home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1169 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Hævn i Sevilla
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Hævn i Sevilla  (Læst 191850 gange)
Hafiz
Førsteholdsspiller

Sv: Hævn i Manchester
« Svar #180: 25 Sep 2008, 15:12 »

Det er jeg glad for, at du synes!

Skiftet er meget interessant, og det kan da være, det bringer flere læsere til Smiley

Hafiz
Førsteholdsspiller

Sv: Hævn
« Svar #181: 26 Sep 2008, 10:14 »

ingen mirakler af albrectsen
    nyheder - 01.06.12.

Den første tid i Manchester har ikke budt på den succes, der ellers har fulgt træner Nikolaj Albrectsen i hans hidtidige karriere. Han overtog et hold i krise og kørte holdet uforandret til sommerpause, dog uden at komme i problemer placeringsmæssigt i ligaen.
Kampe:
0-2 vs. Cardiff - U
2-2 vs. Crystal Palace - H
0-5 vs. Man City - U
2-2 vs. Everton - H
1-0 vs. Tottenham - H
0-0 vs. Preston - U
0-0 vs. West Brom - U
1-1 vs. Preston - U
4-3 vs. Portsmouth - U
0-2 vs. Chelsea - H
2-1 vs. Reading - U
3-1 vs. Birmingham - H

I Manchesters gamle og så stolte klub har der ikke været nogen revolution at spore den seneste tid. Det var ellers håbet med ansættelsen af Nikolaj Albrectsen, men sådan har det ikke været.
For første gang i sin trænertid må danskeren føle sig presset af en mulig fyring for efter de første 12 kampe er United kørt videre i samme spor. Alligevel maner bestyrelsen til besindighed overfor pressen og fortæller, at Albrectsen skal have tid til at bygge holdet op og i de sidste kampe blot har skullet holde klubben fast der, hvor de var.
Det startede også, som det sluttede med Coppell: Skidt. Med de fire første kampe uden sejr kom de første tre point i hus med den snævre 1-0-sejr. Dog blev opmærksomheden drejet væk fra denne sejr og over på det smertefulde 5-0-nederlag til ærkerivalerne Manchester City.

"En kamp der vil men aldrig kan glemmes," lød beskrivelsen fra fansene i dagene efter slagtningen på udebane. Albrectsen var på vegne af spillerne ude og i pressen og undskylde den miserable indsats, der blev lagt for dagen. Også et senere 2-0-nederlag hjemme mod Chelsea har sat sindene i kog hos fansene, der bestemt ikke er tilfredse med danskerens første tid i klubben.

Og trods sporadiske sejre er det gode spil og stabilitet - der ellers har kendetegnet trænerens stil - udeblevet og Manchester United endte på en sølle 11. plads. En placering, der skal forbedres i den kommende sæson og helst så det giver adgang til europæisk fodbold, hvis man skal tro trænerens ord. Alligevel er den officielle udmelding, at man tager det roligt og på de her tre år bare skal slutte med at ligge i toppen af ligaen igen.

En top, der i år blev ført til slut af Manchester City, der flot tog mesterskabet blot tre point foran Chelsea. Ligaoverraskelsen West Ham var det eneste tophold, der ikke kunne holde dampen og trillede ned på en sjetteplads.
Dermed står der en ny sæson for døren og for Albrectsens vedkommende er den allerede skudt igang. Træneren har hentet den første spiller og denne er en, han i sin tid hentede til FCK. Rafael Forster kommer ved starten på juli måned på en 5-årig kontrakt og har kostet Manchester United 16 mio. kr.

Metsu1
Manager

« Svar #182: 26 Sep 2008, 10:47 »

Jeg læser i hvert fald, men det har jeg nu gjort hele tiden  Thumbs Up

Som altid er det kanon arbejde fra din side, Hafiz og jeg håber inderligt, at du kan få vendt skuden, så der igen er dømt drømmefodbold og sejre på stribe i i Drømmenes Teater.

