home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:53:11 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23451
  1 Bruger, 755 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FM - Det er bare et spil
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Benytter du dig af dine scout rapporter når du sætter din taktik?
Ja, efter jeg læste denne blog gjorde jeg
Ja, men det har jeg altid gjort
Nej, men overvejer det
Nej, jeg holder mig til mine egne taktikker
Nej, jeg downloader mine taktikker

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: FM - Det er bare et spil  (Læst 15227 gange)
Katanka
Freelance Grafiker

Sv: FM - Det er bare et spil
« Svar #75: 09 Sep 2008, 23:20 »

Kan Vidal forresten ikke spille ML??

Guldbrand
Gæst

« Svar #76: 10 Sep 2008, 21:03 »

Kan Vidal forresten ikke spille ML??

Jo det kan han, men jeg foretrækker nu at have ham i forvaret, og så Petric på fløjen.  Det er trods alt der de har hver deres spidskompetancer.

Guldbrand
Gæst

« Svar #77: 11 Sep 2008, 17:44 »

Tyske Ligacup 2008/09

Efter vores flotte placering sidste år så kvalificerede vi os til den tyske Ligacup, hvor vi i kvartfinalen skulle op imod sidste års 5’ere Hannover, der tidligere har slået os i begge af vores tidligere indbyrdes opgør. Men som man så smukt siger - 3 gang lykkens gang, for på denne dejlige sommerdag formåede vi at udspille Hannover på kryds og tværs, og kunne nyde godt af en flot 3-0 sejr.

Kvartfinalen:
Hannover 0-3 Dortmund

Semi finalen:
Schalke 0-1 Dortmund

Finalen:
FC Bayern s3-3 Dortmund

I semifinalen ventede vores ærkerivaler fra Schalke 04, og efter en superstart hvor Alexander Frei bragte os i front efter 9 minutter spil, så det pludselig værre ud for os da vi blev reduceret til 10 mand kort før pausen. Det var vores talentfulde polske fløj Jakub Blaszczykowski der brugte ulovlige midler til at stoppe en Schalke spiller, og det kostede ham et direkte rødt kort. 
Vi formåede dog at holde Schalke med både Søren Larsen og Peter Løvenkrands med fra start fra fadet, og kunne efter en hård kamp trække os sejrrigt ud af opgøret.

I finalen ventede mægtige Bayern München, men de så langt fra mægtige ud i kampens start. Sanogo bragte os på 1-0 efter 4 minutters spil, og små 10 minutter senere skød Lucio bolden i eget net til en 2-0 føring til os. Men så blev gaveboden lukket og på bare 3 minutter formåede sydtyskerne at bringe balance i regnskabet. Først Bastian Schweinsteiger til 1-2, og bagefter den italienske stjernespiller Luca Toni til 2-2. De ramte os som et damp tog, men det lykkedes os da trods alt at holde 2-2 halvlegen ud.

Selvom vi havde smidt en ellers komfortabel 2 måls føring væk, så var troen på min første titel stadig intakt, vi havde spillet lige op med Bayern igennem hele kampen, og det så trods alt meget lyst ud for os. Desværre så har Bayern altså bare de individlister som kan afgør kampen for dem, og i dag var den person Bastian Schweinsteiger. 67 minutter spillet, da han fra distancen hugger bolden i kassen til en Bayern føring på 3-2. Yderst flot comeback fra deres side af. Kampen var dog langt fra afgjort, og det understregede Diego Klimowicz da han 10 minutter før tid kunne udligne for os. 3-3 endte kampen, som skulle helt ud i straffesparkskonkur rence for at blive afgjort.

Her var det dog Bayern der var køligst, efter 6 skud til hvert hold, kunne FC Bayern snuppe deres 7. titel i turneringens 12-årig levetid. 

Guldbrand
Gæst

« Svar #78: 11 Sep 2008, 18:46 »

Skidt sæsonstart

Om det er nederlaget i Ligacup finalen mod Bayern München der har taget hårdt på selvtilliden, eller om det simpelthen bare har været fordi vi ikke har været gode nok skal jeg ikke kunne sige, men faktum er at vi langt fra har præsteret godt nok i ligaen. Godt nok er vi kun kommet fire kampe ind i den nye sæson, men med hvad der skulle have været fire mere eller mindre overkommelige opgør, har vist sig at koste os dyrt i tabellen.

