home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 408 409 [410] 411 412 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 825481 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6135: 29 Mar 2013, 12:44 »

Desuden så nåede Lampard endnu en milepæl, da han scorede i sidste weekend mod San Marino. Målet betød, at han blev den mest scorende midtbanespiller for England nogensinde. Ham og David Platt havde før kampen begge lavet 27 kasser, men nu har Lampard 28 og er derfor alene i spidsen på den liste. Jeg håber, at han får kamp nummer 100, hvilket der er rigtig god chance for, at han gør.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6136: 29 Mar 2013, 14:36 »

Vi stiller således op til kampen mod Arsenal;

TEAM NEWS: Chelsea FC XI - Beeney, Christensen, Davey, Pappoe, Wright; Loftus-Cheek, Boga, Baker (c); Kiwomya, Feruz, Nditi

Som Korzika skrev, så mangler vi Aké, der er med førsteholdet, men ellers er det stærkeste formation. Jeg håber det bedste.

Kampen vises forresten på Eurosport 2, hvis man er den heldige ejer af den kanal.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6137: 29 Mar 2013, 14:46 »

Fantastisk at kunne se Eurosport 2. Det er jeg skam glad for i dag!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6138: 29 Mar 2013, 14:57 »

Jeg faldt lige over det her mål; http://www.youtube.com/v/scT7jOOHXdw

Med afstand det bedste mål vi har lavet i sæsonen.

Risom
Manager

« Svar #6139: 29 Mar 2013, 14:59 »

Jeg faldt lige over det her mål; http://www.youtube.com/v/scT7jOOHXdw

Med afstand det bedste mål vi har lavet i sæsonen.

Selvom jeg ikke er Chelsea-fan, er det mål i mine øjne intet mindre end fantastisk. Det kan man kun beundre. Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6140: 29 Mar 2013, 14:59 »

Selvom jeg ikke er Chelsea-fan, er det mål i mine øjne intet mindre end fantastisk. Det kan man kun beundre. Smiley
Den førsteberøring er helt fuldstændig vanvittig. Jeg elsker det mål.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6141: 29 Mar 2013, 17:54 »

Vi er i finalen!

Det var en rigtig god kamp, hvor Arsenal starter bedst og i den grad også slutter bedst. Vi var bedst i det sidste kvarter af første halvleg samt den første halve time af anden. Baker lavede to kasser og brændte endda et straffespark, hvor Feruz dog scorede på returen efterfølgende. Feruz, Boga, Christensen, Davey, Swift og ikke mindst Baker ser jeg lys i.

Hvem vi møder i finalen er endnu ikke afgjort, men det bliver vinderen af Sporting Lissabon-Aston Villa.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6142: 30 Mar 2013, 15:11 »

Cech; Azpilicueta, Ivanovic, Terry (c), Bertrand; Mikel,Lampard; Moses, Oscar, Marin; Torres

Hazard spares, mens Mata er syg. Jeg tvivler dog på, at han skulle have spillet alligevel. Det betyder nok, at Ba starter mod United og det samme med Ramires, Cahill, Luiz og Cole. Dog burde det her være et hold, der godt kan slå Southampton.

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #6143: 31 Mar 2013, 23:15 »

http://chelseafc360.com/2013/03/31/theres-obi-one-mikel/

Fin lille artikel omkring en meget udskældt midtbanespiller.
"No crap player is both a Champion of Europe and a Champion of Africa."

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6144: 01 Apr 2013, 12:49 »

Som forventet; Team: Cech, Azpi, Iva, Luiz, Cole; Mikel, Rami, Hazard, Mata, Oscar, Ba

Godt at se Oscar, Hazard og Mata sammen igen. Moses var virkelig ikke god i weekenden. Ramires erstatter Lampard, Cole erstatter Bertrand, Luiz erstatter Terry, og Mata og Hazard erstatter Moses og Marin. Sidst spiller Ba i stedet for Torres. Det er et hold, der godt kan slå United.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6145: 01 Apr 2013, 12:51 »

Godt at se Mikel fra start i dag. Ham holder jeg rigtig meget af. Jeg elsker hans fysik og den ro der hersker omkring ham.

Jeg håber vi kan byde United op til dans. Giv os en masse mål og en Chelsea-sejr i dag, så er jeg tilfreds!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6146: 01 Apr 2013, 15:28 »

Fuldt fortjent sejr. Jeg synes, at vi er United overlegne i langt størstedelen af kampen. Sindssygt mål af Ba på en vild assist af Mata. Dertil må vi ikke glemme Cechs redning på Hernandez' hovedstød. En af de bedste redning jeg nogensinde har set. Udover den chance samt van Persies afbrænder til sidst holder vi United fra store chancer. Selv har vi del skud udefra og en god chance til Hazard. Vi vandt dog helt klart kampen på midten, hvor Ramires og Mikel skal have kæmpe ros. Oscar, Mata og Hazard viste kvaliteterne til sidst. Tænk hvis Mata havde scoret. Det var vildt.

Nu venter City i semifinalen. En modstander jeg frygter mere end United.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6147: 01 Apr 2013, 15:36 »

Jeg er helt enig med dig, Jakob. Efter pausen gearer Demba Ba i den grad også op. Efter ikke at kunne tæmme en bold i første halvleg, til at være rigtig stærk med ryggen til målet i anden halvleg.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #6148: 01 Apr 2013, 16:06 »

Tillykke med sejren drenge! Thumbs Up fortjent sejr, efter en tam kamp fra United Skuffet

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #6149: 05 Apr 2013, 10:48 »

Virkelig en fornuftig kamp igår, hvor især Torres og Bertrand imponerede mig. Benayoun var også fornuftig, men er stadig ikke overbevist om at han berettiger sig til en plads på mandskabet. 2 mål a Torres og en masse finesser i det opbyggende spil og flot arbejdsradius. Fortsæt  for alt i verden Torres, vi hungrer efter succes fra din side af!

Også et godt udgangspunkt til kampen i Rusland, hvor jeg forventer at Chelsea vil gå efter et tidligt udebane mål, og derefter spare kræfterne til det hårde program vi fortsat har i sæsonen.

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Sider: 1 ... 408 409 [410] 411 412 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010