home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 712 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Beskidte fodboldtricks
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Beskidte fodboldtricks  (Læst 32403 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: Beskidte fodboldtricks
« Svar #105: 23 Aug 2008, 22:28 »

På det enkelte år jeg spillede var jeg først forsvare og dernæst målmand. Har aldrig været den svinske type, men plejede gerne at tirre angriberne. En tricks som forsvarer er, at når man er alene nede med angriberen så kan man lige ramle ind i ham let med skulderen når man løber forbi, det er tit nok til at de bliver lidt irriterede.
Som målmand brugte jeg bare det der med markeringer ved hjørnespark med høje knæ og sådan noget, så at angriberne ikke kom for tæt på. Det eneste diciderede tricks jeg brugte var ved straffespark. Jeg bad altid dommeren om lov til at mærke bolden, det hadedde angriberne, derefter gik jeg ud med den og gav angriberen den mens jeg et kort øjeblik tog øjenkontakt og smilte overlegent. Ved ikke om det havde noget at sige men jeg tog ihvertfald en del straffe i den halve sæson jeg var i målet.

Til gengæld har jeg som målmand selv været udsat for svinestreger. Er blevet stemplet på hænderne, stemplet i brystet og oplevede et par gange at få albuer i ryggen ved frispark.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #106: 23 Aug 2008, 22:41 »

Det vil jeg absolut prøve Smiley

Samtidig er jeg ikke verdens hurtigste, men måske med denne måde kan jeg holde modstanderens fart nede, så jeg kan komme foran ham
Eller kender nogen, nogle gode tricks når man ikke er den hurtigste og skal forbi en modstander?
Tjah, nu er det ikke lige min stærke side. Som back plejer jeg bare at aflevere bolden/(prøve at) slå et indlæg. Har ikke råd til at miste bolden som en af de 3-4 bagerste!

"(kig <--) Damn hun har store nødder (løb --->)"  Thumbs Up (ia)

Real Madrid <3

Altid FCK
Manager

« Svar #107: 23 Aug 2008, 23:30 »

Kan ikke så mange fodboldtricks men kan alligevel komme med de håndbold tricks jeg bruger, selvom tråden handler om fodbold.

Plejer at dække midterforsvar, så der er altid muligheder for at snakke med de andres streg, især hvis jeg dækker stregen i en 5-1.
Hvis der er en der ikke kan tåle noget og brokker sig til dommeren hver gang kan man da godt spørge om de er et tudefjæs.
Gå at træde dem lidt i tærne, slå lidt i bollerne.

Så er der de klassiske som at skubbe en lidt i ryggen lige når spilleren modtager bolden så de ikke når at tage hænderne op.
At trække ned i trøjen så han næsten ikke kan bevæge sig.
Holde hænderne for øjnene, se de ikke kan se hvad der sker, og så hele tiden skubbe eller puffe så de til sidst ikke gider sætte en skrining eller stille sig ordentlig ind på stregen, eller også bare holde fat i modspilleren indtil der er dømt frikast og lidt længere så man ikke gider opsøge spilleren hver gang. Hvis der kommer en retur så pufffe lidt så de ikke kan holde balancen og så kommer der overtrådt.

Alle tricksne kan give to min men har næsten aldrig fået 2 min for det, og har heller ikke fået mange 2 mins som ikke var nødvendige.
Det at skubbe i ryggen og slagte hader jeg da man kan blive skadet  resten af livet, kender selv mange der er blevet det, så dem der gør det tænder jeg fuldstændig af på.

Har også kun fået en 2 mins udvisning og to gule kort for brok

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #108: 23 Aug 2008, 23:35 »

"...Så er der de klassiske som at skubbe en lidt i ryggen"

"Det at skubbe i ryggen og slagte hader jeg da man kan blive skadet resten af livet"

SmileyHuh

Altid FCK
Manager

« Svar #109: 23 Aug 2008, 23:39 »

"...Så er der de klassiske som at skubbe en lidt i ryggen"

"Det at skubbe i ryggen og slagte hader jeg da man kan blive skadet resten af livet"

SmileyHuh

Ja men når stregen bare står stille kan man skubbe lidt i ryggen uden det kan gøre nogen skade udover han bliver sur. Men hvis der er kontra, og man skubber i ryggen er det jo mega farligt

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #110: 23 Aug 2008, 23:43 »

Ja men når stregen bare står stille kan man skubbe lidt i ryggen uden det kan gøre nogen skade udover han bliver sur. Men hvis der er kontra, og man skubber i ryggen er det jo mega farligt

Ja okay, lød bare lige lidt forkert før Opstemt Men det er rigtigt, det er vildt farligt når man gør sådan noget. Ligesom når der er en der hopper med hoften ind i ryggen. Det giver også et ordentlig smæl (stav) i ryggen.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #111: 25 Aug 2008, 13:41 »

Spiller ikke mere, men da jeg gjorde, kan jeg huske vores træner sagde, vi skulle gå rundt og træde dem på tæerne Grin Gjorde det dog ikke, det er sgu lidt usportsligt Peace Ellers har jeg faktisk altid  været fairplay i mit spil, det eneste jeg ikke kan, er at holde min kæft.. Har godt nok fået en del gule kort for brokkeri.. Dumme kort at få Peace

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #112: 25 Aug 2008, 13:50 »

det eneste rigtige at gøre er at hæve albuerne godt og grundigt i en hovedstødsduel :] det skal siges jeg gør det for at beskytte mig selv da jeg er meget spinkel. ellers giver jeg kun igen, folk skal lave noget grimt på mig først, men så for de miniumum og det dobbelte igen og det koster desværre tit mig flere end dem Smiley

