home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 628 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 344 345 [346] 347 348 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826747 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5175: 20 Okt 2012, 18:40 »

Fin sejr og vi holder forspringet til de andre tophold. Dog er det mere end unødvendigt, at vi ikke er klar fra anden halvlegs start. Det kunne godt have kostet os point. Torres var forfærdelig, men det kan jeg acceptere. Det er længe siden, han har været det, og alle rammer dårlige dage. Juan Mata er flyvende for tiden, og det er vel ikke helt urimeligt at kalde ham Premier Leagues bedste i øjeblikket. Det synes jeg i hvert fald, han er. Uhyggelig god. Hazards assist til hans 3-2-mål i dag er også outstanding. Vi kan ikke klage over den offensive trio, selv om Oscar var lidt anonym i dag. Nu gælder det United, og jeg forventer en sejr.

Korzika
Gæst

« Svar #5176: 21 Okt 2012, 06:16 »

Dejligt med en sejr!

Jeg så kun de første 70 minutter, og der lagde jeg mest mærke til Mata og Torres. Mata var klasse, men Torres var desværre ikke god nok. Endnu engang. Også skal der siges tak til Gallas. Det lignede at han har valgt hold i London - og det var ikke Tottenham.

Det ser rigtig godt ud! 6 point på udebane mod to stærke Nordlondon-hold er klasse. Lad os håbe, at det også går os godt de næste 2 kampe, der bliver super svære. I sær kampen mod United kan give os et rygstød i mesterskabskampen; en kamp som jeg mener vi bestemt er en del af.

Det er desuden et helt fantastisk arbejde RDM gør. Jeg har været blandt hans skeptikere, men han bliver ved med at gøre det godt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5177: 22 Okt 2012, 16:07 »

Di Matteos arbejde er helt suverænt. Det kan der ikke herske tvivl om. Penge eller ej. Hans gode start i Premier League beviser, at han er god nok til at styre en topklub. Fandt desuden et par videoer om Champions League i fjord. Bestemt et kig værd.

http://www.youtube.com/v/MsOPOrQAw7I

http://www.youtube.com/v/eIHgbDTV6MQ&feature=relmfu

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5178: 22 Okt 2012, 21:23 »

Så er det i morgen, at vi skal til Ukraine og møde Shakhtar Donetsk. Det er den kamp, jeg frygter allermest i gruppespillet. De er hamrende gode og har ikke smidt point hjemme i hundrede år. Dog ved jeg, at vi sagtens kan vinde. Men får vi point, er det okay. Jeg har altid haft den holdning, at uafgjort i gruppespillet slet ikke er så ringe, som det er i ligaen.

Tror på alle de rutinerede spiller.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5179: 22 Okt 2012, 21:34 »

Så er det i morgen, at vi skal til Ukraine og møde Shakhtar Donetsk. Det er den kamp, jeg frygter allermest i gruppespillet. De er hamrende gode og har ikke smidt point hjemme i hundrede år. Dog ved jeg, at vi sagtens kan vinde. Men får vi point, er det okay. Jeg har altid haft den holdning, at uafgjort i gruppespillet slet ikke er så ringe, som det er i ligaen.

Tror på alle de rutinerede spiller.
Jeg frygter mere Juve ude da. Overvej lige hvor længe siden det er de har tabt, og at vi kun spillede 2-2 hjemme imod dem. Når det er sagt, så tror jeg vi vinder mod Shaktar i morgen. Det er meget muligt at de er gode og har haft en god sæson, men med vores form på det sidste, så bør vi have en god chance for at køre den hjem. Et nederlag ville være rigtigt træls og formentlig tvinge os til at vinde mod Shaktar hjemme.

