home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 519 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 409 410 [411] 412 413 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825462 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6150: 05 Apr 2013, 13:11 »

God sejr og fremragende kamp af Torres. Han var ren verdensklasse i går. Dertil var Mata og Bertrand også ret gode. Nu har vi et godt udgangspunkt for returkampen. Men vi skal passe på, det er et svært sted at spille.

Nu gælder det Sunderland på søndag.

Korzika
Gæst

« Svar #6151: 05 Apr 2013, 22:27 »

Genialt!!

Til at starte med, syntes jeg det var svært at forestille sig, at det var Demba Ba! (lige indtil man ser hans black spots)

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2304607/Chelseas-stars-splattered-blue-paint-adidas-kit-advert.html
Det ser sgu meget sjovt!

Gungner
Gæst

« Svar #6152: 05 Apr 2013, 22:29 »

Ligner mere en creepy wrestler...

Korzika
Gæst

« Svar #6153: 05 Apr 2013, 22:31 »

"I'm gonna rape ya"

Gungner
Gæst

« Svar #6154: 05 Apr 2013, 22:35 »

Han ligner en blå Kane... "The Big Red Machine" er lige blevet "The Big Blue Machine"!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6155: 07 Apr 2013, 15:10 »

Team: Cech (c); Azpili, Ivan, D Luiz, Bert; Ram, Mik; Oscar, Mata, Haz; Ba. - subs: Turn, Fer, JT, Lamps, Marin, Benay, Torres.

Stærkt hold som burde slå Sunderland med nyansatte Paolo Di Canio. Man skal dog ikke afvise at trænereffekten virker. Ingen overraskelser i den her startellever.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6156: 11 Apr 2013, 17:02 »

Chelsea team v Rubin Kazan: Cech, Azpilicueta, Luiz, Terry, Ferreira; Ake, Lampard, Ramires, Benayoun, Moses, Torres.

Fantastisk at Ake får chancen ved siden af Lampard. Det er skønt at se. Ellers er det en halv B-formation, hvor Benayoun, Moses, Ferreira og Terry kan få noget spilletid. Jeg er dog ikke bange for, at vi ikke går videre.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #6157: 11 Apr 2013, 23:22 »

Vi spiller ikke nogen god kamp idag, men med et reserve-spækket hold var målet at gå videre idag og det gjorde vi uden de store problemer. Nu skal vi slå City på søndag Smiley

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6158: 12 Apr 2013, 06:17 »

Selvom Ake var en smule skyld i deres det ene mål, så synes jeg faktisk at han spiller en god kamp. Der er helt klart en fremtid i ham. Så lad ham endelig få mere spilletid, og lækkert at han kan lære af rutineret kræfter som Frankie ved siden af og John lige bagved, så kan det ikke gå helt galt.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Korzika
Gæst

« Svar #6159: 14 Apr 2013, 11:45 »

Kæft det er godt - Wembley i dag!

Jeg skal desværre til konfirmation, men jeg smutter, så snart jeg har fået noget at æde! Så hvis nogen ser én køre 220 på 45'eren, så er det bare mig, der har travlt med at komme hjem. Håber ikke jeg går glip af mere end 30 minutter af kampen.

Anyways, kampen bliver svær, ingen tvivl om det. Og City er nok små favoritter. Jeg syntes i hvert fald deres offensiv er skræmmende. Aguero er lidt halvskadet, og håber ikke han er helt fit til kampen, for han er en farlig spiller.

Rafa har snakket lidt om at spare JT og Lamps i dag. Det mener jeg ikke han skal. Det er netop i dag, at deres store rutine er behjælpelig.

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #6160: 15 Apr 2013, 12:30 »

<a href="http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&amp;v=rRM4i9YDias" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&amp;v=rRM4i9YDias</a>

Kampen igår var med City som små favoritter og de gik da ganske rigtigt også fra banen som vindere, selvom det kan diskuteres om det ikke skulle have været anderledes. En god kamp, afgjort af 2 dommerfejl. Ærgeligt, men nu må vi få det Europa League trofæ og sikre den 4. plads!

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Korzika
Gæst

« Svar #6161: 17 Apr 2013, 17:50 »

AS skriver, at Mou forlader Madrid til sommer!

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #6162: 17 Apr 2013, 19:02 »

AS skriver, at Mou forlader Madrid til sommer!

Skal vi så ikke alle bare bede til vores respektive guder og håbe inderligt at det er i Chelsea vi ser ham til næste sæson?

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6163: 17 Apr 2013, 23:03 »

Virkelig en god sejr i dag. Hele holdet spiller flot, og vi kunne sagtens have vundet mere end 3-0. Kampens store oplevelser må være Terry med sine to mål, Mata som igen igen igen viser, hvor god han er og sidst, men ikke mindst Torres som i dag har et hav af gode aktioner kombineret med et fantastisk arbejdsraseri.

Lampard var meget ivrig efter at score i dag. Han havde en del skud fra distancen og et meget farlig frispark fra omkring 35 meter. Mål blev det dog ikke til, og derved kom han ikke nærmere Tamblings rekord. Man bliver helt bange for, at han ikke når det. Jeg tror desværre ikke, at vi skal regne med ham i Chelsea næste år. Jeg håber det. Men nu må vi se.

Vi bevarer vores tredjepladsen og derved den direkte adgang til Champions League næste år.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6164: 18 Apr 2013, 10:14 »

Sider: 1 ... 409 410 [411] 412 413 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010