home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 966 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dommerpræstationer - IKKE Sas Liga
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Dommerpræstationer - IKKE Sas Liga  (Læst 7804 gange)
Schytte
Landsholdsspiller

Dommerpræstationer - IKKE Sas Liga
« : 23 Aug 2008, 15:32 »

Jeg undskylder fra starten, hvis noget af det jeg skriver, måske ikke giver mening. Men jeg er fuld af vrede, over dommerne der dømmer kampene i lavere rækker! Er lige kommet hjem efter en kamp, fuldstændig ødelagt af dommeren IGEN! Håber, at jer der spiller fodbold, giver mig ret i det jeg skriver. DET ER SIMPELTHEN FOR PINLIGT, OG RINGE! Har lige et eksempel her. Spillede kamp her for en time siden. Vi spiller i junior rækkerne skal der lige siges. Men tilbage til kampen, der blev udgivet 10 gule kort for brok, 2 røde kort for tacklinger, og endnu 2 røde kort efter 2x gule kort. ALLE gule kort var for brok. Ganske vist lyder det fair nok, at de fik kort for at brokke sig, men det de sagde, er jo bare fuldstændig normalt, når dommeren feks laver en indlysende fejl. Ene af mine venner fik gul kort for at sige "For helvede man, stop nu det der", efter han blev sparket på låret med vilje. Det var så kort nummer to, for det første gule kort fik han, efter at kalde ene af vores medspillere noget.... det må man åbenbart heller ikke. For mit eget vedkommende, blev jeg fuldstændig slagtet inde i feltet, jeg skød en brøkdel af et sekund, efter en flyvende psykopat kom med knopperne ind i min ankel. Skal lige siges at han var sidste mand, og der blev ikke engang dømt frispark. Inden, havde de godt nok fået rødt kort, for at lave et "proffesional (stav)" frispark, hvor personen der begik det, ikke engang var bagerst mand, og han lavede ikke engang noget alvorligt.
Så havde vi et indirekte frispark. Den blev spillet som den nu skulle, og bolden blev banket op i krydset. Men nej nej, det blev da annulleret, fordi bolden ikke havde rullet en omgang, og det så dommeren fra 40 meters afstand.

Har lige et mere hurtigt eksempel på en hjerneblødning af Martin P-karakter. Bolden blev spillet normalt på midtbanen, hvorefter en af målmændene råber, ikke ad dommeren, men efter en spiller. Målmanden får gult kort, og der bliver dømt INDIREKTE frispark inde i feltet, selvom bolden blev spillet på midtbanen.

Jeg skriver ikke det her, fordi der bliver dømt mod os. For det går begge veje, og snakker tit med nogle medspillere om, at dommerne bare er for dårlige.

Håber nogle af jer, kan komme med nogle indlæg om samme oplevelser, for håber da godt nok ikke, det kun er mit hold der får de dårligere dommere!

Skriv lige, hvis der er noget i ikke forstår, for har lige skrevet det her hurtigt...

på forhånd tak!
« Seneste Redigering: 23 Aug 2008, 21:52 af Schytte » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Dommerpræstationer - IKKE Sas Liga
« Svar #1: 23 Aug 2008, 15:33 »

Hvorfor oprette to identiske tråde? Rullende Øjne

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #2: 23 Aug 2008, 15:36 »

Hvorfor oprette to identiske tråde? Rullende Øjne

Undskyld havde ikke set :S der stod først jeg oprettede, at jeg var logget ud, og at det ikke var blevet sendt. undskyld! :S troede ikke det var blevet lagt ud

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3: 23 Aug 2008, 15:39 »

Undskyld havde ikke set :S der stod først jeg oprettede, at jeg var logget ud, og at det ikke var blevet sendt. undskyld! :S troede ikke det var blevet lagt ud

Det er så iorden. Den anden tråd blev også lige låst, så det er vidst alt sammen fint igen.

Når det så er sagt, så er jeg enig med dig. De danske dommere dømmer mærkeligt. I FCK's kamp mod FCM, dømte dommeren skide ringe. Han lavede mærkelige kendelser gang på gang, ikke kun mod FCK.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4: 23 Aug 2008, 15:41 »

Det er så iorden. Den anden tråd blev også lige låst, så det er vidst alt sammen fint igen.

Når det så er sagt, så er jeg enig med dig. De danske dommere dømmer mærkeligt. I FCK's kamp mod FCM, dømte dommeren skide ringe. Han lavede mærkelige kendelser gang på gang, ikke kun mod FCK.

