home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  1 Bruger, 713 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 325 326 [327] 328 329 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827608 gange)
matnic_92
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4890: 19 Jul 2012, 12:03 »

Selvfølgelig, og jeres seneste offensive køb af Mata, Marin, samt Hazard er virkelig gode, og alle nogle jeg gerne så i min egen klub Smiley. Der er også en rigtig god fremtid i dem.

Men man behøver nok ingen bachelor på uni, for at se at uden Romans penge så ville Chelseas økonomi være et bundløst hul, men det kan man jo som Chelsea fan være ret ligeglad med. Det ville jo først være skidt hvis han en dag sagde slut crazy 
Der er både fordele og ulemper ved at have en rig ejer. Hvis ejeren ikke forstår klubbens identitet er der i bund og grund tale om et enmandsforetagende. Samlet set er der sket utroligt mange forandringer i klubbens infrastruktur og personale (toptrænere og spillere hentet ind samt nyt træningsanlæg). Desuden ønsker man virkelig at flytte til et større stadion. Så alt i alt ligner Chelsea altså ikke helt sig selv. Spørgsmålet er om fansene ville have taget samme beslutninger, hvis de havde samme pengepung. Det er tvivlsomt. Jeg tror ikke at de lokale, ældre fans i første omgang ønskede at deres tidligere idoler skulle skiftes ud for pengefikserede topspillere. Men efterhånden har man vel vænnet sig til det. Det er ikke tilfældigt, at der stadig er så stor modstand mod stadionflytningen. Hvis man rykker for langt væk fra klubbens identitet er det ikke længere en fanbaseret fodboldklub.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4891: 19 Jul 2012, 23:07 »

http://www.bold.dk/blog/2341/1/Det-Nye-Chelsea--En-detaljeret-gennemgang

Ganske interessant læsning. Er i store træk enig.

Det bliver en stor sæson. Torres laver 20 kasser i ligaen, det er jeg sikker på!

Korzika
Gæst

« Svar #4892: 19 Jul 2012, 23:32 »

Ikke nogen fantastisk blog, i mine øjne. Flere faktuelle samt sproglige fejl. Derudover er jeg også uenig i nogle af hans analyser af tingene, men man må da give manden et klap på skulderen for den lange smøre han har siddet og skrevet.

Derudover tyder det også på, at vi signer Hazards bror Thorgan. Jeg er lidt skeptisk. For mig tyder det på, at han er en Eden light.

Apropos Eden:
Eden Hazard vs Seattle Sounders
Kan RDM smøre vores offensiv med den rigtige olie, så kommer den til at rive ethvert forsvar rundt!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4893: 19 Jul 2012, 23:45 »

Jeg er enig med dig, Korzika. Jeg synes faktisk, at det er halvskidt. Alt for mange konklusioner og alt for meget præg af at han er Chelsea-fan. Men ja, respekt for at han har skrevet alt det. Det tager alligevel tid trods de mange fejl. Vi kan ikke alle være lige gode. Men godt synes jeg ikke, det er.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4894: 21 Jul 2012, 18:38 »

I skulle være ret tæt på Oscar nu. 240 mio. kr. skulle han angiveligt koste. Det er mange penge, men han har selvfølgelig også et enormt potentiale. Efter sigende har han været til legetjek og det hele, så jeg tror, at I henter ham.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4895: 21 Jul 2012, 18:59 »

