home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1167 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Beskidte fodboldtricks
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Beskidte fodboldtricks  (Læst 32543 gange)
CR9
Landsholdsspiller

Sv: Beskidte fodboldtricks
« Svar #45: 22 Aug 2008, 22:34 »

I lyder - rent ud sagt - som nogle svin mange af jer. Hva sker der lige? Og der kan kun være to grunde til, at I spiller svinsk. Og det er, at I enten er elendige til fodbold eller mentale væk i hovedet (Materazzi). Ellers ville I ikke ty til beskidte kneb.

Jeg forstår, at man bruger sine arme og krop, men at man stempler med vilje, river, bider osv. er en SKANDALE!

Edit:
Jeg siger ikke, at man ikke kan gå hårdt til den - for det skal der være plads til. Men lad være med at ødelægge sporten med unødvendige, beskidte kneb.

Hvis der er en, der laver en hensynsløs tackling på mig, som smadrer mine ben fuldstændigt, så jeg ikke kan spille fodbold mere, er mit liv forbi. Jeg har været skadet med en overbelastning i 2 uger nu, og jeg er ved at få abstinenser, fordi jeg ikke må træne. Kan jeg ikke spille fodbold resten af mit liv, kan jeg ikke leve ordentligt.

I kan ødelægge folks liv med jeres hensynsløshed.

Piénsalo. Tænk over det.
« Seneste Redigering: 22 Aug 2008, 22:40 af ll-Ronaldo-ll » Logged

Batigol
Manager

« Svar #46: 23 Aug 2008, 00:58 »

I lyder - rent ud sagt - som nogle svin mange af jer. Hva sker der lige? Og der kan kun være to grunde til, at I spiller svinsk. Og det er, at I enten er elendige til fodbold eller mentale væk i hovedet (Materazzi). Ellers ville I ikke ty til beskidte kneb.

Jeg forstår, at man bruger sine arme og krop, men at man stempler med vilje, river, bider osv. er en SKANDALE!

Edit:
Jeg siger ikke, at man ikke kan gå hårdt til den - for det skal der være plads til. Men lad være med at ødelægge sporten med unødvendige, beskidte kneb.

Hvis der er en, der laver en hensynsløs tackling på mig, som smadrer mine ben fuldstændigt, så jeg ikke kan spille fodbold mere, er mit liv forbi. Jeg har været skadet med en overbelastning i 2 uger nu, og jeg er ved at få abstinenser, fordi jeg ikke må træne. Kan jeg ikke spille fodbold resten af mit liv, kan jeg ikke leve ordentligt.

I kan ødelægge folks liv med jeres hensynsløshed.

Piénsalo. Tænk over det.

Jeg er meget enig. Ganske som du påpeger bør man gå til den når man spiller fodbold, da det nu engang er en kontaktsport. Der er dog ingen grund til at gå over stregen, og lave hensynsløse og fuldstændigt hjernedøde ting, som stemplinger i hoftehøjde og flyvende albuer der kan brække næser. Dermed ikke sagt, at det ikke er tilladt at slå sig, fordi det er det bestemt. Man skal gerne have nogle skrammer i løbet af en fodboldkamp - ellers har man ikke givet sig 100%.

Men, altså ... vi skal passe på hinanden, selvom vi måske ikke er så gode venner, når man spiller fodbold over for hinanden. Nu bliver jeg næsten pinlig over mig selv, men i biblen står det jo så smukt udtrykt i sætningen "Elsk din næste", som jeg så vælger at omformulere til: "Pas nu for helvede på hinanden!" Ingen grund til unødig vold, hvilket jeg mener vi, desværre, alt for tit ser i fodbold.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SoAP
Gæst

« Svar #47: 23 Aug 2008, 01:20 »

