home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 689 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 863715 gange)
Pepe
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #525: 07 Maj 2009, 00:01 »

Det var ironi lige fra start af, og hele det afsnit omkring Chelsea var åh så nydelige og fantastiske var en bunke lort. Drogba kan da slikke mig lige så meget som Keane og resten af hans skøger fra White Shit Lane...

Undskyld, Cesc, men det der får du ikke en skid ud af.. Hold nu bare op og gå i seng.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #526: 07 Maj 2009, 00:03 »

Nånå godt ord igen, men sjovt, at du skal svine Spurs til herinde. Nåå, men dig om det - forstår bare ikke, at der skal bruges øgenavne i denne situation! Og i det hele taget svares på denne måde Smiley

Helt enig i dit første indlæg om at det sikkert blev til ironi senere ( Efter mange var uenige med Cesc), og han prøver lidt at redde hans egen røv.
Øgenavne og alt det er sikkert bare kommet frem, da han intet andet har at sige. Ynkeligt efter min mening.

19-18!

N17
Manager

« Svar #527: 07 Maj 2009, 00:06 »

Nu er jeg ikke interesseret i en for eller imod Cesc mening. Så lad os nu stoppe den her. Det var egentlig mest for sjov, at jeg skrev det(omend det stadig var nærliggende), da han jo til sidst skrev at Chelsea taber til Arsenal. Derfor synes jeg, at det var meget sjovt, hvis indlægget var ironisk Wink

Så stop den nu her, tak!!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #528: 07 Maj 2009, 00:08 »

Jeg stopper aldrig  Djævel

.. og mener stadigvæk at det er ynkeligt.

Nu kan jeg stoppe

19-18!

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #529: 07 Maj 2009, 00:08 »

Er du gal en flad fornemmelse jeg sidder med nu!!!

Skulle lige bruge en halv time på at køle af!! Havde den lille ikke ligget og sovet nu, så var fjernbetjeningen røget samme vej som tv´et, ud gennem vinduet!!  Sur

Aldrig har jeg set en dommer være så elendig på det niveau. Det er ikke så underligt at Frimann på et tidspunkt siger "jamen jeg ved efterhånden ikke hvad den dommer vil"!! Tre klokkeklare straffespark og to-tre af de mere tvivlsomme er jo vanvittigt... Det røde kort kan disukuteres, jeg mener ikke helt den var der. Men hvis dommeren mener der er frispark, så skal han jo give det røde ellers skal han vel ikke fløjte??

Barcelona er et fantastisk hold og de spiller vanvittig lækker bold. Selvom Chelsea tog til Nou Camp med en defensiv tilgang, så var de klasser bedre i aftes!! Barca havde ikke et eneste skud på mål, og taktisk var vi dem fuldstændig overlegne. Vi havde masser af chancer og flot spil... Barca har altid bolden mest i en kamp, men hvis det ikke fører til noget kan procenterne i boldbesiddelse jo ikke bruges til meget  Smiley

Men så kommer den norske fjeldsatan af en døgenit og ødelægger det... Skuffende og frustrerende!!  Skuffet

N17
Manager

« Svar #530: 07 Maj 2009, 00:14 »

Aldrig har jeg set en dommer være så elendig på det niveau. Det er ikke så underligt at Frimann på et tidspunkt siger "jamen jeg ved efterhånden ikke hvad den dommer vil"!! Tre klokkeklare straffespark og to-tre af de mere tvivlsomme er jo vanvittigt... Det røde kort kan disukuteres, jeg mener ikke helt den var der. Men hvis dommeren mener der er frispark, så skal han jo give det røde ellers skal han vel ikke fløjte??

Et straffe skal dømmes, som jeg ser det. De andre var ikke i nærheden. Og nej, selvom han fløjter frispark der, så skal han KUN give rødt kort, hvis han mener det er en oplagt scoringschance, hvilket det vel reelt ikke var, da der kom en barca forsvarsspiller på tværs?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #531: 07 Maj 2009, 00:19 »

Tja... Kan godt være han ikke var helt alene, men Anelka ville have været alene i gennem... sååå... Ved nu stadig ikke med det røde, lidt i overkanten som med Fletcher i går...

