Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23457
0 Brugere, 682 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
kwf96636@inohm...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
Hævn i Sevilla
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
18
19
[
20
]
21
22
...
27
Forfatter
Emne: Hævn i Sevilla (Læst 191627 gange)
Suckins
Førsteholdsspiller
Sv: Hævn i Barcelona
«
Svar #285:
15 Okt 2008, 09:17 »
Opdagede bloggen via Awards'ne og fik læst lidt. Virkelig en fed historie denne blog har fået med en masse klubber og det hele er velskrevet.
Håber du tager til Juventus eller Fiorentina. En afslutning i en lille dansk klub kunne også være fedt.
former zoesuckins
Metsu1
Manager
«
Svar #286:
15 Okt 2008, 09:24 »
Citat af: Krellz 15 Okt 2008, 09:08
Vælg Genoa så
!
Eller Bologna, det kunne være fedt.
Hafiz
Førsteholdsspiller
«
Svar #287:
15 Okt 2008, 09:28 »
Citat af: Metsu1 15 Okt 2008, 09:24
Eller Bologna, det kunne være fedt.
Citat af: Krellz 15 Okt 2008, 09:08
Vælg Genoa så
!
Så nu skal vi altså ned i de små italienske, klubber
Citat af: Espayol 15 Okt 2008, 09:17
Opdagede bloggen via Awards'ne og fik læst lidt. Virkelig en fed historie denne blog har fået med en masse klubber og det hele er velskrevet.
Håber du tager til Juventus eller Fiorentina. En afslutning i en lille dansk klub kunne også være fedt.
Mange tak for kommentaren, er altid glad for nye læsere
Hafiz
Førsteholdsspiller
«
Svar #288:
15 Okt 2008, 10:10 »
TITELKAMP #2: VM FOR KLUBHOLD
&
TITELKAMP #3: COPA DEL REY
1. februar 2016
TITELKAMP #1:
EUROPÆISK SUPER CUP |
V
|
TITELKAMP #2:
VM FOR KLUBHOLD |
?
|
TITELKAMP #3:
COPA DEL REY |
?
|
TITELKAMP #4:
CHAMPIONS LEAGUE |
?
|
TITELKAMP #5:
LA LIGA | ? |
TO TITELKAMPE SOM FAVORIT
I gennem et par måneder har vi spillet os frem til afgørelserne i henholdsvis VM for klubhold, som vi kvalificerede os til via Champions League-triumfen, og så Copa Del Rey, som vi noget skuffende ikke vandt sidste år. Omkring juletid afgjorde vi selv sagerne i førstnævnte turnering.
Vi tog til Yokohama iført vores flotte tøj på de 11 stærkeste spillere, der var tilgængelige. Semifinalen imod Los Angeles understregede at disse 11 i den grad har et niveau over resten af verdens klubber. Los Angeles, med en ung amerikaner ved navn Chris Glazer som sin største stjerne, var ude på dybt vand i hele kampen imod os.
Det blev virkelig udstillet, da Bojan efter blot tre minutter bragede os foran. Vores største superstjerne må dog være Messi, der ikke var helt tilfreds med blot at være assist på et mål, så måske derfor valgte han at afdrible alt og alle og score kampens andet mål til 2-0. Da Bojan først på straffe og siden hen med hovedet lukkede kampen før pausen, lugtede det gevaldigt af afklapsning.
Jeg valgte dog at skrue ned for tempoet og spare et par folk til finalen og derfor udeblev den totale ydmygelse.
YDMYGELSE I FINALEN
Den ydmygelse leverede vi heldigvis i finalen. Japanske Saitama var modstanderen, men at vi samtidig byttede duoen Agüero/Bojan ud for Bendtner/Torres, gjorde ikke deres vinderchancer større.
For med en sulten Torres i topform fra starten så de små japanere noget rundtossede ud. Fem minutter var der spillet, før han åbnede målfesten. Angrebsmakker Bendtner legede med efter et langskud midt i halvlegen, men det var som om at deres indbyrdes kamp var mere interessant.