I skulle være ret tæt på Oscar nu. 240 mio. kr. skulle han angiveligt koste. Det er mange penge, men han har selvfølgelig også et enormt potentiale. Efter sigende har han været til legetjek og det hele, så jeg tror, at I henter ham.
Og det må og bør være allersidste indkøb! Har helelr intet behov for et alternativ på højrebacken, hvor vi har Ivanovic og Hutchinson.
Men Oscar kunne være nice, for han er en type ala Modric, som vi mangler. Men vi bliver simpelthen nødt til at lure ud i midtbanen. Kan faktisk ikke rigtigt se mig ud af, hvordan i alverden vi skal gribe det an med opstilling nu i forhold til de to centrale midtbanepladser. Hvis Oscar er købt til startopstillingen, så skal han ind og erstatte enten Mikel eller Ramires på en af de pladser. Ramires var sammen med Mata uundværlig sidste sæson, og skal under ingen omstændigheder på bænken! Men med et køb af Oscar, som jeg gerne ser i klubben, det er slet ikke det, så kommer vi til at mangle fysisk styrke på midtbanen, hvis han skal ind og erstatte Mikel i stratopstillingen. Ydermere har vi en Frank Lampard, De Bruyne (måske mere passende på en af de tre pladser foran), Essien, Romeu Oriol, McEachran, Meireles... Overbefolket og jeg ser gerne vi skaffer os af med Meireles og tror desværre Essien er forbi hans prime, så selvom det er hjerteskærende, føler jeg vi må sige farvel til ham, desuden så mener jeg at Oriol kunne lejes ud.
Men ingen tvivl om at vi får en ganske fremragende trup til næste sæson, nu gælder det bare om at kunne få det til at fungere i ét system, med tilsyneladende masser af rotation. Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4896: 21 Jul 2012, 19:03 »

Der er ingen grund til at købe Oscar, det er unødvendigt, og vores hold er allerede vanvittigt godt. Vi har indtil videre handlet godt på transfermarkedet, hvor mange unge spillere med masser af talent er kommet ind. Jeg synes, at vi har Premier Leagues næstbedste trup efter Citys og et køb af Oscar, er der ikke plads til.

Korzika
Gæst

« Svar #4897: 22 Jul 2012, 22:15 »

Om små 3 timer tager vi i mod PSG i New York! En kamp jeg stærkt regner med at skulle se, da jeg netop har spenderet 45 kroner på Chelsea TV, der streamter kampen! Kampen finder sted i New York og bliver spillet kl. 01 i nat. Det skal nok blive en interessant kamp! 

Som en lille sidenote bliver kampen spillet på det nyrenoverede Yankee Stadium. Det bliver den første rigtige fodboldkamp siden Yankee Stadium blev renoveret.

EDIT:
... Og det ser ud som om, at Ashley Cole har joinet twitter! Det går vildt for sig!

https://twitter.com/TheRealAC3
« Seneste Redigering: 22 Jul 2012, 22:25 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4898: 22 Jul 2012, 23:33 »

Jeg har også købt Chelsea TV, så jeg kan se alle preseason-kampene. Det vil jeg godt give 45 kroner for.

Og jep, det er skam Cole. Det er fedt nok, at han nu også er på Twitter!

Korzika
Gæst

« Svar #4899: 23 Jul 2012, 03:09 »

Jeg har også købt Chelsea TV, så jeg kan se alle preseason-kampene. Det vil jeg godt give 45 kroner for.

Og jep, det er skam Cole. Det er fedt nok, at han nu også er på Twitter!
Yep, en flad 10'er per kamp er bestemt ikke særlig pebret!

Kampen mod PSG endte 1-1 i en ganske lige kamp. Holdet fungerede slet ikke som en enhed de første 12-13 minutter, når PSG var på bolden. I deres omstillinger havde Lavezzi, Pastore og Nene simpelthen alt for meget plads, men heldigvis scorede de dog ikke i den periode.

Opbygningspillet var i store dele af kampen præget af, at det generelt går for langsomt, for mange personlige fejl og at spillernes indbyrdes forståelse ikke er særlig god. PSG stod også solidt, når vi byggede op, hvilket gjorde det svært for os at komme til målchancer. Det blev dog bedre i 2. halveg, hvor PSG mistede ikke så specielt organiserede ud.

Alt i alt er 1-1 fint i en preseason kamp mod en stærk modstander, som for det første er et mere homogent hold end os, og som virkede til at være skarpere i match- og gamefitness. Dejligt at vi ikke tabte, i hvert fald! Smiley Fint mål af Piazon. Godt at en så ung spiller kan gøre en forskel allerede! Er et tegn på, at han kan blive rigtig god. Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4900: 23 Jul 2012, 03:24 »

Det var sgu noget rodet. Vi spiller ikke særlig godt, og vores spil er nok hæmmet lidt af, at der er købt nyt ind, og at der er mange udskiftninger. Men der kom da minutter i benene på stort set alle spillere. 1-1 er vel fint nok, selv om jeg må indrømme, at jeg er lidt ligeglad med resultatet.

