home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1166 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Hævn i Sevilla
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Hævn i Sevilla  (Læst 191684 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: Hævn i Barcelona
« Svar #240: 05 Okt 2008, 08:49 »

Nu har jeg ikke læst alle 16 sider, så svaret på det spørgsmål jeg nu stiller står nok et sted. Men hvor er Olazabal henne ?
Han er 21 år i mit spil og har rigtig gode stats. Hvor spiller han henne nu ?

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #241: 05 Okt 2008, 08:52 »

På målmandsposten, haha (ved godt hvad du mener Djævel)

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #242: 06 Okt 2008, 14:37 »

Nu har jeg ikke læst alle 16 sider, så svaret på det spørgsmål jeg nu stiller står nok et sted. Men hvor er Olazabal henne ?
Han er 21 år i mit spil og har rigtig gode stats. Hvor spiller han henne nu ?

Han er ikke i klubben mere. Når jeg åbner spillet, tjekker jeg det.

Men han ville bestemt pynte Smiley

P.S. Jeg har jo lige overtaget holdet, så ved ikke, hvad der er blevet af ham!

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #243: 06 Okt 2008, 15:30 »

Helt med fremme i tæt liga
    nyheder - 01.12.2014

Efter min tilgang til Barca er klubben kommet fint i gang. Med stærke og stabile præstationer og ligaen og en nem pulje i Champions League, kan vi se tilbage på et godt efterår.

I ligaen er vi noget overraskende for jeg selv ikke helt i top. Stillingen, der kan ses nederst, er dog meget tæt, men desværre er det de evige rivaler fra Madrid, der med deres 38 point fører. Ganske vist har vi med vores tredjeplads og en kamp i hånden mulighed for at gå forbi både Sevilla og Real, da vi pt. kun har et enkelt point op til førstepladsen.

Top fire, der ligger med blot to points mellemrum skal altså kæmpe om titlen og indbyrdes har vi da allerede haft nogle opgør. 2'erne fra Sevilla fik mig til at lide mit første nederlag og det skete faktisk så tidligt som i anden ligakamp. På hjemmebane kunne 103.000 tilskuere overvære 18 forsøg fra vores side og blot to fra gæsterne, der til gengæld kunne glæde sig over effektiviteten i deres skud, og samtidig tage hjem med en 1-0-sejr.

Lige siden har vi tromlet derud af i en trodsreaktion. Kun yderligere et pointtab er det nemlig blevet til, da ærkerivalerne fra Espanyol spillede 1-1 hjemme imod os i en svær kamp. Vi har også fået spillet imod Real Madrid og ligesom i førnævnte kamp også på hjemmebane. Argentinske Agüero afgjorde efter 59 minutter kampen med en skarp afslutning i bunden af målet og gav os en perfekt 1-0-sejr og pådrog Real deres indtil nu eneste nederlag.

Videre i Champions League

Med fine præstationer i ligaen har vi også haft tid til at begå os i Europa. Med i Gruppe G som førsteseedede var vi storfavoritter og her fem kampe inde i turneringen, er vi allerede videre. De tre modstandere er Napoli, Sporting og Dynamo Kiev. Tre sejre over henholdsvis Sporting ude, og Kiev gange to samt uafgjorte hjemme mod både Napoli og Sporting har givet os 11 point og en sikker førsteplads.
I Champions League har vi ikke sparet på nogle, men europæisk set har Bojan præsteret bedst med tre mål.
Samlet set er det dog Sergio Agüero og Ribiero, der med ti mål hver topper topscorerlisten, mens det er Micah Richards og Valdes, der er blevet benyttet mest med henholdsvis 18 og 20 kampe.
Vi går altså ind i en december måned, hvor vi helst skal spille os tilbage på førstepladsen, men hvor mine spillere heldigvis er begyndt at peake. Desværre er kanonen Messi ude i hele tre måneder med en slem skade.

|| Primera Division || Formationer vs Real || Truppen || Karlsen || Nuñes || Ribeiro || De Ceglie || Sulejmani || Almeida || Carlos || Icardi ||

JimmyGP
Manager

« Svar #244: 06 Okt 2008, 17:21 »

Endnu en flot update og et par syge regens ud har fået dig.. synes det rigtigt godt ud både skriftligt og grafisk.. jeg er klar på at høre mere.. KUTGW

- Veni, vidi, vici -

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #245: 06 Okt 2008, 18:51 »

Mange tak, dejligt du følger med.
Ja, jeg synes de er ret vilde.

