home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 525 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 380 381 [382] 383 384 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826061 gange)
aien
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5715: 11 Jan 2013, 15:58 »

Jeg finder statistikken troværdig. Det er en måde at måle præstationer på ud fra alle mulige aspekter. Jeg havde også min skepsis, da ptrN viste mig den i forbindelse med en Jonjo Shelvey-debat, men jeg må sige, at jeg har ændret min holdning efter at have fulgt med derinde siden da. Det er sgu et professionelt stykke arbejde.

Du ser jo kun det, du vil se. Ramires har ikke været bedre end Hazard i år, Moses har kun spillet en håndfuld gode kampe, mens statistikken også viser, at Torres har været en bedre angriber end spillere som Agüero, Dzeko, Tevez, Cissé, Defoe og Ba.
Jeg ser absolut ikke kun det, som jeg vil se. Som jeg skriver ovenover, har jeg været stor fan af Torres og støttet ham i de seneste to år, men jeg har bare fået nok nu. Efter min mening har Ramires været bedre end Hazard i år, som jeg mener ikke har ramt niveau siden slutningen af Di Matteo's tid. Om Hazard alligevel har været bedre i år, vil jeg gerne gå med til at diskutere, men i hvert fald ikke i forhold til mine forventninger.

Hvis du vil have lidt mere troværdig statistik, skal du se på SkySports, hvor deres crew vurderer spillerne efter hver enkel kamp. Her har Torres fået 6,3 mens Ba, som du nævner i  din statistik, har fået 6.8 for sin sæson i Newcastle. Dette finder jeg langt mere troværdigt end statistik.

Legenden
Manager

« Svar #5716: 11 Jan 2013, 16:00 »

Jeg elsker simpelthen bare, at Jakob konsekvent bliver ved med at se lyset i Torres, som ingen andre ser.

PS. Torres er virkelig dårlig.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5717: 11 Jan 2013, 16:02 »

Det statistikken viser er i bund og grund at den hetz, Torres fortsat har været udsat for er helt uberettiget. Dernæst at han har været en af de bedre angribere i Premier League i år.

Mere har jeg egentlig ikke mere at tilføje uden at gentage mig selv.
Statistikken måler ikke om han har været en af de bedste angribere i premier league. Den måler ud fra nogle parametre, og mangler nogle af de allervigtigste, hvilket netop er det der gør at den ikke kan bruges til det store. Er enig i at det er blevet lidt af en hetz på det sidste - formentlig pga. afbrænderen i CWC-finalen, men krtitik er berettiget. Man kan ikke blive ved med at forsvare ham. Han spiller middelmådig bold i øjeblikket, og hvis det er hans reelle niveau, så er det ikke godt nok. Du kan jo se på hans afleveringsprocent, at han mister alt for mange bolde. Dvs. at han er dårlig til at holde på bolden. Hans førsteberøring frarøver ham mange scoringsmuligheder, han skaber ikke målchancer til sig selv på egen hånd, han er alt for uskarp når han får chancen foran mål og han er alt for ofte ude af position. Hvordan kan man argumentere imod det? Så kan det godt være at han forsøger at gøre alle mulige andre ting for holdet, men det er ikke hans job og det hjælper os ikke! Jeg håber han kan få lidt succes - derfor foreslår jeg at forsøge sig med ham på højrekanten så han ikke skal arbejde med ryggen mod mål hele tiden.

Demba Ba scorer mål - vi har spilelre til alt det andet, så Torres burde tage ved lære af Ba og kigge på hans positionering og beslutninger. Når han har deltaget i spillet, styrter han ind i boksen med det samme, det gør Torres ikke, og hvem skal indlæggene så ramme. Det er i ligeså høj grad et spørgsmål om at gøre sine medspillere bedre, og jeg føler han gør dem dårligere. Han skal ikke deltage i kombinationsspillet så ofte som han gør, det har han tydeligvis slet ikke evnerne til og det tager pladsen fra vores kreative folk. Det kan virkelig ikke være særligt svært at se.

JKJ
Gæst

« Svar #5718: 12 Jan 2013, 19:48 »

Vil ikke blive overrasket hvis Jon Walters bliver præsenteret som ny Chelsea spiller inden de næste 48 timer Wink

Man skulle jo tro han allerede havde skrevet under med den indsats/hjælp mod jer idag.

2 selvmål og 1 brændt straffe mod jer, hvad mere kunne i næsten forlange fra hans side?  Opstemt

Han var klart jeres bedste idag  crazy

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5719: 15 Jan 2013, 19:38 »

Piazon skulle være godt på vej til at spille resten af sæsonen færdig som lejesvend i Malaga.

Ved ikke rigtig hva jeg synes om dette, tror sku han får svært ved at få en startplads dernede, så spileltiden bliver nok begrænset. så kunne man sku ligeså godt have brugt ham som reserve-spiller hos os IMO.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #5720: 16 Jan 2013, 19:37 »

Piazon skulle være godt på vej til at spille resten af sæsonen færdig som lejesvend i Malaga.

Ved ikke rigtig hva jeg synes om dette, tror sku han får svært ved at få en startplads dernede, så spileltiden bliver nok begrænset. så kunne man sku ligeså godt have brugt ham som reserve-spiller hos os IMO.
Han skulle måske være en del af en fremtidig handel med Malagas Isco.