Tja, jeg er MEGET svinsk i mit spil. En slags Roy Keane Grin

Jeg spiller i centerforsvaret, og jeg bruger alle de nødvendige tricks. Jeg tackler med knopperne forrest, hiver rigtig meget i modstanderne, kommer ALTID i ordrkig med modstanderne og dommeren, brokker mig konstant, hiver nogle gange i bollerne, sparker sidste mand ned hvis det bliver nødvendigt, trækker tiden ud ved hjørnespark, frispark og vis nogen slår mig eller noget, ja så slår jeg fandeme igen. Stemplinger er der rigtig mange af i hver kamp, og der er måske et par albuer oppe også. Kommer næsten altid op i en slåskamp, men holdkammeraterne får stoppet én før det går helt galt. Gør grin af modstandernes træner, og skubber MEGET hårdt til modstanderne.
De bliver sgu bange for mig, og jeg ved om mange der er det. Min træner siger altid, at en så stor og stærk fyr som mig skal alle have repsekt for, og de ord blandet med min hårde spillestil, ja så er jeg en mini Roy Keane.

Det mærkelige er bare, atselvom jeg ofte har  tackletsidste mand, slået modstanderen, stemplet oofte, brokket mig, så har jeg ALDRIG, og jeg mener aldrig, fået et rødt kort. Kun 3 gule kort i de seneste 3 år  crazy

Lyder jeg som om jeg er den slags spiller når jeg skriver herinde ?   Opstemt

Nåja, glemte lige at tilføje at jeg RÅÅBer gennem HELE kampen, både af med og modspillere og gerne også trænere Rullende Øjne

Jeg har lige pludselig mistet respekten for dig, og mange andre!

Hva fanden er der i vejen med jer, få jer et liv  ticked off

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #48: 23 Aug 2008, 01:22 »

okay, så har du da mistet respekten for mig Smiley

19-18!

N17
Manager

« Svar #49: 23 Aug 2008, 01:25 »

Jeg synes der er lidt pigespejder over det, hvis man ikke må bruge de små kneb der nu engang er. Lidt hiven i trøjen på hjørne bag ryggen på ham, så dommeren ikke kan se det. Lidt småspil overfor angriberen ved at træde ham lidt i hælene når bolden er væk.

De små kampe skal der være, og det er det som gør det sjovt - også som offensiv spiller Smiley

Men at spille svinsk, som jemil, Grønt og evt. andre - det er latterligt.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SoAP
Gæst

« Svar #50: 23 Aug 2008, 01:26 »

okay, så har du da mistet respekten for mig Smiley

Ja selvfølgelig har jeg det! Og du burde ikke være stolt over det ticked off

Cencur
Manager

« Svar #51: 23 Aug 2008, 01:28 »

Nogle er bare svinske, sådan er deres personlighed Smiley En albue i fjæset kan ikke ødelægge éns "karriere", men at gå efter at skade modstanderen er måske lidt for meget af det gode.

Men hvis man er en hård hund, så skal han også kunne tåle at få igen! Så kan vi sagtens mødes på en bane og se hvem der tuder først Wink

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #52: 23 Aug 2008, 01:30 »

Og SoAP, harjeg da udtrykket at jeg er stolt over noget? Og det er jo di egen mening, jeg er personligt ligeglad med om du har mistet respekten for mig, du har da også din egen mening om alt Smiley

Så nu spørge jeg igen. Hvme siger jeg er stolt af det? Jeg ved ikke hetl hvorfor, men jeg har ikke spillet helt rent, ikke engang når jeg var lille. Hvorfor, ja, det ved jeg nu ikke.

19-18!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #53: 23 Aug 2008, 01:32 »

.

Men hvis man er en hård hund, så skal han også kunne tåle at få igen! Så kan vi sagtens mødes på en bane og se hvem der tuder først Wink

Se den linje kan jeg lide. Jeg HADER filmere, og dem der brokker sig over vis man bare skubber en lille bitte smule eller noget. Jeg kan personligt godt klare det, sker nogle gange per kamp man får lidt igen. Jeg har heller aldrig været skadet i mere end 3 dage ( Og ja, det er bogstaveligt talt), så jeg kan sgu godt klare at få igen.

