home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 974 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Største kick i dit liv?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Største kick i dit liv?  (Læst 19202 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Største kick i dit liv?
« Svar #45: 19 Aug 2008, 20:32 »

Det er sgu sjældent du er glad så  funny

Haha klasse!

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #46: 19 Aug 2008, 20:39 »

De største kicks som har med fodbold at gøre, er for det første at stå på Camp Nou og komme på tur rundt på stadion og se billedet af Laudrup. (som kradset ud, da han lige var skiftet til Real.  Wink )
Det andet var da jeg så Juventus for første gang, desværre kun på tv. Det var en kamp mod Lazio, og med Il Codini Divino vandt de 4-3. Så var jeg Juve-fan, og har været det siden.

Men der er intet der slår det største i mit liv... at blive far.

Veni, vidi, vici

N17
Manager

« Svar #47: 19 Aug 2008, 20:40 »

Men der er intet der slår det største i mit liv... at blive far.

Det kunne jeg godt forestille mig er det vildeste Smiley
Men da godt du blev far, og ikke mor Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #48: 19 Aug 2008, 20:43 »

Det kunne jeg godt forestille mig er det vildeste Smiley
Men da godt du blev far, og ikke mor Wink
Det kan ikke beskrives...  Smiley
Ja, tænk hvis det var mig der skulle de to knægte ud...  Shockeret

Veni, vidi, vici

Shaft
Manager

« Svar #49: 19 Aug 2008, 20:55 »

Hmm som fodbold spiller har jeg heldigvis også oplevet nogle fede ting, som får adrealinen helt op.

Der er især 4 kampe hvor det virkelig har smadret sig fast i min hukommelse.

Den første kamp var en hjemmekamp mod AB. Efter at jeg selv havde været i en af mine største personlige kriser på banen, lykkedes det mig at lave hattrick og især det tredje mål fik mig helt op og køre.

Et andet eksempel er imod Herlev som er lokal rivaler og altid tophold, hvor vi er mere svingende. Vi skulle til Herlev, og de havde klart forventet en walk-ower. Jeg selv, hvilket også er grunden til adrealin kicket havde sovet over mig til kampen for 2 runder siden, og havde derfor ikke deltaget hellere i sidste kamp, da det var min straf. Kampen mod Herlev blev også i store minutter brugt på bænken som en anden slags straf. Da jeg med 5 minutter kommer ind, ved stillingen 2-0 til os, laver jeg efter to minutter en direkte friløber til min holdkammerat der scorer til slut resultatet. Bare at se hvordan mine holdkammerater og tilskuer jublede var nok til at give mig kicket.

Et andet godt eksempel var en udekamp mod Albertslund for et par år siden. Vi var spillet i bund, og kommer rent faktisk også bag ud 1-0, da jeg bliver skiftet ind efter 25 minutters spil. Jeg kviterer med et mål inden halvlegen på friløber. Det store kick kom i anden halvleg. Kampen havde skiftet karakter og vi havde fået en mand vist ud efter 5 minutter af den halvleg. Presset i bund, og ene mand på toppen tager jeg chancen fra midterlinjen, helt ude i siden af banen, og kan med det samme mærke den er ramt godt. Rent faktisk så godt at den forsætter over deres målmænd, og direkte op i krogen til slut resultatet 2-1.

Sidste kamp var i foråret mod BK Friheden på udebane. Efter at det stod 1-1 uden min betydning, får jeg i sidste minut af første halvleg lagt en genial aflevering som min holdkammerat scorer på, til føringen 2-1 kort før pausen. Straks i starten af anden halvleg får vi hjørne hvor det lykkedes mig at sætte den ind til 3-1 føring. Friheden pressede dog hårdt på og fik udlignet inden jeg i aller sidste minuts overtid fik foden på et indlæg og scorede igennem indersiden af stolpen til 4-3. Så får man noget af et kick, nå man har 20 folk ovenpå sig i en bunke (Ink. træner og tilskuer). Kampen blev fløjtet af med det samme da Friheden gav bolden op, og dermed endnu et afgørende mål.

