home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  1 Bruger, 771 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 305 306 [307] 308 309 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828079 gange)
ulle94
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4590: 19 Maj 2012, 12:23 »

Så er det i dag!
Har ventet på denne dag lige siden vi tabte den dag i 2008! Faktisk lige siden jeg blev Chelsea fan. Jeg vil så gerne have at vi vinder CL en gang for alle! Vi har været så uheldige så mange gange og haft marginalerne i mod os, men i år - i aften - må være vores!
Jeg tror det bliver en tæt kamp hvor Drogba scorer det afgørende mål, og så skal der ellers festes totalt igennem når Terry og Lampard hæver trofæet!
Den vigtigste kamp nogensinde når man tænker på det også handler om CL-kval og det er ingen hemmelighed at mange af de gamle CFC-spillere er ved at være færdige, så nu skal det være deres tur! Nederlag er ikke en mulighed - vi SKAL vinde! For klubben, for fansene, for spillerne, for organisationen! Det er simpelthen vores tur til at blive europamestre!

Held og lykke thyge Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4591: 19 Maj 2012, 17:31 »

Hold kæft det er snart. Jeg betragter denne kamp som den vigtigste, mens jeg har været Chelsea-fan. Vigtigere end mod Bolton i 2005, vigtigere end mod United i 2008, vigtigere end alle. Det er sidste chance for mange af de spillere, som jeg er vokset op med. De fortjener mere end alle at vinde den her finale. Sidste vigtige aften med kliken som nogle siger. Lad det blive smukt, lad os vinde!

Uanset hvad så skal jeg i hvert fald være meget fuld i aften.

Med hensyn til formationen er jeg lidt splittet. Enten spiller Essien, eller også spiller Sturridge.

Cech
Bosingwa - Luiz - Cahill - Cole
           Mikel - Lampard
Sturridge    Mata         Kalou
               Drogba

Eller:
                 Cech
Bosingwa - Luiz - Cahill - Cole
           Mikel - Essien
Kalou       Lampard        Mata
               Drogba

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4592: 19 Maj 2012, 19:43 »

Chelsea holdet til dagens Champions League finale!

Chelsea team for Bayern Munich: Cech, Cole, Luiz, Cahill, Bosingwa, Lampard, Mikel, Bertrand, Mata, Kalou, Drogba.

Det spændene bliver rent forsvarsmæssigt om Luiz og Cahill egentlig er blevet klar til kampen! Om Bosingwa viser sin normale evner eller hæver niveauet! Endvidere er det pudsigt at Ryan Bertrand er valgt istedet  for Sturridge! Lidt mærkeligt, men må samtidig være fedt for en ung knægt som ham!

Derudover er opstillingen vel lidt som forventet og som Jakob E skrev i forrige opstillingen. Jeg sidder desværre hjemme på sofaen og ser den pga. lidt sygdom, men fuck jeg har glædet mig, og håber så meget på en sejr! Vi kan overraske, og ja - det er en overraskelse hvis vi vinder, alle peger på en Bayern sejr, det er jo bare endnu mere fedt at vinde som underdogs - We can do it!

Chelsea!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Korzika
Gæst

« Svar #4593: 19 Maj 2012, 19:54 »

RDM må frygte Bayerns højreside med Lahm/Robben, for Cole/Bertrand er sgu ret defensivt. Bertrand er heldigvis lynhurtig og hans styrker som back er helt klart det offensive, så hvis Bayern bliver fanget højt op på banen, så kan Bertrand true Bayern med hans  Fint at både Cahill og Luiz er blevet klar. Bliver spændende at se, hvor fit de begge er.

Bosingwa kommer til at få det svært mod Ribery, men Bosingwa har vist, at han engang kunne holde Messi i snor, så kan han genfinde det niveau, så kommer det ikke til at gå helt galt for ham.

Jeg ser os som underdogs i aften, da Bayern har "hjemembanefordelen" samtidig med, at de virkelig har et stærkt hold. I sær offensivt, har de meget at både på. Men Bayerns forsvar er virkelig handicappet, og vi stiller op både Lamps, Cole, Cech, Drogba osv, der alle har stor rutine og nok skal gøre deres for at vinde det trofæ, som vi alle hungrer så meget efter!

Kom så Chelsea!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4594: 19 Maj 2012, 19:58 »

Vi kan overraske, og ja - det er en overraskelse hvis vi vinder, alle peger på en Bayern sejr, det er jo bare endnu mere fedt at vinde som underdogs - We can do it!