19-18!

SoAP
Gæst

« Svar #54: 23 Aug 2008, 01:32 »

Og SoAP, harjeg da udtrykket at jeg er stolt over noget? Og det er jo di egen mening, jeg er personligt ligeglad med om du har mistet respekten for mig, du har da også din egen mening om alt Smiley

Så nu spørge jeg igen. Hvme siger jeg er stolt af det? Jeg ved ikke hetl hvorfor, men jeg har ikke spillet helt rent, ikke engang når jeg var lille. Hvorfor, ja, det ved jeg nu ikke.

Jeg siger du er stolt af det, fordi at du laver en glad smiley bagefter dit svar, hvilket hentyder til at du ikke fortryder det.

Men fortæl mig en ting: Hvorfor er det man skal skade modstanderen ?

Cencur
Manager

« Svar #55: 23 Aug 2008, 01:33 »

Se den linje kan jeg lide. Jeg HADER filmere, og dem der brokker sig over vis man bare skubber en lille bitte smule eller noget. Jeg kan personligt godt klare det, sker nogle gange per kamp man får lidt igen. Jeg har heller aldrig været skadet i mere end 3 dage ( Og ja, det er bogstaveligt talt), så jeg kan sgu godt klare at få igen.

Så du hyler ikke hvis du får en albue flækket i ansigtet? Altså, det er jo ikke ok at være et røvhul, men der findes mange, også professionelle, der spiller grimt og tackler over bolden med vilje. Men man skal bare kunne tåle det man selv deler ud Smiley

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #56: 23 Aug 2008, 01:35 »

Lidt småspil overfor angriberen ved at træde ham lidt i hælene når bolden er væk.

Hvad skal det til for? Det er da pisse usportsligt.

Nej, ved du, hvordan man tirrer en angriber på den rigtige måde? Man piller bolden fra ham hver gang, så han til sidst søger væk fra dig hele tiden.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #57: 23 Aug 2008, 01:36 »

Jeg siger du er stolt af det, fordi at du laver en glad smiley bagefter dit svar, hvilket hentyder til at du ikke fortryder det.

Men fortæl mig en ting: Hvorfor er det man skal skade modstanderen ?

det er mere en refleks for mig at lave en smiley, end noget jeg ikke fortryder  Grin

Hvem siger han skal skades? Jeg gør bare alt for at få fat i bolden. Selom jeg godt onk er lidt håtrd, så skal du da ikke tro at jeg bare hamrer modstanderen ned med begge knæ og så tager bolden, eller stemplet ham lige i maven eller noget iden stil .Når jeg tackler, så rammer jeg i det mindste bolden ( altid..), jeg tackler kun efter modstanderen, når jeg har en chance for at fange sidstemand mod målet.

19-18!

SoAP
Gæst

« Svar #58: 23 Aug 2008, 01:37 »

Hvad skal det til for? Det er da pisse usportsligt.

Nej, ved du, hvordan man tirrer en angriber på den rigtige måde? Man piller bolden fra ham hver gang, så han til sidst søger væk fra dig hele tiden.

Det er en rigtig forsvarsspiller det der .

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #59: 23 Aug 2008, 01:38 »

Så du hyler ikke hvis du får en albue flækket i ansigtet? Altså, det er jo ikke ok at være et røvhul, men der findes mange, også professionelle, der spiller grimt og tackler over bolden med vilje. Men man skal bare kunne tåle det man selv deler ud Smiley

Jeg kan godt love dig Cencur, at jeg godt kan tåle det jeg selv giver ud. Jeg er simpelthen ikke typen der lægger sig ned og græder eller noget i den stil, sådan er jeg bare ikke. Og jeg ville adlrig give noget ud, som ejg ikke selv kan tåle Smiley

19-18!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010