Ellers skal vi huske man også får nogle store kick i livet af kærlighed  Smiley

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #50: 19 Aug 2008, 20:56 »

Da Brøndby spillede mod Ajax. Stemningen havde været laaangt over dansk standard gennem hele kampen. Brøndby er bagud 1-2 i overtiden. BIF er i angreb. Absalonsen pikker bolden tilbage til Martin Retov, der tager chancen et stykke ude fra. Bolden rammer en Ajaxspiller på armen, snydder keeperen og går i mål. Her gik alle amok!! Det kan ikke beskrives.

Da selvsamme Retov scorede til 3-2 i Pokalfinalen 1. maj mod EfB. Det var alt for vildt. Har aldrig fået så meget øl ned over mig. Det kan heller ikke beskrives.

Udover det gik jeg helt agurk, da United sejrede over Chelsea i Chl finalen. Ikke nok med, at de vandt verdens stærkeste fodboldturnering, de sikrede mig også en gevinst på 900 DKK. ;-)
w00t?

Django1337
Reserveholdsspiller

« Svar #51: 19 Aug 2008, 20:59 »

Har et par stykker som er svært at vælge imellem.

Vi var til shgopen og spillede cod2 imod europa's på det tidspunkt UDEN TVIVL største og bedste klan - digitalmind - et stykke inde i kampen er vi godt med og vinder et par gode runder. Ligesom runden ser ud til at falde er jeg 1v4. Django imod nutec, rapz, zem og solz. De planter bomben og jeg nakker dem alle 4 og defuser. Vild jubel blandt alle mine team mates og alle de mange danske tilskuere som fulgte med i kampen.

Lilleput kamp for MEGET lang tid siden imod tyske SV Guster til Vildbjerg cup. Afgørende kamp, hvor jeg bragte os foran 1-0 på et lækkert frispark op i krogen. Senere i kampen gjorde min lillebror det til 2-0 før tyskerne vendte kampen på de sidste 10 minutter. Det næstsidste mål til tyskerne var et drop af vores keeper.

Ceske Budojovic's stadion. Tjekkisk turnering. Ynglinge kamp. Semifinale. IF Jarl Arden - Aalborg Freja. Spiller venstre back, laver en bande med vores fløj og løber fra 2 spillere, afdribler 1 mere og sender et skud fra sidelinjen op i modsatte krog til 1-0...Aalborg Freja vandt dog kampen og senere også turneringen. Martin Søndergaard som blev kåret til turneringens bedste spiller er den dag at finde i Hjørring på deres divisions mandskab såvidt jeg ved.

Skal dog siges at jeg snart bliver far og mon ikke det slår alt ovenstående med store længder? pt. 6 dage over tiden er kæresten nu...

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

SirToby
Manager

« Svar #52: 19 Aug 2008, 21:04 »

Når Uniteds modstandere "provokerer" mig, kører adrenalinen højest hos mig, og hvis vi så scorer imod holdet er det helt fantastisk. Ronaldo til 2-1 imod Arsenal, O'Shea til 1-0 imod Liverpool, Rooney til 1-0 imod Arsenal, Rooney til 1-1 imod Roma, Tevez til 1-0 imod Liverpool osv.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #53: 19 Aug 2008, 21:08 »

Ellers skal vi huske man også får nogle store kick i livet af kærlighed  Smiley
Det skal vi! Jeg "mødte" på et tidspunkt en pige på tv2.dk, og kom til at snakke ret meget med hende. Flere gange dagligt faktisk. Om morgenen vidste jeg at der lå en mail til mig, da hun skulle møde tidligere end mig. Det var lige før jeg ikke kunne tænde computeren fordi jeg rystede...  Opstemt

...og musik! Fik også lige the chills til en U2 koncert, da Bono og jeg gav hinanden hånden. Jeg vaskede den ikke i månedsvis.  Grin ...hånden altså.  Wink

Veni, vidi, vici

absalonsen
Gæst

« Svar #54: 19 Aug 2008, 21:20 »

w00t?