Alle peger jo på Bayern fordi de hader Chelsea Wink Jeg ville sige at det var 50:50 især med tanke på at jeres betondefensiv slog Barcelona, men da Bayern har hjemmbanefordel giver jeg dem 2 procent ekstra. Ellers kan det virkelig ryge hvor som helst hen, og ingen tvivl om at det bliver sindssygt spændende. Det overrasker mig faktisk ikke hvis Bayern ikke møder op på dagen og Chelsea vinder med et par mål på rutinen. Men god kamp i hvert fald! Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Rapskij
Gæst

« Svar #4595: 19 Maj 2012, 20:13 »

Alle peger jo på Bayern fordi de hader Chelsea Wink
Præcis! Me too!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4596: 19 Maj 2012, 20:42 »

Nåede hjem fra famieliekomsammen!! Vigtigt. Stor overraskelse at Bertrand er med!

KOM SÅÅÅÅÅÅÅ!!!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4597: 19 Maj 2012, 21:34 »

Ganske fin 1. halvleg. Synes vi kommer bedre med det sidste kvarter. Bertran er overmatchet og bliver skiftet ud inden der er gået et kvarter af 2. halvleg. Drogba har vi ikke set noget til. Det kommer!

Vil fremhæve Mikel og Lampard, hold kæft de er gode på bolden!

Rapskij
Gæst

« Svar #4598: 19 Maj 2012, 21:39 »

Tror nok at i bukker under for presset i næste halveg. Det håber jeg i hvertfald, Bayern skal bare ramme målet.

Korzika
Gæst

« Svar #4599: 19 Maj 2012, 21:42 »

Ganske fin 1. halvleg. Synes vi kommer bedre med det sidste kvarter. Bertran er overmatchet og bliver skiftet ud inden der er gået et kvarter af 2. halvleg. Drogba har vi ikke set noget til. Det kommer!

Enig. Vi var virkelig Bayerns slaver den første halve time, men det sidste kvarter har vi fået gang i pasningsspillet og omstillingerne, og Bayern fik ikke skabt så meget de sidste 15 minutter.

Jeg er enig i Bertrand har været dårlig. Ud med ham og ind med Sturridge på højrekanten! Ham som en inside forward er dødsensfarlig i omstillinger.

Drogba skal bedre i gang i 2. halveg. Han skal til at vinde flere dueller, og så ville det være lækkert med nogle soloaktioner fra hans side.

Håber drengene fortsætter takterne fra det sidste kvarter. For så ser det fint ud.

KTBFFH!

Rapskij
Gæst

« Svar #4600: 19 Maj 2012, 21:43 »

Drogba skal bedre i gang i 2. halveg. Han skal til at vinde flere dueller, og så ville det være lækkert med nogle soloaktioner fra hans side.
Jeg synes godt nok at Drogba har været ringe i første halveg.

Korzika
Gæst

« Svar #4601: 19 Maj 2012, 21:46 »

Jeg synes godt nok at Drogba har været ringe i første halveg.
Jamen jeg er enig. Han skal til at vise dét, som han er berygtet for. At få det maksimale ud af ingenting. Og så skal han naturligvis udnytte hans fysik bedre, for han har slet ikke vundet dueller nok.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4602: 19 Maj 2012, 21:46 »

Vores største problem er vi i den første halve time ikke turde spille bolden rundt på midten. Et af vores velkendte problemer mod hold der er gode til at presse os. Heldigvis har Lamps og Mata taget kampen op det sidste kvarter, hvor Bayern presset ikke har været lige så stort og det harriet os nogle halve chancer.

Jeg er enig med dig MBJ at Bertrand har været overmatchet offensivt, men defensivt har det egentlig fungeret meget godt. Da jeg tror det er den defensive effekt af det, som Di Matteo har villet have frem, tror jeg der går lidt længere tid. Deres højreside har trods alt været lukket meget godt ned og hovedparten af Bayerns angreb ruller gennem deres venstrekant. Vi må bare erkende at Bayern spiller bedre fodbold end os, og det havde jeg nu også forventet.

Lad os håbe de ikke kommer ud med et lige så stort pres i starten af anden halvleg, for så tror jeg vi knækker og taber 2-0. Men hvor kunne det være klasse hvis Torres kom ind og afgjorde kampen!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Korzika
Gæst

« Svar #4603: 19 Maj 2012, 22:39 »

Haha, kæft hvor gik jeg amok ved Drogbas scoring! Ærgerligt han ikke hamrede frisparket ind til sidst!

Vores scoring kommer lidt ud af ingenting, men det er jo det fantastiske ved fodbold og Chelsea!

Scoringen skræmte Bayern og det kunne tyde på, at Schweini kører på virkelig low-battery! Tempoet skal fortsat være højt, for det tror jeg helt klart er til vores fordel!

Jeg kan mærke en Torres-vibe!

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #4604: 19 Maj 2012, 23:04 »

Så blev han tilset!!

Sider: 1 ... 305 306 [307] 308 309 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010