home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 736 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 292 293 [294] 295 296 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828312 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4395: 15 Apr 2012, 21:50 »

2-0 burde nok have været underkendt, men vi er nok bagud 10-scoringer i forhold til dommerkendelser, så det er lækkert og fortjent med noget dommerheld!

hvad? synes altså i har været rimeligt heldige med dommerne i nogle situationer. som blandt andet den mod Wigan  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #4396: 15 Apr 2012, 21:50 »

Godt nok klamt at chelsea ikke viser mere respekt for hillsborugh.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4397: 15 Apr 2012, 22:02 »

Nu er det jo ikke Chelsea, som klub det står larmer under kampen! Jeg syntes det er dybt beklageligt at vi har en række medfans der ikke respektere det. Men klubben har officielt meldt ud af de ikke støtter de tåber der gjorde det.

Derudover syntes jeg ikke det er dig værdigt at komme med sådan et indlæg uden at forholde sig til hvad der skete. Det var jo ikke et helt stadion, men en lille gruppe. Men som sagt vi kan kun være enige om at den gruppe af personer der larmede er rendyrkede idioter (undskyld mit sprog)

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #4398: 15 Apr 2012, 22:19 »

Vi skal alle være her.

N17
Manager

« Svar #4399: 15 Apr 2012, 22:36 »

Som jeg skriver i chatten, så kan du se skyggen på jorden - og selv uden skyggen er det, efter min mening, tydeligt at hele bolden IKKE er over!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Korzika
Gæst

« Svar #4400: 15 Apr 2012, 22:57 »

hvad? synes altså i har været rimeligt heldige med dommerne i nogle situationer. som blandt andet den mod Wigan  Smiley

Set over en hel sæson, så har vi ikke været heldige. Vi er både blevet snydt for straffespark, og fået fløjtet nogle imod os, der ikke burde være dømt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4401: 15 Apr 2012, 22:59 »

Set over en hel sæson, så har vi ikke været heldige. Vi er både blevet snydt for straffespark, og fået fløjtet nogle imod os, der ikke burde være dømt.

Set over en hel sæson, har Chelsea indtil videre fået 9 alvorlige fejlkendelser for sig, og 12 imod.

...ifølge denne glimrende side: http://www.debatabledecisions.com/

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4402: 15 Apr 2012, 23:27 »

Jeg mener heller ikke den er inde, men fejlkendelsen bliver da et godt stykke mindre... forstået på den måde, det ikke er så katastrofalt dårlig dømt, som da jeg sad og så kampen!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4403: 15 Apr 2012, 23:31 »

Jeg mener heller ikke den er inde, men fejlkendelsen bliver da et godt stykke mindre... forstået på den måde, det ikke er så katastrofalt dårlig dømt, som da jeg sad og så kampen!

Uanset hvad, er det selvfølgelig katastrofalt dårligt at dømme en bold inde, når man ikke 100% kan se at den er inde.

Legenden
Manager

« Svar #4404: 15 Apr 2012, 23:33 »

Hvordan kan du overhovedet bedømme, at den er inde fra den vinkel. Som jeg ser det, er den ikke inde over stregen 100%, men det er svært at se. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Swizz CataR
Manager

« Svar #4405: 15 Apr 2012, 23:37 »

Som jeg ser det, så er diskussionen omkring held med dommerne fuldstændig latterlig. Der er situationer for og imod for alle hold, og jeg vil tro, at det ender nogenlunde lige ud i næsten samtlige tilfælde. Vi sidder alle og diskuterer noget vi ikke har belæg for. Vi kan sagtens sige, at United eller Chelsea fx får flere kendelser med sig end Wigan og Blackburn, men der er bare såå mange faktorer der spiller ind. Den eksakte dommer, hvad der sker forud for, hvordan dommeren på banen står placeret, hvad han vurderer på et splitsekund, antallet af 'muligheder' i feltet osv.. Man kan blive ved. Som nævnt. så tror jeg virkelig at det går nogenlunde lige op i sidste ende, og vi har vist alle en tendens til at glemme 'de heldige' til vores eget hold, når vi skælder ud mod et andet hold..

