home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 368 369 [370] 371 372 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826304 gange)
Marchang
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5535: 06 Dec 2012, 22:52 »

Nani er satme også en marginalspiller, så det vil noget.

Men overordnet set er Uniteds trup bredere end Chelseas. Dog har vi de bedste spillere. Det er helt korrekt.

Han var også en af de 2 Jakob Wink

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5536: 06 Dec 2012, 22:53 »

Han var også en af de 2 Jakob Wink
Så er det mig, der misforstod det. Jeg troede, du henviste til de to, du gad en beskrivelse af. Men så er vi jo enige.

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #5537: 06 Dec 2012, 22:54 »

Håber ikke i henter Lewandowski!!!

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #5538: 06 Dec 2012, 23:02 »

Har du set United i år? Smiley

Du nævner 2 ud af 4 som i denne sæson er marginal spillere.
Rio har spillet det meste af sæsonen og er ikke set stærkere end længe.
Fletcher er på vej tilbage og udfylder hullet i midten og evt. de andre. Så united kan du godt være nervøs for Wink

Hehe... Jeg har ikke sagt jeg IKKE er nervøs, i fører jo PL langt foran os! Men jeg håber bare Chelsea vil prioritere EL ned og satse hundrede på PL, hvilket kan give os en fordel i kampprogrammet mod United... For med afgørende PL kampe og hårde Champions League samt FA, så VED jeg i vil få det hårdt! Wink

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5539: 07 Dec 2012, 00:03 »

I har mange unge spillere til mange pladser, men så langt i kommer i hver turnering er det risikabelt at bruge dem pga erfaring osv. Ingen tvivl om i har en stærk trup... Men nu ryger Nani nok snart, Giggs og Scholes er snart færdig mens Rio konstant er skadet. Men måske tager jeg fejl, ingen tvivl om i er vilde når det kører Smiley
Ja, men mange unge spillere med ganske fin kvalitet. Både Giggs og Scholes holder nok til sommer, mens alt sammen er mere underligt med Nani. Han har været top 2 af vores mest produktive spillere næsten siden Ronaldo forlod os, hvilket selvfølgelig er fantastisk, men i denne sæson har det godt nok ikke kørt for ham. Det skal så også siges, at han overhovedet heller ikke har fået nok chancer. Han har selvfølgelig været ude med skade i noget tid nu, men han har langt fra haft muligheden for at komme i form, hvilket er lidt ærgeligt, da vi ved hvad han kan præsterer, når han er på toppen.
Men lige siden russeren købte Chelsea og araberen købte City, har begge hold vel haft en stærkere start 11'er på papiret, men underligt nok har vi stadig kunne følge godt med må man sige, hvilket er en fantastisk bedrift. Vores fremgangsmåde mht. spillerkøb kan jeg ihvertfald ikke blive meget mere tilfreds med.

Håber ikke i henter Lewandowski!!!
Det er du ikke alene om.  Smiley

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #5540: 07 Dec 2012, 10:43 »

Ja, men mange unge spillere med ganske fin kvalitet. Både Giggs og Scholes holder nok til sommer, mens alt sammen er mere underligt med Nani. Han har været top 2 af vores mest produktive spillere næsten siden Ronaldo forlod os, hvilket selvfølgelig er fantastisk, men i denne sæson har det godt nok ikke kørt for ham. Det skal så også siges, at han overhovedet heller ikke har fået nok chancer. Han har selvfølgelig været ude med skade i noget tid nu, men han har langt fra haft muligheden for at komme i form, hvilket er lidt ærgeligt, da vi ved hvad han kan præsterer, når han er på toppen.
Men lige siden russeren købte Chelsea og araberen købte City, har begge hold vel haft en stærkere start 11'er på papiret, men underligt nok har vi stadig kunne følge godt med må man sige, hvilket er en fantastisk bedrift. Vores fremgangsmåde mht. spillerkøb kan jeg ihvertfald ikke blive meget mere tilfreds med.
Det er du ikke alene om.  Smiley

Forskellen på jer og "os" er Ferguson! For det første er han vanvittig dygtig, har en god stab og så er han jo bare en snu og erfaren ræv. Chelsea opnår aldrig samme sikre holdfølelse når de konstant skifter manager... Hvis nu russeren lige tog en slapper og lod dem med forstand på fodbold tage beslutningerne, så er jeg sikker på Chelsea ville udvikle sig markant med en fast manager ved roret i flere år. Hver manager bringer noget nyt med sig og hver gang skal spillerne vænne sig til det, og det ved vi alle tager tid.

