home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1172 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Cigaret køb 18 år
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Cigaret køb 18 år  (Læst 20933 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller

Cigaret køb 18 år
« : 29 Aug 2008, 21:35 »

Jeg læste på tekst-tv at fra på mandag skal man være 18 år for at købe smøger og diverse tobak.

Nu er jeg ikke selv ryger og er selv over 18 år.

Jeg synes det er en fornuftigt lov.

Hvad synes i andre ?

Vi skal alle være her.

Yoggidk
Gæst

Sv: Cigaret køb 18 år
« Svar #1: 29 Aug 2008, 21:38 »

Jeg syntes som dig, at det er en helt iorden lov.

For det første er det IKKE sejt at ryge, som nogen tror, og for det andet gør det unge afhængige og syge...

verdenskrig
Manager

« Svar #2: 29 Aug 2008, 21:42 »

genialt!!!

For jo flere år der går uden rygning, des sværer bliver det at blive afhængig af det Thumbs Up... Kan slet ikke klare synet af en flok 12 årige knægte der står og spiller smarte med en kræftpind i kæften...

Det er i min bog, manglende dannelse hjemmefra!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Vinokourov
Manager

« Svar #3: 29 Aug 2008, 21:42 »

Jeg bliver først glad, når det bliver ulovligt at ryge. Men bestemt er dette et skridt i den rigtige retning.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

søgaard
Gæst

« Svar #4: 29 Aug 2008, 21:43 »

Endnu et tiltag til, at gøre rygning ulovligt. Selv har jeg ikke noget imod dette, men kender mange rygere, som synes reglerne omkring rygning er ved at tage overhånd. Det man håber ved denne lov er vel, at de (regeringen) kan få unge til at vente med at ryge. Jeg er dog sikker på folk under 18 så finder andre måder at få cigaretter på, eller noget andet røgelse, som er værre, men pludselig meget nemmere at få fat på end en cigaret. Jeg kan både se positive og negative sider ved denne lov. Hvis man kan undgå at unge begynder at ryge i en ung alder, så er chancen for de bliver afhængelige mindre, og det sparer systemet for mange penge. Men, som sagt finder de unge sikkert bare andre alternative til enten at få cigaretter på andre måder eller noget andet at ryge.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #5: 29 Aug 2008, 21:43 »

Synes det er en rigtig god lov! Det hjælper nok også de unge til ikke at begynde, at ryge - da det er sværere at få fat i cigaretterne.

Står selv i en kiosk, og synes der er en del under 18, som køber smøger.. Nu skal jeg være rigtig irriterende, og bede om ID HVER gang! Djævel

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #6: 29 Aug 2008, 21:44 »

Super tiltag Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #7: 29 Aug 2008, 21:44 »

Jeg bliver først glad, når det bliver ulovligt at ryge. Men bestemt er dette et skridt i den rigtige retning.

Jeg kan simpelthen ikke være mere enig med dig...

Rygning er imo en skamplet på vores samfund!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager

« Svar #8: 29 Aug 2008, 21:46 »

Fandme det bedste der er sket længe..
Jeg hader cigaretter, unge skoleelever som står og spiller smart med en smøg i hånden og det ser heller ikke for pænt ud hvis en flot tøs står med en smøg i hånden..

Wink

Arsenal Football Club

-LFC-
Manager

« Svar #9: 29 Aug 2008, 21:50 »

Ak ja, men hvad fanden hjælper det ved indvandrerkioskerne . Jeg kan, hvis jeg vil gå hen og købe smøger i enhver indvandrerkiosk der er på hele Christianshavn selvom det sidste jeg ligner er en 16/18-årig. Så det er en helt perfekt lov, men alligevel er den også ubrugelig.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #10: 29 Aug 2008, 21:52 »

Passer mig vel egentlig også fint. Er kun festryger --> køber ikke selv mine egne smøger + jeg er 18, så er egentlig ligeglad, haha.

Chakana
Manager

« Svar #11: 29 Aug 2008, 21:52 »

Ak ja, men hvad fanden hjælper det ved indvandrerkioskerne . Jeg kan, hvis jeg vil gå hen og købe smøger i enhver indvandrerkiosk der er på hele Christianshavn selvom det sidste jeg ligner er en 16/18-årig. Så det er en helt perfekt lov, men alligevel er den også ubrugelig.
Jeg går en havenisse til knæhaserne, men jeg kan sagtens købe smøger i indvandrerkioskerne .
De skal bare sælge, og nej jeg er ikke racist. Wink

Arsenal Football Club

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #12: 29 Aug 2008, 21:53 »

Jeg går en havenisse til knæhaserne, men jeg kan sagtens købe smøger i indvandrerkioskerne .
De skal bare sælge, og nej jeg er ikke racist. Wink

Du er ikke i nærheden af racisme, så hvorfor undskylde?  Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #13: 29 Aug 2008, 21:53 »

Lover du det?  Smiley

Jeg lover i hvert fald at spørge, når jeg står bag kassen på Shell (husk, at det er Shell, LAge!)

Syntes det er fint. Rører dog ikke mig specielt meget, da jeg ikke selv ryger, men kender en del (under 18), der ryger, og hvis dette evt. kan presse dem til at stoppe, er det jo dejligt. Dog tror(/ved) jeg, at de bare får dem andre steder fra. :-(

motZ
Gæst

« Svar #14: 29 Aug 2008, 21:54 »

Super lov, og det er i den rigtige retning mod at det bliver ulovligt at ryge.
Hader at se de unge som spiller smart ved at stå med en cigaret.
Nu kommer Kim Larsen sikkert med en eller anden latterlig grund for at det ikke er en god idé.

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010