Allerede i sæsons første kampe hjemme på det 80700 kapacitet store stadion måtte vi gå fra banen som tabere. Upåagtet Bochum stod for overraskelsen, men der skulle også en noget tyndt straffespark i overtiden til at sikre dem alle tre point. Sejren var dog alligevel fortjent og på sin plads, da vi ikke havde meget at byde ind med i kampens hede.

Bedre blev det heller ikke imod Duisburg, hvor vi endnu engang blev fældet af et mål i overtiden. Vi var ellers både kommet foran 0-1 og 1-2, og havde som sådan egentlig fint styr på kampen. Mod slutningen af kampen valgte jeg dog at prøve at forsvare sejren hjem ved at spille ultra defensivt med tidsspild sat til det højeste. Det gik dog galt ligesom i kampen mod Bochum, hvilket får mig frem til den konklusion at den ”taktik” ikke virker.

Vores nye angriber Danny Koevermans fik hans gennembrud i 3 runde mod Frankfurt. Hjemme på Signal Iduna Park havde han fået lov at starte fra start, og det gengældte han med at score imponerende fire mål i kampen. Vi var ellers kommet skuffende bagud efter blot 9 minutter, men Koevermans vendte kampen og sikrede os sejren på egen hånd, og gav os sæsonens første sejr.

Man kunne herfra håbe at holdet ville løfte deres niveau – med det gjorde de ikke. Endnu engang skuffede vi, og endnu engang imod et hold som vi altså på enhver anden dag burde vinde over. Bielefeld var dog ikke bare sådan at overrumle, og vi måtte nøjes med uafgjort på SchücoArena, efter en skidt præstation.

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #79: 12 Sep 2008, 13:39 »

Ærligt du ikk lige tog pokalen ellers super du nåede til finalen  Thumbs Up og resultaterne skal nok komme i ligaen  Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #80: 13 Sep 2008, 12:13 »

Borussia Dortmund – FC. Bayern München
Bundesligaen 5. spillerunde

Vi har fået en skidt start på den nye sæson hvor det ikke er lykkedes os at hente de point som var forventet på forhånd. Omvendt forsætter Bayern lige nu deres suveræne spil fra sidste sæson, og ligger allerede suverænt i toppen med maksimal point efter 4 kampe. Det lyder måske ikke af så meget, men de har både slået Werder Bremen og Hertha Berlin på udebane, samt smasket oprykkerne fra Köln med hele 5-0.

Scout rapport:
FC Bayern har ikke nogen særlig spillestil og foretrækker at spille med forskellige slags afleveringer. De har fordel af et stærkt og godt organiseret forsvar, som kan blive meget svært at gennembryde. Vi skal også være opmærksomme på deres kreative midtbane. Desuden skal vi være opmærksomme på deres angribere, da de udgør en stærk fysisk tilstedeværelse.

Bastian Schweinsteigers evner på den offensive midtbane kan gøre det nødvendigt at spille med en defensiv midtbane spiller imellem midtbanen og forsvaret til at støtte vores forsvar.

Mine taktiske overvejelser:

Noget jeg bed mærke i ved denne scout rapport var at der ikke stod noget om hvilken mentalitet Bayern spiller med. Der var ikke noget med at de kunne lide at spille med en defensiv linje, og så prøve at slå en kontra, eller at de spiller en offensiv taktik. Derfor konkluderede jeg at jeg nok også skulle spille med en forholdsvis normal mentalitet, men hvor jeg dog trods alt vil spille med en forholdsvis høj defensiv linje og så skærme af sat lidt ned på egne banehalvdel. Jeg valgte også at tage min scouts råd til mig ved at stille op i en diamant, og dermed altså med en defensiv midtbanespiller til at passe på Bastian Schweinsteiger. Jeg har også valgt at spille med en lav kreativitet, da Bayern som nævnt i scout rapport spiller med en kreativ midtbane. 

