home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  1 Bruger, 535 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Richard1911
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 381 382 [383] 384 385 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826025 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5730: 16 Jan 2013, 23:07 »

Benitez har ikke været så ringe, som alle siger. Folk dømte ham inden, han overhovedet fik lov at arbejde med holdet. Det er gået okay. Ikke fantastisk. Men okay.

Derudover burde vi overveje, hvilke alternativer til Benitez der er. En manager der vil have AVB-fodbold, ved vi ikke kan fungere. Så ingen Klopp eller andre lignende trænere. Jeg er med på, at Benitez ikke er drømmetræneren, men vi har sgu selv dummet os ved at fyre et hav af kompetente trænere. Jeg synes, at vi skal lade Benitez arbejde med holdet. Lad ham styre om der skal forlænges med Lampard og Cole og så giv ham næste sæson med. Så kan vi få noget, der bare ligner noget kontinuitet. Grunden til at vi er ustabile for tiden skal ikke findes hos Torres, Benitez eller hvad ved jeg. Den skal findes os Roman Abramovich.

Jeg er helt enig med dig i at vi har lavet mange tåbelige træner-fyringer i tidens løb, og særligt fyringen af Roberto di Matteo var rystende at overvære. Benitez har haft stærk modvind fra start af, men det er mandens egen skyld. Han har heller ikke på nogen måde performet indtil videre. At vi slår Aston Villa 8-0 skyldes kun at Aston Villa er lort pt.

Synes personligt Klopp har vist at han med Dortmund udover at kunne styre kampene i Dortmund i europæiske kampe har vist fremragende kontra-spil i deres udebanekampe. Med Mata, Hazard, Oscar og Moses ville vi være monster giftige i kontrafasen, for vi magter jo åbenbart ikke at bryde de hold som stiller sig defensivt op.

At han heller ikke har fået gang i Torres vil jeg ikke bebrejde ham for, det kan ikke overraske nogen. Torres er fædig på top-niveau og kommer aldrig tilbage til hans gamle niveau.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #5731: 17 Jan 2013, 10:13 »

Benitez skal ud. Han har ikke gjort andet end at fortsætte på det Di Matteo fik til at fungere i Chelsea. Man forventede han ville gøre det hele mere organiseret og få styr på defensiven - det har han heller ikke formået. Han har intet tilført som det ser ud nu og han ligner ikke en fyr med en plan.

Dog er jeg enig i at der mangler kontinuitet på holdet, men Benitez er ikke den rette mand, og det bliver han heller ikke foreløbigt. Hent en Guus Hiddink ind som har bevist at han kan klare presset og behold ham så til Mourinho er en mulighed.

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #5732: 17 Jan 2013, 10:42 »

Jeg tror ikke det giver meget mening at ansætte en ny træner nu midt i sæsonen. Benitez er jo ikke en elendig træner, han er heller ikke verdensklasse. At vores spillere ikke kan holde fast i en 2-0 føring er selvfølgelig langt hen af vejen Benitez ansvar, men jeg tror ikke at Chelsea begår den fejl igen. Jeg er mere optaget af at vi får forlænget med Lampard og fundet ud af hvad vi vil på venstre back - Ashley er selvfølgelig ved at være gammel, men stadig klasse og han kan sagtens en sæson mere - Ryan Bertrand står klar i kulissen, men hvem har vi så som 3. valg? - der skal investeres tænker jeg. Midtbanen er vi fine på, selv om vi mister Lampard - vi har en hær af soldater udlejet som vi får hjem igen - unge spillere der fortjener chancen og med Mikel, Ramires (og forhåbentlig Essien tilbage) har vi både klasse etablerede førsteholdsspillere og unge spillere i Josh og Kevin til at tage over i cup turneringer. Men jeg mener sagtens vi kan beholde Lampard i lang lang tid endnu.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5733: 17 Jan 2013, 10:54 »

Problemet til vores ringe hjemmebanestatistik skal findes blandt fansene. Utrolig ringe opbakning efter at Benitez kom til!
Der bliver ikke støttet op om klubben - kampene bruges i stedet for som propaganda-kampagner for at hylde Di Matteo og Lampard og håne Benitez og Torres! Simpelthen så pinligt og forfærdeligt, og det vidner om hvor mange plastikfans der findes i klubben.
Ingen er større end klubben, heller ikke Lampard og Di Matteo.

Få fingeren ud og støt op om klubben i stedet for!

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #5734: 17 Jan 2013, 10:58 »

Jeg støtter skam klubben og jeg vil skam ikke have Benitez ud nu. Han skal bare fortsætte som midlertidig træner, men kun som midlertidig!

Mener vi han Patrick van Anholt til venstre back pladsen. Medierne spekulerer i om han ikke skal have en landsholdsplads eftersom han gør det formidabelt for Vitesse. Wink
Selvfølgelig skal Lampard forlænges. Cole skal have min. et år endnu. Bumbum!

Torres har fået sine chancer. Han mister simpelthen for mange bolde. Sælg ham til somme og sig til Lukaku han kan få mere spilletid med kun ham og Ba i klubben. Konge scenarie!

Forever a true blue!

Korzika
Gæst

« Svar #5735: 20 Jan 2013, 13:54 »

Chelsea team for Arsenal: Cech, Azpilicueta, Ivanovic, Cahill, Cole, Ramires, Lampard, Oscar, Mata, Hazard, Torres.

