home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 824 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 303 304 [305] 306 307 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828107 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4560: 13 Maj 2012, 20:16 »

Vi slår Blackburn 2-1 og får brugt nogle af de unge, mens vi sparer de vigtigste til d. 19. Ganske fint. Det hele handler om den kamp på lørdag. Vinder vi i München, vil jeg ikke tøve et sekund med at kalde den her sæson for den bedste, jeg har oplevet som Chelsea-fan. Vi har skuffet i ligaen, men FA Cuppen og en endelig endelig endelig CL-titel kan sagtens redde det. Jeg glæder mig som et lille barn. Vi har lavet den måske største sensation nogensinde i CL, hvis vi vinder på lørdag. Den forvandling vi har gennemgået. Vanvittigt.

Nyd den og glæd jer. Det er fantastisk - http://www.youtube.com/v/_-DrTmFAZ8k

JRex
Ynglingespiller

« Svar #4561: 14 Maj 2012, 12:02 »

Det er et ganske godt talent i har i ham Piazon. Så ham i vores kamp mod hinanden i FA Youth Cup semifinalen tror jeg det var, hvor han var ganske imponerende. Han har dog en utrolig træls personlighed. Sådan en som klubbens fans tit godt kan lide, og rivalers fans afskyr. ;-)

Andet kender jeg dog ikke til ham, selvfølgelig, men han så helt bestemt interessant ud i den kamp.

Må virkelig sige at jeg er meget imponeret over vores unge drenge. Ikke kun Lucas Piazon, som jeg i øvrigt mener er fantastisk - han er virkelig stjernen på det hold. Derudover skal vi også nævne wonderkid'den Islam Feruz, spændt på hvad han præsterer i akademiet næste år.

Nathaniel Chalobah viser sig også at være et stort talent, er meget imponeret over hans niveau.

og sidst men ikke mindst vores højreback, Kane. Endnu ikke helt sikker på hvor stort hans talent er, men hans vilje er bare eksemplarisk!

God fremtid hvis vi kan holde på dem!

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4562: 14 Maj 2012, 12:38 »

Vi har helt sikkert en masse kvalitet på vores ungdomshold, lad os håbe at det kan blive forløst på bedst mulige vis. Chalobah forventer jeg meget meget af og det samme med Tomas Kalas som har gjort det fremragende i Vitesse i år. Han drømmer selv om at blive Terrys arvetager, men ved der er lang lang vej endnu. En mand på mod på tingene samt en realitetssans, der gør ham en interessant spiller.

Jeg faldte tilfældigvis over dette på Onsides hjemmeside for 2 minutter siden. En artikel over Lampard fortæller om den forfærdelige aften for 4 år siden i Moskva. Dette bliver nok hans og mange andre Chelsea-legenders sidste chance for at vinde det trofæ, de brænder for. De fortjener det i hvert fald.

http://onside.dk/nyheder/champions-league-2012/cl-2012-frank-lampard-sidste-aften-med-kliken

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4563: 14 Maj 2012, 12:48 »

Vi har lavet den måske største sensation nogensinde i CL, hvis vi vinder på lørdag.

Aaaarh, sku' vi nu ikk' liiige...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4564: 14 Maj 2012, 12:53 »

Aaaarh, sku' vi nu ikk' liiige...
Fra den situation vi var i under AVB, med et 3-1-nederlag i Italien, og et koncept der var ikke-eksisterende, så kan jeg ikke finde en større præstation i Champions League-sammenhæng. Di Matteo har virkelig fået vendt en synkende skude, og hjemmesejren over Napoli og de to præstationer mod Barcelona, specielt den på Camp Nou, må siges at være i en kategori, hvor jeg samlet set ikke kan finde en sensation, der er større.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4565: 14 Maj 2012, 13:01 »

Bare de sidste par år vil jeg mene at både FCK's og APOEL's præstationer er større 'sensationer' end det at Chelsea har nået finalen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4566: 14 Maj 2012, 13:05 »