Efter en solotur stod det nemlig 2-1 i Torres' favør og 3-0 på måltavlen og der var blot gået 26 minutter. Da han godt et kvarter senere satte hovedet på et indlæg, satte han samtidig en streg under sin farlighed. Messi havde fodret angriberne igennem hele halvlegen, men med et sideskift fra Ronaldo fik han selv lov til at score. Med et par træk ind i banen øgede han føringen, der holdt til pausen, lydende 5-0.
Der blev efter pausen skruet lidt ned for farten, men ti minutter før tid sparkede Bendtner sit andet mål ind og transformerede fodbold om til tennis. Ronaldo ødelagde dog den leg, da han sendte et frispark i mål tre minutter før tid.
Men ingen skal kalde os uforskammede. Vi var venlige overfor værterne, der fik lov til at slutte turneringen af med et mål og dermed sætte deres præg på 1-7 nederlaget. En fantastisk sejr oven på et hårdt efterår.
MARERIDTET I VALENCIA
Lad mig gøre det klart meget hurtigt. Vi vandt ikke Copa Del Rey. På trods af fine præstationer i de indledende runder mod Vecindario, Deportivo og Sevilla, der alle tre blev slået uden problemer, ventede Valencia i semifinalen.
I første kamp lignede det da også en walk-over, da vi let slog dem med 2-0 på mål af Bendtner og Messi.
Derfor skulle de score hele tre gange i returen for at spille sig videre, men det var åbenbart intet problem.
Det blev min nok underligste kamp til dato som manager. For efter blot fem minutter kunne vi ryste i bukserne. Edu bragte hjemmeholdet foran, men det varede blot fire minutter, førend vi lignede et hold, der var finaleklar. Bojan havde nemlig i det fire minutter lange tidsrum scoret hele to gange og bragt os foran. At Edu efter et kvarter udlignede kunne dog ikke få os ud af fatningen.
Desværre valgte Sulejmani at bringe os i problemer med en sindssyg tackling, der gjorde os en mand færre i en hel time. Og da vi havde været det i fem minutter, havde Edu scoret sit tredje og fjerde mål, og vi var dermed presset i den grad. Heldigvis scorede Javi Martinez på et frispark kort før pausen og jeg regnede egentlig kampen for lukket igen.
Alligevel blev vi sendt ud af turneringen. Det er stadig mig en gåde, hvordan det kunne lade sig gøre. Efter 86 og 89 minutter scorede hjemmeholdet på forsvarskiks, og vandt dermed en sindssyg 6-3-sejr. Et nederlag jeg sent vil glemme.
Hafiz
Førsteholdsspiller
«
Svar #289:
15 Okt 2008, 11:10 »
Jeg regner desuden med at have en update mere i ærmet i dag så I ikke skal kede jer for meget på siden idag
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
«
Svar #290:
15 Okt 2008, 11:45 »
Har lige læst samtlige 20 sider.. Hold da op 8) .. Det' sgu godt lavet .. Forstår ikk hvordan du kan holde motivationen til et spil efter et jobskifte
.. Kan jeg aldrig :s
Med venlig hilsen
C^Ronaldo.
In the scene since approx. 2000.
motZ
Gæst
«
Svar #291:
15 Okt 2008, 11:53 »
Er det Bendtner på det billede i sidste nye update?
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
«
Svar #292:
15 Okt 2008, 13:06 »
Jep:)
Med venlig hilsen
C^Ronaldo.
Hafiz
Førsteholdsspiller
«
Svar #293:
15 Okt 2008, 13:34 »
Citat af: C^Ronaldo 15 Okt 2008, 11:45
Har lige læst samtlige 20 sider.. Hold da op 8) .. Det' sgu godt lavet .. Forstår ikk hvordan du kan holde motivationen til et spil efter et jobskifte
.. Kan jeg aldrig :s
Mange tak
Tja, jeg har også ofte haft problemer med det. Også i dette game. Derfor har jeg været nødsaget til at overveje grundigt, inden jeg skiftede klub. Og ikke bare skifte klub fordi græsset er grønnere på den anden side. Man skal virkelig gide det.