Django1337
Reserveholdsspiller

« Svar #113: 25 Aug 2008, 13:55 »

Er i bund og grund en type folk slår sig MEGET på, 13 røde kort og over 80 gule kort(opgav at tælle for en del tid siden) tegner et godt billede af mig som fodboldsspiller. Har engang som bagerste mand trukket en mand ned i nødbremse ved at gribe fast i hans lange nakkehår og hev ham til jorden. Skal siges at den kamp manglede der kun ca. 7 minutter af. Vi holdte 1-0 hjem og reddede livet i serie 2 takket være det resultat. Så kom ikke og sig forbrydelse ikke betaler sig? Smiley

Aldrig selv blevet skadet, men vil så også sige at de mange skader jeg har tilført folk har jeg det lidt dårligt med. Har 4 gange oplevet at en modstander som jeg har været i nærkontakt med blev liggende indtil ambulancen kom Forlegen Den ene kendte jeg igennem skole og han brækkede en fodknogle. Han var ok med mig da jeg kom og sagde undskyld om mandagen. Smiley

Beskidt eller ej, man skal aldrig trække sig i en tackling. Mit bedste råd.

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #114: 25 Aug 2008, 13:57 »

ved egentlig ikke om historien har krydset vandet. men her på bornholm havde vi en i min klub som spiller serie 2 på bornholm (gammel mands fodbold serie) som klippede en og hoppede ham på ryggen. ganske ganske skræmmende Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #115: 25 Aug 2008, 13:59 »

Svært med beskidte tricks som keeper men har da to..

Det ene er ved hjørne, når modstanderne stiller en mand ind til mig... Så plejer jeg at give ham en masse skub i ryggen( grinern når vedkommende bliver sur Grin), og hvis bolden kommer ind i mod os to, får han en albue så han flytter sig...Thumbs Up...

de ter dog sket at dommeren han talt alvorlig til mig Grin

Det andet er at jeg altid snyder med at vinke bolden ude.. Når den er til os er jeg hurtig med at få armen op, og når det er til dem, siger jeg intet Grin

Kan huske at jeg i en ynglinge kamp for et år siden, fik trussel om rødt, fordi jeg nægtede at vinke bolden ude og ordret sagde: Det må du fandme selv klare Grin

Edit: Glemte, at brage angriberen ned på en friløber, så det ligner et hændeligt sammenstød Grin
« Seneste Redigering: 25 Aug 2008, 14:04 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #116: 25 Aug 2008, 20:25 »

Svært med beskidte tricks som keeper men har da to..

Det ene er ved hjørne, når modstanderne stiller en mand ind til mig... Så plejer jeg at give ham en masse skub i ryggen( grinern når vedkommende bliver sur Grin), og hvis bolden kommer ind i mod os to, får han en albue så han flytter sig...Thumbs Up...

de ter dog sket at dommeren han talt alvorlig til mig Grin

Det andet er at jeg altid snyder med at vinke bolden ude.. Når den er til os er jeg hurtig med at få armen op, og når det er til dem, siger jeg intet Grin

Kan huske at jeg i en ynglinge kamp for et år siden, fik trussel om rødt, fordi jeg nægtede at vinke bolden ude og ordret sagde: Det må du fandme selv klare Grin

Edit: Glemte, at brage angriberen ned på en friløber, så det ligner et hændeligt sammenstød Grin

Grin Grin
Det er jo rigtigt  Grin Grin

Shaft
Manager

« Svar #117: 26 Aug 2008, 21:21 »

jeg er selv angriber, og har vel i mine snart 15 år som fodbold spiller spillet over det hele på banen.
Jeg har aldrig og jeg mener aldrig lavet nogle svinestreger. Jeg har fået 3 gule kort igennem min karriere og det har alle sammen været ved uheldige sammenstød som alle godt kunne se ikke har været meningen.

Som angriber, som jeg har spillet de sidste 5 år, bliver jeg tit sparket ned nå bolden er i den andne ende af banen. Og det kan få mit temprement i kog. Kun en enkel gang har jeg været ved at slå ud efter en modspiller pga. det, men da nåede jeg heldigvis at vende mig om, og udvandre for banen, så jeg ikke skadede holdet med et gult, eller rødt kort.

En anden ting. Nå folk sådan selv indrømmer de laver forskellige svinesteger, hvorfor bliver de så sure nå en laver en svinestreg mod deres "yndlings" spiller i fjernsynet eller mod dem selv ? Prøv at kigge jer i spejlet, i er jo ikke engang bedre selv.

absalonsen
Gæst

« Svar #118: 28 Aug 2008, 20:21 »

Igår lavede jeg vel mit grimmeste kneb nogensinde på en fodboldbane. Jeg var forsvarsspiller og havnede i en løbeduel med en modspiller. Var udemærket klar over, at han var hurtigere end mig, så holdt ham tilbage i armen, så han ikke kunne løbe fra mig. Erobrede bolden og fik den væk. Dommeren dømte intet, selvom den var meget tydelig og skulle have givet direkte rødt. ;-)

Chakana
Manager

« Svar #119: 28 Aug 2008, 20:37 »

Igår lavede jeg vel mit grimmeste kneb nogensinde på en fodboldbane. Jeg var forsvarsspiller og havnede i en løbeduel med en modspiller. Var udemærket klar over, at han var hurtigere end mig, så holdt ham tilbage i armen, så han ikke kunne løbe fra mig. Erobrede bolden og fik den væk. Dommeren dømte intet, selvom den var meget tydelig og skulle have givet direkte rødt. ;-)
Hvad sagde modstanderen? Grin

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010