home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1141 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Beskidte fodboldtricks
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Beskidte fodboldtricks  (Læst 32431 gange)
Grønthandleren
Gæst

Sv: Beskidte fodboldtricks
« Svar #30: 21 Aug 2008, 23:58 »

Det der er SÅ latterligt. Det er min mening. Jeg ville ALDRIG gå efter at skade andre, eller lave noget, som med meget stor sandsynlighed kan gøre, at hvis du rammer "forkert"/"rigtigt" så kan du slutte hans karriere. Der er ligesom ingen læger tilstede med det samme.

Når man ved det er farligt, så gør man det ikke. Det kan ske ved et uheld, men det er det jo åbenbart ikke hos dig.  ticked off
Ja. Som jeg beskrev før, så er det i min fodboldfilosofi kun til nødsituationer. Og det du skriver med at det er så latterligt vil jeg da give dig ret i. Ja! Det er pisse latterligt, men adrelinen pumpede og jeg følte mig nødsaget til at gå ned i en glidende. DOG! Var det ikke med vilje. I hvert fald ikke helt bevidst at jeg ramte ham midt på skinnebenet idag. Men nok om det. Der skete intet med ham. Og heldigvis for det. Og lige for at tilføje det sidste, så det ligger fast, så ville det være at ramme forkert.

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #31: 22 Aug 2008, 00:06 »

Det der er SÅ latterligt. Det er min mening. Jeg ville ALDRIG gå efter at skade andre, eller lave noget, som med meget stor sandsynlighed kan gøre, at hvis du rammer "forkert"/"rigtigt" så kan du slutte hans karriere. Der er ligesom ingen læger tilstede med det samme.

Når man ved det er farligt, så gør man det ikke. Det kan ske ved et uheld, men det er det jo åbenbart ikke hos dig.  ticked off
Jeg er så meget enig... godt nok har jeg selv en tendens til at have albuerne lidt for meget fremme, men min hensigt er ikke at smadre hans hoved..

Grønthandleren
Gæst

« Svar #32: 22 Aug 2008, 00:09 »

Det var jo ligesom heller ikke min hensigt at smadre hans ben.

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 22 Aug 2008, 00:09 »

Ja. Som jeg beskrev før, så er det i min fodboldfilosofi kun til nødsituationer. Og det du skriver med at det er så latterligt vil jeg da give dig ret i. Ja! Det er pisse latterligt, men adrelinen pumpede og jeg følte mig nødsaget til at gå ned i en glidende. DOG! Var det ikke med vilje. I hvert fald ikke helt bevidst at jeg ramte ham midt på skinnebenet idag. Men nok om det. Der skete intet med ham. Og heldigvis for det. Og lige for at tilføje det sidste, så det ligger fast, så ville det være at ramme forkert.
Syns du er lidt dobbelt moralsk her... du siger at det er at ramme forkert, men du siger tidligere at du godt kan finde på at hæve knopperne i en glidende tackling bare for at ramme hans skindeben... desuden lyder du fuldstændig ligeglad med at det er farligt...  ticked off

Grønthandleren
Gæst

« Svar #34: 22 Aug 2008, 00:14 »

Nej, jeg er ej.
Jeg kan godt finde på at at hæve knopperne, ja. Men det jeg gjorde i dag, var at ramme forkert. Det var ikke min direkte hensigt. Og jeg skal lige tilføje at det er yderst, yderst sjældent at det er min hensigt at skade min modstander. Jeg er meget oppe og kører når jeg spiller bold, og jeg spiller på mine tacklinger, JA! Desuden så var det end tidligere holdkammerat og en udemærket ven som tacklingen faldt ind på. Og nej. Der er ingen hard feelings omkring det der skete.
« Seneste Redigering: 22 Aug 2008, 00:16 af Grønthandleren » Logged

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 22 Aug 2008, 00:25 »

Nej, jeg er ej.
Jeg kan godt finde på at at hæve knopperne, ja. Men det jeg gjorde i dag, var at ramme forkert. Det var ikke min direkte hensigt. Og jeg skal lige tilføje at det er yderst, yderst sjældent at det er min hensigt at skade min modstander. Jeg er meget oppe og kører når jeg spiller bold, og jeg spiller på mine tacklinger, JA! Desuden så var det end tidligere holdkammerat og en udemærket ven som tacklingen faldt ind på. Og nej. Der er ingen hard feelings omkring det der skete.
Okay.. så er dit første indlæg bare meget MEGET nemt at misforstå Ubeslutsom

coKey
Ynglingespiller

« Svar #36: 22 Aug 2008, 00:28 »

Har trukket mange gule kort som central forsvarsspiller, men vil ikke kalde mig selv for grov... nogle gange bliver (eller blev) man sat og så må ufine metoder i brug, hellere kort end kasse.

