home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Hævn i Sevilla
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Hævn i Sevilla  (Læst 173550 gange)
TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hævn i København
« Svar #60: 07 Sep 2008, 12:17 »

Endnu engang har du lavet en rigtig god blog, der igen byder på en masse lækkerier. Du skriver hulens godt og opsætningen er denne gang lige i øjet. Det er super overskueligt, hvilket er med til at øge læselysten. Ærgerligt at du måtte vinke farvel til Champions League-bold, men så er det positive jo, at du fortsat skal spille europæisk.

Overrask i UEFA Cuppen!
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #61: 07 Sep 2008, 12:34 »


    skuffende uefa-exit
    nyheder - 06.03.09.


Det lignede langt hen ad vejen, det man havde regnet med, da man så lodtrækningen. Ikke dårlig modstand, men bestemt modstand, der kunne og skulle overvindes. Alligevel snublede FCK og røg ud af turneringen. Nu har de kun SAS-ligaen tilbage at koncentrere sig om.

Panathinaikos 2-2 FCK:
0-1 M. Zidan(7’)
1-1 S. Ninis(42')
1-2 H. Nørregaard(62’)
2-2 S. Ninis(89’)



FCK 3-3 Panathinaikos:
0-1 S. Ninis(13’)
0-2 D. Salpingidis(29’)
0-3 M. Mattos(43’)
1-3 M. Nordstrand(63’)
2-3 F. Cavenaghi(82')
3-3 Y. Sankharé(88’)

"En ærgerlig afslutning på første kamp og en forfærdelig 3. halvleg gjorde udslaget," beskrev FCKs træner efterfølgende. For han havde så evigt ret. Det lignede en sikker videre deltagelse i store dele af første opgør i Grækenland, hvor Panathinaikos havde meget at gøre med at holde FCK fra fadet.
FCK'ernes hurtige føringsmål blev dog responderet noget ufortjent i slutningen af første halvleg. Alligevel kom danskerne, anført af mål- og topscorer Cavenaghi godt ud til anden halvleg og fortsatte det fremragende spil. Da Hjalte Nørregaard efter godt en times spil bragede bolden ind bag grækernes keeper, var der igen retfærdighed til resultatmæssigt. Dog dummede FCK sig til slut nok engang. Ninis scorede sit andet mål og Panathinaikos' helt store stjerne gav lidt håb.

Det håb blev i den grad udnyttet i returen, hvor FCK bare skulle holde nullet og gå videre. Men da der var pause i opgøret, så var man nede med 0-3. En forfærdelig udvikling, der skyldtes ringe forsvarsspil og stor nervøsitet. Morten Nordstrand og Gabriel Torje blev sat ind for at satse alt og man fik efter 65 minutter reduceret. Et yderligere mål kom, da der manglede otte minutter, og pludselig troede man igen så småt på det. Da Younousse udlignede, kom der i den grad glød i øjnene, men det blev ved lige-ved-og-næsten for FCK, der skuffende måtte sige farvel til turneringen efter én dårlig halvleg.
Nu har man kun SAS-ligaen tilbage, eftersom man også måtte sande et exit i Pokalturneringen. Her blev et detroniseret FCK-hold sendt ud af Brøndby efter straffespark.

« Seneste Redigering: 07 Sep 2008, 14:30 af Hafiz » Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #62: 07 Sep 2008, 13:16 »

Endnu engang har du lavet en rigtig god blog, der igen byder på en masse lækkerier. Du skriver hulens godt og opsætningen er denne gang lige i øjet. Det er super overskueligt, hvilket er med til at øge læselysten. Ærgerligt at du måtte vinke farvel til Champions League-bold, men så er det positive jo, at du fortsat skal spille europæisk.

Overrask i UEFA Cuppen!

Er glad for endnu en læser, giver sin mening til kende Smiley

Mange tak for roserne, er jo altid rart med disse.

Jeg må sige, at jeg har skuffet dig og skuffet mig selv. Troede godt nok, at holdet var stærkere.

Den næste update fortæller om sas-ligaen, mens en afsløring finder sted om 2 updates på et pressemøde Smiley
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #63: 07 Sep 2008, 14:46 »


    fck sejrer igen
    nyheder - 30.05.09.


Efter Brøndby for en stund overtog 1. pladsen, lignede det en tæt afslutning på SAS-ligaen. Det blev dog aldrig helt så spændende, for FCK løb med guldet nok engang og kan for andet år i træk kalde sig for danske mestre.

