home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  4 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Golf, Golf, og atter Golf
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Golf, Golf, og atter Golf  (Læst 53526 gange)
Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Golf, Golf, og atter Golf
« Svar #60: 27 Sep 2012, 08:31 »

Jeg var ude på en 18 hullers runde i strålende solskin i Lørdags på Brande Golfklub, hvor det blev en runde på 106 slag! Det gav mig sølle 27 point. Men jeg var egentlig godt tilfreds.

Det var fremgang til forrige rundes 19 point (som dog var første runde på min nye hjemmebane Nivå golfklub).

Nu ser jeg frem til søndagens Match mod N17, hvor vi skal have os en runde på Vallø golfklub(husker jeg ikke rigtigt?)

Jeg beder til det bliver en solrig runde! Smiley
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Golf, Golf, og atter Golf
« Svar #61: 27 Sep 2012, 12:20 »

SÅDAN! Så er jeg for alvor igang..

Jeg gik 5 ned i handicap i dag, hvor jeg gik bag 9 på 23 point.. Så nu er jeg nede i 43 efter 2,5 runde.. Det tegner godt for fremtiden. Nu kender jeg banen og spillede bare sikkert og roligt hele vejen..

Jeg har sat et nyt mål for denne sæson. Hvis vejret er nogenlunde med os i oktober og november, så satser jeg på at nå handicap 36 og dermed rykke op i gruppe 5.. Der vil jeg gerne starte til i næste sæson, hvor jeg så skal have gang i mine køller og driver..

Lige nu spiller jeg kun mine jern og 4 hybrid, så jeg er noget begrænset når jeg står på tee, for har kun 140 meter i starten... Kan jeg få 30-60 meter mere på i næste sæson, så ser det rigtigt fint ud, for mit korte spil er rigtig godt syntes jeg selv...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Golf, Golf, og atter Golf
« Svar #62: 27 Sep 2012, 14:46 »

Jeg var ude på en 18 hullers runde i strålende solskin i Lørdags på Brande Golfklub, hvor det blev en runde på 106 slag! Det gav mig sølle 27 point. Men jeg var egentlig godt tilfreds.

Det var fremgang til forrige rundes 19 point (som dog var første runde på min nye hjemmebane Nivå golfklub).

Nu ser jeg frem til søndagens Match mod N17, hvor vi skal have os en runde på Vallø golfklub(husker jeg ikke rigtigt?)

Jeg beder til det bliver en solrig runde! Smiley

Korrekt. Vallø Golfklub. Ser sgu også frem til en runde mod dig Hcan Wink
Forhåbentlig kan jeg komme lidt ned i hcp. Så må vi se Smiley

SÅDAN! Så er jeg for alvor igang..

Jeg gik 5 ned i handicap i dag, hvor jeg gik bag 9 på 23 point.. Så nu er jeg nede i 43 efter 2,5 runde.. Det tegner godt for fremtiden. Nu kender jeg banen og spillede bare sikkert og roligt hele vejen..

Jeg har sat et nyt mål for denne sæson. Hvis vejret er nogenlunde med os i oktober og november, så satser jeg på at nå handicap 36 og dermed rykke op i gruppe 5.. Der vil jeg gerne starte til i næste sæson, hvor jeg så skal have gang i mine køller og driver..

Lige nu spiller jeg kun mine jern og 4 hybrid, så jeg er noget begrænset når jeg står på tee, for har kun 140 meter i starten... Kan jeg få 30-60 meter mere på i næste sæson, så ser det rigtigt fint ud, for mit korte spil er rigtig godt syntes jeg selv...

Synes sjovt nok også, at det er nemmere, at gå ned i hcp, når man "kun" går 9 huller. Tror det er noget fysisk og psykisk, når man nærmer sig den dobbelte tid..