Jeg går ikke efter at være svinsk i mit spil. Men! Jeg spiller meget på mine tacklinger. Og de er tit glidende, selvom jeg i min verden kun burde bruge dem i nødstilfælde. Men ja. Jeg har tit knopperne langt fremme og laver tit stemplinger. Utrolig tit faktisk. Som regelt ligger der 3-4-5 stemplinger fra min side, per kamp. Dommeren siger som regelt intet til det. I værste fald får jeg en lille forelæsning af dommeren.
Når adrelinen pumper og jeg går ned i en glidende kan jeg, som idag, godt finde på at hæve knopperne lidt så jeg rammer dem midt på skinnebenet. Utrolig svinsk, ja. Og ja, jeg ved at det er farligt. Men hvad fanden.

Nogle mennesker hører bare ikke til på en fodboldbane, andet er der ikke at sige der. Bevidst at gå efter at stemple modstandere er direkte ondskabsfuldt, og 9 ud af 10 gange får du ikke andet ud af det end endnu mere tændte modstandere.... selfølgelig kan du i den ene ud af 10 gange fremkalde gengæld pga temperemant og dermed mulig udvisning til modstanderen, det er dog efter min mening ikke måden at spille fodbold, på det badeniveau som langt de fleste af os herinde spiller på.

Selfølgelig sker det at man kommer for sent med en glidende og det ser grimt ud, men det er hvad der kan ske.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #37: 22 Aug 2008, 00:30 »

Beskidte tricks... I mit hovedet lyder det mere som om jeres diskussion handler om at være et "svin" på banen...
I mit hoved er beskidte tricks små ting som dommeren har meget svært ved at se, som f.eks

1) En lille(!) markering i kuglerne ved dødbolde. (kan give dig massere af plads)
2) Står du med ryggen til målet og du er ved at modtage bolden, kan du bruge det ben der ikke skal bruges til at tæmme bolden, til at lave et lille bagspark hvis du er markeret tæt... Jeg var meget lille som ungdomsspiller og øvede mig derfor i dette trick, og det blev til sidst en vane, men har vænnet mig af med den igen Smiley (fungerer både til bolde i luft og ved jorden)

Kan ikke så mange beskidte tricks, men jeg er dygtig til at dive og tilspille mig frispark... Usportsligt mja, men effektivt.

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #38: 22 Aug 2008, 09:10 »

Du bliver jo udvist til næste mål for at have en mand for meget på egen bane. Det er reglerne..

Det er da ligemeget når der kun resterer 10 sekunder, den er virkelig effektiv  Thumbs Up

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #39: 22 Aug 2008, 20:51 »

Og jeg skal lige tilføje at det er yderst, yderst sjældent at det er min hensigt at skade min modstander. Jeg er meget oppe og kører når jeg spiller bold, og jeg spiller på mine tacklinger, JA!

Allerede den kommentar, gør sgu at du i min verden ikke hører til på en fodboldbane.

At du omtaler at du kunne finde på at skade en modstander, og at du er meget oppe og kører, er en ret dårlig sammensætning.

Tænk lige på, at bare fordi du ikke kan styre dit temperement, kan du faktisk risikere at ødelægge en anden mands bentøj!

Gosser
Manager

« Svar #40: 22 Aug 2008, 21:01 »

Spiller ikke mere, men da jeg gjorde, tror jeg det mest 'beskidte' jeg gjorde, var at nedstirre dem jeg spillede overfor, samt at plante nogle hårde skuldre på dem Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #41: 22 Aug 2008, 21:13 »

I lyder alle sammen som et bundt defensive spillere, men jeg som offensiv spiller, spiller overhovedet ikke på tacklinger og stupide tricks, som I gør. Det er så forfærdelig barnligt at gå og træde i anklerne og sådan, kan seriøst ikke fordrage det, men på den anden side, spiller jeg bedre, fordi man bliver rasende så. Wink

Jeg spillede også OMC, men blev rykket ned som def. midt i midten af forårssæsonen. Jeg tror/håber dog at jeg ryger op på den offensive midtbane igen i denne sæson, da vores nuværende OMC flytter hold. Men gik næsten aldrig ind i nærkampe som OMC - Efter jeg blev rykket ned på DMC, er jeg dog blevet meget mere fysisk i mit spil.