FCK genvandt ikke overraskende det danske mesterskab. Det kom i hus efter et fint forår, hvor spillet flød jo længere man kom sommermånederne. Man vandt med tre point ned til Brøndby, der måtte tage til takke med en sølvmedalje og et tabt guld. Foråret startede med en mærkværdig kamp, hvor man i Esbjerg spillede 4-4. Heldigvis for FCK fik man bedre fat defensivt, sådan at man i de sidste syv kampe i SAS-ligaen slet ikke lukkede mål ind imod sig. Og udover de fire scoringer i første kamp, blev Jesper Christiansen og nyerhvervede Johan Wiland kun passeret sølle to gange til sammen. Meget stærkt af FCK, der via en stabilisering i defensiven altså fik endnu et mesterskab.

"Vi er meget glade for at have fået bevist, vi er de klart bedste i Danmark og i Norden," sagde en veltilfreds træner efter guldmedaljeoverrækk elsen. Træner Nikolaj Albrectsen har da også al mulig god grund til at være tilfreds. Blot 3 uafgjorte kampe i foråret og ingen tabte er status for en træner, der har fået FCK længere europæisk set end nogensinde før.

Igen i år modtog FCK priser for deres sæsonbedrifter. Nikolaj Albrectsen blev årets træner, mens Zanka fik æren af at være årets U/19-spiller. Derudover blev Fernando Cavenaghi kåret til årets spiller i SAS-ligaen, selvom han ikke vandt topscorerprisen. Thorvaldsson med sine 27 scoringer overgik ham med et enkelt mål. Nok engang blev Jesper Christiansen desuden kåret til årets målmand. Slutteligt kan det nævnes, at Cavenaghi overtog Hjalte Bo's pris som årets spiller kåret af FCK-fansene. Sådan kan FCK nu trygt gå på sommerferie, men inden der lukkes helt ned, er der indkaldt til pressemøde omhandlende "klubbens fremtid". Der spåes i, at det kan være en forlængelse af træner Albrectsens kontrakt eller store spillerhandler.
« Seneste Redigering: 07 Sep 2008, 14:49 af Hafiz » Logged

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hævn i København
« Svar #64: 07 Sep 2008, 16:14 »

Hmm lidt skuffende med den manglende succes i Europa. Jeg mener, bloggen er jo pænt nok skrevet, men FM-sportsligt set, vil jeg da råde FCK til at sondere terrænnet, inden der blir forlænget. Men OK! Du får én sæson mere, men så skal der eddermame  ticked off også noget europæisk i skabet, mester. Basta.
Logged


Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #65: 07 Sep 2008, 16:38 »

Hehe, jaeh, det kan man sige Smiley

Meget vil blive afsløret snarligt.

Det er ikke godt nok i Europa med de der exits!

I øvrigt, så er afstemningen oppe. Skriv hvad I tror, der sker på pressemødet.
Logged

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hævn i København
« Svar #66: 07 Sep 2008, 17:09 »

I øvrigt, så er afstemningen oppe. Skriv hvad I tror, der sker på pressemødet.

Et skifte til en anden klub er dermed udelukket?
Den første blog du laver i FM09 må i øvrigt ikke være med FCK. Det står i Grundloven, næsten. Tror det er paragraf 13 stk. 4: "Hvis du sluttede dit gamle FM af med at lave en blog med en kedelig, gabende nem og klonet pseudoklub, skal du som det første i dit nye FM ty til større udfordringer med mindre klubber i mere krævende omgivelser og lave en udførlig blog herom. Vælger du fx Derby, blir Gud glad." Ved så ikke, hvad Gud sku' i den paragraf. Det kan faktisk være, det er noget fra Mosebøgerne. Whatever!
Logged


Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #67: 07 Sep 2008, 17:33 »

Det er det vel ikke. Det hører nok ind under "andet".

Hehe, go' paragraf, og det kan meget vel være, at den bliver fulgt. Måske med The Rams Smiley

Hva har du stemt?
Logged

mymh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #68: 07 Sep 2008, 17:55 »

Er generelt meget silent reader, da det bare er noget der skal tage lidt af min tid, når jeg sidder og keder mig her på Kreta, som rejseleder.
Men må sige din blog har fanget mig en del, er vild med din opsætning, simpelt og stadig lækkert design, i mine øjne.

