home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1104 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Hævn i Sevilla
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Hævn i Sevilla  (Læst 191727 gange)
Baliian
Landsholdsspiller

Sv: Hævn i Manchester
« Svar #210: 01 Okt 2008, 13:09 »

Det ser fremragende i ligaen, også kunne det være ekstra fedt med en uefa cup titel Opstemt

Hafiz
Førsteholdsspiller

Sv: Hævn i Manchester
« Svar #211: 01 Okt 2008, 14:38 »

Det ser nemlig rigtig godt ud! Jeg tror først, afslutningen på ligaen kommer i morgen.

UEFA Cuppen går jeg hårdnakket efter. Der er ingen fantastiske klubber med tilbage.

Hafiz
Førsteholdsspiller

Sv: Hævn
« Svar #212: 02 Okt 2008, 11:18 »

United mestre i sikker stil
    nyheder - forår 2014

En fantastisk sæson er forbi i England. Manchester United vandt mesterskabet efter en ørkenvandring i mange år. Desværre for djævlene fik de ikke flere titler, men det ærgrer ikke mig som træner.

En enorm præstation bliver det blandt andet beskrevet som i flere engelske medier. Det var det da også. Vi vandt mesterskabet med hele 13 point ned til Liverpool og det på trods af at vi tabte de to sidste kampe i ligaen, sådan at vi nåede op på tre nederlag i løbet af sæsonen.

91 point var udbyttet altså, men den enorme fokus på ligasejren har kostet os i pokalturneringerne. I FA-Cuppen måtte vi sande, at bysbørnene fra City endnu engang havde held til at drille os. I semifinalen tog de os nemlig på sengen og scorede ikke færre end tre gange inden for det første kvarter. En start, der reelt afgjorde kampen og skønt vi kom på 2-4, lykkedes det ikke at hive The Double-chancen hjem.

Drama i UEFA'en

I UEFA Cuppen spillede vi fortsat fremragende fodbold, selvom vi brugte mange kræfter i de nationale kampe. I 2. knockoutrunde ventede Aston Villa, hvor vi lagde fra land med en lille 2-1-sejr, der ikke skulle vise sig at gøre sig gældende særligt længe. For vi kom hurtigt bagud på udebane og den stilling holdt desværre til pausen og da vi efter blot tre minutter af kampen fik Vidic udvist, stod vi alle med ryggen imod muren.

Tevez satte jeg frem som enlig angriber, Fletcher ned i forsvaret og Rooney på midtbanen, hvilket burde give panderynker. Ikke desto mindre gav det i stedet pote, da Tevez på fem minutter satte en fremragende prik over i'et på sin egen sæson med to scoringer, der punkterede kampen. Cavenaghi blev sat ind og strålede med endnu et mål som indhopper, og at Aston Villa fik reduceret til sidst gjorde ingenting.

Færre problemer fik vi i kvartfinalen imod Fiorentina, da vi ude startede med en 3-2-sejr. Arbejdet blev sikkert færdiggjort i returen, da vi vandt med 3-0. Lyon slog os i første semifinalekamp, da de kom blæsende ud og scorede to mål. Heldigvis fik Samba headet et vigtigt udebanemål ind, hvilket gav forhåbninger om et godt resultat.

Uheldigvis gjorde Lyon det samme som i første opgør og scorede to hurtige mål. Dermed var fire mål nødvendigt og det så noget nær umuligt ud. Alligevel kom Tevez os til undsætning, da han efter en times spil havde scoret et ægte hattrick. En stor chance for en finaleplads var altså kommet til syne, men Diabys tåbelige udvisning kostede og det blev til en 3-2 sejr, der intet betød.

Sådan sluttede min sæson 2013/14 og jeg har allerede fået hævnet mig godt og grundigt i Manchester. Hvad der videre sker, må I vente med at se.

Guldbrand
Gæst

« Svar #213: 02 Okt 2008, 14:35 »

tillyke med mesterskabet, og dejligt med endnu end update.. desværre blev det dog jo kun til en enkelt titel i år, men mon ikke du tager hævn i næste sæson og tager endnu flere titler der   Wink

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #214: 02 Okt 2008, 14:52 »

Brud mellem Albrectsen og United
    nyheder - 01.06.2014

Politiken kan fortælle, at den danske succestræner overraskende stopper med øjeblikkelig virkning i sin nuværende klub, Manchester United. Begge parter er af få ord omkring hændelsesforløbet.

