home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 640 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Only one Ruud Gullit
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Only one Ruud Gullit  (Læst 4341 gange)
Møller
Gæst
 
Only one Ruud Gullit
« : 26 Aug 2008, 14:58 »


RUUD GULLIT
KLUBHOLD; S.S. LAZIO
ALDER; 43 år
NATIONALITET; HOLLANDSK

Le Aquile er klubben, som jeg har udnævnt til mit nye savegame. S.S. Lazio er klubben, som også kaldes The Eagles. Jeg har valgt Lazio fordi, det er en klub, som er på vej tilbage til den italienske og europæiske topfodbold. Blandt profilerne som jeg allerede nu råder over, er Tommaso Rocchi, Christian Ledesma og Goran
Pandev. Spillere jeg forventer, vil blive nogle af de bærende kræfter i den kommende sæson. En sæson jeg forventer, bliver god og med stor fremgang resultat og spilmæssigt. Transferbudgettet er ikke så god som hos vores ærkerivaler fra AS Roma, men stadig regner jeg med en enkel forstærkning eller to.

Jeg kommer fra amerikansk fodbold hvor jeg aldrig rigtig faldt til. LA Galaxy var en god oplevelse for mig, men efter nogle måneder i jobbet holdte jeg ikke ud længere. David Beckham & co. var forstående for min opsigelse, men jeg har stadig et godt venskab med netop David Beckham - han kunne meget vel blive en spiller, jeg vil kigge mod som ny spiller hos os, en mulig ny kaptajn er der også potientiale til hos den engelske landsholdsspiller.

Første opgave i Lazio er at finde formation, startopstilling og eventuelle nye indkøb. Så går det løs i træningskampene, hvor bestyrelsen i år har aftalt kampe mod FC Omniworld, ADO Den Haag, Roda JC, Galatasaray, Messina og Verona. Aldeles interessante kampe vi går i møde der.

Desværre skal vi ikke ud i europa denne sæson, men det kan også være en fordel, for så kan vi koncentrere os endnu mere om Serie A TIM og Coppa Italia TIM, to turneringer jeg forventer mig meget af - Coppa Italia allerede i denne sæson og Serie A TIM har jeg og bestyrelsen et mål om indenfor tre år at kæmpe med om guldet.
« Seneste Redigering: 26 Aug 2008, 16:49 af Møller » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Back on track with Ruud Gullit
« Svar #1: 26 Aug 2008, 14:59 »


S.S. LAZIO
OVERSIGT OVER; TRANSFER, TRUP & KARRIERE


S.S. Lazio TRUPPEN
Sidst opdateret d. 15 juli 2007

GK JUAN PABLO CARRIZO
GK FERNANDO MUSLERA
--------
FH LORENZO DE SILVESTRI
FH LIONEL SCALONI
FH STEPHAN LICHTSTEINER
--------
FV STEFAN RADU
FV ALEKSANDAR KOLAROV
--------
FC EMÍLSON CRIBARI
FC FELIPE HENTET I UDINESE
FC GUGLIELMO STENDARDO
FC DAVID ROZEHNAL
--------
MC CHRISTIAN LEDESMA
MC OUSMANE DABO
MC ZLATAN BAJRAMOVIC HENTET PÅ FRI TRANSFER
MC MASSIMO MUTARELLI
--------
OMH MAURO ZÁRATE LEJET I AL-SADD
OMH PASQUALE FOGGIA
--------
OMV CHRISTIAN JOSÈ MANFREDINI
OMV SIMONE DEL NERO
--------
OMC STEFANO MAURI
OMC MATUZALÉM LEJET I ZARAGOZA
OMC RAFAEL VAN DER VAART HENTET I HSV
--------
AC RONALDO PÅ PRØVE
AC COLLINS JOHN HENTET PÅ FRI TRANSFER
AC STEPHEN AYODELE MAKINWA
AC TOMMASO ROCCHI




S.S. Lazio TRANSFERS
Sidst opdateret d. 15 juli 2007

10.07.07 COLLINS JOHN fra fri transfer
11.07.07 ZLATAN BAJRAMOVIC fra fri transfer
15.07.07 FELIPE DA SILVA fra Udinese  60.000.000DKK
05.08.07 GORAN PANDEV til Newcastle  205.000.000DKK + 25% videresalg
25.08.07 RONALDO PÅ PRØVE I 4 UGER
31.08.07 RAFAEL VAN DER VAART fra HSV  125.000.000DKK