Ja de danske dommere i SAS ligaen er næsten dårligere end dem, vi har i Juniorrækken. Har ikke set helt vildt mange kampe, men kan da fortælle, at alle AaBs kampe, har der været fejldømt 10000 gange... Og det er til begges fordele. Det er som om, de får medlidenhed til et hold, hvis de ved, de måske har fejldømt et gult kort eller noget, og tillader lidt mere..

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 23 Aug 2008, 20:53 »

Schytte, det var ikke brok alle sammen. Fx Thomas' første gule kort. "Ukvæmsord" tror jeg man kan kalde det.

Men jeg er fuldstændig enig. I dag fik en af mine medspillere gult kort for at råbe: "Den er ude, dommer" (hentyder til bolden).
Derudover spillede vi også i torsdags, hvor først anføreren fik for brok (den var vist fin nok),
men 3 minutter senere sker dette:

En af vores midtbanespillere bliver tacklet lidt hårdt på midten af banen. Vores målmand råber: "Hallo!", hvilket resulterer i, at dommeren stopper spillet, løber ned til vores keeper - gult kort og indirekte frispark.
(ved ikke om det er den du refererrer(?) til, Schytte...
« Seneste Redigering: 23 Aug 2008, 21:22 af Snons » Logged

Real Madrid <3

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #6: 23 Aug 2008, 21:01 »

Når jeg selv spiller fodbold er dommerne bare så utrolig ringe.. det er helt utroligt!..

19-18!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #7: 23 Aug 2008, 21:17 »

Når jeg selv spiller fodbold er dommerne bare så utrolig ringe.. det er helt utroligt!..

Når man tænker på hvordan du selv spiller (jvf. dine kommentar i "Beskidte fodboldtricks" så må du jo nyde godt af det?

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=16355.msg498737#msg498737

Batigol
Manager

« Svar #8: 23 Aug 2008, 21:42 »

Når man tænker på hvordan du selv spiller (jvf. dine kommentar i "Beskidte fodboldtricks" så må du jo nyde godt af det?

Haha, genialt svar det dér! Opstemt

Ved ikke helt, hvad jeg skal synes om vores dommere. Det er en stor pose blandede bolscher. Nogle er direkte blinde, døve og stumme, mens andre er vældigt flinke, opmærksomme osv. og sidst er der typen der simpelthen bare har nul-tolerance overfor ALT! Selv et simpelt spørgsmål kan udløse et gult kort ved disse typer. Men generelt synes jeg nu de plejer at være meget fine! Smiley

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 23 Aug 2008, 21:44 »

Hvor er du fra i landet FCB? Jeg tror jeg flytter, for det der lyder da nice!

Real Madrid <3

Batigol
Manager

« Svar #10: 23 Aug 2008, 21:46 »

Hvor er du fra i landet FCB? Jeg tror jeg flytter, for det der lyder da nice!

8920 Randers NV! Opstemt
Normalt ville jeg bare sige ... Randers! Peace
Vi har faktisk haft en dommer på 24-25 år et par gange. Han er sgu vældig hyggelig. Der bliver snakket Premier League, La Liga, Serie A osv. i pausen! Men, han dømmer nu alligevel det der skal dømmes! Smiley

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

United-styrer
Gæst

« Svar #11: 23 Aug 2008, 21:50 »

Wauw. Han burde da ikke spille fodbold.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #12: 23 Aug 2008, 21:53 »

Jemil jeg gider godt nok ikke at spille mod dit hold, da jeg er angriber Opstemt!!

andersfa123
Gæst

« Svar #13: 23 Aug 2008, 21:56 »

Vores dommere er mærkelige! Der er en der går herre meget op i det som vifter med hænderne helet tiden. Så er der en der dømmer offside på alt! Her er lige en situation med mig og ven som scorede:

Jeg løber med bolden ude i venstre side af feltet, jeg ser så min ven komme løbende i midten af feltet, dog stadig bag bolden, så spiller jeg ham og han score, men dommeren dømmer offside :S.

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #14: 23 Aug 2008, 22:02 »

Du skal jo spille bolden bagud, hvis der ikke er en forsvarsspiller.... .
Sådan har jeg i alt fald forstået det

Men da jeg spillede, var vores dommere nu gode! De dømte godt og det var kun i en by, hvor vi altid blev bortdømt og tilfældigvis var det altid fordi de havde "glemt" at få en dommer, så en gang var det en håndbolddommer, en anden gang en far o.lign.

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010