home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 650 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 345 346 [347] 348 349 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826731 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5190: 23 Okt 2012, 22:50 »

Eneste positive ved denne aften er at FCN fik point mod Juventus, det kan blive rigtig værdifuld i kampen om at gå videre. Vi skal vel bare vinde vores 2 hjemmekampe for at gå videre nu, det skal vi også være i stand til.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5191: 23 Okt 2012, 22:53 »

Eneste positive ved denne aften er at FCN fik point mod Juventus, det kan blive rigtig værdifuld i kampen om at gå videre. Vi skal vel bare vinde vores 2 hjemmekampe for at gå videre nu, det skal vi også være i stand til.
Hvis vi vinder vores to hjemmekampe og taber vores udekamp, så tror jeg ikke vi går videre, nej. Det vil betyde 6 point til os. Hvis vi nu siger at Juve ikke taber mod Shaktar, hvilket sandsynligheden er større for, end at de taber, så må vi gå ud fra at de også vinder mod Nordsjælland og hvis vi taber vores udekamp, som er mod Juve, så betyder det 7 point til dem. Så er vi á point med Juve på 2/3-pladsen og er dårligere indbyrdes = Farvel. Tror vi skal have point mod Juve for at gå videre. Men et enkelt vil være nok.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5192: 23 Okt 2012, 22:54 »

Jeg kan acceptere dette nederlag. Shakhtar Donetsk spillede i dag på et niveau, hvor de kan slå alle. 2-1 er misvisende. Det bliver en meget tæt pulje mellem de tre øverste hold, men mon ikke vi går videre?

Synd at Lampard skulle udgå med en skade. Han havde været vigtig i dag. Ramires og Mikel var ikke en kombination, der fungerede lige i dag. Desværre. Lad nu have fokus på os selv i stedet for at diskutere, hvor Shakhtar og Juve smider point, og hvor de ikke gør.

Det er ingen katastrofe.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5193: 23 Okt 2012, 22:58 »

Jeg kan acceptere dette nederlag. Shakhtar Donetsk spillede i dag på et niveau, hvor de kan slå alle. 2-1 er misvisende. Det bliver en meget tæt pulje mellem de tre øverste hold, men mon ikke vi går videre?

Synd at Lampard skulle udgå med en skade. Han havde været vigtig i dag. Ramires og Mikel var ikke en kombination, der fungerede lige i dag. Desværre. Lad nu have fokus på os selv i stedet for at diskutere, hvor Shakhtar og Juve smider point, og hvor de ikke gør.

Det er ingen katastrofe.
Det er da rimelig relevant om de smider point? Vi kan ikke bare forvente at tage til Torino og slå et hold der ikke har tabt hvad, 60 kampe i streg?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5194: 23 Okt 2012, 23:00 »

Det er da rimelig relevant om de smider point? Vi kan ikke bare forvente at tage til Torino og slå et hold der ikke har tabt hvad, 60 kampe i streg?
Når det er en realitet, så er det helt bestemt vigtigt, ja.

Men du lavede en stilling efter næste runde, og det synes jeg ikke, vi skal. Det her er en pulje, hvor alle slår alle. Og ja, Nordsjælland er også med i den betragtning.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #5195: 23 Okt 2012, 23:00 »

Vi kan godt slå Juventus. Vi kan også tabe. Jeg er dog overbevist om, at vi nok skal samle de nødvendige point selv uden at være afhængige af andre. Min tvivl består dog i, hvorvidt vi har en løsning på Juventus' dynamiske backs.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5196: 23 Okt 2012, 23:03 »

Vi kan godt slå Juventus. Vi kan også tabe. Jeg er dog overbevist om, at vi nok skal samle de nødvendige point selv uden at være afhængige af andre. Min tvivl består dog i, hvorvidt vi har en løsning på Juventus' dynamiske backs.
Det har Di Matteo gjort en gang mod Napoli. Det burde være muligt igen.

Jeg er meget mere bekymret for den trekløver, de har inde i midten. Pirlo kender vi alle, mens Vidal stormer frem og virkelig er en god slider. Marchisio er jeg klar til at kalde top 5 over bedste midtbanespillere i Europa. Og ja, det mener jeg.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5197: 23 Okt 2012, 23:08 »

Det har Di Matteo gjort en gang mod Napoli. Det burde være muligt igen.

Jeg er meget mere bekymret for den trekløver, de har inde i midten. Pirlo kender vi alle, mens Vidal stormer frem og virkelig er en god slider. Marchisio er jeg klar til at kalde top 5 over bedste midtbanespillere i Europa. Og ja, det mener jeg.
Ja, det har han, men det var på hjemmebane og Juve er altså bedre end Napoli. Men Juve er også mestre i at spille uafgjort, så det kan jeg da også leve med.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5198: 23 Okt 2012, 23:11 »

Ja, det har han, men det var på hjemmebane og Juve er altså bedre end Napoli. Men Juve er også mestre i at spille uafgjort, så det kan jeg da også leve med.
Opskriften er den samme. Juve er bedre end Napoli som helhed, men det synes jeg nu ikke, deres wingbacks er. Der mener jeg, at Maggio i hvert fald er bedre end både De Ceglie og Isla.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5199: 25 Okt 2012, 20:45 »

John Terry rygtes kraftigt til Valencia. Det passer selvfølgelig ikke, da han aldrig kunne finde på at gøre noget så dumt og ikke er komplet idiot.

Once a winner, always a winner.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #5200: 25 Okt 2012, 20:49 »

Terry til Valencia? Ja, det er med 100% sikkerhed en and.

ptrN
Manager

« Svar #5201: 25 Okt 2012, 20:50 »

John Terry rygtes kraftigt til Valencia. Det passer selvfølgelig ikke, da han aldrig kunne finde på at gøre noget så dumt og ikke er komplet idiot.

Once a winner, always a winner.
Jeg kan godt lide, at du ikke mener han er komplet idiot. Kun idiot. ;-)

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5202: 25 Okt 2012, 20:51 »

John Terry er ikke idiot, men en legende kan jeg godt gå med til.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5203: 26 Okt 2012, 15:20 »

Lampard er ude i weekenden mod United, og det vides endnu ikke, hvornår han er klar. Lad os håbe at det ikke er meget slemt. Jeg føler mig overbevist om, at han skulle have spillet sammen med Mikel mod United. Det havde været oplagt.

Marin meldes dog endelig klar, og Di Matteo siger, at han burde være i truppen.

http://www.chelseafc.com/news-article/article/2960855/title/di-matteo-lampard-out%2C-marin-available

Korzika
Gæst

« Svar #5204: 28 Okt 2012, 16:21 »

Dagens startopstilling:

Cech
Ivanovic, Cahill, David Luiz, Cole
Ramires, Mikel
Mata, Oscar, Hazard
Torres

Ikke nogle overraskelser i vores lineup! Dagens kamp ville være outstanding at vinde, da det er en såkaldt 6-point-kamp. Det vil give os et rygtstød i mersterskabskampen og med en sejr vil vi kunne udbygge vores pointforspring. Jeg frygter Uniteds offensiv, men jeg er også overbevist om, at vores offensiv nok skal volde Uniteds defensiv problemer. Det kunne sagtens gå hen og blive en målrig kamp. Jeg tror vi vinder 3-2!

Sider: 1 ... 345 346 [347] 348 349 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010