Specielt Ribeiro. Han er i den grad sindssyg med hovedet. Også skønt at se 20,20,20.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #246: 08 Okt 2008, 16:53 »

Barca på toppen
    nyheder - 01.03.2015

De kolde vintermåneder er overstået og interessante kampe har kunnet tælles på en hånd. Nu går vi ind i det altafgørende forår med selvtilliden i behold.

Vinteren gik for vores vedkommende som håbet. Med den ene kamp i baghånden kunne vi erobre førstepladsen og skæver man til stillingen, kan man konstatere, at det er der, vi ligger.

I mine øjne er det også der, vi hører til. Med fremragende spil har vi i den grad lagt pres på alle modstandere, og derfor er der reelt kun et hold på banen som oftest, når vi spiller. Vi har ganske vist spillet to uafgjorte kampe imod de to rivaler; Sevilla og Valencia. Det gør dog intet iht. det samlede helhedsbillede, der fortæller, at vi pt. er Spaniens bedste hold.
Med tre point ned til Real Madrid ser det rigtig godt ud, hvilket også kan siges om situationen i Champions League.

Vi har taget hul på knock-out fasen i Europa, hvor vi i første omgang har været gæster hos Benfica. En kamp som Messi styrede efter behag, indtil en grum tackling satte ham ud af spillet, da der stod 67 på uret. Inden da havde argentineren drevet gæk med portugiserne og scoret kampens enlige mål. Desværre faldt holdet lidt uventet sammen ved hans udskiftning og i dommerens overtid indkasserede vi et udlignende mål.
Alligevel kan vi tage et godt udgangspunkt med os til returen, hvor vi dog ikke får glæde af Messi, der er ude i en måned.
I cuppen er vi i større problemer. Efter lette kampe imod Valladolid og Villarreal kom vi i problemer i semifinalen imod Real Madrid. En gammel Barca-dreng, Assulin, bragte hjemmeholdet foran og et forkert dømt straffe gav Real en 2-måls sejr.
Dermed ser det svært ud forud for returen, mens vi i de andre to turneringer, der er væsentlig vigtigere, har førerhatten på. Den bedst præsterende spiller for tiden er tredjeanfører Bojan, der blandt andet scorede to hattricks i vintermånederne.

|| Stillingen ||

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #247: 09 Okt 2008, 15:09 »

Videre i Champions League
    nyheder - 25.03.2015

En stensikker sejr over Benfica på hjemmebane har banet vejen for en plads blandt de sidste otte i Champions League. Til gengæld er vi færdige i Copa del Rey.

En skade til Lionel Messi samt et 1-1-resultat var, hvad vi kunne tage med hjem fra Portugal. Dermed skulle der blot et nederlag til at sende os ud af turneringen, ligesom 2-2 ville gøre det samme.
Heldigvis kom ingen af disse spekulationer til yderligere overvejelse, da Benfica blev smadret.
Kvartfinaler:
Liverpool - AC Milan
Chelsea - Real Madrid
Juventus - Valencia
Sevilla - Barcelona

Efter de første 45 minutter førte vi med sikre 3-0, efter Bojan havde startet festen, da der var gået små ti minutter.
Fazio overtog showet resten af halvlegen og med to hovedstødsmål slog han de sidste søm i Benficas kiste.