Holder er stærkere nu end dengang Mourinho var der, men de præsterede bedre dengang fordi han trods alt fik lov til at blive der mere end 8-9 mdr. Det gjorde at holdet var sammenspillet og konceptet fast... Nu er vi bare en papirshat der flyder rundt på må og få i vandet, ingen aner hvor vi skal hen!!!  Sur

Holst
Lilleputspiller
*

« Svar #5541: 07 Dec 2012, 10:50 »

Enig med Nekker - Chelsea kommer først for alvor ind i kampen om Top3, når de engang beholder en træner i 2-3 sæsoner. Konceptet skal bygges op, og derefter kan de begynde at tænke på metal. Rigtig fedt for dem, at de formåede at vinde CL sidste år, men man må sige at det godt nok også var sidst mulighed for metal sidste sæson, og sandheden er, at det nok var mere held end forstand, at de formåede at gå hele vejen Smiley

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #5542: 08 Dec 2012, 13:39 »

Skal ønske mig en Chelsea trøje her til jul, så hvem ville syntes kunne være fed at får bagpå? Overvejer Mata eller Cahill  Opstemt

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #5543: 08 Dec 2012, 13:40 »

Helt klart Mata af de to!

Korzika
Gæst

« Svar #5544: 08 Dec 2012, 15:20 »

Cech (c);
Ivanovic, Cahill, D Luiz, Cole
Ramires, Romeu
Moses, Mata, Hazard
Torres

Subs: Turnbull, Ferreira, Azpilicueta, Bertrand, Lamps, Oscar, Marin

Er vel de samme 11, der skal forsøge at gentagne succesen fra midtugen. Sunderland er et hold, der skal slås hjemme såvel som ude. Håber bestemt vi vinder i dag, da 3 point ville lune gevaldigt! Håber Torres kommer på tavlen..

Korzika
Gæst

« Svar #5545: 08 Dec 2012, 20:47 »

Lovely. 3 point og 2 x Torres skal man ikke klage over!

Så går turen til Japan..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5546: 12 Dec 2012, 21:38 »

Til dem der ikke ved det, spiller vi på DR1 i morgen kl. 11:20. Benitez har sagt, at han bruger det bedst mulige mandskab. Corinthians venter i en eventuel finale. Det bliver spændende.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #5547: 12 Dec 2012, 21:53 »

Dem der er på arbejde eller i skole kan følge kampen her: http://www.dr.dk/TV/live/dr1

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5548: 13 Dec 2012, 10:45 »

Cech (c), Azpilicueta, Ivanovic, Cahill, Cole, David Luiz, Mikel, Juan Mata, Oscar, Hazard, Fernando Torres

Subs : Turnbull, Hilario, Ferreira, Bertrand, Saville, Ramires, Lampard, Marin, Piazon, Victor Moses

Spændende med Luiz på midtbanen og et klart tegn om, at Lampard endnu ikke kan starte inde. Derimod er det overraskende, at han spiller der i stedet for Ramires. Jeg er sikker på, at dette er en test, da Romeu lige er blevet skadet i et halvt år. Men spændende bliver det. Det bliver som altid fornøjeligt at følge vores offensive kræfter.

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #5549: 13 Dec 2012, 11:03 »

Jeg tror han vil klare det fint nok, så længe han holder sig til rollen og ikke tåger rundt som han kan gøre til tider! Det bliver fedt for dem og jeg tror virkelig de er opsatte, sådan et trofø kan booste resten af deres sæson og redde lidt tilbage fra CHL-fiaskoen...

Og hvor er det i øvrigt lækkert med en fridag i dag og kæresten har tænkt sig at ordne kælderum!! Fedt, så er hun ude... Så er det kun mig og den yngste på 4 mdr, så skal hun se gudeholdet spillet og lære at synge "blue is the color" Wink

Sider: 1 ... 368 369 [370] 371 372 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010