Jeg går ikke efter at være svinsk i mit spil. Men! Jeg spiller meget på mine tacklinger. Og de er tit glidende, selvom jeg i min verden kun burde bruge dem i nødstilfælde. Men ja. Jeg har tit knopperne langt fremme og laver tit stemplinger. Utrolig tit faktisk. Som regelt ligger der 3-4-5 stemplinger fra min side, per kamp. Dommeren siger som regelt intet til det. I værste fald får jeg en lille forelæsning af dommeren.
Når adrelinen pumper og jeg går ned i en glidende kan jeg, som idag, godt finde på at hæve knopperne lidt så jeg rammer dem midt på skinnebenet. Utrolig svinsk, ja. Og ja, jeg ved at det er farligt. Men hvad fanden.

Der kan jeg godt nok ikke forstå dig. Når man når op til den grænse hvor det er farligt, så stopper man.

søgaard
Gæst

« Svar #42: 22 Aug 2008, 21:23 »

Jeg er jo midterforsvarer, så mit spil er meget fysisk, men laver sjældent frispark (højest 2 pr. kamp). Af beskidte tricks, bruger jeg armene meget, når jeg er i løbedueller om bolden, hvor jeg sætter armen ind foran modstanderen, så jeg lige får 1 meter til at prikke bolden væk. Tackler tit igennem, og med min størrelse, så ser det tit farligt ud, når modstanderne flyver til højre og venstre (Overdrivelse fremmer forståelese Wink). Dog hvis jeg kan mærke angribere er hurtigere end mig, så starter jeg med, at i den første duel mellem os to, at give ham et lille trælår, så han enten ikke kan løbe så hurtigt eller får respekt for en Tunge Glidende tacklinger undgår jeg helst, dog ender jeg altid nede i et par stykker pr. kamp, hvor jeg dog sjældent laver frispark, da jeg er god til at time mine indgreb. Jeg er dog også utrolig god til at diskutere, både med dommeren og modspillerne, og det har før fået modstanderne til at tænde af, når mig og min makker i forsvaret begge har næsten "mobbet" angriberen med en brændt chance eller lignende Tunge
Det er dog gået galt med alle disse ting, så jeg er kendt for min "saks" på holdet, da jeg har klippet et par stykker gennem årene. Brok har vist også givet et par kort, og der er kommet et par hævnakter (dog ikke i den slemmeste karakter, så som slag og decideret spark, mere blot en tilfældig albue eller sådan noget)
« Seneste Redigering: 22 Aug 2008, 21:27 af søgaard » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #43: 22 Aug 2008, 21:28 »

Jeg spillede også OMC, men blev rykket ned som def. midt i midten af forårssæsonen. Jeg tror/håber dog at jeg ryger op på den offensive midtbane igen i denne sæson, da vores nuværende OMC flytter hold. Men gik næsten aldrig ind i nærkampe som OMC - Efter jeg blev rykket ned på DMC, er jeg dog blevet meget mere fysisk i mit spil.

Der kan jeg godt nok ikke forstå dig. Når man når op til den grænse hvor det er farligt, så stopper man.

Helt enig! Også er det lige meget, hvor meget man er oppe at køre, men bevidst at skade nogen er noget svineri! Der sætter jeg selv grænsen! Tackler hårdt, men aldrig med knopperne først!

Batigol
Manager

« Svar #44: 22 Aug 2008, 21:37 »

Mine 'beskidte tricks' er mere psykologiske end de er fysiske. Jeg har aldrig haft det godt med at gøre noget ved andre folk, som jeg godt selv ved gør ondt - så det har jeg udeladt. Til gengæld plejer jeg gerne at holde noget øjenkontakt med den jeg nu spiller overfor, for det giver dem et hint om at jeg har selvtilliden på min side. Desuden har jeg altid været fuldkomment ligeglad med de kommetarer jeg nu engang skulle få med på min vej. Jeg taler stort set aldrig med modstanderne i en kamp, men råber til gengæld meget af mine medspillere - skælder dem ikke ud, tværtimod. Sidst er det altid et godt psykologisk trick, at lade som om du er lavet af jern og stål - uanset hvor meget du slår dig i nærkampe osv. så bare rejs dig op, og lad som om det da ikke var noget. Det giver tit modstanderen noget at tænke over. Men, men, men ... mine psykologiske færdigheder virker nu langt fra altid! Smiley

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010