MotZ: Præcis som kloge C^Ronaldo siger
Igen, tak for interessen omkring bloggen. Det holder den levende.
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
«
Svar #294:
15 Okt 2008, 14:27 »
Citat af: Hafiz 15 Okt 2008, 13:34
Mange tak
Tja, jeg har også ofte haft problemer med det. Også i dette game. Derfor har jeg været nødsaget til at overveje grundigt, inden jeg skiftede klub. Og ikke bare skifte klub fordi græsset er grønnere på den anden side. Man skal virkelig gide det.
MotZ: Præcis som kloge C^Ronaldo siger
Igen, tak for interessen omkring bloggen. Det holder den levende.
Okay! Så har du overvejet det godt synes jeg
.. Den her blog er til topkarakter! vi snakker her en 5 stjernersskala:
Opbygning:
(5/5)
Jeg synes det er flot du har fået din blog til at falde ind i sidens generelle design med de blå farver!
Historie:
*
(4/5)
Du kom til United for sent - C. Ronaldo var væk
Taktik:
(5/5)
Fremragende - er der nogen klub hvor du er faldet igennem? Der var din første sæson i Man Utd, ellers har det jo gået fremad hele tiden!
Sprog:
(4,5/5 ~ 5/5)
4,5 = 5 stjerner
.. Der er lidt slåfejl, men de kan ikke trække en hel karakter ned - FLOT!
"Blikfang":
(5/5)
I din første update skriver du ikke at du har valgt klub - det fangede helt vildt, man ville vide mere, mere og mere! Og samme måde har du gjort ved de klubskifter, som ikke var sikre - det var fremragende. Grafikken var også et enormt blikfang, meeeen .. That's next
Grafik:
(5/5)
Som sagt - flot lavet, metallic-effekter på FCK-grafikken, det fangede! Fremragende!
.. alt i alt en frem-, frem-, FREMRAGENDE blog
.. Jeg kunne kun finde dine få slåfejl og at du kom til United for sent som svagheder ved din blog (I'm a real devil, grrr
). Ta' det som en cadeau!
.. Keep Up The Good Work!
Og så lige til dit quote:
Kloge og kloge
.. Det er vel bare højreklikke på billedet og se det hedder noget ala "bendtnernu" .. eller sådan noget
«
Seneste Redigering: 15 Okt 2008, 14:39 af C^Ronaldo
»
Med venlig hilsen
C^Ronaldo.
Hafiz
Førsteholdsspiller
«
Svar #295:
15 Okt 2008, 14:32 »
I mine øjne er det også kløgtigt gjort.
Den næste update vil omhandle Champions League i denne sæson, hvor jeg som bekendt var forsvarende mester.
Hafiz
Førsteholdsspiller
«
Svar #296:
15 Okt 2008, 14:51 »
Citat af: C^Ronaldo 15 Okt 2008, 14:27
Okay! Så har du overvejet det godt synes jeg
.. Den her blog er til topkarakter! vi snakker her en 5 stjernersskala:
Opbygning:
(5/5)
Jeg synes det er flot du har fået din blog til at falde ind i sidens generelle design med de blå farver!
Historie:
*
(4/5)
Du kom til United for sent - C. Ronaldo var væk
Taktik:
(5/5)
Fremragende - er der nogen klub hvor du er faldet igennem? Der var din første sæson i Man Utd, ellers har det jo gået fremad hele tiden!
Sprog:
(4,5/5 ~ 5/5)
4,5 = 5 stjerner
.. Der er lidt slåfejl, men de kan ikke trække en hel karakter ned - FLOT!
"Blikfang":
(5/5)
I din første update skriver du ikke at du har valgt klub - det fangede helt vildt, man ville vide mere, mere og mere! Og samme måde har du gjort ved de klubskifter, som ikke var sikre - det var fremragende. Grafikken var også et enormt blikfang, meeeen .. That's next
Grafik:
(5/5)
Som sagt - flot lavet, metallic-effekter på FCK-grafikken, det fangede! Fremragende!
