home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 316 317 [318] 319 320 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827737 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4755: 04 Jun 2012, 01:11 »

Der er ingen tvivl om, at Drogba er en klasse angriber, men Henry er noget helt eminent.
Drogba har en stor andel i, at Frank Lampard næsten har lavet lige så mange mål i Premier League som Henry.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4756: 04 Jun 2012, 01:15 »

Det går måske Henrys vej, men nu er mål ikke alt. Mål er vigtigt for en angriber, men Drogba har også gjort så mange af sine medspillere gode. Drogba har også lavet på den rigtige side af 100 i Premier League.

Jeg tror også uden at have statistik på det, at Henry har lavet flere assist end Drogba nogensinde kommer til at lave.

;-)

Drogba har brugt flere sæsoner end Henry på at lave mindre mål... Det er da meget flot at han også har lavet på den gode side af 100 mål, Henry har lavet på den gode side af 170 mål..

Henry har været topscorer 4 år i streg.

Henry er bedre.

Sig hvad der gør Drogba bedre end Henry og kom med holdbare argumenter før du kan overbevise mig om at du har ret.

Lige den her for at underbygge min teori om assist, som jo også er vigtigt for en angriber som du nævner!!!

English Premier League / All Time / Most Assists

#   Name   Assist
1   Ryan Giggs   126
2   Frank Lampard   89
3   Thierry Henry   80
4   Steven Gerrard   76
5   Francesc Fabregas 71
6   Wayne Rooney   64
7   Didier Drogba   55

Hov Henry har da lige lavet et par stykker mere på kortere tid end Drogba.

Hvad er mere vigtigt for en angriber?
« Seneste Redigering: 04 Jun 2012, 01:17 af Cesc » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4757: 04 Jun 2012, 01:18 »

Jeg tror også uden at have statistik på det, at Henry har lavet flere assist end Drogba nogensinde kommer til at lave.

;-)

Drogba har brugt flere sæsoner end Henry på at lave mindre mål... Det er da meget flot at han også har lavet på den gode side af 100 mål, Henry har lavet på den gode side af 170 mål..

Henry er bedre.

Sig hvad der gør Drogba bedre end Henry og kom med holdbare argumenter før du kan overbevise mig om at du har ret.
Han er en mere komplet angriber. Det var simpelt nok. Desuden snakker jeg ikke om assists, men bare det at have en mand at spille bolden op til, og så kommer Lampard i de dynamiske løb. Den dag Lampard laver flere mål end Henry, er han så også bedre end ham?

Sådan kan man ikke stille det op.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4758: 04 Jun 2012, 01:21 »

Men kan man stille det op som du gør?

Henry har brugt kortere tid på at lave sine mål.
Henry har brugt kortere tid på at lave flere assist.
Henry har lavet over 20 mål mere end én gang.

Hvorfor er Drogba en mere komplet angriber? Speeden og teknikken Henry har, sidder bare i styrken og hovedspillet på Drogba. De er modsætninger, og hvad gør den ene mere komplet end den anden? Henry kunne også heade lidt, Drogba kan også drible lidt.

Henry kan man også spille bolden op på, han holder fantastisk i bolden og ligger op til flere mål end Didier gør. 80-55.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4759: 04 Jun 2012, 01:26 »

Men kan man stille det op som du gør?

Henry har brugt kortere tid på at lave sine mål.
Henry har brugt kortere tid på at lave flere assist.
Henry har lavet over 20 mål mere end én gang.

Hvorfor er Drogba en mere komplet angriber? Speeden og teknikken Henry har, sidder bare i styrken og hovedspillet på Drogba. De er modsætninger, og hvad gør den ene mere komplet end den anden? Henry kunne også heade lidt, Drogba kan også drible lidt.

Henry kan man også spille bolden op på, han holder fantastisk i bolden og ligger op til flere mål end Didier gør. 80-55.
Nu vil jeg sige noget, som jeg ved, jeg har ret i. Drogbas teknik er bedre end Henrys. Drogba er så teknisk vanvittig, at man tror, det er løgn. Han er fysisk stærkere, han er bedre med hovedet, han er bedre i de store kampe. Der er meget, der taler for Drogba, og der er meget, der taler for Henry. Alt jeg vil frem til er ikke, at min holdning er rigtig, men at min holdning sagtens kan forsvares, og det kan den.

Desuden går jeg ud fra, at du gætter med hensyn til assisterne.

PhilipFlink
Manager

« Svar #4760: 04 Jun 2012, 01:28 »

Han er med afstand en af de bedste angribere i Premier League nogensinde, og jeg synes også, at han er bedre end Henry.

Hahhaha, man kan godt se hvilken tråd man er kommet ind i .. Den bedste angriber, MED AFSTAND, i Premier League nogensinde.. Slap nu af.. god er/var han, men han er stadig bag ved en del af de angribere der har løbet på banerne i Premier League..

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4761: 04 Jun 2012, 01:28 »

Nu vil jeg sige noget, som jeg ved, jeg har ret i. Drogbas teknik er bedre end Henrys. Drogba er så teknisk vanvittig, at man tror, det er løgn. Han er fysisk stærkere, han er bedre med hovedet, han er bedre i de store kampe. Der er meget, der taler for Drogba, og der er meget, der taler for Henry. Alt jeg vil frem til er ikke, at min holdning er rigtig, men at min holdning sagtens kan forsvares, og det kan den.

Desuden går jeg ud fra, at du gætter med hensyn til assisterne.

