home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 810 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 317 318 [319] 320 321 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827750 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4770: 04 Jun 2012, 01:43 »

Som helhed set ud fra det, de to har gjort for deres respektive klubber, synes jeg også, at Drogba har været bedre end Henry. Det er korrekt. Og ja, Drogbas teknik er bedre end Henrys. Den er vanvittig.

Du er ved at være for langt ude.....

Kom med lidt argumenter, historie, statistik osv.

Du må gerne have din holdning, men Drogba er ikke i top 5-10 af bedste angribere i Premier League. Jeg vil eksempelvis også hellere have en som Wayne Rooney, jeg også synes er bedre.

Hovedspillet, fysikken, vigtige mål, vigtigheden for en mand som Lampard og medspillere generelt samt de ting han har haft kæmpe andel i, Chelsea har vundet taler for Drogba.

Så læs tråden, og se hvad der taler for Henry.. Han lavede også vigtige mål ;-) Og var vigtig for holdkammeraterne..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4771: 04 Jun 2012, 01:46 »

Du er ved at være for langt ude.....

Kom med lidt argumenter, historie, statistik osv.

Du må gerne have din holdning, men Drogba er ikke i top 5-10 af bedste angribere i Premier League. Jeg vil eksempelvis også hellere have en som Wayne Rooney, jeg også synes er bedre.

Så læs tråden, og se hvad der taler for Henry.. Han lavede også vigtige mål ;-) Og var vigtig for holdkammeraterne..
Du kender ikke Drogbas teknik. Det er alt, jeg kan konkludere. Og tag du bare Rooney, det må du gerne. Det giver mig ikke mindre ret. Jeg kommer med argumenter, men du forstår det tydeligvis ikke. Min holdning er helt på bølgelængde med jeres.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4772: 04 Jun 2012, 01:47 »

Har Henry spillet på Wembley uden at score? Har Henry scoret med få minutter tilbage og sikret sit hold en Champions League-triumf? Det har han ikke. Drogba er der altid i de store kampe. Altid.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4773: 04 Jun 2012, 01:48 »

Du kender ikke Drogbas teknik. Det er alt, jeg kan konkludere. Og tag du bare Rooney, det må du gerne. Det giver mig ikke mindre ret. Jeg kommer med argumenter, men du forstår det tydeligvis ikke. Min holdning er helt på bølgelængde med jeres.

Hvilke argumenter kommer du med? Jeg føler kun det er holdninger, og intet underbygger dine påstande.

Kender du til Thierry Henry's teknik?

Drogba er bedre med hovedet og er stærkere. Men han scorer ikke lige så meget og ligger ikke op til lige så mange. Hvad nytter det så at være bedre med hovedet, når han som ANGRIBER ikke er lige så MÅLFARLIG som Henry??

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #4774: 04 Jun 2012, 01:49 »

Har Henry spillet på Wembley uden at score? Har Henry scoret med få minutter tilbage og sikret sit hold en Champions League-triumf? Det har han ikke. Drogba er der altid i de store kampe. Altid.

http://www.youtube.com/v/5H3a00QyoxQ

Bare et hurtigt eksempel. Henry var der også i de store kampe Smiley.

Forresten har det mål alt; Fart, styrke, teknik og koldblodighed Smiley

Manchester United

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4775: 04 Jun 2012, 01:51 »

Det er hele holdets fortjeneste, at de kommer i finaler. Ikke udelukkende Drogbas.

Det er fedt for Chelsea, at han er klar i finalerne. Men hvad så hvis han ikke er klar i alle de andre kampe i sæsonen? Er han så en bedre angriber, fordi han kan spille 90 gode minutter i slutningen af sæsonen?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4776: 04 Jun 2012, 01:51 »

Og det er vel det eneste? Jeg kan nævne Barcelona x3, Bayern, Liverpool bare i CL med Drogba. Og så har han heller aldrig forladt Wmebley uden at score. I 12 kampe vel og mærke.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4777: 04 Jun 2012, 01:52 »

Det er hele holdets fortjeneste, at de kommer i finaler. Ikke udelukkende Drogbas.

Det er fedt for Chelsea, at han er klar i finalerne. Men hvad så hvis han ikke er klar i alle de andre kampe i sæsonen? Er han så en bedre angriber, fordi han kan spille 90 gode minutter i slutningen af sæsonen?
Nu har Drogba været syg og siddet lidt på bænken, så det kan godt forsvares. Men han er der altid når det gælder. Desuden er det også en faktor, at Henry forlod Arsenal på toppen. Drogba blev i Chelsea.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #4778: 04 Jun 2012, 01:53 »

MS, hvorfor skulle du lige minde mig om dette mål? Opstemt

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #4779: 04 Jun 2012, 01:53 »

MS, hvorfor skulle du lige minde mig om dette mål? Opstemt

Fordi det er et fantastisk mål Smiley

Manchester United

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4780: 04 Jun 2012, 01:54 »

Nu har Drogba været syg og siddet lidt på bænken, så det kan godt forsvares. Men han er der altid når det gælder. Desuden er det også en faktor, at Henry forlod Arsenal på toppen. Drogba blev i Chelsea.

Du må lige forklare det sidste......

Gør det ham til en bedre angriber, at han bliver i en klub?

Grin

Drogba forlader også jer nu, og han har aldrig været mere elsket i Chelsea end han er nu (læs: forlader på toppen).

Øøøøøhh.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4781: 04 Jun 2012, 01:56 »

Hvis nu Henry var toppet i Arsenal og blevet, var han gået ned i kadence. Han skiftede og gik ned i kadence i Barcelona i stedet. Drogba blev i Chelsea. Det påvirker også ens syn på en spiller, og det er en årsag til at Drogba ikke har lavet så vanvittig mange mål de seneste år. Sammen med hans sygdom og det fact, at han har siddet på bænken.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4782: 04 Jun 2012, 01:58 »

Hvis nu Henry var toppet i Arsenal og blevet, var han gået ned i kadence. Han skiftede og gik ned i kadence i Barcelona i stedet. Drogba blev i Chelsea. Det påvirker også ens syn på en spiller, og det er en årsag til at Drogba ikke har lavet så vanvittig mange mål de seneste år. Sammen med hans sygdom og det fact, at han har siddet på bænken.

Hvor ved du fra at han var gået ned i kadence i Arsenal?

Spørger igen, gør det ham til en bedre spiller at han bliver i en klub?

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #4783: 04 Jun 2012, 01:59 »

Det var også et af de mål, som gav mig endnu mere respekt for manden, men nu er jeg jo stærk tilhænger af R. Madrid. Målet var en af de værre oplevelser som fan, men dem har der jo været så mange af, så det går nok. Opstemt

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4784: 04 Jun 2012, 01:59 »

Hvor ved du fra at han var gået ned i kadence i Arsenal?

Spørger igen, gør det ham til en bedre spiller at han bliver i en klub?
Det gør han ikke til en bedre spiller, men det skal med i ens vurdering, og det kommer det tydeligvis ikke i din. Og det kunne man da se, han var allerede på vej i Arsenal og så gik det galt i Barcelona. Kom ikke og sig at det ikke var sket, for det var det.

Sider: 1 ... 317 318 [319] 320 321 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010