home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 783 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 288 289 [290] 291 292 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828428 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4335: 27 Mar 2012, 23:49 »

Ferreira er bedre defensivt end Bosingwa, og derfor var han foretrukket i aften. Yderst fornuftigt og godt set af Di Matteo. Desuden er Ferreira rutineret, og når nu Lampard, Essien og Drogba ikke spillede fra start i dag er det vigtigt, at der er andre med rutine på holdet. Mata, Meireles, Ramires, Luiz osv har ikke prøvet at være med så langt fremme i Europa før.

Ellers en fantastisk vigtig sejr. Vi var ikke vanvittig gode, men vi udnyttede en af vores chancer, og det gjorde Benfica ikke. David Luiz var outstanding i aften og har generelt haft et fantastisk periode i 2012. Boldsikker og en klippe i forsvaret. Minimale fejl fra hans side. Ellers skal forsvaret generelt have ros. Ramires, Cech og Terry leverede også gode præstationer i aften.

Hvis vi går videre, for det er vi bestemt ikke endnu, så tror jeg skam også på, at vi kan slå Barcelona/Milan. Under Di Matteo har defensiven været god og fortsætter det, kan vi bestemt hamle op med Barcelona som må være favorit til at gå videre. Men nu må vi se, de fik bestemt kamp til stregen i gruppespillet da de mødes.
Ferreira er bedre defensivt end hans landsmand, men jeg mener stadigvæk at han har overskredet sidste salgsdato. Men igen, så kan man jo argumentere for hans rutine og erfaring, som jeg egentlig også er enig med dig i. Det betyder utrolig meget i store europæiske kampe, men han er vel heller ikke i form?

Jeg tror ikke på, at I kan slå Barcelona. Alt kan ske, og over to kampe kan I også overraske, men jeg har svært ved at se det ske. Men selvfølgelig skal I gå helhjertet ind og give den alt hvad den kan trække, og man skal altid tro på det som passioneret fan.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4336: 27 Mar 2012, 23:54 »

Ferreira er bedre defensivt end hans landsmand, men jeg mener stadigvæk at han har overskredet sidste salgsdato. Men igen, så kan man jo argumentere for hans rutine og erfaring, som jeg egentlig også er enig med dig i. Det betyder utrolig meget i store europæiske kampe, men han er vel heller ikke i form?

Jeg tror ikke på, at I kan slå Barcelona. Alt kan ske, og over to kampe kan I også overraske, men jeg har svært ved at se det ske. Men selvfølgelig skal I gå helhjertet ind og give den alt hvad den kan trække, og man skal altid tro på det som passioneret fan.
Ferreira spillede jo en fin kamp i dag, så færdig er han jo ikke. Klart han ikke er en stjernespiller, men han er yderst loyal, kæmper hårdt og brokker sig aldrig over noget. Det skal også belønnes, og det blev det i dag. Jeg har som sagt fuld forståelse for at Ferreira spiller, og når han kan levere en god kamp mod et portugisisk topmandskab i en Champions League-kvartfinale er man altså ikke færdig. Jeg er helt med på, at manden ikke er verdens bedste fodboldspiller, men han er en ganske habil back som desværre får alt alt alt for meget kritik.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4337: 27 Mar 2012, 23:59 »

Ferreira spillede jo en fin kamp i dag, så færdig er han jo ikke. Klart han ikke er en stjernespiller, men han er yderst loyal, kæmper hårdt og brokker sig aldrig over noget. Det skal også belønnes, og det blev det i dag. Jeg har som sagt fuld forståelse for at Ferreira spiller, og når han kan levere en god kamp mod et portugisisk topmandskab i en Champions League-kvartfinale er man altså ikke færdig. Jeg er helt med på, at manden ikke er verdens bedste fodboldspiller, men han er en ganske habil back som desværre får alt alt alt for meget kritik.
Han spillede okay i dag, men jeg mener ikke, at han kan tilføre holdet noget, udover rutinen måske. Han er loyal og gøre som der bliver sagt, og det er jo fint at have en veldisciplineret mand. Han er ikke færdig, men han er ikke en mand, som skal forvente at spille kampe i en storklub som Chelsea.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4338: 28 Mar 2012, 08:22 »

Rigtig flot sejr af Chelsea i går! Benfica er altid et rigtigt svært sted at spille, og der er ikke ret mange der tager derned og vinder. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Chelsea går videre fra denne runde. Jeg er så heller ikke et sekund i tvivl om at de ryger ud mod Barca (hvis de går videre). Selvfølgelig tror Jakob på det, det er jo heller ikke mere end et par uger siden at Chelsea stadig blev mestre i hans øjne, men den modstand er altså for svær for et, i mine øjne, svagt Chelsea hold.

Men tillykke med sejren i går Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4339: 28 Mar 2012, 08:45 »

Rigtig flot sejr af Chelsea i går! Benfica er altid et rigtigt svært sted at spille, og der er ikke ret mange der tager derned og vinder. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Chelsea går videre fra denne runde. Jeg er så heller ikke et sekund i tvivl om at de ryger ud mod Barca (hvis de går videre). Selvfølgelig tror Jakob på det, det er jo heller ikke mere end et par uger siden at Chelsea stadig blev mestre i hans øjne, men den modstand er altså for svær for et, i mine øjne, svagt Chelsea hold.

Enig.

Men Jakob og andre fans skal jo tro på det, men umiddelbart ser jeg det også som en 'mission impossible.'

