home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23594
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lomjkenrAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Kom med FM-debatterne!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Kom med FM-debatterne!  (Læst 6427 gange)
Niko
Gæst

Kom med FM-debatterne!
« : 30 Aug 2008, 21:47 »

Først skal det siges at dette er
min egen holdning, ikke crewets.
Dette har intet med lukningen af
Natte-tråden at gøre, så drop venligst
snakken omkring den!

Hey all.
Jeg synes siden har taget en masse skridt i den forkerte retning. Børnehaven og Baren er blevet en meget mere debatskabende del af siden, end alt det FM-relaterede. Det skal slet ikke være sådan, men de fleste brugere er nok ligeglade – bare de får flere indlæg og nævnet deres navn noget mere. Hvad går der galt for jer?

Dette er en Football Manager side, hvor at vi skal diskutere Football Manager i lange baner. Der har i løbet af dette år ikke været én eneste sublim FM tråd, hvor alle har kommet med lange skønne svar som folk kan bruge til noget. Alle tråde er blevet ødelagt med indlæg, der kun består af to linjer, hvor den ene er en bemærkning om noget sjovt.

Det er fint at FmFreaks har højt til loftet. Det synes jeg også der skal være. Men mange folk på siden, bruger den ikke til Football Manager, de bruger den til at snakke om alt andet. Det kan jeg ikke forstå.

Men hvad vil jeg med dette? Jeg vil bare sige at jeg synes vi alle skal stramme op! Lad os starte et par gode Football Manager-debatter. Lad os hygge os med nogen gode debatter omkring de fede ting i Football Manager. Lad os afslutte FM08 på en ordentlig måde og få gang i FmFreaks igen – kom nu!

De eneste emner der har og kunne blive skrevet i gennem hele året er tråde som søger spiller, spillererfaring og hvem skal jeg være, men de har ikke ret meget debat. Kun indlæg der fylder én linje, ingen har grunde til at man skal købe spilleren – det er bar navnet. Lad os stramme op og få en meget bedre side med spændende debatter.

Det ville være bedst for alle på hele siden! Folk forlader skuden, fordi FmFreaks er kommet på et sidespor - det er ikke crewet som skal gøre noget, det er dig.

Spænd hjelmen og kom i gang!

Vinokourov
Manager

Sv: Kom med FM-debatterne!
« Svar #1: 30 Aug 2008, 21:50 »

Kunne det have noget at gøre med, at spillet snart er ved at være gammelt, og folk ser frem til et nyt? Wink

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2: 30 Aug 2008, 21:54 »

Så synes jeg meget passende du kunne starte en debatskabende tråd, istedet for at beklage dig Smiley

Niko
Gæst

« Svar #3: 30 Aug 2008, 21:56 »

Kunne det have noget at gøre med, at spillet snart er ved at være gammelt, og folk ser frem til et nyt? Wink

Ja, den undskyldning var jeg sikker på vil komme, men har der nogensiden i løbet af år 2008 været en FM-debat som man han huske fuldstændig? Nej vel. Alle de spændende debatter har ikke fundet sted til siden i år, desværre.

Jeg og andre hungrer efter et par gode Football Manager-relaterede debatter, men de kommer kun hvis folk sætter sig for kun at ville snakke FM.

Niko
Gæst

« Svar #4: 30 Aug 2008, 21:57 »

Så synes jeg meget passende du kunne starte en debatskabende tråd, istedet for at beklage dig Smiley

Den vil jo alligevel ikke blive brugt i ret lang tid. :-P

Dette er et opråb, ikke brok!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5: 30 Aug 2008, 21:57 »

Den vil jo alligevel ikke blive brugt i ret lang tid. :-P

Hvis du laver en kickass tråd, så sker det nok ikke Rullende Øjne

JKJ
Gæst

« Svar #6: 30 Aug 2008, 22:00 »

Til dels enig med Cesc, vi er kommet langt langt væk fra FM osv, der har været 117 andre emner som åbenbart er vigtigere end FM lige pt...

Men er også enig med LAge her... FM08 er efterhånden så gennemspillet på kryds og tværs plus det kun er et spørgsmål om tid inden de sidste søm bliver banket i kisten... Så derfor kan det nok være svært at få en god, lang og seriøs diskution ud af det...

Ideen er helt sikkert god, men jeg tror bare du, Cesc, lige smider den op på det forkerte tidspunkt  Peace

Gosser
Manager

« Svar #7: 30 Aug 2008, 22:03 »

Nu er det begrænset, hvor meget der lige er at debattere, om et emne som Football Manager. På et tidspunkt når man til et sted, hvor man bare har været det hele igennem, og det mere eller mindre kun er de nye og uerfarne spillere, som ønsker hjælp og vil debattere spillet.

Personligt vil jeg også meget hellere debattere fodboldemner, samt diverse tråde i baren. Jeg ved godt siden hedder "FmFreaks", men FM er jo ikke det eneste vi har til fælles. De fleste brugere er drenge, mere eller mindre på samme alder, og dette gør at mange af os, har samme interesser, som vi ønsker at snakke om. Det giver sig selv, at der vil blive debatteret meget andet end FM.

Uden ikke-FM relaterede emner, så ville FmFreaks.dk være et meget sløvt forum.