Prikker (hvilke du forhåbenligt selv kunne regne ud). ;-)

Newton Heath
Manager

« Svar #55: 19 Aug 2008, 21:31 »

Paul Scholes drømmekasse imod Barcelona  Thumbs Up Jeg hoppede rundt i huset, og tror sku jeg fik en lille skade i baglåret
  Wink

Van der Saars afgørende redning i CL-finalen  Thumbs Up vanvittigt  Shockeret

Jesper Lange til 3-2 imod FCK ! Der var jeg også vild  Wink

dasmessi
Gæst

« Svar #56: 19 Aug 2008, 21:38 »

Karakterer i skolen og ikke mindst, Glemmer det aldrig!

verdenskrig
Manager

« Svar #57: 19 Aug 2008, 21:39 »

Haha har mange sjove fra faxe, men den her overgår ALT!!!

det var tilbage i 04, da mesterskabet skulle afgøres... Vi skulle møde fcm hjemme og fck skulle til Esbjerg... fck havde vundet 2-0, så dermed skulle vi vinde over fcm for stadig at have en realistisk chance..

Der starter dog helt igennem elendigt... vi spiller som en pose nødder hvilket havde kendetegne det forår... Og da zidan bringer fcm i front med 2 min til pause, var humøret nærmest på 0 punktet...

I anden halvleg er spillet nærmest endnu mere elendigt, og vi har intet... Udover et jakobsson stolpeskud...

Men 5 min før tid sker der noget.. Kalle får den på kanten af feltet... Tager et træk, og smasker dne ind helt ude ved stolpen til stor jubel, men vi skulle stadig vinde kampen, så vi udskød lige gruppekrammet i 6-7 min...

Vi presser og presser fcm i hele overtiden, og jeg stod vel på tær hele tiden... Da alle havde begravet vores gulddrømme, og folk så småt var ved at gå hjem ( 5 min inde i overtiden) får Absalonsen bolden på kanten af feltet... Han sender et projektil afsted i mod målet som alle har set inde, inklusiv undertegnede, så nærmest er gået i gang med at juble, men helt mirakuløst redder peter skov den.. Bolden dumper ned til JOnson som afslutter lige på peter skov, får den igen, vender rundt, og SMADRER BOLDEN I KASSEN til en helt EKSTREM!! jubel på faxe... JEg har aldrig i mit liv fået så meget øl ud over mig... Mig og mine to venner hoppede i armene på hinanden, mens 3-4 andre kom til, og hoppede op på os, så vi røg 3-4 rækker ned, hvor undertegnede forstuvede sin ankel Grin Opstemt..

HVilket jeg slet ikke lagde mærke til der... da vi igen efter 2-3 mins vil jubel kom tilbage på pladserne, var vi helt oppe og køre, og jublen var ekstatisk da dommeren fløjtede af....

Det er min vildeste oplevelse på faxe, og den overgår selv 5-0 Shockeret...

Og da jeg kom ud og satte mig i bussen, kunne jeg mærke det med anklen... 0 fodbold til far her de næste 2 uger Tunge

dertil kan der siges, en knust krop ved pokalfinalen, 5-0 som jeg sagde, absalonsens scoring i parken mod fck, hvor jeg var klart og tydligt i tv ( Grin), og BT cup med GE Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #58: 19 Aug 2008, 21:45 »

http://www.youtube.com/v/zoyerv-vp84

Jeg var væk, første gang jeg indså at jeg var fck fan Opstemt!

I ain't playin', nigga

verdenskrig
Manager

« Svar #59: 19 Aug 2008, 21:48 »

3 - 0 Målet, i 5 - 0 kampen mellem Brøndby og FCK  Peace

Grinern, for det er også det jeg husker bedst fra den kamp Thumbs Up

Elmander får den fra mads j, og KNALDER den ind... der vidste man den var hjemme Cool

Det overgår og ikke fcm kampen Grin Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010