home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 719 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 310 311 [312] 313 314 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827943 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4665: 21 Maj 2012, 22:21 »

For mig kan det ikke diskuteres. Vi siger farvel til den bedste angriber i verden igennem de seneste 8 år samlet set. Han er en legende i klubben, og jeg vil hænge mine Drogba-trøjer op på væggen med det samme. Hvor er han bare outstanding. Jeg kan slet ikke beskrive hvor god, han er. Tusind tusind tusind tak for alt og dine 8 år i klubben Drogba. Jeg tror ikke på, at vi får noget lignende at se igen. Så god er der næppe nogen, der er. Jeg har uhyggelig mange minder fra store øjeblikke med Drogba, og det hele kulminerede i lørdags, hvor han skød os til Champions League-trofæet. En fantastisk spiller, et ikon og en klublegende!

Tak for alt Drogba og held og lykke i fremtiden. What a player!
« Seneste Redigering: 21 Maj 2012, 22:28 af Jakob E » Logged

Chamberlain15
Manager

« Svar #4666: 21 Maj 2012, 22:51 »

Vi siger farvel til den bedste angriber i verden igennem de seneste 8 år samlet set.

Arrrgh, skal vi nu ikke liiiiiiiiiige. Efter min mening har Rooney, Eto'o, og Ibrahimovic været bedre. Men det er måske bare en smagssag. Synes i hvert fald ikke at Drogba har været den bedste, set over de seneste 8 år.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4667: 21 Maj 2012, 23:00 »

Arrrgh, skal vi nu ikke liiiiiiiiiige. Efter min mening har Rooney, Eto'o, og Ibrahimovic været bedre. Men det er måske bare en smagssag. Synes i hvert fald ikke at Drogba har været den bedste, set over de seneste 8 år.
Ingen slår Drogba samlet i hans Chelsea-tid. Der har ikke været en angriber så komplet som ham. Det holder jeg ved, så nej, vi skal ikke liiiiiiiige.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #4668: 21 Maj 2012, 23:35 »

Uden tvivl den mest outatanding spiller(de seneste år) for Chelsea, der stopper - måske sammen med Lampard... Nøj, hvor kommer jeg til at savne de vanvittige ting han kunne præstere på banen indivuelt så vel som for holdet... Mål som det senest mod Tottenham ser vi ikke fra hverken fra Lukaku eller Torres desværre... Kommer sgu også til at savne hans evne til at holde på bolden ved hjørneflaget i flere minutter i de afgørende situationer... Wink Fantastisk fysik, teknik og sparketeknik - kommer til at savne dig!  Ubeslutsom

PhilipFlink
Manager

« Svar #4669: 22 Maj 2012, 00:33 »

Ingen slår Drogba samlet i hans Chelsea-tid. Der har ikke været en angriber så komplet som ham. Det holder jeg ved, så nej, vi skal ikke liiiiiiiige.

Hvornår var hans sidst på "verdens holdet" i de sidste 8 år?

Ikke for at være næsvis, men bare et spørgsmål, om han overhovedet har været på Smiley?

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4670: 22 Maj 2012, 00:57 »

Nej det håber jeg sandelig heller ikke. der sidder mange Liverpool fans derude som har meget mere forstand på fodbold end mig  Tunge

Og du spørger hvad man får ud af at spille flot hvis man ikke vinder. en simpel ting. Du bliver husket. det er tit sådan at det ofte er dem der leverer flot og mere seværdi fodbold der i højere grad bliver husket end dem der vinder. lad mig give et eksempel. Hvilket hold husker du bedst fra f. eks EM 2008? det jeg husker den slutrunde for er da i høj grad at Rusland spillede fantastisk tempofyldt og seværdi fodbold. i højere grad end jeg husker at det var Spanien der vandt. fra VM 2010 vil du bedre huske et Tysk hold der splittede både England og Argentina med 1-4 og 0-4. Det med at Spanien igen vandt kommer næsten i anden række. Tro mig om 5 år vil champions league 2011/2012 ikke blive husket (chelseas fans vil selvfølgelig) for at Chelsea vandt nej den vil blive husket for Napoli og deres fantastiske fodbold og deres fanatiske fans. den vil blive husket for Arsenal der var lige ved at komme tilbage efter at Milan havde smadret dem totalt. og det er som jeg ser det kun naturligt når i har spillet som i har. og ja i spillede godt mod Napoli og ros for det  Smiley

kan godt være at jeg ikke fik formuleret mig ordenligt men jeg håber at budskabet er trængt ind   Wink
Det her er den værste omgang tastaturdiarré jeg nogensinde har læst!
Vinderne bliver husket, taberne gør ikke! Selvfølgelig bliver Chelsea husket for at have haft så forfærdelig en sæson, slutte på 6 pladsen i ligaen, spille 2-2 en mand i undertal på Camp Nou mod historiens måske bedste hold, efter at have lavet et fantastisk comeback mod Napoli. De bliver husket for at være det første hold fra London til at vinde pokalen og de bliver husket for at stå i præcis samme situation som i 2008 - denne gang med et fantastisk udfald!
Chelseas kampånd, organisation og det comeback, skal nok blive husket.
Er chokeret over, at du kan være så åndsforladt og fodboldinkompetent at skrive sådan noget! Men du er jo også Liverpool-fan, så forvirret - det må du jo være. Ja, jeg er arrig, men det gør inkompetence bare ved mig.