At Cardozo viste sig skarp midtvejs i anden halvleg gjorde intet for det samlede resultat, og det var da også kun af kosmetisk betydning, at Pedro Carlos udnyttede en chance til at score til slutresultatet, 4-1.
I kvartfinalen venter et meget velkendt hold i Sevilla, hvor vi i de to opgør må påtage os favoritværdigheden. Jeg er ganske tilfreds med lodtrækningen, der også byder på en mulig semfinale imod enten Juventus eller Valencia. Desværre bliver det ikke til The Treble i år, da vi spillede skuffende 0-0 hjemme imod Real Madrid. Dermed intensiveres jagten på de to store titler.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #248: 09 Okt 2008, 21:35 »

Barca fører tæt parløb
    nyheder - 01.05.2015

Der resterer blot fire kampe af den spanske La Liga, men sjældent har en afslutning været så tæt. Intet er endnu afgjort, men Barcelona har med et point i hånden et forspring overfor de indhentende Real Madrid.
1-1 stod på tavlen, da Real Madrid slukørede måtte gå i omklædningsrummet efter kampen imod os.
Vi fik det tilfredsstillende resultat på Bernabeu, efter at have været presset i bund i hele kampen. Heldigvis fik Bojan rettet op på en meget dårlig indsats og et strålende mål gav os det ene point.
Det ene points forspring har vi holdt lige siden og nu resterer der blot fire kampe.
Desværre for os er tre ud af fire faktisk udekampe. Deportivo og Getafe skal vi gæste, inden vi byder Valencia op til dans og i den altafgørende runde skal vi til Bilbao. Et noget sværere program end Real Madrids ditto, der lyder på Albacete, Valladolid, Eibar samt Racing.
La Liga:
U vs Deportivo
U vs Getafe
H vs Valencia
U vs Bilbao
Stilling

Spansk, spansk, spansk

I Champions League har vi endnu engang fundet formen. Med en fremragende 1-0-sejr på udebane imod Sevilla gav vi os selv et kanon udgangspunkt og selvom Sevilla pressede os med et 1-1-resultat i returen, så var vi fortjente vindere af den kvartfinale, hvilket førte os videre til en semifinale imod en anden kending i Valencia.
En startende udebanekamp og første time af denne skulle afgøre paragrafferne:
4-0 til os på 60 minutter var status, der blev til efter to Bojan-mål, et selvmål samt et dødboldsmål ekskveret af Fazio.
At Valencia fik snublet to mål ind i slutminutterne var en streg i regningen, men finalepladsen var overhovedet ikke i fare i 1-1-kampen, der altså gav 5-3 som det samlede resultat. I finalen venter endnu et spansk hold! Real Madrid skal vi forsøge at vinde over og vi er næsten på hjemmebane. Det gamle stadion i Barcelona, hvor Espanyol har hjemmebane, lægger græs til en forhåbenlig god finale.
« Seneste Redigering: 09 Okt 2008, 21:38 af Hafiz » Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #249: 09 Okt 2008, 21:49 »

En afslutning af sæsonen kommer i morgen Smiley

Uha da det er spændende

Metsu1
Manager

« Svar #250: 09 Okt 2008, 21:59 »

Held og lykke i kampen om mesterskabet, det bliver sgu tæt  Peace

Hvordan er formen egentlig mod Real (udover 1-1 opgøret), hvem har krammet på hvem?

J-raw
Lilleputspiller
*

« Svar #251: 10 Okt 2008, 01:24 »

Hold da kæft .. en blog ! .. man blir jo fuldstændig helt opslugt af den ! , klokken er i skrivende stund 01:17 d. 10/10 , og jeg havde planer om at ville smutte i seng ved 12 tiden .. men denne blog har sgu været vildt fed og fuldstændig opslugende ! således har jeg uafbrudt læst alle 17 sider ! .. STOR RESPEKT OG ROS FOR BLOGGEN Smiley ..

.. En ting jeg godt kunne tænke mig , var hvis du hver sæson når den lige var sluttet , lagde ss af dine mest successfulde spillere .. og også et ss af dine nyindkøb ! .. og evt. suppleret med ss af taktik .. ved godt det måske kan tage tid , men sammen med din fantastiske skrivemåde ville det være prikket over i'et !

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #252: 10 Okt 2008, 08:57 »

Held og lykke i kampen om mesterskabet, det bliver sgu tæt  Peace

Hvordan er formen egentlig mod Real (udover 1-1 opgøret), hvem har krammet på hvem?

Tja jeg har jo kun været i Barca i denne sæson.
I ligaen har jeg spillet 1-1 ude jo, mens jeg i efteråret vandt med 1-0.

I pokalen tabte jeg med 2-0 ude, mens jeg spillede 0-0 hjemme.

