home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23445
  0 Brugere, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Datsun11
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 418 419 [420] 421 422 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824976 gange)
mathiasnh
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6285: 04 Jun 2013, 22:22 »

http://www.madridista.dk/index.php/988-mourinho-har-det-darligste-snit

Han er en af de dårligste nogensinde ^^ På længere sigt ødelægger han jeres trup, da han træder for mange over fødderne for at få succes nu og her.

Du vurderer altså kun Mourinho ud fra tiden i Real Madrid?

Desuden var hans anden sæson i Real endnu mere suveræn end den Barcelona lige har formået, hvilket vel understreger at han ikke ligefrem er blandt de dårligste nogensinde.

Neal Caffrey!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6286: 04 Jun 2013, 22:28 »

Han er Barca fan.. De udtalelser han kommer med, er jo udelukket begrundet af hans "had" til Real Madrid - At diskutere med ham er nytteløst..

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6287: 05 Jun 2013, 06:49 »

Desuden var hans anden sæson i Real endnu mere suveræn end den Barcelona lige har formået, hvilket vel understreger at han ikke ligefrem er blandt de dårligste nogensinde.
Ja det gør jeg. Ellers er Ronaldinho stadig den bedste spiller i verden, hvilket jeg vurderer han heller ikke er længere Wink

Og nej, han er tydeligvis den dårligste nogensinde der har været i klubben i 3 sæsoner.

Det ender sikkert med at Abramovich fyrer ham igen.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #6288: 05 Jun 2013, 10:38 »

Ja det gør jeg. Ellers er Ronaldinho stadig den bedste spiller i verden, hvilket jeg vurderer han heller ikke er længere Wink

Og nej, han er tydeligvis den dårligste nogensinde der har været i klubben i 3 sæsoner.

Det ender sikkert med at Abramovich fyrer ham igen.

Virker det ikke lidt dumt kun, at vurdere ham ud fra Real-tiden? Mourinho er en fremragende træner, og man bliver nødt til at se tingene i en helhed, for at afgøre hvorvidt han er god eller dårlig.

Det er også værd at lægge mærke til, at han stod overfor det bedste Barcelona-hold nogensinde. Det er jo fuldstændig uhørt, at både Real og Barcelona når 100 points to sæsoner i træk.  Peace

Neal Caffrey!

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6289: 05 Jun 2013, 12:49 »

Virker det ikke lidt dumt kun, at vurdere ham ud fra Real-tiden? Mourinho er en fremragende træner, og man bliver nødt til at se tingene i en helhed, for at afgøre hvorvidt han er god eller dårlig.
I så fald er Ronaldinho, Henry, Zidane, R9 osv stadig en af verdens bedste spillere.

Det er også værd at lægge mærke til, at han stod overfor det bedste Barcelona-hold nogensinde.
Dårlig undskyld. Så har Mourinho købt utroligt dårligt ind, for han har brugt over dobbelt så mange penge som Barca. http://onside.dk/primera-division/her-er-europas-dyreste-hold

Det er jo fuldstændig uhørt, at både Real og Barcelona når 100 points to sæsoner i træk.  Peace
Stort set alle hold i ligaen udenfor top 3 er markant dårligere end for 10 år siden.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6290: 05 Jun 2013, 12:59 »

I så fald er Ronaldinho, Henry, Zidane, R9 osv stadig en af verdens bedste spillere.

Dårlig undskyld. Så har Mourinho købt utroligt dårligt ind, for han har brugt over dobbelt så mange penge som Barca. http://onside.dk/primera-division/her-er-europas-dyreste-hold

Stort set alle hold i ligaen udenfor top 3 er markant dårligere end for 10 år siden.
Fordi Real Madrid køber ind for mere end Barcelona er det jo stadig det bedste Barcelona hold nogensinde de har stået overfor.

Vi skal alle være her.

bøvle
Manager

« Svar #6291: 05 Jun 2013, 14:48 »

Det var alligevel en sær form for argumentation....  Cool

Batigol
Manager

« Svar #6292: 05 Jun 2013, 15:05 »

Men den ene suveræne sæson, skal altså også sættes i perspektiv. Nu forlader han klubben, med et omklædningsrum der angiveligt skulle være i ruiner. Han forlader en klub, hvor han nu har sat præcedens for at mundhugges med sine spillere med medierne som bindeled. Nu smækker han med døren, ved at komme med den ene spydige udtalelse efter den anden, hvor han implicit siger at Madrid i virkeligheden ikke betyder ret meget for ham. Man bliver nødt til at spørge sig selv, om det virkelig var alt den tumult og turbulens værd. Jeg ville være meget i tvivl, for at sige det på en noget tilbageholdende måde, hvis det var min klub, han havde behandlet på den måde, han har behandlet Real Madrid på. På vegne af Chelsea og deres fans, kan man kun håbe at han skruer lidt ned for attituden nu.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

DeBuur
Manager

« Svar #6293: 05 Jun 2013, 15:42 »

Så skal der åbenbart ryddes op i truppen i følge tv2 sport http://sporten.tv2.dk/2013-06-05-dagens-rygteb%C3%B8rs-lewandowski-har-ny-klub-p%C3%A5-plads

Så står Torres og Mata til at forlade klubben.

Torres forstår jeg, han har vel aldrig rigtig fundet niveauet i Chelsea . men med Mata kan jeg ikke følge med.. IMO er han en super spiller.