Jeg har dog en anden debat jeg har tænkt lidt på i de seneste dage. Man taler utrolig meget om, hvordan Liverpools transfers både i år og over de seneste par år har kørt klubben 'i sænk' eller i hvert fald ud af titelkampen. Det er svært at finde andre indkøb end Enrique hos dem, der har gjort det godt i denne sæson. Jeg tænker så lidt, er det ikke lidt samme situation i Chelsea. Der er sikkert mange meninger omkring, hvorfor I ikke er med helt fremme i Premier League i denne sæson, hvoraf ansættelsen af Villas-Boas selvfølgelig ikke kan undlades.

Alligevel så synes jeg dog det er påfaldende, så 'uheldige' mange af jeres indkøb har været i denne sæson. Flere af dem er nærmest ikke blevet brugt, andre har skuffet, og det er vel næsten kun Mata, der for alvor har været en positiv oplevelse. Cahill er svær at vurdere endnu, og selvom min egen holdning er, at han næppe er god nok til en topklub i PL, så skal dette dog ikke være et faktum, idet at jeg jo ikke følger alle jeres kampe.

Jeg har fundet en opgørelse, der lister at I har købt følgende til førsteholdet de seneste sæsoner:
2011/2012: Romeu (hvad er der sket med ham?), Mata, Cahill, Meireles og Lukaku.
2010/2012: David Luiz, Torres, Ramires, Benayoun,
2009/2010: Zhirkov, Turnbull, Sturridge, Matic

Jeg synes det er faretruende, så få af de spillere, der vel er blevet succes'er? Eller sagt på en anden måde. Flere af dem klarer sig rigtig godt i klubben, men der er utrolig mange, der enten er solgt fra igen, eller som ikke rigtig gør sig gældende på førsteholdet i øjeblikket? Zhirkov havde vel sine gode perioder, men forlod klubben som en fiasko. Ifølge Transfermarkt.de tabte I 6 mio. euro på den handel (købt for 21, solgt for 15). Matic tjente i gode skillinger på, i alt 3,25 mio. euro ifølge samme kilde. Sturridge var en god handel det år, set ud fra hvordan han gør det for jer idag.
Benayoun betalte i 7 mio. euro for, hvilket vel må siges at være penge ud af vinduet. Ramires var et dyrt indkøb, men dog en af jeres allerbedste spillere på dagen. Et godt køb i mine øjne. Torres betalte i svimlende summer for (58,5 mio. euro), men end ikke en lille optur for ham nu kan ændre på, at han beløbets størrelse taget i betragtning må ses som et flop. Forhåbentlig for jer, kommer han dog tilbage til sit sande niveau en dag. Det er i hvert fald svært at bevæge sig i den modsatte retning kan man sige. David Luiz var et dyrere indkøb end Ramires, hele 30 mio. euro. Meningerne om ham er mange, men min mening må nu være, at han er en elendig forsvarsspiller. Han har dog sine gode dage, men såfremt Cahill er tiltænkt som løsningen sammen med Terry, så er det mange penge for en mand på bænken..

Romeu kan vise sig som et fantastisk indkøb. I en periode gjorde han det dog meget flot. Jeg aner dog ikke hvad der sker med ham i øjeblikket. Mata var en dyr mand i sommers, men måske jeres bedste køb af dem jeg lige belyser. Han er bindeledet på jeres hold, og han er i hvert fald om nogen blevet en bærende kraft på jeres mandskab. Godt indkøb. Cahill var en billig herre for under 10 mio. euro. Han kan selvfølgelig blive god, men han er hidtil svær at vurdere på. Meireles kan jeg godt lide som spiller, men det virker ikke som om, at I altid er for glade ved ham. Han kan næppe kaldes fast mand, men nu har I også utrolig hård konkurrence på midten af banen. Et udmærket indkøb til prisen. Lukaku er den sidste spiller jeg ser på. Uden tvivl et kæmpe talent, dog også et dyrt et af slagsen. Jeg håber personligt, at I enten vælger at bruge ham, eller også sælger ham videre. Det er spild af så stort et talent, ikke at bruge ham mere end I gør. Får I ikke noget ud af ham, så er han i hvert fald oplagt som bud på et dyrt flop.

