home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 337 338 [339] 340 341 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826886 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5070: 01 Sep 2012, 13:00 »

Det var sku nok meget godt at jeg var til gadefest igår og fyre den af istedet for at se denne kamp.  Smiley

Det her skulle gerne være et wake-up call for at vi skal være klar til alle kampene for ellers er vi ikke stærkere end kampen igår vel giver udtryk for. Falcao voldtog os igår og nu må vi bare arbejde videre.

Omvendt er det i Pl, CL og FA Cup jeg håber vi viser at vi er et rigtig godt hold. Og kan vi vinde VM for klubhold samtidig vil det skam ikke være af vejen.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5071: 01 Sep 2012, 20:46 »

Drogba og Anelka er blevet fritstillet i Kina pga. klubben ikke kan betale deres lønninger!!

Mon Drogba kunne tænke ´sig endnu en tørn for os`? Smiley

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5072: 01 Sep 2012, 20:51 »

Drogba og Anelka er blevet fritstillet i Kina pga. klubben ikke kan betale deres lønninger!!

Mon Drogba kunne tænke ´sig endnu en tørn for os`? Smiley

Er det nu også rigtigt?

SunSport Now ‏@SunSportNow
Didier Drogba’s management company have rubbished reports claiming the ex-Chelsea striker has been released by Shanghai Shenhua. #cfc

http://www1.skysports.com/football/news/11095/8042485/Drogba-exit-reports-denied

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5073: 01 Sep 2012, 20:57 »

Læste bare nyheden på bold.dk så gik ud fra det var god nok

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5074: 03 Sep 2012, 23:12 »

Så fik vi solgt Meireles til Fenerbache, fornuftigt at få ham skudt af sted, har aldrig set hvorfor vi overhovedet købte ham dengang. Nu har  vi Lampard, Mikel, Ramires og Romeu til de 2 centrale midtbanepladser, hvilket er en fint antal.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5075: 03 Sep 2012, 23:19 »

Så fik vi solgt Meireles til Fenerbache, fornuftigt at få ham skudt af sted, har aldrig set hvorfor vi overhovedet købte ham dengang. Nu har  vi Lampard, Mikel, Ramires og Romeu til de 2 centrale midtbanepladser, hvilket er en fint antal.
Jeg synes, at det er en forfærdelig beslutning. Det skyldes ikke Meireles' evner, men det fakta at vi lige har lejet Essien ud resten af sæsonen. Vi har nu mistet Meireles, Essien, Benayoun og McEachran på den centrale midtbane. Det er efter min mening lige en mand for meget.

Dog er der en meget positiv ting ved salget. Ramires får nu masser af kampe inde centralt, og der er han satme godt nok god. Han har nu muligheden for at blive brugt i Lampards box-to-box-rolle, og det passer ham glimrende. Ellers kunne det være sjovt at prøve ham som ankermand på Mikels rolle. Romeu er et stort talent, og han er god med bolden, men han mangler stadig kvalitet i forhold til de tre andre.

Vi skulle have beholde Meireles, når vi nu lejede Essien ud. Men det kan der sagtens være uenighed om, da Oscar også sagtens kan spille den centrale midtbane som en kreatør. Vi er dog i problemer, hvis Mikel bliver skadet. Ramires er uprøvet som tilbageholdene midtbanespiller, og Romeu mangler som sagt stadig noget niveau.

DeBuur
Manager

« Svar #5076: 15 Sep 2012, 15:50 »

Lokal opgør i London - den kamp gad jeg godt se - QPR har købt stort ind..men har ikke fundet sammen som hold endnu.

Torres og Hazard vil få masser af muligheder idag og jeg tror på at Chelsea gør det slemme ved QPR.... og vinder 4-1

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #5077: 15 Sep 2012, 18:00 »

Lokal opgør i London - den kamp gad jeg godt se - QPR har købt stort ind..men har ikke fundet sammen som hold endnu.