Holdinstruktioner               Holdopstillingen

Kampen:
Man kan vist roligt sige at vi fik en drømmestart på kampen, og efter blot seks minutters spil var vi allerede i front med 2-0. Bayern fik dog hurtigt reduceret til 2-1, og kort før pausen så det for alvor surt ud for os da Schweinsteiger udlignede til 2-2. Jeg tror jeg begik en klassisk fejl i kampen da jeg efter deres mål til 2-1 begyndte at spille defensiv og prøve at holde føringen hjem. Men med 75 minutter tilbage af en kamp, så er det næppe en god ide. Det kostede som sagt også da Schweinsteiger udlignede, men fra 2. halvlegs start var vi igen med i kampen. Faktisk burde 2-2 resultatet have holdt hjem hvis det skulle være helt fair, for kampen var både i spil og chancer en utrolig lige kamp. Men fodbold kan være en ond sport engang imellem, men heldigvis gik det ud over Bayern denne her gang. Tinga kunne med ganske få minutter igen sikre os tre meget vigtige point, samt en sejr over en af vores rivaler.

Dortmund 3-2 FC Bayern
1-0 Alexander Frei (1)
2-0 Sanogo (6)
2-1 Lukas Podolski (14)
2-2 Bastian Schweinsteiger (45)
3-2 Tinga (86)

« Seneste Redigering: 13 Sep 2008, 13:56 af Guldbrand » Logged

Fækalier
Gæst

« Svar #81: 13 Sep 2008, 12:21 »

Denne blog er lidt speciel synes jeg. Du skriver rigtig godt, enkelt og spændende. Det er dejligt at sidde klistret til skærmen, når man læser folks updates og jeg klistrer helt fast når jeg læser denne blog!

Det er rigtig flot skrevet, men designet synes jeg halter en lille smule. Vi alle kan vidst blive enige om at gul ikke er verdens kønneste farve i øjnene, hvilket jeg ikke synes dine rammer skal være. De er fint nok at du gerne vil have noget gult i bloggen, fordi det er Dortmund, men synes ikke det passer så godt ind på FmFreaks' design. Prøv at lav rammerne sorte eller hvide, som mange gør i deres blogs.

Hvor der står 'Holdinstruktioner' og 'Holdopstillingen', må meget gerne være gult. Det synes jeg nemlig ser helt kongeligt ud! Det er rigtig godt fundet på, og det synes jeg du skal holde ved, men det med kanten på billederne skal laves om.

Derudover vil jeg sige, at jeg glæder mig meget til din kommende update - og flot sejr over Bayern. De skal bare holdes nede, selvom det måske var lidt heldigt at Tinga til slut vendte kampen til din fordel.

Guldbrand
Gæst

« Svar #82: 13 Sep 2008, 12:37 »

Denne blog er lidt speciel synes jeg. Du skriver rigtig godt, enkelt og spændende. Det er dejligt at sidde klistret til skærmen, når man læser folks updates og jeg klistrer helt fast når jeg læser denne blog!

Det er rigtig flot skrevet, men designet synes jeg halter en lille smule. Vi alle kan vidst blive enige om at gul ikke er verdens kønneste farve i øjnene, hvilket jeg ikke synes dine rammer skal være. De er fint nok at du gerne vil have noget gult i bloggen, fordi det er Dortmund, men synes ikke det passer så godt ind på FmFreaks' design. Prøv at lav rammerne sorte eller hvide, som mange gør i deres blogs.

Hvor der står 'Holdinstruktioner' og 'Holdopstillingen', må meget gerne være gult. Det synes jeg nemlig ser helt kongeligt ud! Det er rigtig godt fundet på, og det synes jeg du skal holde ved, men det med kanten på billederne skal laves om.

Derudover vil jeg sige, at jeg glæder mig meget til din kommende update - og flot sejr over Bayern. De skal bare holdes nede, selvom det måske var lidt heldigt at Tinga til slut vendte kampen til din fordel.