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4340: 28 Mar 2012, 09:55 »

Argh, mesterskabet har været væk længe, mens top 4 hænger, men ikke er umulig. I CL er det dog en anden sag. Barcelona ligger ikke så ringe til os, og jeg tror faktisk, at vi kan gøre det rigtig godt mod Barcelona. Især taget kampen i går og hjemmekampen mod Napoli i betragtning. Men nu må vi se. Barcelona er ikke videre endnu, ligesom vi ikke selv er. Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #4341: 30 Mar 2012, 08:52 »

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=378256425547913&set=pu.345971365443086&type=1&theater

Den her er faktisk lidt til Torres fansene/Kritikerne... Nogen siger jo en Angriber ikke kun skal score mål, og hvis man ligger alt sammen, føre han over Suarez, Balo & Dzeko

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4342: 30 Mar 2012, 09:54 »

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=378256425547913&set=pu.345971365443086&type=1&theater

Den her er faktisk lidt til Torres fansene/Kritikerne... Nogen siger jo en Angriber ikke kun skal score mål, og hvis man ligger alt sammen, føre han over Suarez, Balo & Dzeko
Lidt interessant faktisk.

Man kan vel godt definere mig som en Torres-kritiker, da jeg synes at hans ophold i Chelsea har været et flop, især hans tårnhøje pris taget i betragtning. Han laver ganske enkelt ikke nok mål, og selvtilliden er en mangelvare hos ham pt. Dog tilslutter jeg mig ikke mængden, som mener at han har været direkte katastrofal, for trods hans manglende målnæse, har han faktisk spillet en god portion kampe, hvilket hans assist-statistik også underbygger lidt. Men han skal forbedre sig gjevaldigt, hvis man ikke skal kunne definere ham som værende et flop, da han skyder med løst krudt i øjeblikket.

Yessir
Manager

« Svar #4343: 30 Mar 2012, 12:43 »

Lidt interessant faktisk.

Man kan vel godt definere mig som en Torres-kritiker, da jeg synes at hans ophold i Chelsea har været et flop, især hans tårnhøje pris taget i betragtning. Han laver ganske enkelt ikke nok mål, og selvtilliden er en mangelvare hos ham pt. Dog tilslutter jeg mig ikke mængden, som mener at han har været direkte katastrofal, for trods hans manglende målnæse, har han faktisk spillet en god portion kampe, hvilket hans assist-statistik også underbygger lidt. Men han skal forbedre sig gjevaldigt, hvis man ikke skal kunne definere ham som værende et flop, da han skyder med løst krudt i øjeblikket.

Eller efterhånden bare betragtes som en assistmaker. Har man andre målscorere, kan det være mindst lige så godt.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4344: 30 Mar 2012, 12:52 »

Eller efterhånden bare betragtes som en assistmaker. Har man andre målscorere, kan det være mindst lige så godt.
Det kan du da have ret i, men han er vel primært hentet til klubben for det svimlende millionbeløb for, at lave basser.

PhilipFlink
Manager

« Svar #4345: 30 Mar 2012, 13:01 »

Det kan du da have ret i, men han er vel primært hentet til klubben for det svimlende millionbeløb for, at lave basser.

Han er vel købt til klubben, for at forstærke holdet, og hjælpe det til at vinde Smiley Gør han vel ligeså meget ved at lave assist Smiley

Yessir
Manager

« Svar #4346: 30 Mar 2012, 13:16 »

Jo men når han nu har vist sig at have en anden nyttig funktion, må man jo revurdere hvilken rolle på holdet han har. Det ændrer ikke på at han får brændt for mange chancer, men det gør at kritikken af ham måske burde forstumme lidt, man kan betale af på mange måder.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4347: 30 Mar 2012, 13:57 »

Jo men når han nu har vist sig at have en anden nyttig funktion, må man jo revurdere hvilken rolle på holdet han har. Det ændrer ikke på at han får brændt for mange chancer, men det gør at kritikken af ham måske burde forstumme lidt, man kan betale af på mange måder.
Delvist enig.

Han brænder mange chancer, og hans målnæse er ikke hvad den har været. Men ja, så kan man selvfølgelig revurdere hans rolle på holdet, og hans assist (selvom det ikke er en svimlende statistik) kan kompensere for hans mål eller mangel på samme.

Men når man nu i Chelsea oftest spiller et system, hvor der i princippet kun er en angriber på toppen, så skal han altså være skarpere. Selvfølgelig kan han agere en anden rolle, og fungere som en spilstation, så de andre spillere lettere kommer til chancer, men det er ikke hans rolle som fodboldspiller, og jeg tror heller ikke på, at Chelsea affinder sig med at Torres ikke laver mål, og blot revurdere og ændrer hans rolle.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4348: 30 Mar 2012, 13:58 »

Han er vel købt til klubben, for at forstærke holdet, og hjælpe det til at vinde Smiley Gør han vel ligeså meget ved at lave assist Smiley
Nu er det jo ikke fordi, at han laver vanvittig mange assists, så den køber jeg ikke helt. Se mit overstående indlæg. ^^

EDIT: På den anden side! crazy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4349: 30 Mar 2012, 14:34 »

Det hjælper vel ikke ret meget at man betaler £50mio for en angriber der skal score mål, men som ikke gør det. Så er det i og for sig ligemeget hvor mange assists han laver - Det er ikke det han er til for. Hvis hans medspillere ikke skulle knokle så meget for at score de mål han ikke gør, havde de vel også mere frihed til at kreere chancer til endnu flere mål? Det er jo trods alt deres job.

Jeg er også i den samme side som Daniel, der mener at han har været et flop (især til prisen), men ikke helt forfærdelig. Han har spillet udemærket i en del kampe, og selvom han har været i megen modgang, synes jeg at han kæmper og har gode idéer, men det har været tydeligt at han har manglet fast spilletid. Det får han nu, og derfor har han også været god de sidste kampe - Mon ikke han snart får hul på bylden. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 288 289 [290] 291 292 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010