home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1246 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Største kick i dit liv?
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Største kick i dit liv?  (Læst 19295 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller

Sv: Største kick i dit liv?
« Svar #15: 19 Aug 2008, 16:36 »

Det var nok da jeg besvimede her til vildbjerg cup!

I ain't playin', nigga

Ostehaps
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 19 Aug 2008, 16:39 »

Det var nok da jeg besvimede her til vildbjerg cup!

Det lyder ikke rart hved skete der?

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #17: 19 Aug 2008, 16:43 »

Uden tvivl...
Da Liverpool vendte 0-3 til 3-3 på 6 min... Det var så unreal og da Gerrard fik tilkæmpet sig det straffe begyndte jeg sgu at tude...
Havde opgivet alt håb ved 0-3, men jeg fik troen tilbage ligeså snart Gerrard reducerede til 1-3.
Der var ingen tvivl i mit sind om at det her var noget af det største indenfor fodbolden nogensinde og at jeg fik chancen for at opleve den kamp, med mit favorithold som vinder, er virkelig noget jeg er beæret over...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #18: 19 Aug 2008, 16:57 »

Da jeg vandt i lotto. Da jeg var til slutspil med ishockeyholdet (total underdogs, med oddsne 1-80 ca.) baskede vi modstanderen ud af 4-3 og gik videre. Er du gal, der blev drukket og sunget efter Smiley.
HSVs udligning i overtiden på penalty shot, mod fck i Uefacup kvallen, al den adrenalin fik mig til at tudbrøle Smiley

Thaurat al Shabab

-LFC-
Manager

« Svar #19: 19 Aug 2008, 17:14 »

Det største var uden tvivl da Dudek pillede Schevchenko i CL Finalen 05. Det var så STORT, at det ikke kan beskrives. Jeg havde aldrig nogensinde været lykkeligere da jeg gik i seng. Peace Man må heller ikke glemme Gerrards scoring mod Olympiakos! Peace

Jeg fik også et kick da Zidane satte den i kassen til 3-1 da Frankrig slog Spanien 3-1 ved VM06. Kritikerne havde kritiseret ham voldsomt, men atter engang viste han bare, at han er den største. Det fulgte han så op med at rundspille de brasilianere, hvis fans allerede havde sat den sjette stjerne på op til turneringen. Det frække straffespark mod Italien kan heller ikke glemmes. Tilgengæld så var jeg helt nede da Zidane fik det røde kort.

Også da Jon bragte os foran mod Sverige med sit smukke skud var stort. Da han gør det til 2-1 var det endnu større. Jeg var egenligt ligeglad med Sveriges scoring selvom vi ikke slår dem særligt ofte, da det sendte Italien ud. Peace

Da samme Jon gjorde det til 2-1 for Villarreal ude mod Barca fik jeg også et kick. Da Senna så gjorde det til 3-1 sad hjertet helt oppe i halsen, men desværre blev scoringen forkert annuleret. Da Ronaldinho så knaldede et frispark på træværket fik jeg et rigtigt negativt kick.

Tilsidst vil jeg gerne nævne 2 Brøndby-oplevelser. Nemlig straffesparkskonkur rencen, hvor jeg vækkede hele huset da Karim reddede bolden fra en Schalke spiller, hvis navn jeg ikke lige kan huske. Et andet kick var da vi kom på 3-0 hjemme mod FCK den 16. maj 2005. Jeg havde sæsonkortet og vejret var fantastisk, mens stemningen var suveræn. Jeg fik dog et negativt kick da Retov brændte straffe, men vidste kort tid efter, at FCK var så ringe så, at det var tvivlsomt om, at det ville have nogen effekt på kampen.

Tavares
Manager

« Svar #20: 19 Aug 2008, 17:17 »

Det største var uden tvivl da Dudek pillede Schevchenko i CL Finalen 05. Det var så STORT, at det ikke kan beskrives. Jeg havde aldrig nogensinde været lykkeligere da jeg gik i seng. Peace Man må heller ikke glemme Gerrards scoring mod Olympiakos! Peace
Det. Samt 5-0 sejr'en over FCK. Kæft vi var flade af grin, da kampen var færdige. Men den dag glemmer jeg aldrig Smiley

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #21: 19 Aug 2008, 17:21 »

Det lyder ikke rart hved skete der?
Der kom en spiller flyvende med sin støvle lige ind i hovedet af mig(Jeg er målmand) Og efter det kom hele kroppen, jeg nåede lige at se at de skød over på frit mål og så var jeg væk i ca. 5 sekunder  Ubeslutsom

I ain't playin', nigga

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #22: 19 Aug 2008, 17:33 »

Da Liverpool Vandt Champions League, gik jeg helt amok!! Også Da Liverpool Vendte kampen mod Arsenal, i de sidste 5 min. Som jeg kalder: "de gyldne 5" Opstemt  Fordi de også gjorde det ved Chelsea...