Keep it up! Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hævn i København
« Svar #69: 07 Sep 2008, 18:41 »

Yderst god blog... God transfers, begge veje. samt fornuftige resultater... Wink

hm, men hvilken database og patch spiller du med? Smiley
Logged


Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #70: 07 Sep 2008, 19:04 »

Er generelt meget silent reader, da det bare er noget der skal tage lidt af min tid, når jeg sidder og keder mig her på Kreta, som rejseleder.
Men må sige din blog har fanget mig en del, er vild med din opsætning, simpelt og stadig lækkert design, i mine øjne.

Keep it up! Smiley

Mange tak hr guideman Smiley

Er meget glad for rosen og jeg keeper det up!

Yderst god blog... God transfers, begge veje. samt fornuftige resultater... Wink

hm, men hvilken database og patch spiller du med? Smiley

Igen, tak!
Roolands og nyeste patch
Logged

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hævn i København
« Svar #71: 07 Sep 2008, 20:26 »

Hva har du stemt?

Den mindst kedelige: Fyring. Men du har jo nok købt Wright-Phillips eller så'n  Rullende Øjne
(PS. Den er altså meget god denne blog, men unge mennesker skal ikke ha' for meget ros)
Logged


Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #72: 07 Sep 2008, 20:48 »

Hehe, interessant at så mange tror på en fyring Smiley

Nej da, ros er noget møg. Heja CHINA!
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hævn i København
« Svar #73: 08 Sep 2008, 12:27 »


    chok i fck: albrectsen stopper om et år
    nyheder - 01.06.09.


Trods den tilbagevendte succes hos FCK, meddelte klubben i dag på et pressemøde, at klubben næste år skal have ny træner. Nikolaj Albrectsen stopper umiddelbart efter sin tredje sæson i klubben på trods af at have skaffet FCK store nationale såvel som internationale resultater i løbet af sine to år i klubben.

Mange fans håbede på store spillerpræsentation er, skønt transfervinduet endnu ikke holder åbent. I krogene blev der i den grad diskuteret mulige emner. Særligt stærke defensive folk blev rygtet til FCK, men i denne omgang blev det ikke til nogle spillertilføjelser. Mere realistiske eksperter regnede derimod med, at man offentliggjorde en forlængelse af kontrakten med den mest succesrige FCK-træner til dato. Noget nær det modsatte skete dog.


For efter godt to ekstremt indbringende år resultat- og spillemæssigt for FCK, meddelte klubbens bestyrelsesformand, Flemming Østergaard, at FC København og Nikolaj Albrectsen ikke er blevet enige om en forlængelse af den kontrakt, der udløber om et år. Træner Albrectsen deltog også på velbesøgte pressemøde, men en tavs træner overlod talestrømmen til bestyrelsesformande n.
Østergaard forklarede, at man i FCK var ærgerlig over resultatet af forhandlingerne, men at man respekterede Albrectsens ønsker.
Dermed var der lagt op til mange ubesvarede spørgsmål i denne sag. Østergaard forklarede pressen, at man beholdte træner Albrectsen den kommende sæson for dels at vise sin anerkendelse overfor den dygtige træner, men samtidig også for at kunne have god tid til at ansætte hans afløser.

Ingen afklaring på Albrectsens fremtid
Derudover var det en bunke spørgsmål omhandlende Nikolaj Albrectsens fremtid, som han selv besvarede med utydelige svar. Han fortalte, at han ønskede nye græsgange og større udfordringer i en bedre liga, men at han havde været ekstremt glad for sine første to år i FC København. Ydermere afslørede han, at han i det gennem sidste halve år havde fået mange henvendelser fra store, europæiske klubber, men alle bud var blevet afslået. Alle med samme begrundelse: Kontrakten med FCK måtte opfyldes.
Men hvor han rejser hen, vidste han ikke og ønskede heller ikke at specificere sine præferencer nærmere, men forsikrede alle om, at han havde sin fulde fokus på sin sidste sæson i FC København. Efter det timelange pressemøde begyndte rygterne om hans kommende klub at løbe; Albrectsen rygtes nu både til hollandske, tyske og engelske topklubber, ligesom dansker-venlige Getafe skulle have lagt en attraktiv kontrakt på bordet til ham. Hvem der dog løber med hans underskrift, vides dog nok først om mange måneder.
Logged

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hævn i København
« Svar #74: 08 Sep 2008, 13:52 »

Total cool opbygget overraskelse  Thumbs Up - skide godt lavet, Hafiz. Jeg går ud fra, du smutter ved første lejlighed eller hur? Jeg blir nødt til at sige det igen: Skide godt lavet.
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010