Torres og Hazard vil få masser af muligheder idag og jeg tror på at Chelsea gør det slemme ved QPR.... og vinder 4-1

uha uha hvor kan man tage fejl.... der røg su lige en odds indsats på 50 kr..

sidder nu og ser "højde" punkter fra kampen... det er nu hurtigt overstået Peace

YNWA

Korzika
Gæst

« Svar #5078: 19 Sep 2012, 20:09 »

Sikke stille der har været i tråden det seneste stykke tid. Jeg undskylder det med landskampspause og en studietur.

For vores vedkommende er det tid til at sparke Champions Leagues gruppespil i gang, hvilket bliver gjort på broen mod et stærkt Juventus-mandskab. Det er også vigtigt, at vi rejser os efter en skuffende uafgjort mod evigt usympatiske QPR.

Holdet
Cech
Ivanovic, D Luiz, JT (c), Cole
Mikel, Lamps;
Ramires, Oscar, Hazard
Torres

subs: Turnbull, Azpili, Cahill, Bertrand, Romeu, Mata, Moses

Jeg glæder mig til at se Oscar fra start! Mata havde nok været et upgrade, men Mata har set lidt slidt ud i de kampe, som han har fået i denne sæson, så det er fint, at han får lidt ro.

Jeg tror, at rutinen bliver afgørende i dag. Juves nuværende trup har som hold ikke meget europæisk erfaring. Modsat vores hold. Det tror jeg vi kan udnytte. Jeg tror vi vinder 2-0. Hazard bliver MoM.

Korzika
Gæst

« Svar #5079: 22 Sep 2012, 23:08 »

Dejligt med 3 point i dagens kamp. Stoke er aldrig nemme at spille i mod og deres mur foran forsvaret er svær at komme igennem. Derudover er de super farlige ved deres dødbolde.

Det var godt vi fik 3 point, men syntes ikke det var nogen god indsats. Først og fremmest fik vi slet ikke skabt nok åbne chancer. Arbejdsbetingelsern e var naturligvis svære, men det var stadig skuffende, at Begovic ikke blev testet mere. Vi skal nok være glade for 3 point, da Stoke også havde deres muligheder.

Det var vigtigt, at vi fik 3 point efter 2 skuffende uafgjorte mod henholdsvis QPR og Juventus. Jeg syntes i øvrigt at Moses lavede et super indhop! Han banker på til startopstillingen. Torres var derimod igen skuffende. Det skal blive bedre. Smiley

In other news:
David Luiz har forlænget sin kontrakt med 5 år, hvilket jeg syntes er en super nyhed. Hans lilleputfejl er blevet minimeret og i sidste sæson spillede han rigtig stærk i 2012. Det er svært at finde centerbacks, der har det samme fysiske og tekniske skillset som ham. Derudover er han jo en kultfigur, der bidrager med massere af humor!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5080: 22 Sep 2012, 23:17 »

Hvad er alternativet egentligt til Torres?  Smiley

Korzika
Gæst

« Svar #5081: 22 Sep 2012, 23:23 »

Hvad er alternativet egentligt til Torres?  Smiley
Det er primært Sturridge, der selv har listet angriber som hans favoritposition. Jeg er dog personligt ikke helt overbevist om, hvor stærk han egentligt er på den position, men han viste sig at være ganske målfarlig som inside forward under AVB og mon ikke, at han kan videreføre det element, hvis han bliver rykket op i angrebet. Hvis både Sturridge og Torres er ude, så kan det godt være, at Moses vil blive prøvet på den position. Det prøvede han i Palace. Derudover er der i preseason også blevet eksperimenteret med Hazard som en falsk 9'er. Det er dog ikke et eksperiment, som jeg umiddelbart tror på.