Jeg har valgt at bruge driveren med det samme, for at lære den. Forstår ikke helt den med, at man ikke vil bruge den Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Golf, Golf, og atter Golf
« Svar #63: 27 Sep 2012, 15:11 »

Det er ikke fordi jeg ikke vil bruge men kan ikke finde ud af den.. Jeg har trænet den rigtig meget men det er helt håbløst.. Så jeg tager lige nogle lektioner hos klubbens golf pro i starten af næste sæson, så jeg kan få den på plads.. 3w og 5w er ok men skal lige rettes lidt ind før jeg gider bruge dem på selve banen..

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Golf, Golf, og atter Golf
« Svar #64: 27 Sep 2012, 17:01 »

Hcan og N17: Jeg går ud fra, vi får et fyldigt referat?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Golf, Golf, og atter Golf
« Svar #65: 27 Sep 2012, 17:20 »

Vi burde finde en dag i foråret, hvor vi samler alle FM-nørder der også spiller golf til en lille turnering.. Ligesom der laves FMF bold... Det kunne være mega fedt!
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Golf, Golf, og atter Golf
« Svar #66: 27 Sep 2012, 17:49 »

Vi burde finde en dag i foråret, hvor vi samler alle FM-nørder der også spiller golf til en lille turnering.. Ligesom der laves FMF bold... Det kunne være mega fedt!

Ganske enig... Vi skulle have en FM Masters ... eventuelt 2-4 runder over året, så vi kommer lidt rundt hos os alle Smiley
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Golf, Golf, og atter Golf
« Svar #67: 27 Sep 2012, 18:04 »

Ganske enig... Vi skulle have en FM Masters ... eventuelt 2-4 runder over året, så vi kommer lidt rundt hos os alle Smiley

FM Ryder Cup mellem FMD vs FMF  Wink
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Golf, Golf, og atter Golf
« Svar #68: 27 Sep 2012, 18:35 »

Jeg er så voldsomt klar på FM Ryder Cup! Dog skal det være i sommerferien, da det er eneste tidspunkt jeg er i DK.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Golf, Golf, og atter Golf
« Svar #69: 28 Sep 2012, 11:00 »

Jeg er sgu også klar på en FM Ryder Cup.... Eller bare en internt her, hvor vi trækker lod om holdene Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Golf, Golf, og atter Golf
« Svar #70: 29 Sep 2012, 00:16 »

Ok presser mig selv lidt i weekenden. 1 runde lørdag og 2 runder søndag, det bliver hårdt Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Golf, Golf, og atter Golf
« Svar #71: 29 Sep 2012, 15:38 »

Uha da da, jeg håber ikke, at runden i dag var et signal om hvordan det kommer til at gå i morgen. Tror ALDRIG jeg har spillet så elendigt, som jeg gjorde i dag. Meeeeeeen, så har jeg da noget, at gøre bedre i morgen Opstemt

Det bliver kun til runden mod Hcan i morgen - så jeg er klar(forhåbentlig) Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Golf, Golf, og atter Golf
« Svar #72: 29 Sep 2012, 15:40 »

Uha da da, jeg håber ikke, at runden i dag var et signal om hvordan det kommer til at gå i morgen. Tror ALDRIG jeg har spillet så elendigt, som jeg gjorde i dag. Meeeeeeen, så har jeg da noget, at gøre bedre i morgen Opstemt

Det bliver kun til runden mod Hcan i morgen - så jeg er klar(forhåbentlig) Wink

Jeg ser frem til dysten! - Jeg har ikke spillet, men golfbukserne er strøget, Arsenal sat til vægs og køllen i baggen! Jeg er klar Peace
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Golf, Golf, og atter Golf
« Svar #73: 29 Sep 2012, 17:12 »

Åhh hvor ville jeg gerne lege med.. God tur og glæder mig til at høre om resultatet  Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Golf, Golf, og atter Golf
« Svar #74: 07 Okt 2012, 23:07 »

Så har jeg sq meldt mig til den første turnering.. Det er en Par turnering.. Det bliver skide fedt! Det er ren Ryder Cup  Grin
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010