Forfærdeligt nederlag til City, heldigt at du ikke røg ud igen efter en sådan afklapsning  Wink  Peace

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #183: 26 Sep 2008, 11:27 »

Jeg læser i hvert fald, men det har jeg nu gjort hele tiden  Thumbs Up

Som altid er det kanon arbejde fra din side, Hafiz og jeg håber inderligt, at du kan få vendt skuden, så der igen er dømt drømmefodbold og sejre på stribe i i Drømmenes Teater.

Forfærdeligt nederlag til City, heldigt at du ikke røg ud igen efter en sådan afklapsning  Wink  Peace

Det er jeg glad for, du gør Smiley

Tak tak, ja jeg håber sgu også, det bliver vendt. Det er ret meget sværere, end hvad jeg havde regnet med.

Jeg var tæt på at ryge , det kan jeg da sige Smiley

Hafiz
Førsteholdsspiller

Sv: Hævn
« Svar #184: 26 Sep 2008, 12:37 »

transferupdate
    nyheder - 01.09.12.

Som lovet er der foretaget store ændringer hos Manchester United. En del spillere er sendt på porten og afskibet, mens hele otte spillere er hentet ind. De er alle udvalgt af klubbens nye manager og derfor ligner det opbygningen af et helt nyt mandskab.

Ud af klubben er gået fem spillere, der alle er fundet alt for lette til Albrectsens projekt. Det drejer sig om spillere, der har befundet sig i yderkanten af truppen efter den nye træner er kommet til og ikke overraskende har han altså valgt at give spillerne mulighed for mere fodbold et andet sted. Forsvarsspillerne, Vidal, Wes Brown og O'Shea har forladt klubben som en slagen trio, hvor førstnævntes farvel er mest overraskende.

Vidal var ellers blandt de mest benyttede i forhændværende sæson, men tyske Wolfsburg var altså fremme med et for godt tilbud. Derudover forlod englænderne Sidwell og Welbeck også klubben, hvor de efter egne udsagn var blevet frosset ude af den nye træner. Det giver følgende salg:

SPILLERE UD
  • John O'SHEA - Klub: Burnley - Pris: 0 kr.
  • Wes BROWN - Klub: Southampton - Pris: 9 mio. kr.
  • Arturo VIDAL - Klub: Wolfsburg - Pris: 190 mio. kr.
  • Steve SIDWELL - Klub: Sunderland - Pris: 75 mio. kr.
  • Danny WELBECK - Klub: Cardiff - Pris: 110 mio. kr.

Sydamerikansk blod til djævlene
Efter de fem salg er det nu tid til at se på de spillere, Manchester United har hentet til klubben. For at starte bagfra, så finder vi det dyreste køb på målmandsposten. Igor Akinfeev skifter CSKA ud med Manchester United og skal være en del af stammen på det nye hold. Over 350 mio. kr. er brugt på russeren, og selvom større og mere internationalt kendte målmænd var tilgængelige, faldt valget på den unge russer.

Lidt længere fremme kom Rafael Forster til fra FCK tidligt på sommeren, som den eneste forsvarstilføjelse. Midtbanen er derimod forstærket noget mere. Napoli-duoen Di Maria og Ilsinho skifter begge til England for godt 250 mio. kr. totalt set. Men her stopper den sydamerikanske tilstrømning ikke: Lulinha er et alment kendt talent, der skal husere på højrekanten eller den offensive midtbane, hvor han i Schalke 04 også havde stor succes.

Fra Tyskland kommer også en gammel Albrectsen-spiller også. Han hentede ham selv til Europa og nu henter han ham så til en af verdens største klubber: Dentinho skifter Wolfsburg ud med Manchester for næsten 150 mio. kr. For at det ikke skal være nok får United også tilgang af yderligere to offensive spillere.