Efter den overraskende titel i Premier League er træner Albrectsen kommet på alles læber i både England og i hele Europa.
Manchester Uniteds tilbagetog til europæisk topfodbold er endt lykkeligt blot 2½ år efter danskerens tiltrædelse til klubben, hvilket har givet træneren stor respekt i fodboldverdenen.
Vidic og co. skal have ny træner

Men nu offentliggøres en "fredelig skilsmisse", som det blev beskrevet på et pressemøde.
Parterne skilles pr. dags dato, hvilket efterlader mange ubesvarede spørgsmål. De måbende journalister der var mødt op til pressemødet fik dog ikke svar på alle deres opklarende spørgsmål.
"Vi ønsker ikke at uddybe årsagen til kontraktophævelsen, men takker Nikolaj for alt hvad han har gjort for klubben og nu ser vi fremad, samtidig med, at vi ønsker ham al mulig held og lykke fremover," var det længste svar, man kunne få ud af chairman David Gill.

Usikkerhed om Albrectsens fremtid
Netop ordene "held og lykke fremover" spekuleres der nu meget i. En analyse peger på, at Albrectsen har ønsket at komme væk fra klubben og derfor allerede har en ny aftale på plads, mens andre medier ikke tror på den historie og i stedet peger på et dårligt forhold til bestyrelsen som Albrectsens årsag til at forlade mesterklubben.

Alle er dog enige om, at Albrectsen ikke kommer til at være klubløs i lang tid, for flere klubber står uden manager.
Hans gamle favoritklub og hans første arbejdsgiver, FC København, har igennem længere tid ikke haft nogen manager tilknyttet, men på klubbens hjemmeside er der indkaldt til et pressemøde i morgen, hvor den nye manager vil blive præsenteret.
Men om det er Albrectsen, der vender hjem, er stærkt tvivlsomt, da han er et stort navn i Europa, hvor klubber som Arsenal, Lyon og Bayern alle står uden en manager. Hele forløbet følger vi tæt på her på Politiken og bringer alt nyt om det opsigtsvækkende brud og de kommende klubforhandlinger.

Guldbrand
Gæst

« Svar #215: 02 Okt 2008, 14:58 »

Uhh..  spændende.. Håber dog ikke på et comeback til FC København..   Ubeslutsom  hehe

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #216: 02 Okt 2008, 15:01 »

tillyke med mesterskabet, og dejligt med endnu end update.. desværre blev det dog jo kun til en enkelt titel i år, men mon ikke du tager hævn i næste sæson og tager endnu flere titler der   Wink

Mange tak, det lunede med en titel Smiley

Uhh.. spændende.. Håber dog ikke på et comeback til FC København.. Ubeslutsom hehe

Ja ikke?

Det bliver spændende at se, hvem den næste arbejdsgiver bliver.

hehe, ikke fck, nå nå!

Kan fortælle at de har ikke færre end 15 non-eu spillere i truppen

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #217: 02 Okt 2008, 15:32 »

FC København har fundet deres nye manager
    nyheder - 02.06.2014

På dagens pressemøde kunne FC Københavns bestyrelsesformand i dag præsentere klubbens nye manager. Det er en dansker, der er en gammel kending af dansk fodbold.

Erik Rasmussen bliver nye træner i FC København pr. 1. juli. Det står klart efter pressemødet hos de danske mestre, der dermed ikke fik fingrene i den ombejlede træner Nikolaj Albrectsen. Erik Rasmussen var en stolt mand, men journalisterne fokuserede alligevel mere på manden, der ikke blev ansat.

Flemming Østergaard ville ikke tale for meget om emnet, men manede dog alle rygter til jorden ved at fortælle, at der ikke var kommet en egentlig ansøgning til jobbet som manager fra Albrectsens side og økonomisk set var Østergaard og co. kommet frem til den bedste løsning.