Anyways, Guardiola ansat hos Bayern München, så hvem mon skal træne Chelsea efter sommeren??

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5721: 16 Jan 2013, 19:53 »

Min absolute favorit ville være at hente Mourinho tilbage, men tror sku forholdet mellem Roman og Jose er for dårligt til at det vil fungere godt.

Er dybt imponeret over hvad Klopp leverer i Dortmund og han kunne være meget spændende at få til som træner.

Er glad for vi ikke fik Guardiola, vi har prøvet en gang med hans slags fodbold udner AVB og det gik overhovedet ikke

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5722: 16 Jan 2013, 20:31 »

Min absolute favorit ville være at hente Mourinho tilbage, men tror sku forholdet mellem Roman og Jose er for dårligt til at det vil fungere godt.

Er dybt imponeret over hvad Klopp leverer i Dortmund og han kunne være meget spændende at få til som træner.

Er glad for vi ikke fik Guardiola, vi har prøvet en gang med hans slags fodbold udner AVB og det gik overhovedet ikke
Mourinho og Abramovich skulle efterisgende være gode venner igen, så det ville ikke være usandsynligt. Tror vi beholder Benitez.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5723: 16 Jan 2013, 20:38 »

Hader Benitez så håber virkelig ikke på han bliver!!

Holdet i aften ser således ud en kamp som SKAL give 3 point:

1 Petr Cech
28 Cesar Azpilicueta
24 Gary Cahill
4 David Luiz
3 Ashley Cole
7 Ramires
8 Frank Lampard (c)
11 Oscar
10 Juan Mata
17 Eden Hazard
29 Demba Ba

Substitutes: 22 Ross Turnbull, 2 Branislav Ivanovic, 19 Paulo Ferreira, 26 John Terry, 34 Ryan Bertrand, 21 Marko Marin, 9 Fernando Torres.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5724: 16 Jan 2013, 22:44 »

En omgang ubrugelig lort!!

Hvor er det dybt dybt til grin at vi endnu engang ikke formår at vinde på hjemmebane mod et bundhold. Foran 2-0 ved pausen også scorer modstanderen på de to afslutninger de har indenfor rammen.

Vi kan ligeså godt spille resten af sæsonens kampe på udebane, vi får ikke en kæft ud af vores hjemmekampe under Benitez alligevel..

Vi skal være mere end glade hvis vi ender i top4 denne sæson!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #5725: 16 Jan 2013, 22:47 »

En omgang ubrugelig lort!!

Hvor er det dybt dybt til grin at vi endnu engang ikke formår at vinde på hjemmebane mod et bundhold. Foran 2-0 ved pausen også scorer modstanderen på de to afslutninger de har indenfor rammen.

Vi kan ligeså godt spille resten af sæsonens kampe på udebane, vi får ikke en kæft ud af vores hjemmekampe under Benitez alligevel..

Vi skal være mere end glade hvis vi ender i top4 denne sæson!!
Desværre har du ret. OK første halvleg, hvor vi skulle have scoret flere. Anden halvleg fuldstændig håbløs. Elendigt!

José Mourinho, José Mourinho, José Mourinho, José Mourinho.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5726: 16 Jan 2013, 22:48 »

Nu må folk forstå, at Mourinho ikke bliver Chelsea-træner så længe, vi har Roman Abramovich.

Jeg håber, at vi fortsætter med Rafael Benitez efter sommerferien.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5727: 16 Jan 2013, 22:51 »

Nu må folk forstå, at Mourinho ikke bliver Chelsea-træner så længe, vi har Roman Abramovich.

hvorfor er det du gerne vil have Benitez skal fortsætte for os? Han har ødelagt vores gode hjemmebane-statistik, kan ikke se hvad han ellers har tilføjet?? Rullende Øjne

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #5728: 16 Jan 2013, 22:52 »

Jeg tror heller ikke på det, men jeg har lov til at håbe Wink

Benítez er en dygtig manager, men han skal fandme til at stramme op, ellers får han da sparket hurtigere end maj. Han er billig at fyre, når han kun har kontrakt til maj Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5729: 16 Jan 2013, 22:57 »

hvorfor er det du gerne vil have Benitez skal fortsætte for os? Han har ødelagt vores gode hjemmebane-statistik, kan ikke se hvad han ellers har tilføjet?? Rullende Øjne
Benitez har ikke været så ringe, som alle siger. Folk dømte ham inden, han overhovedet fik lov at arbejde med holdet. Det er gået okay. Ikke fantastisk. Men okay.

Derudover burde vi overveje, hvilke alternativer til Benitez der er. En manager der vil have AVB-fodbold, ved vi ikke kan fungere. Så ingen Klopp eller andre lignende trænere. Jeg er med på, at Benitez ikke er drømmetræneren, men vi har sgu selv dummet os ved at fyre et hav af kompetente trænere. Jeg synes, at vi skal lade Benitez arbejde med holdet. Lad ham styre om der skal forlænges med Lampard og Cole og så giv ham næste sæson med. Så kan vi få noget, der bare ligner noget kontinuitet. Grunden til at vi er ustabile for tiden skal ikke findes hos Torres, Benitez eller hvad ved jeg. Den skal findes hos Roman Abramovich.
« Seneste Redigering: 16 Jan 2013, 23:01 af Jakob E » Logged

Sider: 1 ... 380 381 [382] 383 384 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010