Bare de sidste par år vil jeg mene at både FCK's og APOEL's præstationer er større 'sensationer' end det at Chelsea har nået finalen.
Det er jo måden, det er sket på. Chelsea var i problemer allerede i gruppespillet. Men jeg er enig i, at APOEL og FCK har leveret meget meget flotte præstationer.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4567: 14 Maj 2012, 13:13 »

Tja, det er jo svært at sige. Det komme an på hvilket aspekt man ser det fra. Jeg kan faktisk godt følge Jakobs betragtning i det her, fordi det har været en rutschebanetur i denne sæson for Chelsea. Der er blevet foretaget en trænerfyring og spillet har været utrolig svingende. Så kom di Matteo til og skabte flotte resultater, især på den europæiske scene.

FCK's præstation var også vanvittig og APOEL's fighter-indstilling har været helt forrygende at se på. Men hvis man sætter tingene i perspektiv og tager Chelsea's svingende sæson med i sin betragtning, kan Jakob vel sagtens redegøre for denne udlægning.

Jeg ved ikke om det er det største der er sket i CL-sammenhæng, men det er i hvert fald stort og flot. Spillerne hungrer efter denne titel og det må være vanvittigt stort, hvis I går hele vejen. Finaler er altid åbne, da der står så meget på spil. Det er altid meget følelsespræget og det handler tit om at holde nerverne i ro. Umidddelbart ville jeg klart mene, at Bayern er favoritter, især eftersom I mangler mange vigtige spillere, men jeg tror faktisk at det bliver en spændende finale. Bayern har hjemmebanefordelen, men Chelsea er sultne.

Swizz CataR
Manager

« Svar #4568: 14 Maj 2012, 14:02 »

Jeg er helt uenig Jakob. Du er uendelig farvet og snæversynet i den betragtning, hvis du spørger mig. Ikke at det ikke er nogen flot præstation, fordi selvfølgelig er det det. Men Inters sejr over Barcelona var vel mindst ligeså flot som jeres, og foruden den kamp kan jeg ikke se hvor I har været sensationelle. Mod Napoli var I jo store favoritter, så at I ikke kunne klare jobbet ordentligt i Italien gør jer vel ikke til noget sensationshold? Bayerns vej til finalen har vel været ligeså flot som jeres? Schalkes præstation sidste sæson holdet taget i betragtning var bestemt også en overraskelse.

At Porto og Monaco endte i en finale mod hinanden i 03-04 var vel også langt større? I hvert fald i min optik. Ser man på Monacos præstationer i den sæson, så tabte de også deres første af to kampe mod både Lokomotiv Moskva og Real Madrid på vej mod finalen. De var endda bagud med to mod Real. Det er for mig en langt større præstation.

For mig at se, bliver man ikke noget sensationshold, fordi man ender i en finale trods svingende spil. Det er da flot, men set i det store billede er det vel mere heldigt, end det er sensationelt? Igen, dermed ikke sagt, at det ikke var enormt flot at I vandt over Barcelona, men foruden det opgør mener jeg ikke at I har overrasket - blot leveret hvad der på papiret var forventet. Var I blevet slået ud af Napoli eller Benfica ville det jo være en skuffelse, ikke blot et forventet nederlag..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4569: 14 Maj 2012, 14:30 »

Vi blev ikke spået en chance. Ikke en eneste. Vi har været dømt ude flere gange i den her turnering. Jeg kan ikke se, hvorfor det er held fremfor dygtighed og sensationelt? Siden Di Matteo har vi ikke svinget i Champions League-sammenhæng, mens den første kamp i Italien under AVB var en katastrofe. Mod Napoli var der rigtig rigtig mange, der ikke troede på os. Jeg synes, at præstationerne mellem den første kamp mod Napoli og returkampen var en forvandling, som har resulteret i en finaleplads. Mod Benfica gik vi forventeligt videre, men det er dog alligevel et hold, der har været med til at slå Manchester United ud i gruppespillet. Jeg må også sige, at jeg synes, der er forskel på at slå Basel, Marseille og Real og så Napoli, Benfica og Barcelona, men det kan selvfølgelig altid diskuteres.