Dermed røg topkandidaten til Albrectsens nye klub. I England, som danskeren har forladt, har en klub dog fortalt om deres planer. Derby County offentliggjorde, at de havde modtaget en jobansøgning fra den forhændværende Manchester United. De meddelte det, da de præsenterede deres nye manager, hvilket skabte stor debat, da pressen ikke kunne forstå, at Derby havde sagt nej til danskeren.
Chairmanden i Derby begrundede afvisningen med, at man ønskede en britisk træner. Dermed fortsætter mysteriet om Albrectsens nye arbejdsgiver, men fire topklubber står uden træner, mens VM ruller. Det drejer sig om Arsenal, Lyon, Schalke samt Fiorentina.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #218: 02 Okt 2008, 15:33 »

Puha, godt det ikke blev FCK igen.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #219: 02 Okt 2008, 16:07 »

Hehe så blev du og Guldbrand glade Smiley

Tak for interessen!

Jeg ved ikke, hvornår fremtiden offentliggøres, så I må indtil nu bare kigge forbi i ny og næ og se om der sker noget.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #220: 02 Okt 2008, 16:18 »

Hehe så blev du og Guldbrand glade Smiley

Tak for interessen!

Jeg ved ikke, hvornår fremtiden offentliggøres, så I må indtil nu bare kigge forbi i ny og næ og se om der sker noget.

Hafiz din lille...

Altså, du snød mig totalt med den overskrift, og jeg troede med det samme at du var havnet i FCK  Opstemt  ticked off

Men jeg håber du kommer til en anden topklub. Dog ikke Lyon, da jeg tror det ville være for nemt. Mere Juventus, Arsenal osv  Smiley

KIU

19-18!

Metsu1
Manager

« Svar #221: 02 Okt 2008, 16:26 »

Enig med de andre, godt det ikke blev FCK  Peace

Jeg kunne godt tænke mig at se dig enten i Schalke eller i en liga, hvor du ikke har været endnu.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #222: 02 Okt 2008, 17:20 »

Drømmejobbet en realitet
    nyheder - 01.07.2014

Efter en måneds overvejelser, forhandlinger, udmeldinger mv., er jeg endelig havnet et sted. Og hvilket ét. Jeg skal de næste tre år arbejde for min favoritklub, Barca!

Endelig er der kommet ro i tilværelsen. Et nyt job og en ny start. Jeg skal de næste tre år til Spanien og være træner for FC Barcelona. Et drømmejob for en inkarneret Barca-fan som jeg altid har været. Men desværre er Barcelona ikke, hvad det har været. Ganske vist skaffede Mancini dem et mesterskab i maj måned, men det var også det eneste positive at sige om Barcelonas seneste årrække.

For siden 2006 har de kun vundet én enkelt gang og det var i sommer, mens man kun har vundet pokalturneringen to gange de sidste 10 år. At man heller ikke har haft stor succes i Champions League og således ikke er kommet langt siden 2006-sejren, giver et helhedsbillede af en klub, der ikke er helt på toppen.

Alt skal vindes
Bojan er holdets topscorer

Derfor kommer jeg nu ind i billedet i klubben, der har afgivet Mancini til Italien, hvor han nu skal være landstræner. Jeg havde ellers så småt vænnet mig til tanken om et fjumreår, men så var tilbuddet der altså.
Med det samme lagde bestyrelsen kortene på bordet og fortalte mig, at man arbejdede frem imod at genvinde titlen på to år.
Alligevel har jeg meddelt, at jeg ikke frivilligt forlader klubben, før alle titler er vundet her. For noget skal der til, og jeg tror også, at denne udmelding har gavnet min tillid, for jeg vil virkelig noget her.
I første omgang skal La Liga-titlen forsvares, ligesom vi satser alt på at komme til tops i Champions League.
Derudover vil jeg ikke nedprioritere pokalturneringen, men det er klart, at flere af reservespillerne skal have chancen.
Mit store håb er, at jeg på en sæson kan vinde La Liga, Champions League, Pokalturneringen, den spanske Super Cup, den europæiske Super Cup og Klub VM. Alt dette kræver dog ordentligt arbejde med truppen, der i den grad kræver en kærlig hånd.