Jeg vil gerne kommentere på Torrespolemikken: Jeg synes altså man overser, hvor mange åbninger Torres laver for de tre offensive midtbanespillere. Han trækker flere spillere til sig, og gør plads til at enten Hazard eller Mata kan løbe bagom forsvaret.
Jeg er godt nok også ved at være træt af at diskutere Torres. Chelsea er mere end ham og angrebet er mere end ham. Hvis Torres er så ringe som folk siger, hvorfor er vi så så suveræne for tiden? Det virker som om folk mener vi spiller uden angriber.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5180: 22 Okt 2012, 21:40 »

Jeg frygter mere Juve ude da. Overvej lige hvor længe siden det er de har tabt, og at vi kun spillede 2-2 hjemme imod dem. Når det er sagt, så tror jeg vi vinder mod Shaktar i morgen. Det er meget muligt at de er gode og har haft en god sæson, men med vores form på det sidste, så bør vi have en god chance for at køre den hjem. Et nederlag ville være rigtigt træls og formentlig tvinge os til at vinde mod Shaktar hjemme.

Jeg vil gerne kommentere på Torrespolemikken: Jeg synes altså man overser, hvor mange åbninger Torres laver for de tre offensive midtbanespillere. Han trækker flere spillere til sig, og gør plads til at enten Hazard eller Mata kan løbe bagom forsvaret.
Jeg er godt nok også ved at være træt af at diskutere Torres. Chelsea er mere end ham og angrebet er mere end ham. Hvis Torres er så ringe som folk siger, hvorfor er vi så så suveræne for tiden? Det virker som om folk mener vi spiller uden angriber.
Juventus er fremragende, men der forventer jeg heller ikke en sejr. Det handler også om, hvad vi kan forvente, og jeg tror på sejr mod Shakhtar og mener, vi bør tage den. Det mener jeg ikke, vi bør mod Juventus. De er ligeså gode som os selv. Men vi skal passe rigtig rigtig meget på i morgen. Man må gå ud fra, at Juventus vinder i Parken, og taber vi så, er det rigtig skidt. Så skal vi have to sejre i tre kampe, og det er sværere end det lyder.

Og Torres er hamrende god, men det ved Di Matteo heldigvis godt.

Korzika
Gæst

« Svar #5181: 23 Okt 2012, 17:10 »

Men en angribers vigtigste opgave er jo at score mål. Torres har scoret 4 mål i Premier League i denne sæson. Det spørgsmål man kan stille sig selv, er om en anden angriber ville have kunnet score flere mål, hvis man havde brugt ham. Og der må jeg indrømme, at jeg tror, der er en del angribere, der ville kunne have overgået ham, hvis en af dem havde spillet for klubben.

Torres skaber rigtigt nok plads for hans medspillere, men medregner man alle spillets facetter, så har Torres ikke været klasse denne sæson. Torres skal vise, at han kan afgøre de tætte kampe, så det er 3 point vi ender med og ikke 1. Det får han flere muligheder for i den kommende tid, og jeg håber han griber chancen.

Anyways Shaktar-kampen bliver svær. Shaktar er planetens mest formstærke hold eftersom, at de ikke har tabt siden deres kamp mod Porto den 23 november 2011. De har vundet 30 kampe og spillet 2 uafgjorte. De skal bestemt ikke undervurderes!

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #5182: 23 Okt 2012, 19:02 »

Regner man med at Chelsea stiller op i stærkeste opstilling?

Manchester United

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5183: 23 Okt 2012, 19:08 »

Jeg regner i hvert fald med det. Det er altså en meget vigtig kamp. Taber vi den, så ser det pludeslig svært ud. Vi skal trods alt også møde Juve ude og Shaktar hjemme endnu - og self. Nordsjælland hjemme, men hvad fanden...
Hvis vi sparer spillere, tror jeg max det bliver 3 mand, og med de reserver vi har, så er jeg ganske fortrøstningsfuldt.
Regner med:

Cech

Ivanovic - Cahill - Terry - Cole / Kunne forestille mig at Luiz får et hvil efter Cahills præstation sidst.

Mikel - Lampard

Hazard - Oscar - Mata / Her kunne enten Oscar eller Mata måske blive sparet.