Den alsidige Ryan Babel tager turen fra Tottenham til United og gør - endnu engang - et opsigtsvækkende skifte i engelsk fodbold.
Den sidste spillere der er ankommet til Old Trafford er Albrectsens gamle bomber Cavenaghi. Mål på samlebånd har han præsteret i FCK og nu venter en stor udfordring for ham i United, hvor fansene allerede har udråbt argentineren som deres nye yndling. Den totale oversigt tager sig således ud:

SPILLERE IND
  • Igor AKINFEEV - Klub: CSKA - Pris: 370 mio. kr.
  • Rafael FORSTER - Klub: FC København - Pris: 15 mio. kr.
  • ILSINHO - Klub: Napoli - Pris: 117 mio. kr.
  • Angel DI MARIA - Klub: Napoli - Pris: 137 mio. kr.
  • LULINHA - Klub: Schalke 04 - Pris: 130 mio. kr.
  • DENTINHO - Klub: Wolfsburg - Pris: 145 mio. kr.
  • Ryan BABEL - Klub: Tottenham - Pris: 115 mio. kr.
  • Fernando CAVENAGHI - Klub: FC København - Pris: 67 mio. kr.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #185: 26 Sep 2008, 12:51 »

Trist du solgte Vidal. Han er en klasse spiller - og jeg havde sgu ikke sluppet ham for 190 millioner!

Derudover synes jeg, det er pinligt, at du ingen engelske/britiske spillere koeber. Det er personligt en ting, jeg selv gaar meget op i - men jeg kan selvfoelgelig ikke tvinge dig til det samme Wink

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #186: 26 Sep 2008, 13:01 »

Trist du solgte Vidal. Han er en klasse spiller - og jeg havde sgu ikke sluppet ham for 190 millioner!

Derudover synes jeg, det er pinligt, at du ingen engelske/britiske spillere koeber. Det er personligt en ting, jeg selv gaar meget op i - men jeg kan selvfoelgelig ikke tvinge dig til det samme Wink

Jamen han gjorde det dårligt. Normalt er jeg også meget glad for ham, men da jeg pressede prisen op, så accepterede bestyrelsen.

Jeg kan ingen få.

Simpelthen umuligt pga. de dårlige resultater kombineret med tårnhøje priser. Tro mig, når det er muligt, så kommer der britiske spillere til.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #187: 27 Sep 2008, 22:14 »

Sæson 2012/2013
- En mellemsæson kan det vel kaldes

Ja, det er, hvad det kan blive til. Skuffende må kan jeg godt påstå, det synes at være. Med den trup skruet sammen og skruet op til noget stort, så har vi skuffet og det har jeg kun mig selv at takke for. Nu er der kun en enkelt sæson tilbage til at bevise, at jeg stadig godt kan.

Premier League
Vi startede ellers ganske fint i den nu forhenværende sæson med en udesejr på 2-0 over Aston Villa, men 38 kampe senere har rusen forladt os igen, og jeg vi står tilbage med en sølle niendeplads.
Ikke særligt overbevisende for et hold som Manchester United. I Premier League skal man kunne klare sig bedre, men det kunne vi bestemt ikke.
På trods af en okay start og en sjetteplads efter 10 kampe, kunne vi slet ikke holde dampen. Rent faktisk kom den sjetteplads endda på baggrund af en stime af fire sejre i træk, hvor Everton, Burnley, Crystal Palace og Stoke alle blev besejret.

Det var det tætteste vi kom på fordums styrke i denne sæson, der dog har givet os en stor  sejr. 6-0 lød de tennis-associerende cifre på over ringe Coventry, der noget overraskende reddede sig i ligaen, hvor nedrykkerne blev Crystal Palace, Southampton og Burnley. I toppen kunne City ikke følge op på den flotte titel i fjor, for Liverpool var i denne sæson stærkest og med sine 80 point og to mere end Chelsea, fik de endelig en ligatriumf.