Inter var i 2010 et hold i balance og med kæmpe succes. Det har Chelsea ikke været i 2011/12 og slet ikke under AVB, som jeg har stor respekt for, men som aldrig fik det til at fungere. Han fik i hvert fald ikke tid nok. Jeg snakkede med Newton Heath en dag, og der sagde jeg til ham før vores kampe mod Napoli: "Vi vinder Champions League". Jeg kan huske, at han svarede, at han ville give 11-12 ud af de resterende 16 hold bedre chancer for at vinde turneringen end os. Det viser vel alt om vores spil og krise, indtil Di Matteo lavede den her forvandling. Det har ikke spor med at være farvet at gøre, det er nok derimod nærmere en smagssag, men jeg har nu talt min sag.

Swizz CataR
Manager

« Svar #4570: 14 Maj 2012, 15:03 »

Jeg medgiver gerne, at I har haft forstyrrende elementer, der har gjort det til en større præstation af jer, end ventet forud for sæsonen. Men derfra, og så til at I nu har lavet en af turneringens største sensationer nogensinde, hvis ikke den bedste - som du jo er inde på - det synes jeg simpelthen er langt fra rigtigt - Men det er jo så min mening.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4571: 14 Maj 2012, 16:00 »

Jeg skriver også måske, som antyder en vis tvivl. Jeg synes, der er mange fantastiske præstationer, men jeg vil give folkene i CL-studiet ret. Det her må være den største. Men det er en smagssag, og det er fair at være uenig. :-)

Risom
Manager

« Svar #4572: 14 Maj 2012, 16:38 »

Efter 1. kamp i Napoli var Chelsea dømt ude, men de gik videre.
Efter lodtrækningen til semifinalerne var Chelsea dømt ude af CL, men de gik igen videre.

IMO er det i hvert fald en stor præstation, især også hvor der gik rygter på, at spillerne var utilfredse med AVB og også den senere trænerfyring kunne besværligøre det, men Chelsea klarede sig alligevel i finalen. Og at slå Barca ud er jo i sig selv en fremragende præstation.

Om det så er større end FCK´s og Apoel´s ´sensationer´ ved jeg ikke helt. Eller jo, det er bedre end FCK. De var ikke i verdens sværeste gruppe (stadigvæk godt klaret, at de gik videre), men FCK var jo aldrig tæt på at gå videre mod Chelsea.
Det er så lidt sværere at vurdere ud fra Apoel Nicosia. Der ved jeg virkelig ikke, hvem der skal have æren for den største sensation/præstation  Wink

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #4573: 15 Maj 2012, 21:10 »

Hvad tror i at den bliver? jeg håber på at Chelsea vinder, men jeg frygter lidt at Bayern vinder.
Jeg glæder mig til at se kampen på Allianz Arena i München d. 19 Maj.
Jeg var så heldig at vinde en lodtrækning på Uefa.com om at købe billetter til kampen.

Vh.Blackstone

DeBuur
Manager

« Svar #4574: 15 Maj 2012, 21:21 »

Hvad tror i at den bliver? jeg håber på at Chelsea vinder, men jeg frygter lidt at Bayern vinder.
Jeg glæder mig til at se kampen på Allianz Arena i München d. 19 Maj.
Jeg var så heldig at vinde en lodtrækning på Uefa.com om at købe billetter til kampen.

Vh.Blackstone

Tillykke det må blive en kæmpe oplevelse... jeg har lavet en kæmpe brøler skal på overlevelses tur... uden strøm...uden mobil...uden bærbar.... fredag til Søndag... argggh hvad gik lige galt da jeg planlagde den tur  Forlegen

Personligt håber jeg at Chelsea vinder, men Bayern på hjemmebane..hmmm jeres forsvar kommer på en virkelig prøve for Bayern er giftige på distancen få hold har så mange sublime afsluttere...Chelse a skal vinde på gejsten men er det nok ?

YNWA

Sider: 1 ... 303 304 [305] 306 307 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010