker Abramovic det bedste for klubben på langt sigt. Det er der flere ting indikerer, fx den nævnte sponseraftale, samt hans massive investeringer i klubbens akademi. Målet er selvfølgelig, at Chelsea skal være en sund forretning, der er økonomisk bæredygtig, der kan klare sig uden Abramovic' investeringer.

Alle i og omkring Chelsea FC har naturligvis samme mål; At Chelsea skal være en sund forretning. Men hvor uenigheden kommer til udtryk, er vejen til målet. Min store anke og bekymring om Abramovic - som jeg tidligere har luftet før - er at Abramovic' approach er alt for business-alike. Med  "business-alike" menes der, at Abramavic ageren (fx omkring trænerfyringer) er meget lig med de processer man ser i en virksomhed. Som en virksomhedschef er Abramovic meget hurtig til at sende en manager ud af vagten, hvis resultaterne ikke er som forventede. Problemet med en sådan ageren resulterer i en mangel på kontinuitet; og netop kontinuitet er vigtig, hvis man vil opnå gode resultater.
« Seneste Redigering: 26 Jun 2013, 13:30 af Korzika » Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #6325: 26 Jun 2013, 14:47 »

hvor efterlader det - efter min mening - Chelseas vigtigste spiller, Juan Mata? Er holdet stærkest, når Mata er placeret centralt, eller kan Mata være lige så kampafgørende på trods af en position på højrekanten?

Det er nok også derfor der var transfer rygter omkring Mata fremme lige da Jose kom til - Mata har uden tvivl været en af de bærende spillere siden sin ankomst, men han har ikke den speed - og spiller i øvrigt også bedst centralt - som Hazard, Oscar, Moses har.

http://espnfc.com/news/story/_/id/1484912/mata-mystified-chelsea-exit-talk?cc=5739

Mht. trænerfyringer så er jeg enig I at det ikke har hjulpet klubben - og det har også kostet utrolig mange penge. Jeg håber at Roman nu har indset at der er brug for det lange seje træk og ikke bare fyre trænere der ikke ligger til at vinde et trofæ - omvendt har det også skabt / fremelsket en vindermentalitet i Chelsea der har gjort teamet mere målrettet. Det sidste tror jeg er en god ting. Prøv bare at se Arsenal, der jo slet ikke har vundet noget selv om de har haft samme træner - hvis ikke du har oplevet at vinde og ved hvad der skal til - er det svært at give de ekstra 10% det kræves at holde snuden i sporet selv når hold omkring dig også vinder.

Korzika
Gæst

« Svar #6326: 26 Jun 2013, 15:14 »

Det er nok også derfor der var transfer rygter omkring Mata fremme lige da Jose kom til - Mata har uden tvivl været en af de bærende spillere siden sin ankomst, men han har ikke den speed - og spiller i øvrigt også bedst centralt - som Hazard, Oscar, Moses har.
På trods af, at Mata ikke har den samme speed, som fx Eden Hazard, syntes jeg dog stadigvæk at Mata er en eminent spiller; også selvom hans positionelle udgangspunkt er som kantspiller. Da vi spillede 4-3-3 under AVB, var Mata en af de få spillemæssige lyspunkter. AVB placerede Mata på venstrekanten, og gav ham lov til at frihed til at bevæge sig, og her gjorde Mata det jo glimrende. Mata har ydermere optrådt med succes på kanten for Spanien U-21 og Valencia.

Det ville være hovedløst at sælge Mata og det ved Mourinho også godt. Jeg tror slet ikke på rygterne om et Mata-exit, og mon ikke, der blot er tale om, at der er nogle journalister, der gerne vil sælge aviser..

VonBerg13
Lilleputspiller
*

« Svar #6327: 28 Jun 2013, 21:35 »

På trods af, at Mata ikke har den samme speed, som fx Eden Hazard, syntes jeg dog stadigvæk at Mata er en eminent spiller; også selvom hans positionelle udgangspunkt er som kantspiller. Da vi spillede 4-3-3 under AVB, var Mata en af de få spillemæssige lyspunkter. AVB placerede Mata på venstrekanten, og gav ham lov til at frihed til at bevæge sig, og her gjorde Mata det jo glimrende. Mata har ydermere optrådt med succes på kanten for Spanien U-21 og Valencia.

Det ville være hovedløst at sælge Mata og det ved Mourinho også godt. Jeg tror slet ikke på rygterne om et Mata-exit, og mon ikke, der blot er tale om, at der er nogle journalister, der gerne vil sælge aviser..
Mata bliver! BASTA!

Football is more than life and death!

Korzika
Gæst

« Svar #6328: 04 Jul 2013, 09:21 »

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-henter-Vitesse-juvel

Denne handel har ligget og luret i kulissen i et stykke tid, og det tyder på, at Van Ginkel snart er en Chelsea-spiller. Jeg syntes han virker til at være et rigtigt stort talent. En god dynamisk spiller, der både kan score mål og tackle. Om han så allerede i denne sæson kan etablere sig som en starter i Premier League bliver interessant at se. For der er trods alt et spring fra den hollandske liga til Premier League.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #6329: 04 Jul 2013, 09:44 »

En interessant spiller - det er især interessant at han kan takle - han scorer ikke så mange mål igen, men jeg har også set ham omtalt som en boks-til-boks midtbane. Måske den nye Lampard?  Djævel

Hvis Mikel forlader os, så er han bestemt en god tilføjelse - så har vi Romeu og Marco Van Ginkel som unge talenter på den centrale midtbane til at fange bolde og vende spillet - jeg er dog en smule ærgelig over at det så nok betyder at Josh McEachran heller ikke får chancen i år.

Sider: 1 ... 420 421 [422] 423 424 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010