Jeg havde allerhelst set Ba starte i stedet for Torres. Derudover er jeg lidt i tvivl om vores centrale midtbane kan stå distancen. Har ikke de største forhåbninger til kampen i dag. Tror den ender uafgjort. 1-1 eller 2-2 virker sandsynligt.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5736: 20 Jan 2013, 14:07 »

Torres har klippet håret, det kan kun blive godt idag! Det skal det.
Luiz er vist småskadet, og Benitez tør tilsyneladende ikke satse på, at John Terry er helt klar.

Jeg er ikke vild med ideen om Oscar på kanten, ville faktisk helst bytte om på Ramires og Oscar, hvis det ikke var fordi det var Lampard som tager den anden centrale position.

Tror det bliver en målrig kamp idag, hvis der ikke ligger for meget sne på banen.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #5737: 20 Jan 2013, 15:20 »

Chelsea team for Arsenal: Cech, Azpilicueta, Ivanovic, Cahill, Cole, Ramires, Lampard, Oscar, Mata, Hazard, Torres.

Jeg havde allerhelst set Ba starte i stedet for Torres. Derudover er jeg lidt i tvivl om vores centrale midtbane kan stå distancen. Har ikke de største forhåbninger til kampen i dag. Tror den ender uafgjort. 1-1 eller 2-2 virker sandsynligt.

Intet at være bange for. Arsenal er så fucking talentløse at det er ligegyldigt alligevel. Hyg jer i CL, mens vi tager til Bresk, Minsk og Hannover torsdag aften næsten efterår

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5738: 20 Jan 2013, 15:28 »

FREMRAGENDE første halvleg. Intet mindre. Er desværre bare ikke rolig, vi skulle have haft det tredje mål!
Ramires har brudt spillet to gange nu, hvilket begge gange endte med mål, hvor han endda ved andet mål er årsag til straffesparket. Hazard, Mata og Oscar gør det fremragende, og selvom vi ikke har set meget til Torres, så gør han det meget bedre end han plejer, da han ikke trækker ned i banen og fjerner pladsen for kreatørerne. Lidt mere bevægelse i boksen fra hans side, vile dog være rart.
Kan egentlig ikke sætte en finger på præstationen udover manglen på det tredje mål Smiley

Korzika
Gæst

« Svar #5739: 20 Jan 2013, 16:24 »

<a href="http://www.youtube.com/v/azziWE8BFUU?version=3&amp;amp;hl=da_DK&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;embed src=&quot;<a href=&quot;http://www.youtube.com/v/azziWE8BFUU?version=3&amp;amp;hl=da_DK&quot; target=&quot;_blank&quot;>http://www.youtube.com/v/azziWE8BFUU?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; width=&quot;420&quot; height=&quot;315&quot; allowscriptaccess=&quot;always&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot;&gt;&lt;/embed&gt;&lt;/object&gt;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/azziWE8BFUU?version=3&amp;amp;hl=da_DK&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;embed src=&quot;<a href="http://www.youtube.com/v/azziWE8BFUU?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/azziWE8BFUU?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; width=&quot;420&quot; height=&quot;315&quot; allowscriptaccess=&quot;always&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot;&gt;&lt;/embed&gt;&lt;/object&gt;</a>

Lækkert med 3 point!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5740: 20 Jan 2013, 16:26 »

Hold nu kæft en underholdende kamp!

Fremragende første halvleg fra vores side, men jeg føler vi er under pres i næsten hele anden halvleg, hvor Arsenal er marginaler fra at tilspille sig store chancer. At vi så samtidig er uskarpe på vores kontraangreb, er alt sammen medvirkende til at det bliver så spændende til sidst.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5741: 20 Jan 2013, 16:46 »

Skønt med en sejr i dag. Første halvleg var noget af det bedste, jeg har set længe, mens anden halvleg var en sløj omgang, hvor Arsenal dominerede. Men jeg synes nu, at sejren var fortjent.

Jeg synes, at Ramires, Lampard, Cole, Cahill, Ivanovic, Oscar og Mata alle spillede gode kampe i dag. Ramires var dog lige en tand bedre end alle andre, og han blev fortjent kampens spiller. Skarp forfulgt af Mata. To meget vigtige spillere for os.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5742: 20 Jan 2013, 16:49 »

Herligt med en derby-sejr! Men synes godt nok det er bekymrende at vi kan svinge så meget i niveau i vores præstationer i de to halvlege. Var fuldstændig som at se mod Southampton. Jeg ved ikke om det er koncentrationssvigt elelr om spillerne tror kampen er vundet. Men dette SKAL vi have ændret hvis vi skal have en CL plads hjem denne sæson.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5743: 20 Jan 2013, 16:58 »

Fra klubbens Twitter-profil efter at have spurgt, hvem der skulle være 'man of the match': "Hazard, Lamps, Cahill, Mata and Ramires all getting shouts for man of the match. Thanks for your tweets. #CFC"

Meget enig i vurderingen. Alle fem spillede en god kamp. Oscar var dog bedre end Hazard, mens det er fortjent at Lampard og Cahill også får lidt kredit for deres indsats i dag. Jeg glæder mig ekstra meget over hver kasse, Lampard laver for tiden. Vi kan ikke regne med, at han er Chelsea-spiller efter sommerferien, og jeg ønsker, at han slår Bobby Tamblings rekord på 202 Chelsea-mål.

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #5744: 21 Jan 2013, 17:06 »

Nu smider jeg en tanke jeg har gået med ind her.
Kald mig tosse, klovn eller vanvittig, men hvad med en manager som Guus Hiddink efter sommerferien, hvis det ikke lykkes os at få Mourinho? Er jeg helt skæv på den oder was?

Forever a true blue!

Sider: 1 ... 381 382 [383] 384 385 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010