home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 352 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Hævn i Sevilla
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Hævn i Sevilla  (Læst 173573 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #75: 08 Sep 2008, 14:11 »

Enig med Niels, godt lavet,

Sys bare det lyder lidt uvirkeligt at de så Tidligt melder ud at man ikke har kunne blive enige,
de har trods alt et helt år endnu til at forhandle Peace hehe,
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #76: 08 Sep 2008, 14:16 »

Mange tak. Prøvede også at gemme den godt Smiley

Tja, jeg bliver 3. sæson ud, og så er det ellers farvel. Men jeg kan da godt afsløre, at jeg virkelig var tæt på at skifte her efter anden sæson. Godt nok svært at afslå klubber der er top 10 i europa Smiley

Desuden viser afstemningen følgende:

Stjerneindkøb
- 13 (34.2%)
Spillersalg
- 4 (10.5%)
Ny kontrakt til Albrectsen
- 5 (13.2%)
Stadionudvidelse
- 3 (7.9%)
Fyring
- 6 (15.8%)
Andet
- 7 (18.4%)
   

De fleste troede altså på stjerneindkøb, selvom svaret var "andet".

Jeg kan dog sige, at dem der venter stjerneindkøb, ikke går forgæves. De kommer.

Enig med Niels, godt lavet,

Sys bare det lyder lidt uvirkeligt at de så Tidligt melder ud at man ikke har kunne blive enige,
de har trods alt et helt år endnu til at forhandle Peace hehe,

Tja, det er set et halvt år før, så hvorfor ikke en sæson før, hvor de alligevel i spillet tilbød mig en ny kontrakt Smiley

Mange tak til dig lige så.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #77: 08 Sep 2008, 15:38 »


    fck køber stort ind
    nyheder - 01.09.09.


Selvom FCK‘s træner stopper efter denne sæson, er klubben ikke gået i stå. Med samme træner ved roret har svingdøren ikke stået stille henover sommeren. Nye ansigter er kommet til for at styrke en svag defensiv, mens periferispillerne har forladt klubben.
Sommerhandler
<< Matías CAHAIS, 17 mio. kr.
<< Habib BELLAÏD, 67 mio. kr.
<< Per KRØLDRUP, Fri transfer.
<< Rafael FORSTER, 33 mio. kr.
<< Gunnar THORVALDSSON, 17 mio. kr.
>> Thomas KRISTENSEN, 10 mio. kr.
>> Morten NORDSTRAND, 8,5 mio. kr.
>> Libor SIONKO, Fri transfer.
>> Peter LARSSON, Fri transfer.
>> Mathias ZANKA, Leje

Denne sommer har indbragt en større rotation i de bagerste rækker for FCK’s vedkommende. Hele 4 nye forsvarsspillere er kommet til, mens 3 folk reelt er væk derfra. Det drejer sig om svenske Peter Larsson, der aldrig rigtig spillede sig til en fast plads på holdet. Hans kontrakt er nu blevet ophævet. Dette ville Ulrik Laursen imidlertid ikke gå med til og derfor får han nu et langt år som KB-spiller, da han har fået af vide, at han ikke indgår i førsteholdsplanerne .
Slutteligt er Mathias Zanka blevet lejet ud for at få fast førsteholdsfodbold. Det er der udsigter til hos de skotske vicemestre fra Celtic, hvor han altså skal opholde sig i et års tid.

Mere offensivt har man skilt sig af med Thomas Kristensen og Morten Nordstrand til henholdsvis Köln og Charlton, mens Libor Sionko ikke fik forlænget sin kontrakt. Dermed har flere back-up spillere forladt klubben for at gøre plads til nye energier i form af friske folk. Defensivt har man hentet 3 etablerede folk til at forbedre forsvaret. Sommerens største handel er uden tvivl Bellaïd, der er købt for næsten 70 mio. kr. i Nürnberg. Han er udset til at skulle styre midterforsvaret, men der kommer i den grad konkurrence til ham. For unge Matías Cahais, der er hentet i Boca, kan både spille der, men er nok tiltænkt venstre back.
Derudover er en rendyrket midterforsvarer hentet gratis, da Per Krøldrup er tiltrådt. Den danske landsholdsspiller kan dog også godt ifølge FCK-træneren blive benyttet som højre back. Til sidst har man fået helt unge Rafael Forster, der dog må siges at være i oplæringsfasen stadig og vil nok også få nogle kampe for KB.

