home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 732 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 291 292 [293] 294 295 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828323 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4380: 15 Apr 2012, 18:43 »

King har dog været rystende usikker i et par kampe på det seneste.

Jeg tror at Essien starter inde på tirsdag, mens Sturridge nok skal få spilletid i dag! Torres sparres idag, så han er 100% fit til på tirsdag.

Naustratze
Gæst

« Svar #4381: 15 Apr 2012, 19:30 »

Hør her. Vi kan ikke lide jer, og i kan ikke lide os, men jeg er sikker på, at vi begge hader Tottenham, så spark nu deres røv i aften!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4382: 15 Apr 2012, 21:09 »

Fremragende at vi tæver Tottenham 5-1 idag, et trofæ vil IMO redde noget af sæsonen som den er forløbet.

Første halvleg er vi presset synes jeg, det hele bliver dog ændret da Drogba træder i karakter, fantastisk solomål ud af ingenting han får lavet. Den mand finder bare et højere niveau når det er de store kampe han spiller, og det taler vel for at han får en ny kontrakt med os, synes stadig han kan bidrage med meget, viste han også idag.

Det mest kontroversielle er selvfølgelig vores 2-0 mål som jeg ikke tror på er inde, men der skal man vist se fra den helt perfekte vinkel for at afgøre det 100% sikkerhed, Tottenham-manden ligger jo inde i målet, så spærgsmålet er om hans ben der blokerer bolden før eller efter stregen? Marginalerne var for en sjælden gangs skyld i denne sæson med os her. Synes dommeren gør det rigtige ved Tottenhams mål, det mest naturlige i den situation er IMO at lade Bale sparke den bold ind, også kan kampen fortsætte. Hvis Cech bliver vist ud og straffesparket bliver brændt er fordelen jo i den grad væk også havde vi skulle høre på det også.

Ramires mål er køligt sat ind, igen idag arbejder han som en hest, utrolig han kna finde kræfterne til det kamp  efter kamp. Lampards mål er fremragende sparket ind, den brækker virkelig i luften, og så først målmanden er gået i den forkerte retning, kan han ikke gøre skaden god igen. Detlukker naturligvis kampen, og at Malouda lukker kampen til slut, en af vores mindst burgte spillere i år, viser bare at vi virkelig kunne det hele til slut. En rigtig dejlig finalebillet vi fik booket her

Der er kun to minusser ved idag. Det første er Luiz skade, umiddelbart så det skidt ud med ham, man kunne godt frygte han er ude i nogle måneder nu og mister resten af sæsonen, og med en JT der spiller på sprøjter/piller er vi pludselig blevet sårbare i forsvaret. Den anden er Mikels tåbelighed til slut, han får nok samme straf som Ivanovic, hvilket ærger mig, da jeg synes Mikel er blomstret gevaldigt op under Robertos ledelse.

We are going to Wembley!!

Med en anelse kækhed i stemmen: BRING IT ON BARCELONA/MESSI, WE CAN HANDLE YOU  Smiley

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #4383: 15 Apr 2012, 21:13 »

Det er det nærmeste vi kommer på målet til 2-0 http://i1111.photobucket.com/albums/h477/intermania71/mata.gif

Er så glad lige nu og skal have min Chelsea trøje på imorgen også Opstemt

Vi skal alle være her.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4384: 15 Apr 2012, 21:15 »

Der er kun to minusser ved idag. Det første er Luiz skade, umiddelbart så det skidt ud med ham, man kunne godt frygte han er ude i nogle måneder nu og mister resten af sæsonen, og med en JT der spiller på sprøjter/piller er vi pludselig blevet sårbare i forsvaret. Den anden er Mikels tåbelighed til slut, han får nok samme straf som Ivanovic, hvilket ærger mig, da jeg synes Mikel er blomstret gevaldigt op under Robertos ledelse.

Hvis det fungere som i Danmark, kan han ikke få yderligere karantæne, da dommeren har taget stilling til situationen, men om det også gælder i england ved jeg ikke.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

PhilipFlink
Manager

« Svar #4385: 15 Apr 2012, 21:16 »

Er så glad lige nu og skal have min Chelsea trøje på imorgen også Opstemt

Er du kun fan i medgang, eller hvad?? Ville du ikke have taget den på hvis i havde tabt?

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #4386: 15 Apr 2012, 21:17 »

Er du kun fan i medgang, eller hvad?? Ville du ikke have taget den på hvis i havde tabt?
Har den altid på når Chelsea spiller medmindre de spiller samme dag som Brøndby Smiley ..