Edin Dzeko og Stefan Jovetic skulle være nye spillere på vej det det bliver interessant om det lykkes med at få lusket Dzeko ud af Man City.

YNWA

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #6294: 05 Jun 2013, 16:33 »

Så skal der åbenbart ryddes op i truppen i følge tv2 sport http://sporten.tv2.dk/2013-06-05-dagens-rygteb%C3%B8rs-lewandowski-har-ny-klub-p%C3%A5-plads

Radio Marca*

Men lyder naturligvis fuldstændig usandsynligt - specielt med Mata. Torres ligner også en mand, der er mere og mere på vej, så tror bestemt han får en sæson mere. Rygter, rygter, rygter.

former zoesuckins

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #6295: 13 Jun 2013, 12:25 »

Så står Torres og Mata til at forlade klubben.

Torres forstår jeg, han har vel aldrig rigtig fundet niveauet i Chelsea . men med Mata kan jeg ikke følge med.. IMO er han en super spiller.

Edin Dzeko og Stefan Jovetic skulle være nye spillere på vej det det bliver interessant om det lykkes med at få lusket Dzeko ud af Man City.
Torres kunne sagtens forlade klubben, men du skal ikke regne med, at Mata forlader klubben, medmindre han selv vil væk og har fået et rigtig godt tilbud fra Real Madrid. Men det er en and.

Én ting er sikkert, og det er, at vi SKAL have en angriber - også selvom Lukaku kommer tilbage. Mourinho spekulerer tilsyneladende i at sælge enten Ba, Torres eller måske endda begge, så derfor skal der en klasseangriber ind. Cavani er dyr, men er favorit til at skifte. Det ser umiddelbart ud som om, at Man Utd løber med Lewandovski, hvilket jeg synes er virkelig ærgerligt, for jeg ville gerne have haft ham i Chelsea.

Korzika
Gæst

« Svar #6296: 13 Jun 2013, 13:16 »

Én ting er sikkert, og det er, at vi SKAL have en angriber - også selvom Lukaku kommer tilbage.
Uenig. Jeg mener Lukaku har vist, at han sagtens kan være førsteangriber for et hold af Chelseas kaliber. 17 mål i 20 PRL-kampe fra start taler sit tydelige sprog, i sær når man tager i betragtning, at han kun er 20 år. Med FFP ville det også være hul i hovedet at bruge 400-500 millioner (eller hvad der nu bliver forlangt) for Cavani, når vi har et talent i Lukakus kaliber i klubben.

Jeg mener vores svageste punkt er den centrale midtbane, og der håber jeg vi forstærker os. Havde håbet på Moutinho, men han røg desværre til Monaco.

« Seneste Redigering: 13 Jun 2013, 13:24 af Korzika » Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #6297: 13 Jun 2013, 16:15 »

Torres kunne sagtens forlade klubben, men du skal ikke regne med, at Mata forlader klubben, medmindre han selv vil væk og har fået et rigtig godt tilbud fra Real Madrid. Men det er en and.

Én ting er sikkert, og det er, at vi SKAL have en angriber - også selvom Lukaku kommer tilbage. Mourinho spekulerer tilsyneladende i at sælge enten Ba, Torres eller måske endda begge, så derfor skal der en klasseangriber ind. Cavani er dyr, men er favorit til at skifte. Det ser umiddelbart ud som om, at Man Utd løber med Lewandovski, hvilket jeg synes er virkelig ærgerligt, for jeg ville gerne have haft ham i Chelsea.

Værsgo Smiley

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3208938/title/agreement-reached-for-transfer-of-andre-schurrle

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Korzika
Gæst

« Svar #6298: 13 Jun 2013, 16:30 »

Schürrle er vel en kantspiller. I år har han i hvert fald spillet alle hans kampe som kantspiller for Leverkusen. Jeg syntes han virker som et fint køb, men umiddelbart ser jeg ham mest som en inside-forward, der spiller venstrekant. Og her syntes jeg Hazard hører til.

Men uden tvivl en god spiller, som jeg tror Mourinho har købt som starter.

EDIT:
Normalt troværdige Tancredi Palmeri melder om, at vi har budt 50 millioner euro for Cavani. Frikøbsklausulen skulle eftersigende ligge på 63 millioner euro.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2013, 16:33 af Korzika » Logged

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #6299: 14 Jun 2013, 10:23 »

Uenig. Jeg mener Lukaku har vist, at han sagtens kan være førsteangriber for et hold af Chelseas kaliber. 17 mål i 20 PRL-kampe fra start taler sit tydelige sprog, i sær når man tager i betragtning, at han kun er 20 år. Med FFP ville det også være hul i hovedet at bruge 400-500 millioner (eller hvad der nu bliver forlangt) for Cavani, når vi har et talent i Lukakus kaliber i klubben.

Jeg mener vores svageste punkt er den centrale midtbane, og der håber jeg vi forstærker os. Havde håbet på Moutinho, men han røg desværre til Monaco.

Lukaku er glimrende, men som jeg skriver i mit indlæg, overvejer Mourinho at sælge Torres eller Ba, så derfor skal vi have en erstatning ind. Du kan ikke spille en hel sæson med kun to angribere. Og ja - så ser det ud som om at den ekstra angriber, som også er fløjspiller, kommer til at blive Shürrle - hvilket er glimrende, så vi muligvis slipper for at smide for mange penge efter en stjerneangriber.

Sider: 1 ... 418 419 [420] 421 422 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010