home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1156 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Beskidte fodboldtricks
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: Beskidte fodboldtricks  (Læst 32427 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Beskidte fodboldtricks
« Svar #120: 28 Aug 2008, 21:03 »

Hvad sagde modstanderen? Grin

Han blev sur og sagde, at jeg ville få igen. Fik jeg bare ikke.  Grin

Chakana
Manager

« Svar #121: 28 Aug 2008, 21:14 »

Haha, ja man kan ikke undgå skænderier på banen.. Wink

Arsenal Football Club

SirToby
Manager

« Svar #122: 09 Sep 2008, 22:51 »

Puha-da, det blev sgu til en sjælden dramatisk kamp fra min side i dag. Halvvejs i anden halvleg dykker jeg ned i en tackling og rammer bolden. Bolden ryger videre til en ny modstander, og jeg dykker atter. Denne gang rammer jeg ham vist på skinnebenet, hvilket straks får tre af mine modstandere til svine mig til. Adrenalinen pumper; der skal svares igen. En spytklat lander på modstanderens 5'er, og så skete der ikke ret meget mere. Der var kold luft imellem os resten af kampen, og jeg skulle kraftedme ikke sige tak for kampen til noget narhoved.

Vi tabte 6-0.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #123: 09 Sep 2008, 22:56 »

Lige meget om adrenalinen pumper eller ens mor er blevet svinet til, så burde man kunne holde sig fra at spytte på en modstander - det er simpelthen for lavt.
« Seneste Redigering: 09 Sep 2008, 23:00 af Njaourinho » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #124: 09 Sep 2008, 23:03 »

Jeg kunne aldrig drømme om at spytte på en modstander heller ikke selvom personen skulle slå, så går man bare væk. Tilgengæld, hvis der var en der svinede min familie til, så ville personen højest sandsynligt modtage en ægte Zidane skalle - og jeg ville aldrig nogensinde fortryde det. Men jeg er umiddelbart en fair spiller så jeg ender sjældent med at lave svinestreger. Peace

N17
Manager

« Svar #125: 09 Sep 2008, 23:08 »

Spytte er også en ting, som jeg ALDRIG kunne finde på at gøre. Det er simpelthen for lavt. Det er efter min mening det laveste man kan synke, og det burde man aldrig komme til!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SirToby
Manager

« Svar #126: 09 Sep 2008, 23:09 »

Tydeligvis smag og behag. Et slag i hovedet er i mine øjne værre end en spytklat. Jeg skulle udtrykke mig, og det gjorde jeg.

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #127: 09 Sep 2008, 23:11 »

Puha-da, det blev sgu til en sjælden dramatisk kamp fra min side i dag. Halvvejs i anden halvleg dykker jeg ned i en tackling og rammer bolden. Bolden ryger videre til en ny modstander, og jeg dykker atter. Denne gang rammer jeg ham vist på skinnebenet, hvilket straks får tre af mine modstandere til svine mig til. Adrenalinen pumper; der skal svares igen. En spytklat lander på modstanderens 5'er, og så skete der ikke ret meget mere. Der var kold luft imellem os resten af kampen, og jeg skulle kraftedme ikke sige tak for kampen til noget narhoved.

Vi tabte 6-0.
Hvor lavt kan man synke... så hellere pande ham en... spytklatter hører hjemme i en bitch-fight!!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #128: 09 Sep 2008, 23:12 »

Tydeligvis smag og behag. Et slag i hovedet er i mine øjne værre end en spytklat. Jeg skulle udtrykke mig, og det gjorde jeg.

Jeg mener at et par håndmadder kan være på sin plads, men igen, spytteri er lige lavt nok.. Men jeg ser også en skalle som lige så slemt som en spytklat.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #129: 09 Sep 2008, 23:22 »

rive modstanderens boller sønder og sammen

Personer som dig har jeg lyst til at slå i kampen.. Det er noget så nederen, virkelig en mærkelig idé I har fået jer der. Men okay, hvis det er dét I er til.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #130: 09 Sep 2008, 23:48 »

SirToby... Jeg vil hellere spyttes på end at have en brækket næse. Jeg siger ikke god for din handling, lige som alle andres i denne tråd, men hellere spyt en eget blod.