Det bliver meget tæt og mange tak:)
Hold da kæft .. en blog ! .. man blir jo fuldstændig helt opslugt af den ! , klokken er i skrivende stund 01:17 d. 10/10 , og jeg havde planer om at ville smutte i seng ved 12 tiden .. men denne blog har sgu været vildt fed og fuldstændig opslugende ! således har jeg uafbrudt læst alle 17 sider ! .. STOR RESPEKT OG ROS FOR BLOGGEN Smiley ..

.. En ting jeg godt kunne tænke mig , var hvis du hver sæson når den lige var sluttet , lagde ss af dine mest successfulde spillere .. og også et ss af dine nyindkøb ! .. og evt. suppleret med ss af taktik .. ved godt det måske kan tage tid , men sammen med din fantastiske skrivemåde ville det være prikket over i'et !

Mange tak for den store ros.

Det er virkelig noget, der gør, at man gider fortsætte.

Desuden er jeg glad for dine forslag, og de er nogle, der vil blive fuldt - hvert fald nogle af dem Smiley

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #253: 10 Okt 2008, 09:55 »

Getafe ødelagde guldhåbet
    nyheder - 20.05.2015

Et uafgjort resultat imod Madrid-klubben Getafe gjorde, at Barcelona selv smed guldet ud af deres hænder. Da Real samtidig gjorde rent bord, kunne de fejre mesterskabet for næsen af deres værste rivaler.

Vi stod med alle kort på hånden. Ganske vist med tre udebanekampe og en svær hjemmekamp imod Valencia. Men når man er favorit i alle kampe og har et forspring på et point, så burde det være lig et mesterskab. I fjerde sidste runde så det da også helt fint ud, da vi gæstede Deportivo i La Coruña. En 1-0'er blev det til på et mål af Icardi, der har fundet lidt af formen.

Real med førertrøjen forud for finale
Sobis blev Reals topscorer

Samtidig fortsatte Real Madrid deres fremragende form med en sikker 3-0-sejr ude over Albacete. De tendenser fortsatte i deres efterfølgende kamp, hvor de med fem mål smadrede Valladolid. Da vi så samtidig snublede på det værst tænkelige tidspunkt, røg serveretten over til de hvidblusede. Getafe kom i front efter en halv time og den stilling kombineret med det dårlige spil holdt til pausen. Vi satsede alt og i slutminutterne fik Pedro Carlos presset en udligning ind, men specielt Sulejmani var synderen i denne kamp.

Resultatet skal også ses i lyset af, at vi manglede vores angrebsduo Bojan og Agüero, der begge sad ude med skader og trods et Carlos-mål, viste kampen mig, at der skal en tredjeangriber til klubben, og heldigvis ved jeg lige hvem det er.
Efter det uafgjorte resultat kæmpede vi videre og slog da også Valencia og Atletic Bilbao, men Real Madrid vandt uden besvær deres kampe og ligner et hold i storform. Med deres titel må de da også betegnes som favoritter i ChL-finalen, selvom vi har indtaget førstepladsen i ligaen lige siden 15. spillerunde.

Værd at bemærke fra årets La Liga er, at særligt to spillere har givet Real titlen. Robinho og Sobis har begge scoret 26 ligamål og kommer dermed ind på listen over målmagere lige under topscorer Pavone med hele 28 mål. Til sammenligning nåede Bojan og Agüero henholdsvis 21 og 19 mål.

Netop topscorer Bojan bliver heldigvis klar til ChL-finalen, men vi må desværre mangle vores bedste forsvarer, Ribeiro, der har karantæne. Desuden er vi som altid svækket i en europæisk kamp, fordi Agüero ikke kan deltage.
Kampen spilles om fem dage, og der skal ligaguldet hævnes.

|| Bojan || Sergio Agüero || Slutstillingen ||

Metsu1
Manager

« Svar #254: 10 Okt 2008, 10:09 »

Ærgerligt med ligaen og utroligt, du ikke blive mester med 97 points  Shockeret

Nu må vi håbe, at spillerne er lige så opsatte på hævn som dig, så du kan slutte af med lidt velfortjent hæder i form af pokalen med de store ører  Thumbs Up

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010