Ruud Gullit KARRIERE

01.07.07 - ? S.S. LAZIO
« Seneste Redigering: 27 Aug 2008, 15:49 af Møller » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Back on track with Ruud Gullit
« Svar #2: 26 Aug 2008, 16:47 »


GORAN RYKKER TIL PREMIER LEAGUE
SALGSPRIS; 205.000.000DKK

Det er i dag en småtrist dag for os i S.S. Lazio, det har nemlig været sidste dag i klubbens lyseblå farver for et af klubbens største talenter gennem tiden Goran Pandev. Makedonskfødte Pandev forlader Italien efter hele 6 år i støvlelandet. Han kom til Inter i 2001, en periode der strakte sig over 3 år, før turen gik til den mindre kendte klubber Spezia og Ancona på lejekontrakter. Efter de to år i de to førnævnte klubber drog Goran Pandev så til S.S. Lazio, et samarbejde der har varet tre år. Tre år som Goran beskriver som følger:

- Jeg er virkelig glad for, at jeg tilbage i 2004 tog til Lazio. Første sæson i klubben var meget svær, og desværre nettede jeg kun 3 gange i 26 kampe, anden sæson blev en del bedre, her blev det til 11 træffere i 35 kampe, det samme var tilfældet i min tredje og sidste sæson - i fjor hvor jeg ligeledes nettede 11 gange denne gang dog i 36 kampe. Tilbudet fra engelsk fodbold og Newcastle var bare så svært at afslå, jeg føler virkelig jeg har svigtet mine nu tidligere fans ved et så hurtigt exit. Men det sker nogle gange, og de skal vide, at jeg har den dybeste respekt for fans, stab og Rom i det hele taget.

Goran Pandev fik selv afsløret hans nye arbejdsgiver i denne kommentar, Newcastle kom med et fantastisk bud til bestyrelsen. Også Liverpool og Inter var inde i kampen om hans underskrift, men de var ikke villige til at betale, hvad vi forlangte. Derfor er Newcastle den heldige arvtager af Goran Pandev, et 24-årig talent som jeg gerne så i min trup senere hen. Det skal i øvrigt nævnes, at vi udover de 205 millioner kroner får 25% af et eventuelt videresalg.

Hvem den nye angriber bliver, er endnu ikke fastlagt. Vi har enkelte emner i kikkerten bl.a. navne som Ronaldo og Andrey Arshavin. Men intet er endnu afgjort, og vi er langt fra langt nok i forhandlingerne med nogle angribere, til at kunne offentliggøre noget som helst.
« Seneste Redigering: 26 Aug 2008, 16:53 af Møller » Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Only one Ruud Gullit
« Svar #3: 26 Aug 2008, 16:55 »

Du fik solgt pandev alt for billigt Skuffet
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: Only one Ruud Gullit
« Svar #4: 26 Aug 2008, 17:11 »

Ser helst sådanne kommentar udebliver, istedet er jeg mere interesseret i, hvad du synes om min blog.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Only one Ruud Gullit
« Svar #5: 26 Aug 2008, 19:43 »

Bloggen er startet godt. Håber den kan holde mere end en sæson
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Only one Ruud Gullit
« Svar #6: 26 Aug 2008, 22:04 »

Håber jeg også, tak Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Only one Ruud Gullit
« Svar #7: 26 Aug 2008, 22:36 »

Det ser fornuftigt ud Thumbs Up

Ham Colling John, kan jeg udbede mig et SS af ham ved lejlighed Huh
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Only one Ruud Gullit
« Svar #8: 27 Aug 2008, 15:33 »


RONALDO PÅ PRØVE - VDV PÅ KONTRAKT
PENGE BRUGT PÅ INDKØB IALT; 185.000.000DKK

Det kom måske som en lille overraskelse for mange, da vi tidligere på måneden valgte at sælge klubbens største talent Goran Pandev. Men der er flere ting i dette salg, som gjorde, at vi var nødsaget til at sælge ham. 1; Goran ville gerne videre, 2; Vi var i pengenød, 3; Vi havde en aldeles god kontakt med en eventuel erstatning og 4; Vi
vidste, at Goran på et tidspunkt ville væk, også selvom vi ikke slog til denne gang.