Niko
Gæst

« Svar #8: 30 Aug 2008, 22:06 »

Ja, men gør det noget?
Ville FmFreaks ikke være et bedre forum for folk der opretter sig på siden, for at snakke om et spil. Aktiviteten på et forum betyder intet - det er niveauet på siden. Niveauet er ikke ret højt herinde mere, undskyld, men det er den ikke. I mine øjne ville det være bedre hvis 75 % af indlæggene blev fjernet, men at de nye indlæg ville være 75 % af højere kvalitet.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #9: 30 Aug 2008, 22:07 »

Aktiviteten på et forum betyder intet - det er niveauet på siden.

Der er da ingen der gidder være på et forum med 30 aktive brugere, som skrive mega gode indlæg.. der skal ske noget på siden, hvis folk vil finde sig til rette på den.

Smiley

Gosser
Manager

« Svar #10: 30 Aug 2008, 22:11 »

Ja, men gør det noget?
Ville FmFreaks ikke være et bedre forum for folk der opretter sig på siden, for at snakke om et spil. Aktiviteten på et forum betyder intet - det er niveauet på siden. Niveauet er ikke ret højt herinde mere, undskyld, men det er den ikke. I mine øjne ville det være bedre hvis 75 % af indlæggene blev fjernet, men at de nye indlæg ville være 75 % af højere kvalitet.

Hvem gider debattere FM konstant? Ja, jeg ved det er en FM-side, men som sagt er det begrænset, hvor meget der er at debattere.

Jeg er glad for at der snakkes om meget andet, end ligepræcis FM her på siden.

Men jeg kan ikke rigtig se problemet. Sådan er det på alle fora jo - jeg har i hvert fald ikke set andet. Et forum har et hovedemne, men der debatteres altså mindst ligeså meget andet, end lige dette.

Niko
Gæst

« Svar #11: 30 Aug 2008, 22:13 »

FMGround er et strålende eksempel på det. FMG er og vil altid blive omtalt positivt pga. deres høje niveau og lave aktivitet. Det er noget for mig, en bruger som vil diskutere Football Manager - ikke hvad jeg spiser.

Uden fornærme dig, kan man vidst også roligt slå fast at du mest er på FmFreaks, for at diskutere andet end FM. Det har jeg intet problem med, sådan er siden, men det afspejler sig lidt i din mening synes jeg.

N17
Manager

« Svar #12: 30 Aug 2008, 22:15 »

Jeg er helt på linje med Gosser. Det er meget begrænset hvad vi kan debattere. Ja du kan debattere taktikker, men hvem gider debattere det i længere tid, for det er alligevel forskelligt fra spil til spil hvordan det kommer til at gå. Du kan debattere træningsprogrammer, men det virker ikke lige godt for alle. Du kan debattere spillere, men det bliver ikke til megen debat. Du kan skrive om dit spil, men det får ikke mange kommentare.

Generelt set er det begrænset hvad du kan debattere, da der altså ikke er så meget nyt fra version til version, og de nye features snakkes hurtigt igennem, og hvad er der så tilbage at debattere.

Men jeg synes, at det er tyndt, at komme med et opråb, hvis man så ikke selv går videre med det! Derudover er du, Cesc, selv en af dem, der bruger mere tid på emnerne i baren og børnehaven end på FM-debatter. Du kommer med flere gode indspark til FM-debatten end mig - ingen tvivl om det - men er det nok, når du på den måde vil have folk til at komme med mere.

Ja, men FMGround er efterhånden nogle år siden, og der sker mindre i hvert spil nu end tidligere.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Gosser
Manager

« Svar #13: 30 Aug 2008, 22:18 »

Tja, man kan vel sige at det også er crewets mening. Hvis man ønskede at der udelukkende skulle debatteres FM, så havde man ikke lavet kategorier såsom 'Baren'.

Men som sagt er jeg glad, for den måde det er på nu. Siden ville være en helt andet - og for mig (samt en masse andre), fuldkommen uinteressant - hvis temaerne var FM, FM og FM.

Jeg er glad for crewets prioritering af dette Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #14: 30 Aug 2008, 22:22 »

Jeg er faktisk ret uenig med dig ( cesc) Peace

Jeg kan ikke se hvorfor det er et problem at der ikke bliver debatterer fm, herinde... Selvfølgelig er det en fm site osv osv osv, men hvis der findes emner som trods alt er mere interessante, hvor der også er en tråd som omhandler dette, vil jeg da langt hellere diskuterer der, end fm...

I øvrigt gider jeg ikke diskuterer fm, ligesom jeg ikke gider lave blogs, skins og andet... Det eneste jeg gider med fm er at spille det... Jeg ser ikke fm som et spil der skal diskuteres, men ser det mere som et spil hvor erfaringer udveksles, og ellers bare spilles på livet løs uden dikkedare...

Hvordan skulle en rigtig hed debat om fm se ud.. Det har jeg svært ved at se... Det var i hvert fald ikke derfor jeg oprettede min bruger, og det er det stadig ikke i dag...

For mig er fm et spil der skal spilles, uden alt det udenomspjat, så grunden til at jeg er her, er pga alle de grinern, og fede tråde som er i baren, fodbold kategorien, og børnehaven...

Det er ved gud ikke for at diskuterer fm... Jeg har nok i mit eget spil!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010