Fantastisk sejr. Så ikke halvdelen af straffesparkene pga. nervøsitet, græd af glæde, har forstuvet en finger efter at have faldet i mine jubelscener og er blevet 5000 kr. fattigere pga. den efterfølgende bytur. Drogba er episk, men det er samtidig en fed måde han spiller sin sidste kamp for klubben på. Jeg elsker fodbold, for selvom vi var udspillede står vi nu med pokalen! Tænk at man kan gå fra at være så langt nede til at være så højt oppe på ren adrenalin på så kort tid. Elsker jer alle.

-LFC-
Manager

« Svar #4671: 22 Maj 2012, 03:26 »

Nej det håber jeg sandelig heller ikke. der sidder mange Liverpool fans derude som har meget mere forstand på fodbold end mig  Tunge

Og du spørger hvad man får ud af at spille flot hvis man ikke vinder. en simpel ting. Du bliver husket. det er tit sådan at det ofte er dem der leverer flot og mere seværdi fodbold der i højere grad bliver husket end dem der vinder. lad mig give et eksempel. Hvilket hold husker du bedst fra f. eks EM 2008? det jeg husker den slutrunde for er da i høj grad at Rusland spillede fantastisk tempofyldt og seværdi fodbold. i højere grad end jeg husker at det var Spanien der vandt. fra VM 2010 vil du bedre huske et Tysk hold der splittede både England og Argentina med 1-4 og 0-4. Det med at Spanien igen vandt kommer næsten i anden række. Tro mig om 5 år vil champions league 2011/2012 ikke blive husket (chelseas fans vil selvfølgelig) for at Chelsea vandt nej den vil blive husket for Napoli og deres fantastiske fodbold og deres fanatiske fans. den vil blive husket for Arsenal der var lige ved at komme tilbage efter at Milan havde smadret dem totalt. og det er som jeg ser det kun naturligt når i har spillet som i har. og ja i spillede godt mod Napoli og ros for det  Smiley

kan godt være at jeg ikke fik formuleret mig ordenligt men jeg håber at budskabet er trængt ind   Wink
Jeg hader at svine mine medfans, men det som du skriver dér er nok noget af det absolut værste jeg nogensinde har læst... hold kæft engang vrøvl!

Havde faktisk glemt alt om Ruslands flotte spil. Jovist spillede de flot og kom overraskende langt, men de blev fortjent sendt ud af de fortjente europamestre. Mærkelig parallel du drager dér, da Spanien faktisk leverede en gang ganske pæn bold i løbet af den sommer dér!

Det samme gælder Tyskland i 2010, hvem fanden husker, at de spillede noget pæn bold som det første, når de tabte til Spanien i semifinalen. Og Portugal i 2004, værtsnationen der endeligt skulle vinde EM, men de tabte til Grækenland. Der er sgu da ingen der kommer i tanke om andre end Grækenland nævner man EM 2004. VM 2006 er også et godt eksempel. Frankrigs gamle garde rejste sig fra kisterne og spillede i perioder vanvittigt anført af Zinedine Zidane, men det var da Italien man husker, og hvis vi endda skal drage en parallel til Liverpool, så er der da ingen der husker, at Milan var verdens bedste klubhold i 2005 og spillede sig godt frem til finalen, man husker sgu da vores vanvittige comeback.

Jeg hader Chelsea af hele mit hjerte, men denne her titel er sgu da direkte til historiebøgerne. De var sådan set ude af Champions League mod velspillende Napoli, som jeg også havde smidt ud af hovedet, inden de kom tilbage med Di Matteo og løb med trofæet efter at have scoret til absolut sidst og afgjorde den på straffespark i finalemodstandernes egen hule. Igen, jeg hader dem og ville ønske, at Bayern havde vundet, men den titel er sensationel.

Fodbold er ikke bare flot spil. Der er ikke nogen fastlagt definition af "flot spil". Jeg er personligt selv til direkte og dynamisk angrebsfodbold med få berøringer, gerne en lang aflevering der splitter forsvaret ad og en goalgetter der sætter den let og elegant ind gang efter gang. Sådan som Liverpool og Torres var bedst under Benitez. Andre foretrækker Barcas afleveringsspil og trekanter der pludseligt eksploderer og nogen foretrækker noget helt tredje. Som Chelseas taktiske spil. Det er ikke kønt, men det er en måde at vinde på, ligesom dem jeg nævner. Det er vinderne man husker. Dem du har fat i, er nok nærmere "Mester der herzen" for at drage en parallel til dengang Schalke tabte mesterskabet dybt inde i overtiden.

