home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  2 Brugere, 1181 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dommerpræstationer - IKKE Sas Liga
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Dommerpræstationer - IKKE Sas Liga  (Læst 7771 gange)
Schytte
Landsholdsspiller

Sv: Dommerpræstationer - IKKE Sas Liga
« Svar #15: 23 Aug 2008, 22:05 »

Du skal jo spille bolden bagud, hvis der ikke er en forsvarsspiller.... .
Sådan har jeg i alt fald forstået det

Men da jeg spillede, var vores dommere nu gode! De dømte godt og det var kun i en by, hvor vi altid blev bortdømt og tilfældigvis var det altid fordi de havde "glemt" at få en dommer, så en gang var det en håndbolddommer, en anden gang en far o.lign.

Snakker du om ?? Det er jo ligemeget om der er forsvarsspiller eller hvad der er, der kan ALDRIG dømmes offside hvis modtageren er bag bolden når den bliver spillet... ved ikke hvad du mener

andersfa123
Gæst

« Svar #16: 23 Aug 2008, 22:07 »

Du skal jo spille bolden bagud, hvis der ikke er en forsvarsspiller.... .
Sådan har jeg i alt fald forstået det

Men da jeg spillede, var vores dommere nu gode! De dømte godt og det var kun i en by, hvor vi altid blev bortdømt og tilfældigvis var det altid fordi de havde "glemt" at få en dommer, så en gang var det en håndbolddommer, en anden gang en far o.lign.
Øhhm, nej. Ham jeg spiller til skal bare være bag bolden når jeg spiller den, så er det lige meget hvor langt fremme forsvaren er...

Altid FCK
Manager

« Svar #17: 23 Aug 2008, 22:58 »

Nej du må ikke lave en aflevering der er foran bolden, også selvom ham du vil spille bolden er bagved dig.
Altså hvis der ikk er en forsvarsspiller

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #18: 23 Aug 2008, 23:02 »

Nej du må ikke lave en aflevering der er foran bolden, også selvom ham du vil spille bolden er bagved dig.
Altså hvis der ikk er en forsvarsspiller

Øhh bare mig der ikke forstår, hvordan man kan lave en aflevering foran bolden?

Altså reglerne er jo bare, at når du spiller én, som er bagved bolden når den bliver spillet, er ikke offside :S

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #19: 23 Aug 2008, 23:05 »

Hehe fik vist nok formuleret noget så forkert. Det var ikke helt den måde, men det ligemeget.
Men er det ikke noget med at man ikke må spille bolden hvis er to mod målmand, eller er jeg helt væk her? Grin

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #20: 23 Aug 2008, 23:06 »

Øhh bare mig der ikke forstår, hvordan man kan lave en aflevering foran bolden?

Altså reglerne er jo bare, at når du spiller én, som er bagved bolden når den bliver spillet, er ikke offside :S

Korrekt.

Hvordan går det i øvrigt på Turøgade Tunge

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #21: 23 Aug 2008, 23:12 »

Synes bare generelt sas ligaens dommere er ringe og koster klubberne dyrt f.eks Randers-Fck . Men bare kig på Belgien-Tyskland ,. den som bliver lavet mod Podolski der sker intet med deres målmand - sjovt nok dommeren er dansk .

Kan huske VM 2002 Korea/Japan . 2 gange bliver der dømt offside mod Inzaghi fra Italien.

Vi skal alle være her.

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 23 Aug 2008, 23:15 »

Synes bare generelt sas ligaens dommere er ringe og koster klubberne dyrt f.eks Randers-Fck . Men bare kig på Belgien-Tyskland ,. den som bliver lavet mod Podolski der sker intet med deres målmand - sjovt nok dommeren er dansk .

Kan huske VM 2002 Korea/Japan . 2 gange bliver der dømt offside mod Inzaghi fra Italien.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/article1046577.ece

Det er en skandale! Det er jo Jet Lee for fa****!

Real Madrid <3

søgaard
Gæst

« Svar #23: 23 Aug 2008, 23:19 »

Jeg synes overhovedet ikke dommerstandarden er dårlig. Spiller selv blot i Yngelinge A, men har hele året ikke oplevet en decideret dårlig dommer. De har nogle underlig kendelser en gang imellem, men slet ikke så mange, man kan sige de er dårlige. Heroppe (Vendsyssel) skal vi ikke klage over for mange kort. De kampe jeg har spillet er der vist kun delt 4-5 kort ud i forårssæsonen og de første par kampe i efteråret, hvilket slet ikke er noget specielt i forhold til noget af det, I andre fortæller om. Tit har vi stået med en følelse af, at der sagtens kunne være givet flere kort ud i mange situationer, bl.a. for brok, hvilket dommerne heroppe slet ikke takserer til kort.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #24: 23 Aug 2008, 23:22 »

Jeg synes overhovedet ikke dommerstandarden er dårlig. Spiller selv blot i Yngelinge A, men har hele året ikke oplevet en decideret dårlig dommer. De har nogle underlig kendelser en gang imellem, men slet ikke så mange, man kan sige de er dårlige. Heroppe (Vendsyssel) skal vi ikke klage over for mange kort. De kampe jeg har spillet er der vist kun delt 4-5 kort ud i forårssæsonen og de første par kampe i efteråret, hvilket slet ikke er noget specielt i forhold til noget af det, I andre fortæller om. Tit har vi stået med en følelse af, at der sagtens kunne være givet flere kort ud i mange situationer, bl.a. for brok, hvilket dommerne heroppe slet ikke takserer til kort.