Truppen skal skæres ned
Netop truppen er meget interessant. Interessant pga. flere ting. Dels fordi det er en mesterskabsklub, der indeholder stor individuel kvalitet. De 27 mand jeg har fået i førsteholdstruppen er alle konkurrencedygtige, men måske af den grund, har truppen sin svaghed. Den er simpelthen for stor. Jeg vil cutte ned på antallet og få solgt spillere, der ikke passer ind i mit koncept. Som udgangspunkt vil jeg gerne spille 4-4-2, og have to spillere til hver plads, eventuelt med en femte angriber tilknyttet.
Derfor vil der i den kommende tid ske mange justeringer af den, og følgende valg har jeg allerede taget mig:

Spillere jeg definitivt vil af med:

Henrique
Har ikke kvalitet nok til at blande sig blandt de bedste i truppen. Udlejning en mulighed.

Steven Taylor

Jeg vælger kun at satse på 4-5 midterforsvarer og derfor sættes han til salg.

Mads Laudrup

Rart med et dansk islæt, men han har slet ikke niveauet til topfodbold i Spanien.

Xavi

Den gamle stjerne er røget på B-holdet allerede og i sit sidste år forsøger jeg at sælge ham.

Messi er Barcas dyreste mand

Følgende spillere ryger måske ud:

Ezequiel Garay
Han er blandt de dyreste kontraktmæssigt og er ikke engang i top tre over centrale forsvarsspillere.

Luka Modric

Med fem offensive kanter og kun fire pladser overvejer jeg at sælge kroaten, der ikke er blandt de bedste.

Ricardo Quaresma

Han er blevet 30 og alderen taler imod. Omvendt har han den sydlandske mentalitet og kvalitet som jeg søger.

Mauro Icardi

Kun 21 år og vil måske have godt af at blive lejet ud i et års tid.

Positioner jeg vil forstærke:

Målmand
Valdes kunne jeg godt tænke mig at afløse inden for et år. Derfor er jeg på kig efter en ny førstekeeper.

Venstre back

De Ceglie er en stor stjerne men kan også bruges på midtbanen. Der kommer muligvis et hul på backen.

Central midtbane
Med kun Zapater og Iniesta som kompentente folk, kan jeg måske tilknytte to spillere. Denne plads er førsteprioritet.

Angriber

En stjerneangriber som makker til Bojan og det vil fuldende det meget stærke angreb.

Interessant sommer i vente

Som sagt er der altså nok at se til med en spændende sommer i vente. Jeg har fået godt 900 mio. kr. at købe for, men med den store trup, skal der forhåbentlig nok komme flere penge i kassen. Omvendt har jeg bestemt ikke tænkt mig at købe en masse spillere ind, men blot hente de helt rigtige spillere.
Indkøbspolitiken går på, at der skal være en mere spansk stamme på holdet og derfor vil halvdelen af alle mine indkøb være af spansk nationalitet.
De indkøb, der ikke er spanske, vil jeg bestræbe mig på, at minimum halvdelen har en spansk tilknytning, hvad enten det er pas, sprog eller tidligere har spillet i klubben.
Ønskesedlen som vist ovenfor er derfor ikke ens betydende med, at jeg handler ind på alle de pladser. Jeg vælger mine indkøb med omhu og vil her præsentere mine overvejelser. Den spanske stamme er allerede slået fast, da jeg har udnævnt Iniesta som anfører, mens Valdes er viceanfører. Så følg med herinde for næste gang jeg kigger forbi er det med en opdatering af truppen og om mine overvejelser mht. spillertilføjelser
« Seneste Redigering: 03 Okt 2008, 10:22 af Hafiz » Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #223: 02 Okt 2008, 17:25 »

Lækker update:)
Fantastisk skift i mine øjne. Glæder mig til at høre mere fra dig i Catalonien.

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #224: 02 Okt 2008, 18:49 »

Lækker update:)
Fantastisk skift i mine øjne. Glæder mig til at høre mere fra dig i Catalonien.

Mange tak!

Er også rigtig tilfreds med skiftet.

Det er som skrevet min yndlingsklub i udlandet, så her har jeg hele tiden gerne ville tage et stop på vejen!

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010