Den spiller vi ser som den perfekte erstatning for Goran, når han nu skulle forlade os, er Ronaldo Luiz Nazário de Lim, en mand som alle og en hver kender fra hans år i PSV, Barcelona, Inter, Real Madrid og senest italienske AC Milan. Ronaldo som vi bedre kender ham under, istedet for de mange efternavne, har været på fri transfer siden juli måned, derfor har vi siden juli måned også haft en god snak og dialog kørende med Ronaldo, med det i baghovedet at vi nok var nødsaget til at sige farvel til Goran Pandev.

Hvorfor vi så ikke har sikret os Ronaldo på kontrakt, er der en både humoristisk og lidt irriterende forklaring på. Ronaldo pådrog sig nemlig en skade i hans knæskal, som han har døjet med i en længere periode. Det har gjort vi endnu ikke tør skrive under med ham, før han er helt fit for fight igen. Vi har tværtimod aftalt en 4 uger prøveperiode, hvor Ronaldo kan få lov at se klubben, eventuelt genoptræne lidt, pleje sit knæ og meget mere. Dog ulønnet hvilket han også selv er indforstået med.

Den næste som jeg stolt kan præsentere i den lyseblå trøje, er storspilleren Rafael Van der Vaart. Den hollandske
landsholdsspiller med erfaring fra bl.a. Ajax og HSV er hentet til på en kontrakt udløbende i sommeren 2011. VDV er hentet til for at styrke vores i mine øjne åbne midtbane, med indkøbet af netop Rafael kan vi foreftertiden stille med Ledesma og Van der Vaart, en central midtbane der både er stærk defensivt men i Vaart også utrolig skarp offensivt.

Rafael van der Vaart er mit hidtil dyreste indkøb til Lazio. 125 millioner danske kroner måtte jeg slippe for hans underskrift, dog er det også en underskrift, som jeg forventer, allerede bliver en kæmpe gevinst for os i den kommende sæson. Rafael fortalte selv følgende om hans skifte:

- Lazio er en spændende klub, jeg har i HSV lært meget, og er blevet en mere moden fodboldspiller, end jeg var, da jeg spillede for Ajax. Dengang var jeg ingen profil men et talent, i HSV blev jeg betegnet som holdets største profil. I Lazio vil jeg sige, at jeg er tilbage på det stadie, der kaldes en god og solig spiller med fremtiden for sig. Jeg ved Ruud er en fantastisk træner, han har imponeret mig i løbet af de seneste uger, hvor jeg har været og følge holdet i deres træningskampe, træningspas og meget mere. Nu har jeg taget beslutningen og skrevet under på en fire årig kontrakt. Hvilket jeg håber glæder jer tilskuere, og jeg vil gøre alt for at tilfredsstille netop jeres behov.

Gullit, Van der Vaart og alle de andre Lazio spillere møder søndag Lecce i årets første Serie A kamp.

Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Only one Ruud Gullit
« Svar #9: 27 Aug 2008, 15:38 »

Rigtig flot grafik - fin læsning! Dejligt at høre om Lazio, der virkelig er ejer af et spændende hold :-)
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Only one Ruud Gullit
« Svar #10: 27 Aug 2008, 15:40 »

Tak Cesc Smiley
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Only one Ruud Gullit
« Svar #11: 27 Aug 2008, 15:43 »

Sejt med Ronaldo på prøve!

Glæder mig til at se, hvem du ellers køber - meget fornemt so far
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Only one Ruud Gullit
« Svar #12: 27 Aug 2008, 15:45 »

Igen tak for kommentaren Smiley
Dejligt i læser med.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Only one Ruud Gullit
« Svar #13: 27 Aug 2008, 15:47 »

God læsning - Flot opsætning og grafik. Laver du selv billederne? Smiley
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: Only one Ruud Gullit
« Svar #14: 27 Aug 2008, 15:51 »

Tak Alek9000 og ja jeg laver selv grafikken her i bloggen Wink
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010