Torres

Korzika
Gæst

« Svar #5184: 23 Okt 2012, 20:34 »

Cech, Ivanovic, D Luiz, Terry (c), Cole; Mikel, Lampard; Ramires, Oscar, Mata; Torres

RDM har fundet plads til Lampard og dermed skubbet Ramires ud på højrekanten, hvilket betyder at Hazard bliver smidt på bænken. Jeg er lidt skuffet over, at Hazard skal starte på bænken. Men RDM har nok valgt et defensivt standpunkt. Det er fair nok, men i mine øjne skulle det være Oscar, der skulle ofres. Men sådan er det nu engang.

Bliver rigtig spændende i dag. Shaktar er en alvorlig test. Tror desværre kun vi får 1 point med hjem fra Ukraine.

EDIT: Det kan selvfølgelig også være, at RDM sparer Hazard frem til weekendens opgør eftersom han har spillet mange kampe på det sidste. Smiley
« Seneste Redigering: 23 Okt 2012, 20:36 af Korzika » Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5185: 23 Okt 2012, 21:35 »

Hvor spiller Shaktar dog bare fremragende og hvor spiller vi dog elendigt. De får alt for meget plads mellem forsvar og midtbane og dermed en masse fremragende skudmuligheder. På hjørnespark sejler vi fuldstændig og vores tre offensive midtbanefolk kan slet ikke finde hinanden og har nærmest alle tre mistet bolden flere gange i denne kamp, end de har gjort resten af sæsonen. Vi rammer heller ingen på vores indlæg. 2 gange har Torres stået helt perfekt pladseret, hvor afleveringen er faldet enden helt elendigt eller det helt forkerte sted. Det virker som om de er løbet tør for kræfter - lad os ikke håbe det er tilfældet og lad os komme ud til 2. halvleg som Tottenham gjorde mod os i weekenden og så spænde balderne. Langt fra godkendt! Luiz og Terry sejler.

Korzika
Gæst

« Svar #5186: 23 Okt 2012, 21:40 »

Enig med ovenstående. Shaktar spiller noget decent fodbold. Willian er i noget af et spilhumør. Vi er heldige med blot at være bagud 1-0.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5187: 23 Okt 2012, 21:43 »

Jeg tror, jeg skal holde rigtig godt øje med FCN-Juventus i 2. halvleg.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5188: 23 Okt 2012, 21:53 »

Jeg tror, jeg skal holde rigtig godt øje med FCN-Juventus i 2. halvleg.
Og jeg fik i første omgang, hvad jeg ønskede.

Vi er bagud 2-0 og har tabt. FCN kan redde os.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5189: 23 Okt 2012, 22:45 »

Dybt dybt skuffende indsats fra vores side. Det var da helt igennem elendigt. Dog kan vi være glade for at Nordsjælland har gjort det noget mere overskueligt for os.
Shaktar - 7 p.
Chelsea - 4 p.
Juventus - 3 p.
Nordsjælland - 1 p.

Vi har stadig Shaktar hjemme, Juve har dem ude. Både Juve og os har Nordsjælland hjemme og så møder vi Juve ude. Næste kamp er mod Shaktar. Vinder vi den og vinder Juve - som vi må gå ud fra at de gør på udebane, så ser puljen således ud:

Chelsea - 7 p.
Shaktar - 7 p.
Juventus - 6 p.
Nordsjælland - 1 p.

Så møder vi Juve ude. Kan vi få 1 point her, så er vi videre med Nordsjælland som sidste kamp og Juve ude mod Shaktar. Samtidig kan Shaktar risikere at tabe point mod Nordsjælland, hvilket langt fra er urealistik og så har vi muligheden for at snuppe sejren i puljen.

Men skal vi ikke bare sige at vi vinder de sidste kampe og tager førstepladsen. nu tabte vi jo kun med 1 over Shaktar.

I forhold til kampen, så er det ligefør jeg synes, at anden halvleg var dårligere end 1. Utroligt så uskarp Hazards afslutninger var i dag og han koster os andet mål med sit åndssvage boldtab, i samarbejde med Mikel og Ramires - de sejlede alle tre rundt. Vores afleveringer sad elendigt, vi fandt aldrig vores angribere og forsvaret sejlede mildest talt. Eneste godkendte indsats kan næsten tilskrives Cech.

Sider: 1 ... 344 345 [346] 347 348 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010