Noter om PL:
  • Fernando Torres blev med 29 mål topscorer
  • 11 assists var nok til at Kuzmanovic fra Man City fik æren af at have lavet flest målgivende afleveringer
  • Tottenhams Yakubu scorede som den eneste hele fire mål i en kamp
  • Chelsea scorede trods deres andenplads flere mål end noget andet hold med deres 77 kasser
  • Burnley led en kedelig rekord med hele 101 mål lukkede ind
  • Den 17 .april var der tilskuerrekord, da 92.186 så Man Utd imod Liverpool

Cups
Lidt mere succes kom der dog til os i de to cupturneringer i år. Carling Cuppen var den første, vi trådte ind i og lagde ud imod Norwich på udebane. Her skulle vi grueligt meget igennem, inden vi kunne komme videre i turneringen. Med to mål kom vores nye angriber Cavenaghi dog godt igang, men 4-4-resultatet gjorde ham ikke til matchvinder trods sin fine præstation.
I straffesparkskonkur rencen klarede vi heldigvis skærene og trak West Brom i den efterfølgende runde, der let blev slået. Vi gentog kunststykket med straffesparksafgøre lsen imod Man City og efter 1-1 i ordinære kamp fik vi altså kæmpet os videre.
Alt så da også perfekt ud, da vi i semifinalen - efter at have slået Aston Villa med 3-2 - vandt med 2-0 hjemme imod Chelsea, men de skulle alligevel vise sig for stærke. Med en 5-0-snitter røg vi desværre ud efter en meget skidt indsats.
I FA Cuppen tog vi dog revance, da de i 5. rundes omkamp blev smadret med 5-1 og vi på den måde spillede os videre med enorm selvtillid. Sjette runde gav en let kamp hjemme imod Sunderland, hvor vi lynhurtigt kom foran med 3-0. Sløseri gjorde dog kampen spændende igen, men deres to mål forblev trøstescoringer.

Og med 1-0-sejren over Newcastle i semifinalen ventede Arsenal i kampen om et muligt trofæ.
45 sekunder skulle der også kun gå, før vi for alvor kunne drømme om en pokal, da Wayne Rooney headede en føring ind. Desværre holdt den ikke i lang tid, da Theo Walcott nettede to gange inden for et kvarter og bragte Arsenal på sejrskurs.

Meget så ud til, at det ville blive resultatet, men Cavenaghi ville det anderledes i overtiden. Med et drømmehug skød indskifteren håbet tilbage.
Vi kom i forlænget men her gik det helt galt. de Guzman sparkede en føring ind på et tyndt, tyndt dømt straffespark og da vi satsede alt til sidst, lukkede danske Bendtner kampen.

Noter om cups:
  • Vi spillede hele fire kampe imod Chelsea med en samlet målscorer på 8-7
  • Kun én gang formåede vi at holde nullet i en kamp, nemlig i FA Cup semifinalen
  • I begge turneringer blev vi ekspederet ud af de senere vindere, henholdsvis Chelsea og Arsenal

Spillere
For at starte med det vigtigste, nemlig nyindkøbene, så blev det i den grad til blandet succes. Igor Akinfeev blev hurtigt fast mand og slog en svag Foster af. Akinfeev lukkede en del mål ind, men man må sige, at han totalt set stod en godkendt sæson. Unge Forster fik en del kampe i forsvaret, hvor han i lang tid var tredjevalg efter en god periode.

På midtbanen skuffede Ilsinho og Lulinha. Især sidstnævnte spillede få kampe og rygtes nu væk. Ilsinho spillede mange kampe dels på højre back og dels centralt på midten, men har bebudet, han er ude efter en ny klub, fordi han ikke kan falde til i landet.

Bedre gik det for Di Maria og Dentinho, der på den offensive midtbane fik mange kampe. Di Maria spillede bedst, mens Dentinho blev kastet mere rundt på forskellige pladser.

Ryan Babel og Fernando Cavenaghi var de indkøb, der havde størst succes. Babel fik en fast plads på holdet og lavede mange afgørende ting i trængte perioder for United, mens Cavenaghi mest er blevet brugt som joker. Det er en af mine yndlinge, og han spillede som ventet. Med et mål i debuten, var tingene sat på plads. Med otte kampe fra start og 16 som indhopper, må han være godt tilfreds med de 13 mål, han fik lavet.

Det var dog ikke nok til at slå holdets topscorer Rooney, der sendte hele 24 mål ind. I januar handlede jeg min første englænder ind, da Henry Lansbury kom til fra Tottenham for godt 172 mio. kr. Han fik et fint halvår og var en vigtig brik i mit skifte til 4-4-2, hvor han spillede højre kant med fin succes.