#   Name   Assist
1   Ryan Giggs   126
2   Frank Lampard   89
3   Thierry Henry   80
4   Steven Gerrard   76
5   Francesc Fabregas 71
6   Wayne Rooney   64
7   Didier Drogba   55

Men du har sagt at Drogba med afstand er en af de bedste angribere i Premier League, og bedre end Thierry Henry?

Jeg synes intet taler til Drogbas fordel i nogen af tingene?

Er Drogbas teknik bedre end Henrys? Svar mig ærligt.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #4762: 04 Jun 2012, 01:29 »

Han er en mere komplet angriber. Det var simpelt nok. Desuden snakker jeg ikke om assists, men bare det at have en mand at spille bolden op til, og så kommer Lampard i de dynamiske løb. Den dag Lampard laver flere mål end Henry, er han så også bedre end ham?

Sådan kan man ikke stille det op.

Der er jeg uenig.

Efter min mening var Henry (i Arsenal red) den mest komplette angriber, som verden havde set på det tidspunkt. Som Cesc indlæg meget fint præciserer er han ikke kunne manden, der basker dem i kassen, men også manden der sætter sine holdspillere op.
Der er absolut ingen holdbare eller saglige argumenter at finde i dit indlæg. "Han er en mere komplet angriber", hvor er begrundelsen? Du påpeger selv, at Drogba er en decideret targetman, som man kan smide bolden op til hvorefter han dirker modstanderens forsvar op via et eventuelt Lampard-løb, men lur mig ikke om man ikke også kunne spille bolden op på Henry, som mig bekendt ikke er en helt lille og direkte svag gut. De kampe jeg så med Henry viste han, at han ingen svækling var, at han kunne spille med ryggen til målet og at hans spilforståelse var det rene vanvid. Man lærte vel lidt af Bergkamp?
Henry var en klogere angriber, hurtigere angriber, farligere angriber og generelt skarpere angriber end Drogba nogensinde var. Drogba havde dog sin store styrke i luftspillet og i det fysiske dueller.

Thaurat al Shabab

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4763: 04 Jun 2012, 01:30 »

Ja, Didier Drogba er et bæst - jeg elsker at se ham spille..

Men kan han hverken score lige så meget og ligge op til lige så mange mål som ham du kalder ham bedre end. Han har endda haft flere sæsoner til at gøre det.

Hvordan kan han være bedre, når han ikke viser det?  

PhilipFlink
Manager

« Svar #4764: 04 Jun 2012, 01:32 »

Hvordan kan han være bedre, når han ikke viser det?  

- Fordi han spiller i Chelsea

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4765: 04 Jun 2012, 01:34 »

- Fordi han spiller i Chelsea

Det indlæg har intet at gøre i en seriøs debat. Det er bare ren provokation.

Men det tyder da lidt på, det kun er Jakob E, der er Chelsea-fan, som synes Drogba er bedre end Henry.

;-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4766: 04 Jun 2012, 01:36 »

Hahhaha, man kan godt se hvilken tråd man er kommet ind i .. Den bedste angriber, MED AFSTAND, i Premier League nogensinde.. Slap nu af.. god er/var han, men han er stadig bag ved en del af de angribere der har løbet på banerne i Premier League..
Jeg siger intet om, at han er den bedste.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4767: 04 Jun 2012, 01:37 »

#   Name   Assist
1   Ryan Giggs   126
2   Frank Lampard   89
3   Thierry Henry   80
4   Steven Gerrard   76
5   Francesc Fabregas 71
6   Wayne Rooney   64
7   Didier Drogba   55

Men du har sagt at Drogba med afstand er en af de bedste angribere i Premier League, og bedre end Thierry Henry?

Jeg synes intet taler til Drogbas fordel i nogen af tingene?

Er Drogbas teknik bedre end Henrys? Svar mig ærligt.
Som helhed set ud fra det, de to har gjort for deres respektive klubber, synes jeg også, at Drogba har været bedre end Henry. Det er korrekt. Og ja, Drogbas teknik er bedre end Henrys. Den er vanvittig.

PhilipFlink
Manager

« Svar #4768: 04 Jun 2012, 01:37 »

Det indlæg har intet at gøre i en seriøs debat. Det er bare ren provokation.

Men det tyder da lidt på, det kun er Jakob E, der er Chelsea-fan, som synes Drogba er bedre end Henry.

;-)

Ikke provokation, men det skriver han jo selv? Han skrev han havde farvede briller på .. Så hvis Henry havde spillet i Chelsea, havde det også været omvendt ..

Desuden :

Rank   Player   Goals
1    Alan Shearer   260
2    Andrew Cole   187
3    Thierry Henry   176
4    Robbie Fowler   163
6    Les Ferdinand   149
7        Michael Owen   149
8    Teddy Sheringham   147
9    Wayne Rooney   144
10    Jimmy Floyd Hasselbaink   127

Har lige taget Lampard ud, fordi han ikke er Angriber.. Men her er han jo heller ikke engang at finde.. Og dem der ligger over Henry, har jo også været fantastiske angribere .. & i min optik bedre end Drogba har været.. Kan ikke se hvordan han skulle være den bedste angriber i PL nogensinde? som Cesc også skriver, er der INTET, der taler Drogbas vej..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4769: 04 Jun 2012, 01:42 »

Hovedspillet, fysikken, vigtige mål, vigtigheden for en mand som Lampard og medspillere generelt samt de ting han har haft kæmpe andel i, Chelsea har vundet taler for Drogba.

Sider: 1 ... 316 317 [318] 319 320 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010