Som erstatning for angriberen Morten Nordstrand har man hentet SAS-liga-topscoren, Gunnar Thorvaldsson, i Esbjerg. En træfsikker og stærk angriber, der har gjort det rigtig godt i dansk fodbold i nu to år. Til indkøbene sagde træner Albrectsen dette: “Vi har fået to spillere med tilhørsforhold til dansk fodbold og tre uden. Det måtte gerne have været omvendt, men kvaliteten og prisen hænger bare simpelthen ikke sammen.
Vi holder stammen af nordiske spillere, men har nu også fået tilknyttet internationalt anerkendte folk,” udtaler en stærkt ombejlet træner, der senest er rygtet til tyske Dortmund.

Truppen 2009/10:

Målmænd: J. CHRISTIANSEN, J. WILAND

Forsvaret: Z. POSPECH, P. KRØLDRUP, R. FORSTER, M. ANTONSSON, H. BELLAÏD, M. JAKOBSEN, M. CAHAIS

Midtbanen: W. KVIST, H. NØRREGAARD, R. WÜRTZ, A. TRAORÉ, C. ALBERTO, D. FREDHEIM HOLM, J. GRØNKJÆR, C. SANTIN, , G. TORJE, M. ZIDAN, Y. SANKHARÉ

Angrebet: F. CAVENAGHI, G. THORVALDSSON
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #78: 08 Sep 2008, 16:14 »

Du har sq fået dig en stærk trup, Peace

Spiller du kun med en angriber ? for ellers ser bredden i angrebet lidt tyndt ud,
dog ville jeg nok betegne Zidan mere som angriber end midtbane
Logged

KAMILL200
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #79: 08 Sep 2008, 18:19 »

fantastisk, syntes det er en rigtig fed blog Opstemt
Logged

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hævn i København
« Svar #80: 08 Sep 2008, 18:28 »

Det er sgu nogle fornuftige handler, du har foretaget og som nok skal være til stor gavn. Strålende køb af Rafael Forster, som skal blive spændende at følge i forsvaret.

Så går vi efter Champions League-trofæet! Opstemt
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #81: 09 Sep 2008, 08:32 »

Du har sq fået dig en stærk trup, Peace

Spiller du kun med en angriber ? for ellers ser bredden i angrebet lidt tyndt ud,
dog ville jeg nok betegne Zidan mere som angriber end midtbane

Ja, jeg spiller 4-2-3-1. Derfor er det for meget med tre rene angribere i truppen. Zidan kan jo benyttes der - det samme med Fredheim Holm. Zidan er dog god nok på offensiv midt.

fantastisk, syntes det er en rigtig fed blog Opstemt

Mange tak Smiley

Det er sgu nogle fornuftige handler, du har foretaget og som nok skal være til stor gavn. Strålende køb af Rafael Forster, som skal blive spændende at følge i forsvaret.

Så går vi efter Champions League-trofæet! Opstemt

Jaeh, er også selv tilfreds med indkøbene. Synes det er okay på nuværende tidspunkt at få næsten 50% med skandinavisk tilknytning. Rafael har vist sig rimelig ond so far.

Det er det, vi gør!

Tak til alle, der gider følge med og skrive her forresten.

Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn
« Svar #82: 09 Sep 2008, 08:56 »


    FCK IGEN I CHAMPIONS LEAGUE
    nyheder - 29.08.09.


FCK er igen havnet i det nu knap så forjættede land. Efter flere år med gode resultater, fik man en seedning i 3. kvalifikationsrunde, der gjorde FCK til favoritter. Selvom hollandske Twente ydede god modstand er man nu klar til de helt store hold - igen.
Kampe:
2-0 vs. Slavija A
3-0 vs. Slavija H

0-2 vs. Twente U
5-1 vs. Twente H

FCK lagde hårdt ud i deres årlige, europæiske kampagne. Slavija-kampene var ren træning og man kvalificerede sig med stor lethed til de altafgørende kampe. Med 5-0 samlet, der kom i hus på tre mål af Cavenaghi og et enkelt fra både Würtz og Michael Jakobsen, var FCK dermed klar til hollandske Twente.
Ingen favoritlodtrækning, når nu FCK for første gang nogen sinde var i seedningslaget i denne kval-runde. Alligevel klagede man ikke i København, fordi man også kunne have mødt stærk italiensk og spansk modstand.