Bestyrelsen solgte to spillere for mig, da både Guardado og Arujo skiftede klubber. Næsten 400 mio. skrabede bestyrelsen samlet ind, men det er i mine øjne alt for lidt og det har gjort forholdet til bestyrelsen lidt køligere. Specielt set i lyset af, at jeg netop havde solgt Mavuba for 150 mio. kr. og Nani for godt 200.
Dermed skal der igen hentes ind i den kommende sæson, hvor jeg fra starten af vil være presset. Bestyrelsen er ikke helt tilfredse, men omvendt er jeg heller ikke det. Det er jo svært, når de sælger holdet.

Transfers
  • Henry LANSBURY - Klub: Tottenham - Pris: 172 mio. kr.
  • NANI - Klub: Lyon - Pris: 180 mio. kr.
  • Rio MAVUBA - Klub: Bayern - Pris: 150 mio. kr.
  • Andres GUARDADO - Klub: Bayern - Pris: 250 mio. kr.
  • Patricio ARUJO - Klub: Portsmouth - Pris: 132 mio. kr.

« Seneste Redigering: 27 Sep 2008, 22:19 af Hafiz » Logged

Guldbrand
Gæst

« Svar #188: 28 Sep 2008, 13:28 »

Super update, med et helt fantastisk flot layout. Simpelt, og meget stilrent !

Syntes egentlig også det er meget fedt at du skriver over så lang en periode. Normalt kan det godt gå hen og blive lidt kikset, men jeg syntes du formår at gøre det rigtig flot og stadig holde det spændende. Glæder mig til at se mere til din blog, og håber naturligvis at der snart kommer endnu en update fra din side  Thumbs Up

Jeg kunne måske godt tænke mig at du lavede dine indkøb om til Screenshots, så vi læsere bedre kan vurdere dine indkøb. Men det er  selvfølgelig op til dig om du mener du har lyst og overskud til at gøre det   Wink

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #189: 28 Sep 2008, 16:59 »

Super update, med et helt fantastisk flot layout. Simpelt, og meget stilrent !

Syntes egentlig også det er meget fedt at du skriver over så lang en periode. Normalt kan det godt gå hen og blive lidt kikset, men jeg syntes du formår at gøre det rigtig flot og stadig holde det spændende. Glæder mig til at se mere til din blog, og håber naturligvis at der snart kommer endnu en update fra din side  Thumbs Up

Jeg kunne måske godt tænke mig at du lavede dine indkøb om til Screenshots, så vi læsere bedre kan vurdere dine indkøb. Men det er  selvfølgelig op til dig om du mener du har lyst og overskud til at gøre det   Wink

Mange tak for den fornemme ros!

Der kommer helt sikkert mere af den samme skuffe, men ændrer lidt igen for at se, hvad jeg bedst kan li' og for at skabe lidt variation.

Der kommer update i morgen Smiley

SS af indkøb kommer fremover så vidt muligt!

Igen, mange tak

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #190: 28 Sep 2008, 17:39 »

Det viser bare at United ikk kan uden Ronaldo Cool

Ej, sys det var flot skrevet, og dejligt med det bare mere decideret facs, istedet for at høre om hver eneste kamp Peace

Go for it!

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #191: 28 Sep 2008, 18:20 »

Ham ku jeg godt bruge pt. Smiley

Mange tak, jeg fortsætter!

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #192: 28 Sep 2008, 19:00 »

super blog håber du bliver ved i lang tid. Hvor lang er din kontrakt med United og kan jeg få et screen af startopstilling.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #193: 28 Sep 2008, 20:46 »

Tak for kommentaren.

Jeg har 2 år tilbage af min kontrakt.

Der kommer et SS i morgen, så kig forbi igen der Smiley

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #194: 29 Sep 2008, 15:00 »

Her er det:
Opstilling FA Cup finale
Normalt set går Ilsinho ud og Daniel Alves kommer ind.

Som i kan se, spiller jeg nu 4-4-2.

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010