Men sådan er jeg.

NickTregub
Juniorspiller
**

« Svar #131: 09 Sep 2008, 23:57 »

Bruger min fysik til at overløbe modstanderne. Får de et skridt for meget hiver jeg fat i skulderen og vælter dem, hovedstødsdueller vinder jeg ved at stille mig bag dem og lige bore en kno i ryggen på dem inden jeg hopper op (så vinder man alle), løbedueller vinder jeg ved at skære deres løbebane af eller ved at lave skulderskub så hårdt, at de falder. Hvis de har bolden kan jeg også finde på at lave nogle RIGTIG hårde tacklinger, eller nogle glidende med knopperne først. Har da også fået et par spillere til at hulke før, men det vilde er, at jeg aldrig har modtaget et gult eller et rødt kort. Så længe det ikke kan ses, er det lovligt!
Mit allerbedste trick er nok at holde folk nede ved at hive stramt i trøjen fra dommerens blinde vinkel, så modstanderen ikke kan hoppe efter bolden, og det fejeste trick, jeg nogensinde har lavet, var et skulderskub så hårdt, jeg overhovedet kunne, da bolden var ude af rækekvidde, så han, fra kanten af det lille felt, formåede at flyve/tumle ind i stolpen med hovedet først. Han begyndte at græde og måtte gå ud.

BTW: Eftertacklinger og hævnaktioner er konge!

Nok kan vi tabe, men Brøndby IF vil aldrig kunne besejres.

-LFC-
Manager

« Svar #132: 10 Sep 2008, 00:03 »

Bruger min fysik til at overløbe modstanderne. Får de et skridt for meget hiver jeg fat i skulderen og vælter dem, hovedstødsdueller vinder jeg ved at stille mig bag dem og lige bore en kno i ryggen på dem inden jeg hopper op (så vinder man alle), løbedueller vinder jeg ved at skære deres løbebane af eller ved at lave skulderskub så hårdt, at de falder. Hvis de har bolden kan jeg også finde på at lave nogle RIGTIG hårde tacklinger, eller nogle glidende med knopperne først. Har da også fået et par spillere til at hulke før, men det vilde er, at jeg aldrig har modtaget et gult eller et rødt kort. Så længe det ikke kan ses, er det lovligt!
Mit allerbedste trick er nok at holde folk nede ved at hive stramt i trøjen fra dommerens blinde vinkel, så modstanderen ikke kan hoppe efter bolden, og det fejeste trick, jeg nogensinde har lavet, var et skulderskub så hårdt, jeg overhovedet kunne, da bolden var ude af rækekvidde, så han, fra kanten af det lille felt, formåede at flyve/tumle ind i stolpen med hovedet først. Han begyndte at græde og måtte gå ud.

Du er da nok nok den sidste fodboldspiller i verden jeg har lyst til at møde. Det der er jo værre end Materazzi...

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #133: 10 Sep 2008, 00:14 »

Du er da en Maerazzi wannabe, hva?  Opstemt

Skulle måske ikke komme fra mig, men synes jeg har brugt langt mindre tricks i de seneste kampe, og det er ikke gået ubemærket hen hos min brasilienske træner. ( Som jeg btw vinder et væddemål over på lørdag, da Manchester United vinder over Liverpool  Tunge )

19-18!

NickTregub
Juniorspiller
**

« Svar #134: 10 Sep 2008, 00:16 »

Du er da nok nok den sidste fodboldspiller i verden jeg har lyst til at møde. Det der er jo værre end Materazzi...
Hvis jeg stod over for mig selv, ville der også blive slåskamp. Jeg spiller som et svin, jeg ved det. Men sådan spiller jeg fodbold. Har kun min fysik og mit skud at spille på, også må man jo udnytte det  funny
Kan godt være, det lyder voldsommere, end det egentligt er. Som sagt har jeg aldrig fået et eneste kort - men laver nok en 5-8 frispark hver eneste kamp Peace
Værre end Materazzi? Måske, men ingen slipper forbi mig Smiley

Nok kan vi tabe, men Brøndby IF vil aldrig kunne besejres.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010