.. alt i alt en frem-, frem-, FREMRAGENDE blog
.. Jeg kunne kun finde dine få slåfejl og at du kom til United for sent som svagheder ved din blog (I'm a real devil, grrr
). Ta' det som en cadeau!
.. Keep Up The Good Work!
Og så lige til dit quote:
Kloge og kloge
.. Det er vel bare højreklikke på billedet og se det hedder noget ala "bendtnernu" .. eller sådan noget
Nej hvor sejt med en bedømmelse! Mange tak for alle roserne.
Opbygning: Det er jeg glad for, du kan li' for jeg mener, at det er ret væsentligt. Jeg forsøger at holde det enkelt.
Historie: Heh, for sent til United ja. Men jeg fik jo Ronaldo til Barca, hvor han også passer godt ind!
Taktik:
Det var kun det første halve år i United, hvor jeg fejlede helt. Så gik jeg over til 4-4-2, som jeg faktisk har holdt siden. Resultaterne har været der, men det har også været overkommelige klubber.
Sprog: Takker, jeg skal se, om jeg kan gøre noget ved slåfejlene, må for at være ærlig, tror jeg ikke det bliver bedre. Det hører med på det her niveau
Blikfang:
Dvs. teasers fungerer. Det er godt at vide mht. næste gang. Tak endnu engang.
Grafik:
Har altid været min svage side. Laver det jeg laver i paint, men det fra fck som du fremhæver har KaAn lavet. Han er en fremragende grafiker.
Men jeg er meget beæret over en analyse.
Det varmer og jeg tager tingene til mig til de kommende updates.
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
«
Svar #297:
15 Okt 2008, 14:57 »
Citat af: Hafiz 15 Okt 2008, 14:51
Nej hvor sejt med en bedømmelse! Mange tak for alle roserne.
Opbygning: Det er jeg glad for, du kan li' for jeg mener, at det er ret væsentligt. Jeg forsøger at holde det enkelt.
Historie: Heh, for sent til United ja. Men jeg fik jo Ronaldo til Barca, hvor han også passer godt ind!
Taktik:
Det var kun det første halve år i United, hvor jeg fejlede helt. Så gik jeg over til 4-4-2, som jeg faktisk har holdt siden. Resultaterne har været der, men det har også været overkommelige klubber.
Sprog: Takker, jeg skal se, om jeg kan gøre noget ved slåfejlene, må for at være ærlig, tror jeg ikke det bliver bedre. Det hører med på det her niveau
Blikfang:
Dvs. teasers fungerer. Det er godt at vide mht. næste gang. Tak endnu engang.
Grafik:
Har altid været min svage side. Laver det jeg laver i paint, men det fra fck som du fremhæver har KaAn lavet. Han er en fremragende grafiker.
Men jeg er meget beæret over en analyse.
Det varmer og jeg tager tingene til mig til de kommende updates.
Hvad angår slåfejl er jeg fuldstændig enig
.. Det er ikke på et professionelt niveau herinde hvorfor det ikke kan kræves, at det er 100% forkert .. Men du ville ikke kunne bruge analysen til noget hvis jeg gav dig 5/5, når der er de slåfejl, der nu engang er
..
Med venlig hilsen
C^Ronaldo.
Hafiz
Førsteholdsspiller
«
Svar #298:
15 Okt 2008, 15:02 »
Det er også rigtigt. Men jeg håber også, at bloggen vil opleve en anden dimension, nemlig en lidt dårligere klub og se, hvordan hævnen tager sig ud der.