Mange tak for din konstruktive kritik, det er altid dejligt at få så man kan gøre ens blog bedre.

Angående dine kritik punkter, så kan jeg godt se hvad du mener, og er også enige med dig i nogle af punkterne. Den gule ramme rundt om billederne, er selvfølgelig valgt på baggrund af Dortmunds farver, men jeg kan selvfølgelig godt lige overveje at evt. bruge en sort i stedet, hvilket jo også indgår i Dortmunds farver. Jeg er dog glad for at du godt kan lide den gule farve ved holdinstruktioner og holdopstillingen, for dem har jeg ikke tænkt mig at fjerne  Smiley  hehe

Angående designet så kan jeg godt se hvad du mener, men jeg har valgt at holde det simpelt så det ikke tager lang tid at skrive og føre ind her på siden. Men jeg kan da godt forsøge at finde på et andet og lige så simpelt design til bloggen, men jeg lover intet på forhånd

Guldbrand
Gæst

« Svar #83: 13 Sep 2008, 23:49 »

God stime sender os i toppen

Vi er tilbage til hvor vi høre til, men det skyldes også at vi er inde i en rigtig god form for tiden. Efter den flotte sejr over Bayern i sidste runde, hvilket i øvrigt er min første sejr over dem i min tid i Dortmund, så har vi for alvor løftet niveauet, og det har kastet en flot 2. plads i Bundesligaen af sig.

Bundesligaen
+ Mainz 0-4 Dortmund
+ Dortmund 2-0 Aachen
+ Stuttgart 2-1 Dortmund
+ Dortmund 5-1 Schalke
+ HSV 1-3 Dortmund

Uefa Cuppen
+ Standard Liege 1-1 Dortmund
+ Dortmund 3-2 Standard Liege

Vores gode spil, og flotte resultater kunne dog nemt have stået i skyggen af et tidligt exit i Uefa Cuppen. I første runde trak vi Standard Liege, og selvom jeg på forhånd vidste at det ville blive svært, så var jeg ikke forberedt på at vi skulle være tæt på at blive sendt ud allerede. Den første kamp i Belgien endte med 1-1 og det var et heldigt resultat for os trods stor dominans igennem hele kampen. Belgierne scorede på noget der lignede deres eneste chance i kampen, mens vi skulle frem i kampens slutning før vi fik det reducerede mål.

1-1 var da også et udmærket udebane resultat, og hjemme på Signal Iduna Park var det forventet at vi ville vinde forholdsvis nemt. Det gik da også efter planen, 1-0 efter 14 minutter gav mig stor sikkerhed omkring situation, og jeg var overbevist om at vi ville vinde. Den opfattelse havde Standard Liege dog ikke, og to scoringer i 1. halvleg sendte dem på sejrskurs. Med deres to udebanemål, så var vi tvunget til at vinde kampen, og det krævede altså mindst to mål i 2. halvleg, samt at vi skulle holde dem fra at score. Om jeg var nervøs? Det kan i fandme tro at jeg var!

Heldigvis fik vi startet 2. halvleg supert, Sanogo scorede hans 2. mål i kampen til stillingen 2-2, og troen var nu tilbage igen. Presset blev dog større og større som kampen skred hen, ikke blot fordi at vi allerede var ude af pokalturneringen efter et alt for tidligt exit, og et exit i Uefa Cuppen ville bestemt ikke være godt for selvtilliden. Derfor var glæden og forløsningen også enorm da Diego Klimowicz i det 77. minut bragte os foran, og sikrede os
videre advancement til gruppespillet.

I Bundesligaen er vi som sagt også kommet godt i gang efter en lidt skidt start. Kun et enkelt nederlag til Stuttgart som igen i år er med i toppen har ødelagt en ellers fantastisk periode der ellers har bragt to super resultater af sig. Her tænker jeg på sejrene over Schalke 04 og HSV. Hjemme på Signal Iduna Park var der lagt op til endnu et rivaliserende opgør mellem arvefjenderne Dortmund og Schalke, hvor vi i toppen af ligaen er favoritter mod bundholdet Schalke der i den grad er kommet skidt i gang. Favoritværdigheden levede vi også fuldt op til ved at ydmyge Schalke med hele 5-1, og dermed sende endnu et spadestik dybere i Schalkes grav.