ManUtd83
Manager

« Svar #23: 19 Aug 2008, 17:35 »

Det der lige springer frem i hovedet må være straffesparkskonkur rencen i ChL-finalen ! Jeg var så sikker på at United ville tabe da John Terry gik frem, og da han så skyder på stolpen gik jeg helt amok Smiley det var helt ligesom om de lige havde vundet den.

Kan også huske Barcelona kampen på Old Trafford. Var nervøs fordi Barcelona altid har så meget boldbesiddelse, og da Scholes så hamrer den ind, var jeg også lige en tur rundt i huset og råbe højt Smiley

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #24: 19 Aug 2008, 17:44 »

Uha, der er nogle stykker:

Udebanekomplekset brudt: Efter 23 kampe uden sejr pa udebane, drog vi endnu engang afsted, og da vi så endelige vandt 2-1, husker jeg forløsningen som kolossal. Alt gik op i en højere enhed, og det er klart den fedeste away jeg nogensinde har været til. Der er selvfølgelig tale om Brøndby.

Danmark - Sverige kampen: En kammerat og jeg havde fået billeter til denne vanvidskamp, og da der bliver scoret til 3-3, efter vi har været bagud 0-3.

Scoringen til 1-0 mod lokalrivalerne: Vores lokalrivaler i fodbold havde vi ikke mødt i 8 år, og da vi så ender i pulje med dem sidste år var tændingen stor. To hurtige udvisner til os, ser ud til afgøre vores skæbne i kampen, men pga. en kanonm fight scorer vi til 1-0 og vinder 3-1.

Zone 43
Manager

« Svar #25: 19 Aug 2008, 17:58 »

Udebanekomplekset brudt: Efter 23 kampe uden sejr pa udebane, drog vi endnu engang afsted, og da vi så endelige vandt 2-1, husker jeg forløsningen som kolossal. Alt gik op i en højere enhed, og det er klart den fedeste away jeg nogensinde har været til. Der er selvfølgelig tale om Brøndby.

Det var nu 24 kampe.. Og havde det ikke været for nogen lyskeproblemer, så var jeg også derovre. Men herlig kamp, og gid man havde været der! Det må have været alt for fedt..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #26: 19 Aug 2008, 18:07 »

Har haft mange, da Real ALTID vil score i overtiden.

Den første kom i en af de kampe i 2006-2007 da Real og Barca kæmpede i hver eneste af de sidste 5-6 kampe om mesterskabet. Real Madrid var bagud 3-1 til espanyon, men kæmper sig op på 3-3. I overtiden takler higuain sig til bolden ude på siden og laver 1-2, hvorefter han sender den i kassen. Får stadig kuldegysninger når jeg ser den kamp.

En anden kamp var selvfølgelig da Reyes kom ind i den sidste kamp mod Mallorca, hvor Real skulle vinde, for at få mesterskabet. De var bagud 1-0, da der manglede 20 minutter. Der kommer Reyes ind og scorer 2 mål. Tror naboerne kunne høre mig den dag!!

i næste sæson var det selvfølgelig i den sidste kamp, da Higuain sikrede mesterskabet på udebane mod Osasuna, efter at være bagud 1-0 i de sidste 5 minutter. HALA MADRID

GudenEricsson
Gæst

« Svar #27: 19 Aug 2008, 18:11 »

Brøndbys sejr i Viborg 2-1. 5-0 sejren mod fck, var et stort kick. Da jeg fik 12 i dansk eksamen.

Af negative kan jeg nævne Brøndbys nederlag 0-1 hjemme mod agf, og også 1-2 nederlaget i søndags. Hjalte Nørregaards scoring i overtiden på VP, er nok det værste jeg har prøvet mht. Brøndby

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #28: 19 Aug 2008, 18:18 »

Var vel at stå med de andre få AaB fans og komme foran 2-1 nede i Genoa. (Prica's frispark fra 50meter og AJ der skyder ind uden for feltet)
Eller vores kamp mod Spurs, hvor man er foran 2-0 ..

[Min signatur er for stor]

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #29: 19 Aug 2008, 18:21 »

Boomerangen i Karolinelund, Dæmonen i Kbh, Lynet i Fårup (det var her for nylig)..! Rollercoasters er bare mega grineren!

Men ellers må jeg sige nogenlunde det samme som Schytte - vi så kampene sammen. Det er skidt når man ikke har kanal 5! Det var da desuden også fedt inde på gammeltorv da AaB tog guldet hjem mod Brøndby. Det blev vist på storskærm for os der ikke havde fået billet. Gad vide hvor mange vi var. Eller også på stadion da der var karneval, det var fedt!

Real Madrid <3

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010