Om det var favoritværdigheden eller noget andet, der gjorde udslaget, må være os uklart. Ikke desto mindre underpræsterede FCK, da de var på besøg i Holland. Efter 20 minutter kom man fortjent bagud og da Cavenaghi 13 minutter senere sendte et straffespark forbi mål, led selvtilliden et knæk mere. Da Twente med syv minutter tilbage lukkede kampen til 2-0 lignede det en fadæse af en anden verden.
Træner Nikolaj Albrectsen rev sine spillere midt over i pressen, men blæste samtidig til angreb i returopgøret. Det kunne dog ikke spores på opstillingen, der tog sig sådan ud:

CHRISTIANSEN

KVIST - BELLAÏD - JAKOBSEN - FORSTER

WÜRTZ - SANKHARÉ

TORJE - FREDHEIM HOLM - ZIDAN

CAVENAGHI


Med de 11 udvalgte var der altså hverken plads til stjerner som Cahais, Traoré og Grønkjær. Uheldigvis for FCK havde de ingen angrebsreserve på bænken, da den nyindkøbte islænding blev skadet i træningen aften forinden. Det kunne dog ikke ses i løbet af de 90 minutter, hvor FCK gennemførte en magtdemonstration. Zidan åbnede ballet efter ti minutter og man udlignede Twentes føring 12 minutter senere. Et hjørnespark blev headet ind af Michael Jakobsen og da franskmanden Sankharé blot fem minutter senere lavede den tredje scoring, så vidst man godt, hvad klokken havde slået.

Det klare overtag fortsatte i anden halvleg, hvor skarpheden dog ikke var i top. Cavenaghi lukkede dog mere eller mindre kampen efter 55 minutter, da han sparkede FCK's fjerde mål ind. Twente ville også lege med og med et selvmål 2 minutter før tid, fuldendte de deres egen præstation og deres trøstemål i overtiden vil hurtigt blive glemt.

Dermed kom FCK videre til gruppespillet, hvor man igen havnede i Gruppe A. En halvsvær gruppe blev det til, da Valencia fra første seedningslag og Juventus fra andet må siges at være storfavoritter til at gå videre, mens Steaua og FCK skal kæmpe om 3. pladsen. Alligevel påpegede træner Albrectsen, at FCK skal kæmpe med de to førstnævnte om videre deltagelse i Champions League, hvorfor andenpladsen må være succeskriteriet.

Gruppe A:

1. Valencia
2. Juventus
3. Steaua
4. FC København


Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn
« Svar #83: 09 Sep 2008, 14:07 »


    Stabilt efterår af FCK
    nyheder - 03.12.09.


Efteråret har budt på stærke præstationer i SAS-ligaen for FCK's vedkommende. Med sikkert spil og stabile resultater ligner det det tredje mesterskab i træk til træner Albrectsen, der nu kun har et halvt år tilbage i København.
Hjemlige kampe:
2-0 vs. AaB - U
3-0 vs. OB - H
3-0 vs. Vejle - U
2-0 vs. Randers FC - H
1-2 vs. Esbjerg fB - U
7-0 vs. Næstved - H
1-2 vs. FC Nordsjælland - U
4-0 vs. FC Midtjylland - H
3-0 vs. Hvidovre - H
5-0 vs. Brøndby IF - H
3-0 vs. FC Fyn - U(Pokal)
1-2 vs. AGF - U
0-0 vs. AaB - H
3-2 vs. FC Midtjylland - U
2-1 vs. OB - U
4-0 vs. Brønshøj - U(Pokal)
4-0 vs. Vejle - H
1-0 vs. Esbjerg fB - H
2-0 vs. Randers FC - U
1-0 vs. Næstved - A

Det var en veltilfreds FCK-træner, der blev interviewet i aftes i Næstved, da hans hold kunne gå på juleferie efter en 1-0-sejr over Næstved. Resultatet 1-0 er måske som udgangspunkt ikke mærkværdigt eller opsigtsvækkende, men alligevel er det meget vigtigt og et symbol for FCK's efterår.
Med fire nye forsvarsspillere i stalden gik FCK nemlig på togt efter deres tredje mesterskab i træk tilbage i juli og resultatet kunne hurtigt ses. Forsvaret havde fået fornyet kvalitet, der aldrig før var set i dansk fodbold. Stærke præstationer og en utrolig stabilitet har skabt sikkerhed for FCK i bagerste række, hvilket har givet mange kampe, hvor mestrene har spillet til 0.

Hele 15 kampe ud af 20 mulige har FCKs modstandere ikke formået at score, hvilket i den grad underbygger teorien om at forsvaret er nøglen til succes.
De få gange hvor FCK har ladet gået mål ind, har de i tre af tilfældene rent faktisk også betydet nederlag. Tre gange 1-2 imod henholdsvis Esbjerg, Nordsjælland og AGF er de få nederlag, det er blevet til. Derudover har mestrene været sikkerheden selv og med effektive folk oppe foran, har man opbygget sig en meget sikker føring.