Også HSV blev i den sidste kamp besejret, og det er til stor glæde hos mig. Vi har i år haft klaret os fornemt imod de store hold, og sejren over HSV på udebane giver altså Forhåbninger om Champions League til næste sæson, og en sæson i år hvor vi måske kan true Bayern om mesterskabet.

« Seneste Redigering: 13 Sep 2008, 23:56 af Guldbrand » Logged

Guldbrand
Gæst

« Svar #84: 13 Sep 2008, 23:53 »

Jeg flyver til Paris imorgen, og skal være der en lille uges tid, så indtil da må i undvære updates i denne blog. Jeg forventer dog at have en ny update klar til på Fredag..

Kom dog gerne med konstruktiv kritik / Ros i mellemtiden så jeg kan forsøge at gøre denne blog så god og læsevenlig som muligt.

Mvh. Guldbrand

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #85: 15 Sep 2008, 15:17 »

Rigtig god update super resultater, elsker den måde du skriver det på du gør det spændede og læse det  Thumbs Up øv at du er væk men så er der noget og glæde sig til  Smiley

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #86: 15 Sep 2008, 20:18 »

Hvorfor har jeg ikk set denne blog noget før. .

Den er jo helt fantastisk, og den økonomiske krise, gør efter min mening bare det hele meget bedre Peace

Guldbrand
Gæst

« Svar #87: 19 Sep 2008, 12:34 »

Borussia Dortmund – VFL Wolfsburg
Bundesligaen 10. Spillerunde

Det er næsten ironisk, men igen skal jeg møde Wolfsburg efter en landsholdspause, og det betyder at der igen ingen scout rapport er på dem. Det er da også af den grund at jeg netop har valgt denne kamp, så jeg kan give jer et indblik i hvordan jeg vil prøve at gribe kampen an.

Scout rapport:

Min scout har ikke haft mulighed for at se Wolfsburg i aktion, men forventer at de stiller op i en 4-4-2 formation.

Mine taktiske overvejelser:
Da jeg ingen ide har om hvordan Wolfsburg vil gribe kampen an, har jeg valgt at holde min taktik relativ simpel for ikke at blive rendt alt for meget over af dem. Jeg har haft store vanskeligheder med dem, hvor det i vores 3 indbyrdes kampe indtil nu er endt i 2 nederlag og et enkelt uafgjort. Med den simple taktik hvor jeg har valgt at prøve at holde bolden i egne rækker og spille på deres banehalvdel håber jeg at jeg vil kunne få en blød start, og så i løbet af kampen justere min taktik så jeg kan overtaget og evt. få en sejr med hjem. Vi er jo trods alt på hjemmebane, så man burde jo forvente en sejr, og ikke stille sig tilfreds med det ene point eller et nederlag.

Holdinstruktioner               Holdopstillingen

Kampen:
Den simple taktik med fokus på boldbesiddelse og angrebsspil virkede til punkt og prikke i første halvleg. Vi var mildest talt dominerede og der ventede en storsejr hvis vi kunne holde niveauet igennem hele kampen. Alexander Frei, Danny Koevermans og Jakub Blaszczykowski havde givet os en meget gunstig position til 2. halvleg med en 3-0 føring. Vi forsatte det gode spil i 2. halvleg hvor vi både i spil og chancer var overlegne og det udløste også endnu et mål. Diego Klimowicz kunne i det 66. minut bringe os yderlige i front, men det var også efter flere afbrændere fra hans fødder af.

Vi begyndte så småt at sænke niveauet som kampen skred hen. Det offensive spil blev afløst af et mere afventede og defensivt orienteret spil, og det var lidt af en taktisk brøler. Det gav nemlig plads og tid til Wolfsburg, og det kostede i egen ende. Hele to gange formåede Wolfsburg at score og det er altså til trods for at de ellers var blevet spillet nedenom og hjem af en overleget Dortmund hold. Det blev dog trods alt til en flot sejr over Wolfsburg som også er min første imod netop dem, men jeg fik samtidigt en lille taktisk lektion med fra kampen – Luk aldrig din modstander ind i kampen hvis du har dem under kontrol ! 