Vi skal alle være her.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4387: 15 Apr 2012, 21:21 »

Ej, tag dig sammen. Fordi han skriver han vil have den på i morgen, betyder det ikke han kun er fan i medgang. Come on.
Det er bestemt sjovere at tage en trøje på hvis det går godt, end hvis det ikke gør.

Lækkert at se Tottenham få bøllebank, omend håber jeg at Chelsea er dårlige i næste weekend, hvor de bliver klasket af Arsenal!! ;-)

Newton Heath
Manager

« Svar #4388: 15 Apr 2012, 21:23 »

Hvad fanden er det for en mavesur skodkommentar at komme med? Vorherre til hest..

Men tillykke til Chelsea, i spillede en god anden halvleg og var utroligt effektive. Med hensyn til jeres andet mål troede jeg ikke umiddelbart at den var inde, og efter de få billeder jeg har set af det siden, så holder jeg fast i min første indskyldelse. Derudover må man rose Drogba for det mål han lavede, absolut verdensklasse. Sikke en kasse.

PhilipFlink
Manager

« Svar #4389: 15 Apr 2012, 21:28 »

Ej, tag dig sammen.

Er skam helt sammen, & i lige måde.. Jeg spurgte, han svarede = fint Smiley

Hvad fanden er det for en mavesur skodkommentar at komme med? Vorherre til hest..

Wow, hvad er det for en mavesur skodkommentar at komme med? Ved ikke om Voreherre har en hest.. Finder man nok ud af senere Smiley

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4390: 15 Apr 2012, 21:31 »

og tilbage på sporet gutter! Smiley

Chelsea er i FA Cup finalen! - Vi nyder det - lad glæden over dette fylde Chelsea tråden! Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Anfield Road
Manager

« Svar #4391: 15 Apr 2012, 21:34 »

jaja. jeg må sige at jeg glæder mig til at vi skal spille endnu en vigtig kamp mod jer. liverpool - chelsea plejer som regel at være spændende kampe så det skal nok blive sjovt. og så er det selvfølgelig også godt at vide at vi har vundet mod jer de sidste 4 indbyrdes opgør.  Wink

men med hensyn til kampen vil jeg sige at jeg synes resultatet er lidt misvisende. synes på ingen måde at i er 4 mål bedre end totteham men i får udnyttet jeres chancer fint og det er jo også klasse. noget klasse som min klub i den grad mangler.

og hvis vi så kigger på 2-0 målet. jeg er slet ikke i tvivl. Det er en skandale!!! sådan en fejl må man altså ikke lave i en FA Cup semifinale! den er overhovedet ikke inde. det kan enhver med øjne i hovedet da se!

hvordan kampen var gået hvis ikke i havde fået det kan vi jo umuligt vide, men fakta er at i vandt en ganske overlegen 5-1 sejr og at det som sådan ikke havde indflydelse på resultatet.

vi ses på Wembley.  Thumbs Up  
« Seneste Redigering: 15 Apr 2012, 21:37 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #4392: 15 Apr 2012, 21:35 »

Tillykke med sejren. Nyd det nu indtil i får røvfuld i finalen!  Djævel Thumbs Up

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Korzika
Gæst

« Svar #4393: 15 Apr 2012, 21:45 »

Tillykke med sejren. Nyd det nu indtil i får røvfuld i finalen!  Djævel Thumbs Up
Huh Kys

Hvor er det dog fantastisk, at vi kan hive sådan en sejr hjem! Første halveg er ikke tilfredsstillende spillemæssigt, men føringsmålet kan næsten ikke komme på et bedre tidspunkt - ligefør halvegen. RDM får styr på holdet op til 2. halveg, og der spiller vi en af de flotteste halvege længe.

2-0 burde nok have været underkendt, men vi er nok bagud 10-scoringer i forhold til dommerkendelser, så det er lækkert og fortjent med noget dommerheld!

Kæft en kasse af Lampard! Ren Ronaldo! Drogba viste også fantastiske evner ved 1-0 målet, og denne kamp var ikke blot en flot holdindsats, men også spækket med individuelle lækkerier.

Ærgerligt at Luiz bliver skadet, men fantastisk start på Ten days of madness

KTBFFH!

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4394: 15 Apr 2012, 21:47 »

Så skal det endelig være, nu har vi efterhånden ventet rigtigt længe på Torres skal have den Liverpool sejr, 5. gang må være lykkens gang!

Sider: 1 ... 291 292 [293] 294 295 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010