Blandt andet hjemmekampen imod Næstved blev et udtryk for dette. Hele syv gange måtte oprykkerne indkassere mål og deraf fire fra FCK's norske midtbanespiller, Fredheim Holm, der virkelig er blomstret op i denne sæson. For udover de fire mål har han scoret yderligere seks mål, der næsten gør ham til topscorer, hvis det altså ikke lige var for en argentiner ved navn Cavenaghi. FCK's topscorer har nemlig fortsat det fremragende spil, der har indbragt ham 13 scoringer og er i den grad medvirkende til, at FCK har et forspring på 8 point ned til AaB.

Udover det fremragende spil har FCK været et stort tema i pressen. Hvor Albrectsen nu tager hen og hvem der skal afløse ham, er hvad snakken går på. Afløseren for ham kan meget vel blive Keld Bordingaard, der sammen med tidligere FCK-træner, Hans Backe, er favorit til at overtage tjansen som FCK-træner, når Albrectsen til sommer smutter til udlandet efter en ny klub. Hvilket en det bliver, er endnu ikke kommet frem. Blandt favoritterne er engelske Portmouth, tyske Werder Bremen og HSV samt den spanske kæmpe Valencia, der alle har afsløret for pressen, at Albrectsen er en ønsketræner. Men om klubberne passer til Nikolaj Albrectsen er ikke sikkert og indtil videre har den ombejlede træner ikke nogle kommentarer til hans fremtid.
« Seneste Redigering: 09 Sep 2008, 14:13 af Hafiz » Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #84: 09 Sep 2008, 15:03 »

Så er næste afstemning oppe. Den handler om det land, jeg skal tage til og træne et klubhold.

Hvor synes I jeg skal tage hen og hvorfor?
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #85: 09 Sep 2008, 15:27 »

Så er næste afstemning oppe. Den handler om det land, jeg skal tage til og træne et klubhold.

Hvor synes I jeg skal tage hen og hvorfor?

Har stemt Frankrig,
i det håb om at det så ikke bliver Lyon Tunge

Ikk fordi jeg har noget imod Lyon, ser det bare som mere interessant med hold som Marseille, Paris og måske en da Auxerre, men det kræver jo selvfølgelig også at holdene er interesseret Peace

Sys ikk England, Spanien og Italien, da det bliver for normalt  Wink
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #86: 09 Sep 2008, 15:33 »

Jeg har stemt Norge, da jeg syntes det kunne være et rigtig fedt valg. Dine evner rækker klart til mere, men kunne det ikke være sjovt at genrejse Rosenborg? eller gøre Brann, Lillestrøm eller Stabæk til Norges nye Rosenborg? syntes jeg. derefter kan du tage til en topklub Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #87: 09 Sep 2008, 15:41 »

Har stemt Frankrig,
i det håb om at det så ikke bliver Lyon Tunge

Ikk fordi jeg har noget imod Lyon, ser det bare som mere interessant med hold som Marseille, Paris og måske en da Auxerre, men det kræver jo selvfølgelig også at holdene er interesseret Peace

Sys ikk England, Spanien og Italien, da det bliver for normalt  Wink
Jeg har stemt Norge, da jeg syntes det kunne være et rigtig fedt valg. Dine evner rækker klart til mere, men kunne det ikke være sjovt at genrejse Rosenborg? eller gøre Brann, Lillestrøm eller Stabæk til Norges nye Rosenborg? syntes jeg. derefter kan du tage til en topklub Smiley

Meget interessante bud begge to.

Kan fornemme på jer begge et klubskifte ikke er skidt, men at jeg ikke bør tage et kæmpe hold eller noget fra italien, spanien og england

Tak for kommentarerne
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #88: 09 Sep 2008, 15:44 »

Meget interessante bud begge to.

Kan fornemme på jer begge et klubskifte ikke er skidt, men at jeg ikke bør tage et kæmpe hold eller noget fra italien, spanien og england

Tak for kommentarerne
så lidt Wink. hvornår forventer du en afklaring? Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hævn i København
« Svar #89: 09 Sep 2008, 16:10 »

Det kunne være sjovt at se dig i Paris Saint-Germain, og få europas hovedstad frem på fodboldlandkortet.

Leeds kunne være sjove at se tilbage. Tenerife burde have et godt fodboldhold, til deres mange turister.

Bare lige et par forslag :-)
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010