Dortmund – Wolfsburg
1-0 Alexander Frei (22)
2-0 Danny Koevermans (33)
3-0 Jakub Blaszczykowski (45)
4-0 Diego Klimowicz (66)
4-1 Mame Niang (78)
4-2 Grafite (82)

Guldbrand
Gæst

« Svar #88: 19 Sep 2008, 12:36 »

Så er jeg igen hjemme efter min lille ferie til Paris, og derfor skal i selvfølgelig have en update efter den lille pause der har været.

Guldbrand
Gæst

« Svar #89: 19 Sep 2008, 14:57 »

Uefa Cuppen - Gruppespillet
Resterende hold:

1. Seednings lag
Sevilla
Parma
Steaua
Tottenham
Bordeaux
AZ
Panathinaikos
Getafe (Uefa Cup mestre)

2. Seednings lag

Olympiakos
Athletic
Heerenveen
HSV
Udinese
Partizan
Osasuna
Zenit Peterburg

3. Seednings lag

Sparta Moskva
FC København
Sampdoria
Lovorno
Levski
Braga
Ipswich
AEK

4. Seednings lag
VIT. Guimaraes
OGC Nice
Aston Villa
FC Lorient
H. Tel-Aviv
Stade Malherbe de Caen
Dortmund
Catania

5. Seednings lag
Vitesse
Paok
Wisla
Aberdeen
CFR Cluj
Trabzonspor
Slovan Liberec
Hannover

Efter den samlede sejr over Standard Liege er vi klar til Uefa Cuppens gruppespil hvor vi blev placeret i fjerde seednings lag. Den dårlige position vi er havnet i gør at vi kan komme til at havne i en gruppe med meget svære modstandere, men samtidigt også se frem til nogle gode opgør.

Heldigvis kom vi dog i en fornuftig gruppe der både byder på nogle spændende opgør, men samtidig også gør at vi har fornuftige muligheder for at klare os videre.

Holdet vi trak fra 1. seednings lag blev Panathinaikos. Det græske storhold er en af de nemme fra det øverste seednings lag, og det glæder mig at vi undgik hold som Sevilla og Tottenham da jeg betragter dem for værende et niveau over os.

I 2. seednings lag fik vi en fornuftig modstander i Osasuna. Med lidt held havde vi måske trukket Heerenveen eller Partizan her, men Osasuna er et hold som jeg mener vi kan spille lige op med, både hjemme og på udebane.

I 3. Seednings lag trak vi engelske Ipswich der til dagligt spiller i den næstbedste engelske række. De klarede sig dog helt til finalen i FA Cuppen sidste år hvor man tabte til Chelsea, og derfor står man nu i Uefa Cuppen. Ipswich er et hold jeg mener vi er bedre end, og derfor en meget fornuftig modstander vi har trukket os her - Selvom jeg dog gerne havde set FC København i vores gruppe i stedet for.

I 5. Seednings lag trak vi Slovan Liberec som må betragtes som et af de svageste hold der er tilbage i Uefa Cuppen. Derfor er det også et hold jeg forventer vi vinder over, men vi må passe på med ikke at undervurdere dem, for så tror jeg at de kan blive farlige at spille imod.

Det er altså en gruppe hvor vi trods en position i 4. seednings lag må betragtes som en af favoritterne til at klare os videre, samt endda måske ende som puljevindere. Osasuna ser jeg som den sværeste modstander i puljen, mens Panathinaikos som vi skal møde på udebane også kan blive svære at spille imod. Ipswich og Slovan Liberec mener jeg vi bør kunne vinde over. Derfor forventer jeg vi slutter blandt de to bedste i gruppen.

Kampprogram:
Dortmund – Osasuna
Slovan Liberec – Dortmund
Dortmund – Ipswich
Panathinaikos – Dortmund

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010