Vi var bedst i den sidste del af kampen og fint for Piazon at få lavet et mål. Det kan kun gavne. Nu er jeg fandme træt.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4901: 23 Jul 2012, 06:33 »

Og det må og bør være allersidste indkøb! Har helelr intet behov for et alternativ på højrebacken, hvor vi har Ivanovic og Hutchinson.
Men Oscar kunne være nice, for han er en type ala Modric, som vi mangler. Men vi bliver simpelthen nødt til at lure ud i midtbanen. Kan faktisk ikke rigtigt se mig ud af, hvordan i alverden vi skal gribe det an med opstilling nu i forhold til de to centrale midtbanepladser. Hvis Oscar er købt til startopstillingen, så skal han ind og erstatte enten Mikel eller Ramires på en af de pladser. Ramires var sammen med Mata uundværlig sidste sæson, og skal under ingen omstændigheder på bænken! Men med et køb af Oscar, som jeg gerne ser i klubben, det er slet ikke det, så kommer vi til at mangle fysisk styrke på midtbanen, hvis han skal ind og erstatte Mikel i stratopstillingen. Ydermere har vi en Frank Lampard, De Bruyne (måske mere passende på en af de tre pladser foran), Essien, Romeu Oriol, McEachran, Meireles... Overbefolket og jeg ser gerne vi skaffer os af med Meireles og tror desværre Essien er forbi hans prime, så selvom det er hjerteskærende, føler jeg vi må sige farvel til ham, desuden så mener jeg at Oriol kunne lejes ud.
Men ingen tvivl om at vi får en ganske fremragende trup til næste sæson, nu gælder det bare om at kunne få det til at fungere i ét system, med tilsyneladende masser af rotation. Smiley

Enig i hele pisset. Ville på ingen måde være overrasket hvis Chelsea napper PL i år

DeBuur
Manager

« Svar #4902: 24 Jul 2012, 09:43 »

IMO så bør Chelsea kunne spille med om PL titlen, truppen er nu blevet forynget og der er kommet flere unge med appetit på titler ind i truppen... personligt håber jeg at vi får Lukaku at se i flere kampe..han minder ufatteligt meget om Laurie Cunningham (http://en.wikipedia.org/wiki/Laurie_Cunningham) i hans bedste periode, løbene og den kraftfulde energi.. wow Lukaku kan blive et kæmpe hit. Thumbs Up

Lampard er han en del af jeres planer ? og er det ikke en sæson for tidligt at slippe ham ? http://sporten.tv2.dk/article.php/id-52059776:lampard-er-%C3%A5ben-for-usa-fremtid.html?forside IMO så kunne det tyde på et spin omkring en forlængelse af han kontrakt...

Jeg mener at Chelsea har et svagt punkt og det er jeres forsvar, som alt alt for nemt bliver overspillet - en hurtig fløjspiller præcise indlæg på tværs i feltet så kommer selv en middelmådig angriber til afslutning mod Chelsea... jeg mener at David Luiz og ikke mindst jeres højrebacks er hovedproblemet og jeg forstår ikke at Chelsea ikke har hentet forstærkning på netop denne plads... Held og lykke med jeres sæson..ser frem til nogle intense kampe mod Liverpool.

YNWA

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #4903: 24 Jul 2012, 09:47 »

IMO så bør Chelsea kunne spille med om PL titlen, truppen er nu blevet forynget og der er kommet flere unge med appetit på titler ind i truppen... personligt håber jeg at vi får Lukaku at se i flere kampe..han minder ufatteligt meget om Laurie Cunningham (http://en.wikipedia.org/wiki/Laurie_Cunningham) i hans bedste periode, løbene og den kraftfulde energi.. wow Lukaku kan blive et kæmpe hit. Thumbs Up

Er lukaku ikke blevet udlejet til fulham? Smiley

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4904: 24 Jul 2012, 09:53 »

Det tror jeg ikke han er endnu - Han er da med på træningsturen til USA - Det afhænger nok i høj grad af om vi henter endnu en angriber / offensiv spiller. For som jeg ser det nu, så mangler der en angriber, hvis Lukaku udlejes.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 ... 325 326 [327] 328 329 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010