Men da bolden rammer Pique på hånden er der straffe, da Malouda bliver fældet er det inde i feltet og til sidst rammer den uden tvivl en barca mand på overarmen. Han springer op med armene flagrende omkring sig, så jeg mener uden tvivl at der er straffe. Selvom det er tilfældigt at den rammer ham på armen, så skal det stadig dømmes efter min mening...

-LFC-
Manager

« Svar #532: 07 Maj 2009, 00:23 »

Der var ikke rødt. Anelka filmede.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #533: 07 Maj 2009, 00:27 »

Der var ikke rødt. Anelka filmede.

Ahhr, sku vi nu ikk liiii... Han rammer ham... Ganske vidst, meget lidt, på benet, MEN.. Når man er oppe i fart, skal der ikk meget til for at man kommer ud af balance.. Den er go nok.. Om der så er rødt eller gult, afhænger af hvorvidt Touré når ind eller ej.. Må være et dommerskøn.. Men med dén dommer, kan man sku ikk regne med at han tog den rigtige beslutning... Smiley

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #534: 07 Maj 2009, 00:32 »

Ahhr, sku vi nu ikk liiii... Han rammer ham... Ganske vidst, meget lidt, på benet, MEN.. Når man er oppe i fart, skal der ikk meget til for at man kommer ud af balance.. Den er go nok.. Om der så er rødt eller gult, afhænger af hvorvidt Touré når ind eller ej.. Må være et dommerskøn.. Men med dén dommer, kan man sku ikk regne med at han tog den rigtige beslutning... Smiley

Mærkeligt. Sådan ser man ellers aldrig på det når Ronaldo "filmer".

19-18!

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #535: 07 Maj 2009, 00:36 »

Nu citerer du MIG for noget, jeg li har sagt.. Og samtidig refererer du til noget "man" gør eller ikke gør.. Det gir ikk helt mening.. Hvis du har set mig udtale mig om en identisk situation med Ronaldo hvor JEG sir han filmer, så er det okay.. Ellers sys jeg ikk helt det hænger sammen.. Smiley
- Det vil altid blive diskuteret... Jeg mener han rammer ham, og at han dermed nedlægger ham... Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #536: 07 Maj 2009, 00:45 »

Ronaldo bliver jo sjældent ramt, når han ligger ned.

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #537: 07 Maj 2009, 00:50 »

Ronaldo er en gudsbenådet fodboldspiller, men han har en klam og irriterende attitude, specielt når han skal filme og se forurettet ud bagefter... Drogba er i mine øne en komplet angriber, men hold da kæft han kan pisse mig af med sin attitude og "av jeg er næsten slået ihjel" hver gang han vælter!! Så på trods af jeg er Chelsea-fan, så synes jeg han skal "raus"...

Ang. det røde kort i dag, så bliver Anelka ramt, men min tvivl går også på om Toure når ind... Så er stadig i tvivl..

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #538: 07 Maj 2009, 00:55 »

Ronaldo er en gudsbenådet fodboldspiller, men han har en klam og irriterende attitude, specielt når han skal filme og se forurettet ud bagefter... Drogba er i mine øne en komplet angriber, men hold da kæft han kan pisse mig af med sin attitude og "av jeg er næsten slået ihjel" hver gang han vælter!! Så på trods af jeg er Chelsea-fan, så synes jeg han skal "raus"...

Ang. det røde kort i dag, så bliver Anelka ramt, men min tvivl går også på om Toure når ind... Så er stadig i tvivl..

Enig... Enig... Og... Jah, enig... Om Drogba skal væk fra Chelsea, vil jeg dog ikk kommentere på, for det betyder ikk så meget for mig... Go angriber... Dog for uskarp idag.. Men kæft hvor er jeg oss træt af at se på ham.. Især da han ville ha straffe, og bar sprang op.. Jeg sidder sku og blir sur når jeg ser sådan noget, for det er tuderi på højeste plan.. Men jah, resten er jeg fuldkommen enig i Smiley

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #539: 07 Maj 2009, 08:08 »

Der skulle mindst have været 3 straffe i aften. Det røde kort var forkert, men hellere 3 mål end en mand i overtal!

Latterligt heldigt af Barcelona, der er så dårlige med bolden, at de ikke kan skabe noget på 90 min, selv med bolden i 70 % af kampen!!! Synd for fodbolden, at sådan et hold går videre!.

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010