Mærkelig holdning.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #4672: 24 Maj 2012, 12:47 »

Jeg er ligesom de fleste andre selvfølgelig stik imod Anfield Roads opfattelse (eller mangel på samme).Hvis man ser tilbage i tiden husker man ofte vinderholdene, og ikke de marginale tabere. Rent faktisk har Chelsea blot oplevet hån og manglende kreditering af, deres dengang fantastisk smukke fodboldspil, efter de uheldige omstændigheder omkring 08-finalen og 09-semifinalen.

Netop derfor er det så vigtigt, at vi vandt i lørdags, selvom vi måske ikke havde det bedste hold samlet set eller spillede det bedste fodbold. For set over hele Mourinho-æraen (hans ånd forlod først klubben efter Drogbas farvel) er det mere end fortjent, at Chelsea kan nævnes som et af de absolut bedste mandskaber (også om mange år). Det er derfor tragikomisk, at Champions League-titlen først opnås nu, og det så netop går ud over en anden modstander, hvis historie de seneste år i høj grad minder om Chelseas indtil finalen i lørdags. Disse spillere fortjener i den grad også hæder og ære langt ud i fremtiden (uanset om klubben vinder om 1, 5 eller 10 år!).

Der er helt sikkert en masse Barcelona-fanatikere (læs: Johann Cruyff), der nu vil nedgøre Chelseas sejr og erklære fodboldens nederlag. Men heldigvis dør fodbolden aldrig, når hold som Chelsea giver det kønsløse boldflytteri klø med midler, der nok betragtes som primitive, men uanset hvad består af teamwork, holdånd, figthervilje og taktisk snilde. Det er vel en større præstation, at et hold bestående af primitive, effektive motorer som Ramires, Drogba og Terry kan slå gudsbenådede fodboldteknikkere som Messi, Iniesta, Robben og Ribery ud, end omvendt?

Netop måden Chelsea vandt på gør, at fremtiden for klubben er endnu mere spændende. Efter Drogbas exit må det være tid til en ny æra. Man står dog ved en skillevej; skal man fortsætte i samme spor og benytte spillere som Ramires og Lukaku eller er det tid til mere eksostisk-inspireret boldkunsterier med Mata, Torres og Luiz som bannerførere?

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4673: 24 Maj 2012, 23:32 »

Faldt lige over dette klip, simpelthen  en priceless fan:

http://www.youtube.com/v/H6yQf_hWL68&feature=player_embedded

Måske det er Üli Hoeness der har genudset Cl finalen fra i år Grin Smiley

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #4674: 27 Maj 2012, 15:41 »

Faldt lige over dette klip, simpelthen  en priceless fan:

http://www.youtube.com/v/H6yQf_hWL68&feature=player_embedded

Måske det er Üli Hoeness der har genudset Cl finalen fra i år Grin Smiley
Det kunne også godt være nogle jewbags fra Tottenham!

http://www.weaintgotnohistory.com/2012/5/27/3046334/hazard-watch-lequipe-claims-hes-coming-to-chelsea-on-five-year-deal
Nyt i Hazard-sagaen. Det er silly season, så det skal naturligvis tages med et gran salt. Men tænk sig, hvis vi både signer Hulk og Hazard..

Hulk - Mata - Hazard. Giftigt. 

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4675: 27 Maj 2012, 21:46 »

Tror Hazard ender i City, desværre for han villle pynte gevaldigt på vores hold. Så hellere Hazard end Hulk i klubben

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

PhilipFlink
Manager

« Svar #4676: 27 Maj 2012, 22:13 »

Det kunne også godt være nogle jewbags fra Tottenham!

http://www.weaintgotnohistory.com/2012/5/27/3046334/hazard-watch-lequipe-claims-hes-coming-to-chelsea-on-five-year-deal
Nyt i Hazard-sagaen. Det er silly season, så det skal naturligvis tages med et gran salt. Men tænk sig, hvis vi både signer Hulk og Hazard..

Hulk - Mata - Hazard. Giftigt. 

Nu vil Hazard jo spille bag angriberen Smiley (Hvis det er en opstilling du laver)

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4677: 27 Maj 2012, 22:15 »

Opstillingen er jo altid bare noget på et papir. Spillerne bevæger sig altid rundt på banen. Så det skal ikke være en hindring for ikke at hente ham!

PhilipFlink
Manager

« Svar #4678: 27 Maj 2012, 22:22 »

Opstillingen er jo altid bare noget på et papir. Spillerne bevæger sig altid rundt på banen. Så det skal ikke være en hindring for ikke at hente ham!

Når ja, men hvis man vil have mest muligt ud af spillerne Smiley Hvis Hazard siger han VIL spille i midten.. Og lad os nu sige Mata siger det samme? .. Altså, hvis rygterne er rigtige, så vil Hazard jo IKKE spille på en kant.. Han vil spille i midten Smiley Så hjælper det jo ikke at sige at du starter lige der, og du har dit udgangspunkt på kanten Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4679: 27 Maj 2012, 22:25 »

Hvis det er sådan han VIL have det, kommer han ikke til hverken City eller Chelsea, og vel egentlig heller ikke United. De har jo Silva/Aguero/Nasri, Mata eller Rooney.

Han må indordne sig, større er han heller ikke Smiley

Sider: 1 ... 310 311 [312] 313 314 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010