Nu skal jeg så være ærlig at sige, at jeg ikke har kigget lignende på andre klubber, hvorfor det sagtens kan vise sig, at det er sådan her i samtlige storklubber. Jeg undrer mig dog bare over de mange penge I har brændt af på spillere, der reelt set ikke er blevet til noget hos jer. Torres, Lukaka (kan dog komme), Benayoun, Luiz (min mening), Zhirkov, Cahill og Meireles. Man kan spørge, om ikke floppet hos Torres, Lukaku, Meireles og muligvis Romeu (ved som sagt ikke hvad der er sket her) og Cahill ikke er ligeså stort og slemt som Henderson, Carroll, Adam, Shelvey og Downing er det hos Liverpool.

Se det blot som et debatindlæg, ikke som en nedsabling af Chelsea Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4406: 16 Apr 2012, 08:12 »

Flopkøb: Zhirkov, Benayoun, Matic
Ok indkøb: Torres, Meireles, Turnbull, Lukaku, Cahill
Gode indkøb: Luiz, Ramires, Mata, Romeu, Sturridge

Sådan ser jeg det.
Cahill, Torres og Lukaku, kan sagtens nå at vise sig som rigtig gode handler.

Swizz CataR
Manager

« Svar #4407: 16 Apr 2012, 12:25 »

Man kan sagtens stille det op som du gør, og det er jo også subjektivt hvordan man ser det. Økonomisk vil jeg altid se Torres som et flopkøb, og hvis han finder sig selv igen, så bliver han næppe mere end et OK køb. Jeg har svært ved at forestille mig, at han pludseligt bliver absolut verdensklasse igen, selvom man jo for jeres skyld godt kan håbe at han modbeviser mig Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4408: 16 Apr 2012, 13:28 »

Torres har i mange kampe efterhånden gjort et rigtig fint stykke arbejde, han har bare ikke scoret mål. Og det er nu nok engang det er angriber bliver bedømt på. Ja, økonomisk har han indtil videre været et flop, men jeg ved at han fortsat vil levere stenhårdt arbejde, og med garanti også lave flere mål.

Jeg tror heller aldrig vi ser ham som i Liverpool-tiden. Men hvis bare han nærmer sig er jeg faktisk fint tilfreds. Og det tror jeg på.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4409: 16 Apr 2012, 17:50 »

Torres har i mange kampe efterhånden gjort et rigtig fint stykke arbejde, han har bare ikke scoret mål. Og det er nu nok engang det er angriber bliver bedømt på. Ja, økonomisk har han indtil videre været et flop, men jeg ved at han fortsat vil levere stenhårdt arbejde, og med garanti også lave flere mål.

Jeg tror heller aldrig vi ser ham som i Liverpool-tiden. Men hvis bare han nærmer sig er jeg faktisk fint tilfreds. Og det tror jeg på.
Men det er heller ikke fair, der er meget få spillere i ligaen der leverer spil der er hans prisskilt værd. Torres vil altid i forhold til prisskiltet være set som et flop. Men hvis man bare ser på ham som en spiller der er kommet ind, så er det en glimrende spiller i har fået ind og han arbejder godt for holdet. Men så længe prisen skal være et parameter så skal han ud og score lige så meget som Rooney før det er acceptabelt. Synes Torres er glimrende, men til prisen var man måske lidt off. Fjerner man prisen er jeg helt enig i at han er et okay indkøb.

Sider: 1 ... 292 293 [294] 295 296 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010