Kunne godt bruge jeres dommere. Hver gang en af vores spillere brokker sig, så er det gul kort!

Til dimmajr: Fint, det er sgu noget sværere end folkeskole, så det skal man lige vænne sig til. Men ret god start, og fået en masse venner og sådan. Men de flest lærere er godt nok tøre

søgaard
Gæst

« Svar #25: 23 Aug 2008, 23:25 »

Kunne godt bruge jeres dommere. Hver gang en af vores spillere brokker sig, så er det gul kort!
Uden at skulle komme med mine fordomme, så ved jeg, at jer fra Aalborg har en anden måde at brokke sig på, så det måske kommer til at lyde en smule hårdere end det er ment. For det meste, når vi brokker os, er det med et smil på læben, da dommeren så kan se, at vi ikke er helt tilfredse, men samtidig ikke er stiktosset på ham. Der er mange forskellige måder og sige tingene på. Der vælger I måske de forkerte, da de fleste dommere er til at snakke med, så længe man også vil høre på, hvad dommeren har at sige, og ikke bare, hvad man selv siger.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #26: 23 Aug 2008, 23:30 »

Når man tænker på hvordan du selv spiller (jvf. dine kommentar i "Beskidte fodboldtricks" så må du jo nyde godt af det?

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=16355.msg498737#msg498737

Og hvad har det med at gøre, at jeg spiller hårdt på banen, med at jeg synes det er godt at dommeren er skidt?  Huh

Schytte: Vis du ikke er en irriterende, divinde angriber så skal du ikke være bange Rullende Øjne

19-18!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #27: 23 Aug 2008, 23:31 »

Uden at skulle komme med mine fordomme, så ved jeg, at jer fra Aalborg har en anden måde at brokke sig på, så det måske kommer til at lyde en smule hårdere end det er ment. For det meste, når vi brokker os, er det med et smil på læben, da dommeren så kan se, at vi ikke er helt tilfredse, men samtidig ikke er stiktosset på ham. Der er mange forskellige måder og sige tingene på. Der vælger I måske de forkerte, da de fleste dommere er til at snakke med, så længe man også vil høre på, hvad dommeren har at sige, og ikke bare, hvad man selv siger.

Ja okay, sådan er det slet ikke her. Når vi brokker os, så er det med et slags trussels-blik, hvis du forstår Opstemt Vi brokker os ALDRIG med smil, for dommeren skal sgu vide vi er utilfredse Wink Ej... er ikke selv en der brokker mig meget, men kan satme blive sur når dommeren gang på gang dømmer forkert på bla offsidee (Er angriber, så går tit ud over mig. Og jeg ved, jeg ikke er offside hele tiden) Eller i dag, hvor jeg blev svinetaklet efter, at deres forsvarsspiller synes min fod skulle hilse på hans knopper. Helt indlysende eftertakling, som både skulle give straffe og rødt kort. Men dommeren valgte så at lade spillet gå videre, vel og mærket havde deres målmand bolden, ikke fordi vi havde en stor chance. Men med hensyn til det brok, så kommer der også mere og mere for hver kamp fra vores holds side, fordi dommerne vi har haft er så ringe. De tror, de kan se ALT fra midtercirklen.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #28: 23 Aug 2008, 23:33 »

Og hvad har det med at gøre, at jeg spiller hårdt på banen, med at jeg synes det er godt at dommeren er skidt?  Huh

Schytte: Vis du ikke er en irriterende, divinde angriber så skal du ikke være bange Rullende Øjne

Det er jeg skam ikke. Plejer ikke at være ret aggresiv, selvfølgelig kun hvis min modstander konstant river i trøjen eller sådan noget. Normalt er jeg ikke ret irriterende, alene af den grund jeg ikke har luft nok til at irritere folk, hvis jeg så også skal løbe Opstemt

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #29: 23 Aug 2008, 23:37 »

Det er jeg skam ikke. Plejer ikke at være ret aggresiv, selvfølgelig kun hvis min modstander konstant river i trøjen eller sådan noget. Normalt er jeg ikke ret irriterende, alene af den grund jeg ikke har luft nok til at irritere folk, hvis jeg så også skal løbe Opstemt

så vis du faktist skal løbe, så har du ikke kræfter til noget andet? Er det ikke det man kalder dovenskab?  Opstemt

19-18!

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010