Hafiz
Førsteholdsspiller
«
Svar #299:
15 Okt 2008, 15:40 »
TITELKAMP #4: CHAMPIONS LEAGUE
1. juni 2016
TITELKAMP #1:
EUROPÆISK SUPER CUP |
V
|
TITELKAMP #2:
VM FOR KLUBHOLD |
V
|
TITELKAMP #3:
COPA DEL REY |
%
|
TITELKAMP #4:
CHAMPIONS LEAGUE |
?
|
TITELKAMP #5:
LA LIGA | ? |
FORSVARENDE MESTRE I NEM PULJE
Bookmakerne udråbte os og vores evige rivaler fra Madrid som favoritter til titlen i år. Måske havde de glemt et kort øjeblik, hvem der var klart stærkest i foregående sæson, men lad det nu ligge. Vi var selvfølgelig i første seedningslag og fik en overkommelig pulje: Sporting, Marseille og AEK Athen. Dvs. tre hold der mere eller mindre er lige stærke, hvilket også kom til udtryk i resultaterne.
Marseilles fans skabte stemning
Vi lagde hårdt fra land med syv point i tre kampe, hvor pointtabet faldt i Lissabon med 1-1-kampen. Vi slog dog både Marseille og AEK ret let med henholdsvis 2-0 og 5-2. Jeg må sige, at vi brugte mange af disse kampe til at få de næste spillere i køen i gang, så Champions League-modstanderne mødte reserver lydende Bendtner, Torres, Sulejmani, Iniesta og Behrami.
Anden halvdel af gruppespillet bød også på to sejre og en enkelt uafgjort, som igen var på udebane. Den sidste kamp i Marseille blev til 2-2, mens vi let slog AEK og Sporting i de omvendte opgør. Dermed var grundstenen lagt for endnu et fremragende, europæisk eventyr og med en førsteplads i gruppen, håbede vi på en overkommelig modstander i 1/8-delsfinalen. Men vi fik den værst tænkelige. Stærke Chelsea blev trukket op af hatten.
RETURKAMP = ÅRETS KAMP
Første kamp i England blev lige så svær, som vi havde frygtet. Oscar Trejo gav dem en pauseføring på et straffesparksmål og derefter var det op ad bakke. Vi pressede på, men passede samtidig på ikke at åbne for meget op bagude, for et 1-måls nederlag burde være til at hente. Det blev til 1-0, selvom jeg gerne havde set et udebanemål.
Ramos scorede i returen
Heldigvis råder Barcelona over verdens stærkeste offensiv, hvilket Chelsea fik at føle i returkampen. Fabelagtigt spil destruerede al blåt håb i den kamp og med Bojan og Fazio som dobbelte målscorere fik vi spillet årets kamp og vundet med 4-0 og gik videre til kvarten, hvor noget svagere Sporting ventede.
Et hold jeg nu har mødt seks gange på to år i Champions League. I første kamp havde de dog luret os af og slap med skrækken og led kun et 1-0-nederlag på Camp Nou. Alligevel havde vi stor selvtillid forud mod returopgøret, men måske for meget.
RYSTELSEN I LISSABON
For efter en halv times spil var vi noget overraskende bagud med 2-0 og lignede et hold, der var på vej ud af turneringen efter at være blevet spillet baglæns ud af banen.
Heldigvis viste Ronaldo sine kundskaber på banen ved at sende et frispark op i krogen kort før pausen og gav os teten. Da Agüero og Bojan gjorde ham kunsten efter i anden halvleg, afgjorde de kampen og lige lidt hjalp det, at de fik 3-3 med sig.
En semifinale ventede for os og jeg troede virkelig på, at vi skulle vinde turneringen for andet år i træk. Dog trak vi Real Madrid, der var virkelig godt kørende. Det viste de os også i første opgør på Bernabeu, hvor vi fik en regulær fodboldlektion. 3-0 tabte vi efter en dårlig første time, men havde fortjent en bedre skæbne.
Dermed var al spænding fjernet fra returen, men jeg satsede dog alt fra kampens start - til ingen verdens nytte. Vi blottede os bagude og tabte 1-2 og dermed samlet 1-5. Meget skuffende af spillerne, for jeg havde virkelig ikke kalkuleret med at ryge ud og slet ikke med at tabe til rivalerne.
Sider:
1
...
18
19
[
20
]
21
22
...
27
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »