home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 743 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Irriterende problem
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Irriterende problem  (Læst 1247 gange)
stolpestenen74
Gæst

Irriterende problem
« : 17 Apr 2006, 15:36 »

Jeg har et problem : Når jeg har spillet et par runder, ændrer min møntfod sig fra "Danish Kroner" til "Thai Baht"...
Når jeg så ændrer den tilbage, Ja...Så går der lige et par runder og den hedder Thai Baht igen... Hvad kan være galt her.... Det er ikke nemt at finde ud af med Thai Penge..
Jeg kører med 6.0.2 patch

StolpeSten

Borelli BB
Landsholdsspiller

Sv: Irriterende problem
« Svar #1: 17 Apr 2006, 15:43 »

Puha, det lyder meget underligt!  Ubeslutsom

Prøv at downloade patch 6.0.3, så kan det være at det virker. Du kan downloade den her på siden.

arsenalistic
Manager

« Svar #2: 17 Apr 2006, 16:57 »

Har hørt om problemet før! Prøver lige at se på det Smiley

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #3: 17 Apr 2006, 17:47 »

kan ikke finde  løsningen, men ja prøv at opgradere og hvis det ikke hjælper må du afinstallere og smide spillet ind igen! Smiley

Go you Gunners!

Metsu1
Manager

« Svar #4: 17 Apr 2006, 18:19 »

Det er fordi du bruger en crack af en eller anden art

naNo
Gæst

« Svar #5: 31 Maj 2006, 14:50 »

Jep det er fordi du bruger en crack, du kan løse problemet ved at hente en anden crack, ellers så gå dog ud og køb spillet istedet Smiley http://www.spilpriser.dk/Listprices.asp?ID=156620 239 kr. med fragt er vel lige til at overskue? Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #6: 31 Maj 2006, 15:31 »

Jeg har et problem : Når jeg har spillet et par runder, ændrer min møntfod sig fra "Danish Kroner" til "Thai Baht"...
Når jeg så ændrer den tilbage, Ja...Så går der lige et par runder og den hedder Thai Baht igen... Hvad kan være galt her.... Det er ikke nemt at finde ud af med Thai Penge..
Jeg kører med 6.0.2 patch

StolpeSten

Velkommen til siden StolpeSten, håber du synes om den...  Smiley

Du er ikke den eneste, der har døjet med dette problem.

Der findes flere tråde i dette forum, der forklarer hvorfor problemet opstår. Dem kan du læse igennem, hvis du har lyst.

De bunder allesammen ud i, at du ikke har det originale spil i pc'en når du spiller.

Det kan der være mange grunde til, den mest almindelige er desværre, at man ikke har støttet spillets udvikling fordi man har valgt at benytte en piratkopi.

Det er logisk at vi ikke støtter folk, der ikke støtter spillet og derfor er regelen også at der på div. FM-sider ikke debateres omkring kopiering osv.

Vi går selvfølgelig ud fra at du har det originale spil, så sæt det i PC'en og dit problem vil være løst.  Wink

« Seneste Redigering: 31 Maj 2006, 15:33 af Bademesteren » Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #7: 31 Maj 2006, 16:10 »

Der er også en alternativ løsning, som man måske ikke umiddelbart ville tænke over...

Du køber dig ganske simpelt en thai-kone! Der er flere udmærkede sites på Nettet, der kan formidle forbindelsen. Når du har modtaget din thai-kone, enten med posten eller ved afhentning i lufthavnen, så kan denne thai-kone med lidt træning nemt oversætte fra bath til gode danske kroner.
Thai-koner har også andre anvendelsesformål, som det vil være for omfangsrigt at gå ind på her, men det skal nævnes at de er meget populære især blandt mandlige indehavere, der er så heldige at have af en cracket udgave af FM-2006.

De bedste ønsker fremover og med håb om en lykkelig fremtid

ElGuapo - Indehaver af en århusiansk hustru

Freak
Gæst

« Svar #8: 31 Maj 2006, 16:20 »

Der er også en alternativ løsning, som man måske ikke umiddelbart ville tænke over...

Du køber dig ganske simpelt en thai-kone! Der er flere udmærkede sites på Nettet, der kan formidle forbindelsen. Når du har modtaget din thai-kone, enten med posten eller ved afhentning i lufthavnen, så kan denne thai-kone med lidt træning nemt oversætte fra bath til gode danske kroner.
Thai-koner har også andre anvendelsesformål, som det vil være for omfangsrigt at gå ind på her, men det skal nævnes at de er meget populære især blandt mandlige indehavere, der er så heldige at have af en cracket udgave af FM-2006.

De bedste ønsker fremover og med håb om en lykkelig fremtid

ElGuapo - Indehaver af en århusiansk hustru
Haha funny funny
Good one Thumbs Up

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010