Indrømmet,  vi er tyndt besat på angriberpositionen. Dette må være sæsonen, hvor Torres får chancen for at bevise sit værd 100 %.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5082: 22 Sep 2012, 23:31 »

Torres ligner en der godt kunne være på vej tilbage til bare nogenlunde det niveau han havde i Liverpool, selvom han dog i dag ikke var videre imponerende i dag. Synes dog det er et noget fald i kvalitet, hvis Sturridge skal op og spille på toppen, selvom det vel er hans vante plads. Lyder jo meget interessant med en angriber som en falsk 9'er som Spanien gjorde det lidt under EM, men om det er tilstrækkelig, ved jeg ikke. Synes det er lidt underligt, at i har købt rigeligt med gode spillere til pladsen bag angriberen, men ikke har købt en ordentlig backup til Torres, selvom han er 110 % førstevalg i denne sæson.

Hvordan ser i så fremtiden for Torres, hvis han har endnu en sæson, hvor han ikke rigtig kommer igang, eller finder det tilstrækkelige niveau? For lad os være ærlig, det har godt nok været sørgeligt det han har præsteret i hans Chelsea tid. Men som jeg lagde ud med at skrive, kunne det godt ligne at han er på vej tilbage, men jeg har stadig min tvivl. 

Korzika
Gæst

« Svar #5083: 23 Sep 2012, 11:11 »

Torres ligner en der godt kunne være på vej tilbage til bare nogenlunde det niveau han havde i Liverpool, selvom han dog i dag ikke var videre imponerende i dag. Synes dog det er et noget fald i kvalitet, hvis Sturridge skal op og spille på toppen, selvom det vel er hans vante plads. Lyder jo meget interessant med en angriber som en falsk 9'er som Spanien gjorde det lidt under EM, men om det er tilstrækkelig, ved jeg ikke. Synes det er lidt underligt, at i har købt rigeligt med gode spillere til pladsen bag angriberen, men ikke har købt en ordentlig backup til Torres, selvom han er 110 % førstevalg i denne sæson.

Hvordan ser i så fremtiden for Torres, hvis han har endnu en sæson, hvor han ikke rigtig kommer igang, eller finder det tilstrækkelige niveau? For lad os være ærlig, det har godt nok været sørgeligt det han har præsteret i hans Chelsea tid. Men som jeg lagde ud med at skrive, kunne det godt ligne at han er på vej tilbage, men jeg har stadig min tvivl. 
Jeg er enig i, at Torres er i en meget bedre forfatning, end han var i hans indledende tid i klubben. Men der er desværre for langt imellem snapsene. 

Jeg tror personligt ikke på, at en falsk 9'er vil få succes i Chelsea. Jeg mener, at en falsk 9'er kun kan bruges på ekstremt pasningsstærke hold, som fx Barcelona.

Man skal heller ikke glemme, at vi har Lukaku, der er lejet ud til West Brom. At købe en back-up til Torres ville jo gøre Lukakus vej til spilletid i Chelsea endnu længere, hvilket ikke er klogt, hvis man gerne vil indfri det massive potientale, som han besidder.

Det bliver interessant at se, hvad vi gør til næste sommer. Personligt håber jeg på, at dette bliver en super sæson for Torres, så vi igen ikke skal ud at bruge hundrevis af millioner på en ny angriber.

DeBuur
Manager

« Svar #5084: 23 Sep 2012, 13:07 »

IMO har Torres potentialet til at være en super angriber - personligt mener jeg han tog et forkert valg da han rejste fra Liverpool - men nok om det.

Torres havde i sin tid i Madrid også perioder hvor han ikke var fokuseret og mental stærk - i de perioder kunne han spille flot fodbold..men mål kom der ikke.

Det samme skete i Liverpool, men her var holdet så heller ikke lige så godt som det Chelsea hold han spiller på idag... den offensive kraft i har burde give flere mål fra Torres og spørgsmålet er nu tror Di Matteo og klubben ?

Hvis svaret er ja så skal han på banen hele tiden..han har ikke psyken til at sidde på bænken.
Hvis svaret er nej så mener jeg i skal sælge ham og hente en anden klasse angriber.

Jeg mener I har en af de stærkeste trupper og når vinteren nærmer sig så kan det være her I trækker fra Manchester holdene og året i år kan være Chelsea året..med eller uden Torres

YNWA

Sider: 1 ... 337 338 [339] 340 341 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010